💀🩵🔞

37 0 0
                                    

"شما با شجاعت مرگ را پیش روی خود می گیرید و سپس برای آن نوشیدنی می خرید." - ادگار آلن
صبح زود بود که ال با صدای بلند رعد و برق از خواب بیدار شد. او لحظه ای در رختخواب دراز کشیده بود و بدون توجه به نقش های تیره لکه های مرطوب روی آن، و نه اتاق تاریکی که در آن بود و شنیدن اینکه چگونه قطرات باران به شدت به شیشه های شیشه ای برخورد کردند، به سقف نگاه کرد.
شب قبل آنقدر مشروب خورد که به حدی مست شد که کارهایی را که انجام داده بود به خاطر نداشت. با این حال، با قضاوت از اتاق هتلی که در آن بود و زن جوان برهنه ای که کنارش خوابیده بود، او چند کار احمقانه انجام داده بود. این قطعاً او را بی نهایت آزار می داد.
زنی که بی خیال در کنار او می خوابید، جوان و زیبا بود، با پوستی روشن که با موهای قهوه ای اش تضاد داشت، کمری کوچک، باسن های پهن، سینه های تند و هوای فریبنده داشت.
احتمالاً او شب قبل در بار به او نزدیک شده بود - زیرا ال معمولاً به ابتکار خودش به مردم نزدیک نمی‌شود - و چند لبخند به او می‌زد، مژه‌هایش را تکان می‌داد و به نوعی او را متقاعد می‌کرد که توافق کنید شب را با هم بگذرانید. لاولیت حالا که خوابش را تماشا می‌کرد، در ملحفه‌های سفید پیچیده‌ای که به سختی چیزهای ضروری را می‌پوشاند، با موهای تیره‌اش که روی بالش پراکنده بود و آه‌های ظریفش از لب‌های صورتی‌اش بیرون می‌رفت، نمی‌توانست جلوی احساس انزجار را بگیرد.
اولین بار نبود که چنین اتفاقی برایش می افتاد.
گاهی اوقات او میل به مست شدن را فقط به این دلیل احساس می کرد، و او فردی نیست که تکانه های خود را به خوبی کنترل کند، بنابراین در آن مواقع فقط به نزدیکترین بار می رود تا مست شود تا زمانی که دیگر نتواند آن را تحمل کند. این چیزی نیست که اغلب اتفاق بیفتد، شاید فقط هر چند سال یک بار زمانی که از زندگی خود احساس ناامیدی خاصی می کنید و نیاز به کمی آرامش دارید. راستش اینطور نیست که الکل را خیلی دوست داشته باشد، با طعم تلخش و واکنش هایی که در بدن انسان ایجاد می کند، حواس او را کدر می کند، به همین دلیل است که فقط زمانی می نوشد که واقعاً احساس می کند که نیاز به بی حس کردن ذهنش دارد. و خاطراتی که او را احاطه کرده اند عذاب می دهند
متأسفانه، بیشتر اوقات وقتی مست می شود با کسی در رختخواب می رود یا کار دیوانه وار دیگری انجام می دهد. او همیشه از کارهای خود پشیمان می شود، اما در نهایت دوباره مست می شود زیرا تنهایی و اشتیاق به سختی فراموش می شود.
روی تخت می نشیند و مراقب است که صدایی که زن را بیدار کند ایجاد نکند؛ بعداً به این فکر می کند که چگونه از شر او خلاص شود. پاهای برهنه‌تان به زمین سرد می‌خورد و وقتی خم می‌شوید تا به شلواری که کنار تخت خوابیده‌اید، لرزی در بدنتان می‌پیچد، وقتی می‌بینید که درست زیر شلوارتان یک سوتین توری مشکی است، اخم می‌کنید.
فقط شلوارش را پوشیده، به سمت در چوبی سمت چپش می رود که معلوم می شود حمام است. او حتی بدون زحمت روشن کردن چراغ در را پشت سرش می بندد، و فکر می کند که اگر نور خیابان به خوبی از طریق یک پنکه نزدیک سقف عبور کند، هدر می رود.
لاولیت فرض می‌کند هتلی که در آن است، یک ساختمان قدیمی است. دیوارهای حمام با کاشی های آبی استیل هولناک پوشیده شده است، سینک که قبلاً سفید بود، اکنون به دلیل گذشت زمان رنگی نسبتاً زرد داشت و آینه دارای لکه های سیاه تیره در پایین بود. تنها چیزی که شاید در مورد اتاق قابل توجه بود، وان حمام بود که نیمه پشت پرده حمام زشتی با طرح هایی از ستاره دریایی آبی روشن پنهان شده بود.
بلافاصله شروع به پر کردن وان حمام کرد. او نیاز فوری داشت که خودش را تمیز کند، زیرا بوی عطر ارزان زنی را که با آن خوابیده بود، حس می کرد که به پوستش چسبیده بود، انگار می خواست علامت گذاری کند، ادعایش کند. احمق بیچاره، او حتی نمی تواند تصور کند که ال هرگز حتی از راه دور مال او نخواهد بود.
بیرون هنوز هم باران می بارد و ضرباهنگ قطرات باران که به شیشه چراغ هوا برخورد می کنند، صدایی آرام بخش ایجاد می کند. همانطور که وان حمام به آرامی پر می شود، ال دستانش را روی سینک می گذارد، در انعکاس آینه، مرد جوانی با چشمان تیره عمیق و موهای مشکی به او نگاه می کند.
