ترافیک

4 0 0
                                    

لایت با انگشت اشاره اش به دسته تاریک ماشین ضربه زد. او و لاولیت در خیابان های توکیو در ترافیک سنگین گیر کرده بودند و قرار نبود به راحتی از آن شلوغی خارج شود.
لایت از خستگی آه می کشد و چشمانش را به حالت تشنجی می چرخاند. خستگی داشت خودش را احساس می کرد. چشمان قهوه ای او کدر و در عین حال براق با بی حسی واضح بود. صورتش رنگ پریده و آبی مانند روحی بود که در برزخ ابدی مجازات شده بود. لب های پر به وضوح می لرزیدند و از سرما کمی رنگ ارغوانی غیرطبیعی به خود گرفته بودند. کراواتش بد دوخته و از هر نظر ژولیده بود.
یونیفورم دانشگاه او در وضعیت وحشتناکی است و چندین لکه قهوه روی یقه آن دیده می شود. شلوار کهنه‌اش چند جا پاره شده و دوخته نشده، اما مهم‌تر از همه بوی کپک می‌دهد و ماده شوینده‌ای آنقدر قوی که بد است. بویی شبیه بوی بد آفت. لاولیت با نام مستعار "L" او را بالا و پایین نگاه کرد. نوک انگشت شستش را به لب پایینش می‌آورد و نگاهش را روی همکارش متمرکز می‌کند، رقیب را قیچی می‌کند، دوست را بریده می‌زند، چیز دیگری را... چیزی که او هنوز نفهمیده است. <<"لایت...">> ال صدا کرد و مجبورش کرد در جهت او بچرخد. <<"چیه؟">> لایت با ناراحتی پرسید و با بی حوصلگی به ساعت مچ دستش نگاه کرد. ال با احتیاط و کم حرف به اطراف نگاه کرد، سپس شانه هایش را بالا انداخت و گفت <<"اوه هیچی" >> با خونسردی نگاهم را به سمت پنجره چرخاندم و با حوصله برف هایی را که از آسمان مه آلود می بارید مشاهده کردم. "
این ماه زیباست... نازک و روشن و احاطه شده توسط هاله ای از رطوبت" من غیبت ضبط می کنم در حالی که لایت در مورد او تعجب می کند.
رفتار عجیب <<"چی؟">>کمی بی ادبانه و بوق زدن به ماشین جلوی آنها می پرسم تا آن را به حرکت درآورم. او فقط انگشت سوم و نشان راننده کامیون را از راننده دریافت کرد. او حتی بیشتر عصبانی شد. "اوه چیز زیادی... فقط من تو را کمی می بینم...">> L برگشت و با چهره ای کمی خنده دار به او نگاه کرد، آنقدر عجیب و غریب که باعث شد لبخندی ترسناک یا خجالتی از یاگامی برانگیزد. <<"بی شکل...">>موهای ریون را با زل زدن به آن کامل می کنم. لایت چشم‌هایش را می‌چرخاند، با گونه‌های کمی قرمز شبیه موهای قرمز یک دانش‌آموز دبیرستانی با سلیقه‌های ساده.
برای درک واقعی عشق و درک عمیق ترین معنای آن بی تجربه تر از آن است.
که بسیار فراتر از لمس و لمس ساده بود. <<"چ-چقدر متاسفم...؟>> تقریباً از شرم لکنت می زنم و حواسم را از افکار مریض او و ریتم خفه کننده روزهایش پرت می کنم. در آن لحظه استرس دیگر او را تحت تأثیر قرار نداد. ال دوباره انگشت شستش را روی لب هایش گذاشت و چشمانش به طور خودکار به روکش های گرد و غباری ماشین افتاد. گونه هایش هم قرمز شده بود اما دلیلش را نمی فهمید. عنبیه‌های او فوراً برخاستند و نیاز داشتند دوباره به عنبیه‌های دیگری بپیوندند. <<"خسته میبینم...استرس...غمگین...خوب...استال...بد..و این خوب..متاسفم.">> لایت از آن حرف ها و بودن تعجب می کند متعجب خیلی کم بود. به طور کلی L مرد نسبتاً سردی بود و تنها چیزهایی که او می گفت نه چندان آرامبخش، بلکه تحریک آمیز و در موارد متعدد از هم گسیخته و حتی ناراحت کننده بود... اما حالا انگار داشت دیگری را نشان می داد. بخشی از خودش بخشی که برای لایت ناشناخته بود. لایت همچنان متعجب پاسخ داد «متاسفی؟» این جمله در گلویش مرد و غیرقابل تلفظ شد، قلبش تند شد و صورتش کاملاً آتش گرفت.