شاید این مربوط به وضعیت اسفناک آینه باشد، اما حقیقت این است که وقتی ال انعکاس او را می بیند، برایش غریبه به نظر می رسد، گویی این تصویر خودش نیست که جلوی چشمانش نشان داده می شود. و هنگامی که احساس می کند یک غریبه را می بیند، فقط می تواند متوجه نقص ها شود. مرد در آینه رنگ پریده است که گویی مدتی است برای قدم زدن زیر نور خورشید بیرون نرفته است، لاغر، چشمانش کسل کننده است و فقط حوصله اش را منعکس می کند، انگار همه چیز را دیده است و هیچ چیز تعجب آور نیست. به او.
ال برای لحظه ای چشمانش را می بندد، وقتی آنها را باز می کند فکر می کند نسخه ای از خود را از گذشته منعکس می کند، ساده لوح تر، زنده تر، اما این توهم به همان سرعتی که می رسد ناپدید می شود. او تعجب می کند که آن لاولیت با رویاهای بزرگ و میل به زندگی کجا رفته است.
پلک می زنم فکر را دور می کنم و مرد در انعکاس همین کار را می کند. دستانش را در جیب های جلوی شلوار فرو می برد، از جیب راست یک پاکت سیگار و یک فندک بیرون می آورد، از سمت چپ یک بطری قرص خواب آور بیرون می آورد. به سمت وان می رود و وقتی فکر می کند که شیر آب به اندازه کافی پر شده است، شیر آب را می بندد، سپس بدون اینکه حتی به خود زحمت بدهد دوباره شلوارش را در بیاورد، داخل می شود.
آب کمی سرریز می‌شود و روی کف حمام می‌ریزد، اما ال اهمیتی نمی‌دهد، او بیشتر مشغول خالی کردن بطری قرص‌ها در دستش و سپس بلعیدن آنها است. او احساس ناراحتی می کند وقتی قرص های زیادی در گلویش در نفس خشک فرو می رود، تقریباً خفه می شود اما مقداری را می جود تا کار را آسان تر و هضم تر کند.
در نهایت آنها فقط یک مزه عجیب و غریب مانند خوردن گچ در کام شما باقی می گذارند.
در حالی که سیگاری روشن می کند پشتش را به وان حمام تکیه می دهد و فکر می کند که شاید طعم تنباکو به نحوی طعم قرص ها را برطرف کند. درگ می گیرد و با آهی خسته دود را بیرون می زند، زندگی کجا رفته؟
اگر می توانست با خود گذشته اش صحبت کند، احتمالا ال فعلی به او ضربه می زد، به او می گفت که تجدید نظر کند، با سرنوشت بازی نکن یا خشم خدا را وسوسه نکن. اما در نهایت، او در اعماق وجودش می داند که قرار است چیزهای خاصی اتفاق بیفتد و مجازات او نتیجه ای متناسب با جرمش است.
در چه مقطعی همه چیز شروع به خراب شدن کرد؟ ال به طور قطع نمی داند زیرا فهرست بی پایانی از گناهان قبل از او وجود دارد و هر چه می گذرد به یاد آوردن اولین گناه برای او سخت تر می شود. مهم نیست چه چیزی اول شد و چه چیزی بعد از آن، نتیجه یکسان است.
او متوجه می‌شود که وقتی پلک‌هایش سنگین می‌شوند، اثر قرص‌ها شروع می‌شود، احساس خواب‌آلودگی، خستگی بیشتر می‌کند و نمی‌تواند از حالت بی‌حالی اندام‌هایش اجتناب کند. با آخرین ذره ی توانش، سیگارش را قبل از دور انداختن می کشد، چشمانش را می بندد و در اعماق آب حمام فرو می رود. بطری خالی قرصی که هنوز در دستش بود از انگشتانش فرار می کند و با ضربه ای که در سکوت حمام طنین انداز می شود روی زمین می افتد و تنها با صدای باران قطع می شود.
پنج دقیقه زیر آب گذراند، دو دقیقه بعد قلبش به دلیل اثر قرص ها متوقف شد و سه دقیقه بعد ریه هایش پر از آب شد.
اگر ال بخواهد تعریف کند که قلبت کم کم می ایستد چه حسی دارد، می گفت که خیلی با احساس خوابیدن فرقی ندارد، مثل افتادن و افتادن در میان ابرهای مه است، بی نهایت سقوط می کنی و هرگز رسیدن به پایین.
از طرف دیگر، غرق شدن دردناک تر است، مغز شما سیگنال های ناامیدکننده ای را برای دریافت اکسیژن به ریه های شما می فرستد و آنها فقط با بلعیدن آب کار می کنند. می سوزد، احساس ناامیدکننده ای است، احساس می کنی که کم کم هوشیاری ات از بین می رود و کمبود هوا عملکرد مغزت را از کار می اندازد.
اما هر چقدر هم که دردناک به نظر می رسد، مرگ تنها چیزی است که باعث می شود فردی مانند لاولیت احساس زنده بودن کند.
او پس از آن پنج دقیقه از آب بیرون می آید و تمام آبی را که لحظاتی پیش ریه هایش را پر کرده بود به سختی سرفه می کند. قلبش دوباره در قفسه سینه اش به طور عادی می تپد، گویی او را به خاطر تلاش برای متوقف کردن آن مسخره می کند. سپس متوجه می شوید که اتاق بسیار سردتر از قبل شده است، گویی زمستان در آن مکان مستقر شده است.
-—تا حالا چند بار رفتی؟ 200؟ - از یکی کنارش می پرسد.
ال تارهای خیس مو را که به پیشانی‌اش می‌چسبد با دستش برس می‌زند و با یک حرکت آنها را برس می‌زند، سپس نگاهش را به سمت مرد جوانی می‌برد که کنارش روی لبه وان نشسته است. اگر الل جای کس دیگری بود می‌ترسید، اما در عوض نمی‌تواند از ملاقات با چنین کسی هیجان‌زده شود.
شرکت دلپذیر
-- 203 بار. - لاولیت به طور معمول پاسخ می دهد، انگار که به تازگی خودکشی نکرده است.
مرد جوان روبروی او پاهایش را روی هم می زند و لب های براقش به لبخندی تمسخر آمیز کشیده می شود. -- 203 خودکشی در سیصد سال و تو هنوز جذب نشده ای که نمی توانی بمیری. آیا مجازات های خدا برای شما شوخی است؟ باید بدانید که او حرف هایش را خرد نمی کند.
- من در خشم خدا نسبت به من شک ندارم. باید بدانی که من این کار را صرفاً برای سرپیچی از او انجام نمی دهم، من این کار را انجام می دهم زیرا این تنها راهی است که می توانم شما را ببینم.
مرد جوان خرخر می کند و چشمانش را می چرخاند، یا حداقل این همان کاری است که ال تصور می کند انجام می دهد زیرا مرد جوان چشم بند سفیدی دارد که نگاهش را پوشانده است.
- تو واقعاً دوست داری وقت من را تلف کنی، لاولیت، انگار که من مرگ بیشتری ندارم. منظورم مرگ واقعی است، نه از آن نوع
"مرگ" یک جاودانه - با لحن عصبانی می گوید، اما ال آنقدر او را می شناسد که بداند این فقط یک نما است.
- متاسفم که مرگ من را شایسته توجه خود فرشته مرگ ندانستند. - ال با لحن بازیگوشی نظر می دهد. این واقعیت ساده از دیدن آن باعث می شود روحیه شما بسیار بهتر شود. - اما تو هنوز اومدی.
--ولی من هنوز اومدم. - مرگ را تایید می کند.
رعد و برق برای یک لحظه اتاق را روشن می کند و به ناچار صدای رعد و برق را به دنبال دارد.
ال یک لحظه طول می کشد تا از چهره مرگ که در مقابل او نشسته است، قدردانی کند. احتمالاً اگر به مرگ فکر می کنید، اولین چیزی که تصور می کنید موجودی اسکلتی است که جامه سیاه پوشیده و داس به همراه دارد. خوشبختانه واقعیت دور از تصور است.
مرگ ظاهر جوانی بیست و چند ساله دارد، با موهای قهوه ای تیره تر به دلیل نداشتن تیزی، پوست سفیدی مانند برف و لب های قرمز خون. او کاملاً سیاه لباس می‌پوشد، گویی به تونیک‌هایی اشاره می‌کند که انسان‌ها اغلب او را در آن به تصویر می‌کشند، اما لباس انتخابی او قطعاً مدرن و شیک است، که شامل پیراهنی تا جلو بازو و شلواری است که پاهای بلند او را برجسته می‌کند.
تنها رنگی که روی او وجود دارد چشم بند سفید است، ال می داند که آن رد پارچه چشمان قهوه ای زیبا را پنهان می کند، اما او همچنین می داند که چشم بند نشان دهنده بی طرفی است، زیرا مرگ به سراغ همه می آید صرف نظر از مجسمه هایشان یا اعمالشان. همه در چشم مرگ برابرند.
مرگ خم می شود تا بطری خالی قرص را که روی زمین مرطوب حمام رها شده بود، بردارد و لحظه ای با حوصله به آن نگاه می کند.
- دوباره قرص خواب... - زمزمه می کنه. --
داری تکراری میشی
- شاید بتوانید ایده های جدیدی در مورد چگونگی مردن به من بدهید. - ال زمزمه می کند، تا حدودی توهین شده.
-و شاید بتوانی وقت من را هدر ندهی، Law-li-et~ - او زمزمه می کند.
- چطور تونستم؟ تنها راهی که می توانم تو را ببینم این است: مردن. حتی اگر "مرگ" من فقط چند دقیقه طول بکشد، تو موظف هستی که در مقابل من ظاهر شوی. بنابراین هر چند بار که لازم باشد خودکشی می کنم تا بتوانم تو را ببینم، با تو صحبت کنم، احساست کنم، حتی اگر زمان با هم بودن ما فقط چند ثانیه طول بکشد. فهمیدی؟ نور ~
مرگ، لایت، لب هایش را به شکلی به هم می زند که در نظر گرفته شده یک اخم باشد، اما بیشتر شبیه یک خرخر است. ال دوست دارد کمی خم شود و لب زیبای پایینی خود را گاز بگیرد.
-- ساکت باش. می کشمت.
-- نمی تونی، موضوع همینه. اما باید اعتراف کنم که تنها خوبی فناناپذیر بودن این است که برخلاف انسان های فانی که در پایان عمرشان فقط یک بار می توانند شما را ببینند، من می توانم هزاران بار شما را ببینم.
-- چی میگی...؟ - لایت خرخر می کند و به دور نگاه می کند.