تنش عجیبی را در هوا حس کرد، اکنون با دستش قابل لمس بود و آنقدر ضخیم بود که می شد با چاقو برش داد. <<"من می دانم که اداره کار، مدرسه و تجارت با هم سخت است و اصلاً نباید برای شما آسان باشد. اما بدانید که اگر به من نیاز دارید من اینجا هستم و همیشه اینجا خواهم بود و آماده هستم. بهت دست بده یه کمک و یه شونه که اگه میخوای گریه کنی توصیه میکنم بیشتر از همه روی خودت تمرکز کنی هیچوقت خودتو در پس زمینه قرار نده...تو خاص هستی"> > همه اینها را با چند مکث باعث شد با شرمندگی عمومی از وضعیت. وقتی کارش تمام شد، ال یک دست شیری رنگ روی گونه گلگون لایت گذاشت. چه هیجان انگیز در آن تماس مهربان و گرم. با احساسات لرزه‌هایش بالا رفت، اما ابایی نداشت. او مشخصاً می خواست برای همیشه اینگونه بماند. دست‌هایش که قبلاً هنوز روی دسته‌ی فرمان محکم بودند، با آن لمس پر از شیرینی، چنگش را شل کردند و آرام شدند. بازوهایش را روی بدنش می اندازد و کاملاً به سمت لاولیت می چرخد. ‹<"و بعد... معلومه که به خودم فکر میکنم! نمیخوام مثل تو تموم بشم!">>-<<"هی!">>یک لحظه به هم خیره شدند. پس از آن آنها به خنده هیستریک منفجر شدند. وقتی از خنده دست کشیدند، بیشتر به هم نگاه کردند... شدیدتر... و ناگهان این اتفاق افتاد. بدون اینکه بدانم چگونه و چرا. اتفاق افتاد و بس. درست مانند یک بدبختی تصادفی در یک زمینه خصمانه.آنها به آرامی شروع به نزدیک شدن به یکدیگر کردند، در حالی که فاصله بین آنها به تدریج کاهش یافت، حتی به حدی رسیدند که نوک بینی های خود را لمس کردند، بینی هایی که آنقدر یخ زده بودند که شبیه استالاکتیت های یخی بودند. آنقدر نزدیک که نفس گرم و کوتاه یکدیگر را حس کنید. لب هایشان نزدیک بود به هم بپیوندند، برخورد کنند، در بوسه ای چنان پر از شور و خجالت درآمیزند که فراموش نشدنی بود، اولین بوسه شان. اما صدای تند بوق که از ماشینی که پشت سرشان رانده می شد، باعث شد بپرند و در نتیجه آنها را دور کنند. ، آنها را مسدود می کند و دوباره آنها را دور می کند. دست نیافتنی مسافر به او دستور حرکت داد و چندین بار صدا کرد. در یک لحظه او آماده بود از ماشین کارواش تمیز خود پیاده شود و هر دو را مورد ضرب و شتم قرار دهد. آنها وقت نداشتند بفهمند چه اتفاقی افتاده است و بلافاصله مجبور شدند آنجا را ترک کنند و به جاده برگردند. بالاخره ترافیک مثل مه غلیظی از بین رفته بود. ال و لایت در راه هیچ کلمه ای نگفتند، خیلی گیج و خجالت زده بودند. آنها فقط توانستند چند نگاه خجالتی رد و بدل کنند و مخفی ترین و پنهان ترین افکارشان را که در تاریک ترین زوایای قلبشان برایشان محفوظ بود، دریچه کنند.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now