لاولیت لبخند می زند، لبخند زدن عجیب است زیرا مدتی است این کار را نکرده است. آب داخل وان سرد است و شما را تا حد استخوان خیس می کند، اگر به اندازه کافی اینجا بمانید ممکن است دچار هیپوترمی شوید و بمیرید، سپس
نور مجبور می شود کمی بیشتر بماند.
-- تنها چیز خوب در زندگی من تویی، لایت. تو تنها کسی هستی که واقعاً مرا می شناسد و مرا درک می کند...
چند وقت است که خداوند مرا به جاودانگی مجازات کرده است؟
-- ممم ببینیم... - مرگ انگشتش را روی لبانش گذاشت در حالتی متفکر. -- می دانم که در قرن هجدهم با هم آشنا شدیم، بنابراین سه قرن و هنوز. من به خوبی یادم می آید که در آن قرن به خاطر تو، لاولیت، تو بسیاری از مردم را به قتل رساندی، گناهان زیادی مرتکب شدی.
ال این را می‌داند، می‌داند که او هرگز آدم خوبی نبود، نه سه قرن پیش و نه اکنون. او همیشه می‌دانست که در مقطعی باید تاوان جنایاتش را بپردازد، اما در آن لحظه با توهم معتقد بود که بدترین مجازاتی که می‌توانند او را بدهند اعدام است. من نمی دانستم که انکار مرگ او مجازات بسیار بدتری است.
او توسط خود خدا مورد قضاوت قرار گرفت و محکوم شد تا ابدیت را در سرگردانی در زمین، تماشای پیر شدن و مردن همه کسانی که دوستش داشته است بگذراند تا در نهایت فراموش شد. هیچ کس نام او، اصل او یا اعمال هولناک او را به خاطر نمی آورد. در نهایت، او خودش فراموش کرده که قبلاً چه کسی بوده است.
زندگی یک جاودانه سخت و تنهایی بود. از آنجایی که او به هیچ وجه نمی توانست بمیرد، حداقل می توانست خود را سرگرم کند. او شاهد چیزهایی بود که هیچ انسان دیگری قادر به دیدن آنها نبود. او دید که چگونه تمدن بشری بدون توقف در طول دهه ها رشد کرده است، شهرها را به دلیل جنگ ها سقوط می کند و دوباره شکوهمند تر می شود، او می بیند که سلطنت ها فرو می ریزند و ملکه ها سر بریده می شوند، او می بیند که ذهن های درخشان چیزهای بزرگی را اختراع می کنند و شهدا را تغییر می دهد. سیر تاریخ تغییر می کند. .
او شاهد انقلاب ها، دیکتاتوری ها، کودتاها، بلایای طبیعی و حتی فرود آمدن انسان بر کره ماه بود.
در این مرحله من قبلاً فراموش می کنم که او چند بار به دور دنیا رفته است، عملاً جایی برای کشف اینکه او ندیده است وجود ندارد، اما خوبی بشریت این بود که آنها دائماً به دنبال راه های جدیدی برای مدرن کردن و در نتیجه جهان بودند. مدام در نوسان بود.
هیچ‌چیز ثابت نمی‌ماند و ال این را پس از اولین قرن جاودانگی‌اش، زمانی که نامش از تاریخ پاک شد و مقبره‌های خانواده‌اش به سنگ‌هایی تبدیل شده بود که زمان فرسوده شده بود، فهمید. آرمان هایی که او دنبال کرده بود از بین رفتند و اکنون ال تنها فردی در جهان بود که می توانست آن دوران را به وضوح به یاد بیاورد.
جهان با سرعتی نگران کننده به پیشروی خود ادامه داد و او فقط می توانست نظاره گر شکوه و عظمتی باشد که آینده به ارمغان می آورد و اجازه نمی داد همه گناهان خود را فراموش کند.
حالا داشت تاوان اشتباهاتش را می‌داد، برای تکبرش، برای اینکه خودش را برتر از خدا می‌دانست.
- به من بگو... - صدای مخملی لایت او را از اعماق افکارش به سطح می آورد. - اگر می توانستید از ابتدا زندگی خود را بگذرانید، آیا کارها را به گونه ای متفاوت انجام می دادید؟
- مسلما. - ال پاسخ می دهد. - اما من دوست ندارم به این موضوع فکر کنم. هزاران کار وجود دارد که می توانستم متفاوت انجام دهم، اما نکردم و وجود ندارند. بنابراین هیچ فایده ای برای شکایت از چیزهایی که قابل اصلاح نیستند وجود ندارد، فکر نمی کنید؟
لایت پاسخ نمی دهد، چشم بند چشمانش را می پوشاند، اما ال می تواند احساس کند که او را به صورت تحلیلی مشاهده می کند و این او را عصبی می کند، که با جابجایی ناخوشایند در آب سرد وان نشان می دهد.
-- تو جالب ترین انسان از همه هستی، لاولیت. - می گوید در حالی که لب های قرمزش به لبخندی حلقه می زند.
هر بار که مرگ او را خیلی آشنا به نام واقعی‌اش صدا می‌کند، ال بی‌دردسر می‌لرزد، تا حدی به این دلیل که دیگر کسی نیست که او را با این نام صدا کند.
لایت دستش را دراز می کند و گونه اش را به آرامی نوازش می کند، گویی به یادگاری بسیار شکننده دست می زند و از شکستن آن می ترسد. لمس او مانند یخ سرد است، اما ال با نزدیکی خود می تواند عطر او را استشمام کند. مرگ برای او بوی گل سرخی می دهد که در شرف پژمرده شدن است که هنوز رگه های لطیف تری از عطر اصلی خود دارد و او را به این فکر می کند که در میان سرمایی که مرگ به ارمغان می آورد گرمای خاصی وجود دارد.
ال سرش را حرکت می‌دهد و دست لایت را در دستش می‌گیرد و آن را به لب‌هایش می‌آورد و بوسه‌های ملایمی روی کف دست و انگشتانش می‌گذارد. در اعمال او تجلی آشکاری از ستایش و همچنین محبت عمیق وجود دارد.
- در میان تمام جنایاتی که این گناهکار مرتکب شده است، از بین همه چیزهایی که در این زندگی پشیمان هستم، همیشه به تو به عنوان با ارزش ترین فرد خود فکر خواهم کرد، کسی که با هیچ چیز او را تغییر نمی دهم.
- ال زمزمه می کند، لب هایش از سرما رنگ پریده هنوز دست لایت را لمس می کند. او می خواهد آن را برای همیشه اینگونه نگه دارد. -- و من کاملاً طنز این وضعیت را درک می کنم. یک جاودانه اسیر مرگ، کاملا گلچین است. احتمالاً خدا همین الان به من می خندد، اما من هنوز باید بدون شک در کلماتم و بدون پشیمانی در قلبم به تو بگویم که دوستت دارم لایت. جسم و روحت را دوست دارم. با هر قطره خون و عرق و اشک دوستت دارم. تا زمانی که بمیرم دوستت خواهم داشت.
به نظر نمی رسد که مرگ از اعترافات او زیاد شگفت زده شود، و همچنان که به سخنان لاولیت گوش می دهد، بی عیب و نقص و آرام می ماند. به دلایلی، ال احساس می کند که لایت وقتی به او می گوید که دوستش دارد، او را باور نمی کند.
-انسان ها همیشه خیلی پرشور هستند. - او در مورد مرگ نظر می دهد، او آن را معمولی می گوید، اما نشانه ای از آزردگی اساسی وجود دارد که ال نمی تواند آن را درک کند. - آنها یک چهره زیبا می بینند، چند کلمه محبت آمیز دریافت می کنند و از قبل باور می کنند که این عشق است. با این حال، عشق به آنها نیز چیزی متناهی است که به راحتی می آید و به راحتی از بین می رود. یک قلب به راحتی صاحبان خود را تغییر می دهد.
-- من نمی فهمم در مورد چی حرف می زنی... - لاولیت با احتیاط می گوید، اما وقتی می بیند که لایت روی زبانش می زند و احساس می کند که از پشت چشم بند به او خیره شده است، می فهمد که جایی اشتباه کرده است.
لایت از چنگال دور می شود و در یک حرکت ناگهانی دستش به پشت گردنش می رود و او را محکم با موهایش گرفته است. ال به جایی خیره می شود که چشم های پوشیده شده لایت به هم می رسند، پلک نمی زند و ردی از شک نشان نمی دهد زیرا می خواهد حقیقت احساساتش را به او منتقل کند.
-—چطور می تونی بهم بگی دوستم داری وقتی همین چند ساعت پیش با یه آدم خوابیدی؟
- لایت او را متهم می کند و به یاد زنی که هنوز روی تخت هتل می خوابد، ال نمی تواند از خود کثیف و منزجر شود.
همچنین مقصر، زیرا تمام دفعاتی که در این سه قرن زندگی با کسی همخوابه بوده، تحت تأثیر الکل بوده است.
مرگ موهایش را محکم می کشد، انگار می خواهد بر او مسلط شود، کمی دردناک است، اما ال بالاخره می فهمد: لایت حسود است. و حتی وقتی می‌خواهد توضیح دهد که با او خوابیده است، زیرا در مه مستی، ویژگی‌های زن به طور مبهم او را به یاد لایت می‌اندازد، بی‌فایده است که مثل او عصبانی به او گوش دهد.
-- قبلاً بهت گفتم، لایت. همه ی من متعلق به توست، تو مرا کاملاً تحت طلسم خود داری و این همان طلسمی است که من قصد شکستن آن را ندارم.
لایت او را رها می‌کند و می‌ایستد، انگار می‌خواهد فاصله‌ای امن بین آنها بگذارد. ناگهان او دیگر عصبانی به نظر نمی رسد، بلکه استعفا داده است. قبل از اینکه بیشتر راه برود، ال بازوی او را در تلاشی مبهم می‌گیرد تا او را از رفتن، ناپدید شدن دوباره و چندین دهه قبل از ملاقات دوباره باز دارد.
اما لایت به راحتی از چنگال او رها می شود.
- آنچه احساس می کنی چیزی جز وسوسه مرگ نیست، لاولیت، آیا هرگز در مورد آن نشنیده ای؟ - پرسیدن. - مردم در حال مرگ و افراد بدون امید اغلب آن را احساس می کنند، میل به یافتن یک مرگ سریع که به رنج آنها پایان می دهد. شما هم مثل آنها هستید، زندگی پر از دست دادن و ناامیدی را گذرانده اید، با این حال راهی برای پایان دادن به عذاب خود ندارید. تو مرا می خواهی چون مرگم، آن چیزی که قرن هاست از تو انکار شده است، مرا می خواهی چون نمی توانی مرا داشته باشی.
__ آن نیست-! - ال فریاد می زند اما سریع قطع می شود.
- میخوای بمیری، مثل دوست داشتن من نیست
من
- اشتباه می کنی! - ال فریاد می زند، در وان حمام ایستاده، آب سرد از بدنش جاری می شود اما او اکنون به این موضوع اهمیتی نمی دهد. با گذاشتن یک پای برهنه روی کف مرطوب حمام، از وان خارج می‌شود، مراقب است که سر نخورد، و به سمت جایی که لایت ایستاده و به دیوار کاشی آبی تکیه داده، می‌رود و او را تماشا می‌کند.
وقتی لایت او را به دیوار می زند، هر دو دستش در دو طرف چهره آرام و زیبای مرگ است، لایت هیچ حرکتی برای فرار انجام نمی دهد.
- تنها دلیلی که تو این صدها سال تنهایی هنوز دیوونه نشدم به خاطر توست! تو مرا آرام می کنی، باعث می شوی لبخند بزنم، اگر دلیلی وجود دارد که هنوز می توانم از رختخواب بلند شوم و به دنیا بروم، به خاطر توست، به خاطر امید به دیدار دوباره تو. هر روز باید جلوی خودکشی را بگیرم فقط برای اینکه بتوانم لحظه ای تو را ببینم چون می دانم سرت شلوغ است، به همین دلیل سعی می کنم صبور باشم و روزها، سال ها را بشمارم تا دوباره ببینمت.
در یک زندگی بی پایان و تنهایی، لایت تنها ثابت او شد، زیرا ال می داند که مهم نیست چند قرن یا میلیون ها بگذرد، لایت همیشه ثابت می ماند، زیرا او در معرض تغییرات و پیشرفت هایی نیست که انسان ها تجربه می کنند. وجود او برتر، تقریباً الهی، غیرقابل برگشت و اسرارآمیز است، علم او بسیار گسترده است و از تمام اسرار عالم آگاه است.
-— حتی اگر صحت احساسات من را درک نکنی، اگر من را نپذیری، باز هم برای قرن های پیش رو به تو فکر خواهم کرد.
- لاولیت... - آه مرگ می کشد، و ال می خواهد باور کند که رنگ صورتی بسیار روشن و تقریبا نامحسوسی را که اکنون روی گونه هایش را پوشانده است، تصور نمی کند.
وقتی ال جرأت می‌کند کمر لایت را به آرامی بگیرد و می‌ترسد دورش رانده شود، وقتی متوجه می‌شود که لایت از لمس او می‌لرزد، تعجب می‌کند و به دور نگاه می‌کند. او متوجه می‌شود که می‌خواهد این امید را حفظ کند که لایت شرمنده است، که احتمال کمی وجود دارد که او همان احساس را داشته باشد.
- اما اگر شما هم مثل من احساس می کنید ... - ادامه می دهد
لاولیت، با فشار دادن پیشانی خود به دیگری در اقدامی که هم صمیمی و هم دوست داشتنی است. - پس جانم، ابدیت، آخرین نفسم را به تو تقدیم می کنم. من هر چه بخواهی به تو می دهم، زیرا همه ی من مال توست و به درک آن نیاز دارم.
فاصله بین آنها در این نقطه بسیار کم است، زانوی ال بین پاهای لایت قرار دارد، یک دست روی کمر او قرار دارد و دست دیگر او را به دیوار حمام می بندد. او می تواند نگاه لایت را روی خود احساس کند، حتی اگر نمی تواند چشمان او را ببیند، و نفس سرد او در برابر صورتش باعث می شود ال بلرزد.
تنها چیزی که می تواند به آن فکر کند چشیدن آن لب های ممنوعه و اینکه احتمالا دیگر فرصتی برای نزدیک شدن به مرگ نخواهد داشت.
جسارت بوسیدن او را داشته باشم.
و از آنجایی که ال در طول زندگی‌اش هرگز به‌عنوان کسی که فرصت‌ها را از دست می‌دهد شناخته نشده است، تا زمانی که لب‌هایشان عملاً لمس شود، به سمت خود تکیه می‌دهد. اگر لایت دستش را روی دهانش نمی گذاشت تا جلوی او را بگیرد، بدون تردید او را می بوسید.
-— شما می دانید که دریافت یک، Mors osculi به چه معناست. - لایت با جدیت و با حسی از سرکشی می‌گوید، انگار می‌خواهد نشان دهد که کنترل اوضاع را در دست دارد، با وجود اینکه او گوشه‌ای به دیوار حمام است.
‏Mors osculi، بوسه مرگ. هر موجود زنده ای که مرگ او را ببوسد، خواه ناخواه می میرد، فارغ از اینکه وقتش فرا رسیده باشد یا نه.
ال، با تمام قرن ها زندگی خود، هزاران بار اقدام به خودکشی بدون موفقیت کرده است، اما هرگز قبل از آن سعی نکرده بود مرگ را ببوسد. او فکر می کند که آیا بوسه ای از لایت واقعاً می تواند او را بکشد و نفرین او را بشکند، اگرچه باور نمی کند که خدا به او اجازه دهد این کار را به این راحتی انجام دهد و حقیقت این است که ال بیشتر علاقه مند است که لب های لایت را برای لذت خالص بچشد. انجام آن بدون هیچ انگیزه پنهانی. .
اگر قرار بود مرگ او به دست لایت سپرده شود، لاولیت مخالفت نمی کرد، انتظار داشت که او را به آرامی بکشد و چشمانش را با نوازش های مرگبارش ببندد. ال نمی توانست فرار کند، نمی توانست او را رد کند، زیرا او همیشه مایل بوده زندگی او را به دست او بسپارد. برایش مهم نیست که بمیرد، درد او را آزار نمی دهد، تنها چیزی که می خواهد این است که بتواند در بوسه های کسی که دوستش دارد غرق شود.
با لبخند دست لایت را از دهانش دور می کند و پشت آن را می بوسد. مرگ زمان می برد اما دور نمی شود.
-عشقم فراموش میکنی که من جاودانه ام و اگر یک بوسه از تو تباهی من باشد پس ارزشش را دارد.
——از مردن نمی ترسی؟ واقعا مردن؟ - مرگ می پرسد نفس نفس می زند.
- دلیلی برای ترس وجود ندارد اگر بدانم آخرین چیزی که می بینم تو هستی و آخرین چیزی که مزه می کنم لب های توست. - پاسخ. -اگرچه البته، من هم آرزو می کنم که می توانستم یک میلیون بار دیگر شما را ببوسم.
--تو هیچوقت تسلیم نمیشی، درسته؟
-— من چیز زیادی برای از دست دادن ندارم، اما همه چیز برای به دست آوردن دارم.
این بار وقتی ال به سمت او خم می شود، لایت جلوی او را نمی گیرد. لاولیت می‌خواهد فکر کند به این دلیل است که او نیز به همان اندازه که می‌خواهد این را می‌خواهد و نه به این دلیل که لایت می‌داند که اگر به آنچه می‌خواهد نرسد، ال هرگز تسلیم نمی‌شود.
ال با درک اینکه از بوسیدن او نمی میرد، جرأت می کند بوسه را تشدید کند. دست راستش اکنون روی گونه لایت است، گونه هایش را نوازش می کند و سرعت بوسه را تنظیم می کند. دست دیگر وظیفه دارد کمر او را بگیرد، او را ثابت نگه دارد و بدن آنها را نزدیک نگه دارد. او متوجه می شود که آنها کاملاً با هم مطابقت دارند، مانند قطعات یک پازل، گویی قرار است با هم جمع شوند.
لب های لایت نرم، مانند بدترین مواد مخدر اعتیاد آور است و طعم شگفت انگیزی دارد، شیرین تر از آب نبات، مانند هلو و خامه. لاولیت می خواهد در آن شیرینی غرق شود تا همه چیز از بین برود.
طعم تلخ
گوشه دهان مرگ را لیس می‌زند و وقتی لب‌هایش را از هم جدا می‌کند تا آهی بکشد، ال از فرصت استفاده می‌کند تا درون دهانش را بچشد.
او در یک رقص بدون رقص زبانش را به سمت لایت می‌لغزد، باز هم به نظرش می‌رسد که دهان‌هایشان علیه همدیگر ساخته شده است.
دستان سرد لایت سینه‌های برهنه‌اش را نوازش می‌کنند و آنقدر بالا می‌روند که دست‌هایش از پشت گردنش عبور می‌کنند، انگار به او می‌چسبند، او را نزدیک‌تر می‌کنند، دست‌هایش را در موهای سیاهش فرو می‌کنند و دهان‌هایشان را به هم نزدیک‌تر می‌کنند. هنگامی که ال لب پایین لایت را گاز می گیرد تا قطره ای خون بیرون بیاورد، ناله ای آرام از گلوی مرگ زیبایش برمی خیزد. ال در بین بوسه لبخند می زند و از طعم لایت، بوی او و صداهای زیبا احساس مستی می کند. که اجازه می دهد فرار کند.
آنها پس از لحظه ای کمی از هم جدا می شوند، درست زمانی که احساس می کنند دمای اتاق بین بوسه های شدید و لمس های ارزشمند به شدت بالا می رود.
لاولیت تصویر مرگ را در آغوشش مشاهده می کند. به طور معمول، لایت همیشه تصویری از خود به دنیا نشان می‌دهد که قدرت، ظرافت و برتری را تراوش می‌کند، هر یک از حرکات او معمولاً کاملاً حساب شده است و هر کلمه‌ای که از لبانش خارج می‌شود با دقت فکر شده است. اما اکنون، با تماشای او که شلوارهای سنگین و ناله‌های کوچک زشت را بیرون می‌دهد، لب‌هایش از بوسه‌ها متورم شده، صورتش قرمز شده و بدنش می‌لرزد، ال متوجه می‌شود که لایت بالاخره نقاب بی‌تفاوتی‌اش را جلویش انداخته است.
آن سمت لایت، بسیار زیبا، اثیری و نیازمند، چیزی است که فقط ال این افتخار را دارد که بتواند ببیند.
-- لاولیت... - لایت نام او را به صدا در می آورد و ال معتقد است که هرگز نمی تواند صدای آن را هنگام تلفظ با لب هایش فراموش کند.
——چی شده لایت؟
- قراره اونجا بایستی و به من نگاه کنی؟
یا قراره شروع کنی به من دست زدن؟
یکی از چیزهایی که ال در مورد لایت بیشتر دوست دارد این است که او خیلی مستقیم است، او معمولا نظراتش را برای خودش نگه نمی‌دارد، او همیشه آنچه را که از قبل فکر می‌کند می‌گوید، او اغلب به طرز وحشیانه‌ای صادق است.
لایت لبخند فریبنده‌ای می‌زند و به دنبال بوسه‌های خیس از استخوان ترقوه ال، پایین آرواره‌اش خم می‌شود و در نهایت با نیش بازیگوشی روی لاله گوشش ختم می‌شود.
- به من نگو ​​بعد از رابطه جنسی با اون زن خسته شدی... - آهسته با زمزمه ای که فقط ال میشنوه میگه.
در اعمال او اغواگری وجود دارد اما در لحن صدایش خطری وجود دارد. با این حال، نعوظ شبحی جاودانه در شلوارش سفت شد، زیرا او دریافت که لایت کمی نسبت به او مالکیت دارد.
--خسته نمیشم - او پاسخ می دهد، لب هایش دراز و نیم خنده. -نگران نباش،هیچ چیز نمیتونه جلوی لعنتت رو بگیره.
اگر لایت انسان ضعیفی بود، بدون شک از گستاخی ال در هل دادن دوباره او به دیوار حمام و بوسیدن وحشیانه او شکایت می کرد، در عوض، با کمال میل با آن رفتار خشن روبرو می شد.
دستان ال با اشتیاق و احترام روی بدنش پرسه می زد، گویی در حال بررسی گنج مقدسی بود که مدت ها به دنبالش بود.
لب های بی حوصله اش که ابتدا به دهانش حمله کرده بودند، حالا با بوسه ها و لیس هایی که مرگ را بی وقفه آه می کشید، گردن لایت را پرسه می زد.
- می توانم چشم بند شما را بردارم؟ - ال می پرسد.
لایت لبخندی زد و بوسه ای آرام روی گونه اش گذاشت.
- هر چی بخوای میتونی از من بگیری.
لاولیت می‌توانست تعداد دفعاتی را که لایت را بدون چشم‌بند دیده بود روی یک دستش بشمارد و هنوز انگشتانش باقی می‌ماند، به همین دلیل بود که وقتی چشمانش را بدون پوشش دید و فقط به او نگاه می‌کرد، نمی‌توانست شگفت‌زده شود. چشمان مرگ قهوه ای متمایل به قرمز جذاب بود و مژه های بلند و کمانی داشت و هر بار حرکتی به زیبایی و لطیف بال زدن یک پروانه را پلک می زد.
هر چند چیزی که ال بیشتر از همه در مورد چشمان لایت دوست داشت این بود که بتواند خودش را در آنها منعکس کند.
در حال حاضر چشمان مرگ از رغبت روشن است و با محبت و شهوت به او می نگرد. ال بی صبرانه منتظر دیدن چشمان زیبای لایت است.
در دوران اوج
از آنجایی که انگیختگی او بیشتر و بیشتر می‌شود، وقتی که روی پیراهن سیاه لایت اشک می‌ریزد، نمی‌اندیشد، او می‌تواند صدای ناله‌اش را بشنود که دکمه‌های شکسته روی زمین می‌افتند، اما به زودی مراقب است که وقتی شروع به بازی می‌کند حواس او را پرت کند. با نوک سینه هایش او نوک های ظریف صورتی را می مکد، می بوسد و نیش می زند و در ازای کارش سمفونی زیبای مرکب از ناله های لایت را دریافت می کند.
‏-- iL-lawliet! - وقتی ال با کمی قدرت نوک سینه چپش را گاز می گیرد، فریاد می زند.
در یک حرکت ناگهانی و غیرمنتظره، لایت او را به بوسه‌ای آتشین می‌کشاند که باعث سرگیجه لاولیت می‌شود - او احساس مستی می‌کند - سپس وضعیت آنها را تغییر می‌دهد به طوری که اکنون ال با پشتش به دیوار است و لایت به بدن او فشار می‌آورد.
اعضای آنها به همدیگر و حتی با شلوارشان می سایند، طوری که لعنتی لذت بخش است.
--به من بگو، لاولیت، آیا او به تو احساس خوبی داد که من به تو احساس می کنم؟ - لایت می پرسد، دستانش با نوازش های آهسته روی شکم علامت گذاری شده ال می گذرد، لمس هایی به نرمی یک پر اما باعث می شود که به لرزه بیفتد، تا زمانی که به کمربند شلوارش برخورد کنند. - پاسخ.
-- نه، لایت خیلی بهتر است. - بدون تردید جواب می دهد.
مرگ در حالی که روی زمین خیس حمام بین پاهای ال زانو می زند پوزخند می زند و به شکل کنایه آمیزی با زیپ شلوارش کمانچه می زند.
- من هستم. - او بیان می کند. - به همین دلیل من به شما نشان خواهم داد که چقدر از هرکس دیگری که با او همخوابیدید برتر هستم.
ال به این پیشنهاد به سختی آب دهانش را قورت می دهد، خروسش از بی تابی می لرزد. او باید لبش را گاز بگیرد تا نفسش را بیرون ندهد در حالی که مرگ دکمه‌های شلوارش را باز می‌کند و سپس به آرامی مگسش را با دندان‌هایش پایین می‌آورد. خدایا لایت شهوانی ترین موجود زنده بود.
خروس ال رها می شود و به صورت لایت برخورد می کند و نقطه کوچکی از مایع حضور در گوشه دهان او باقی می ماند. در کمال تعجب و خوشحالی ال، لایت با زبانش لکه را پاک می کند.
احساس لمس دستان لایت با عضوش شگفت انگیز است، چگونه او آن را می پیچد و از بالا به پایین نوازش می کند و انگشت شست خود را روی نوک می گذارد و مایع را در طول خروس ال پخش می کند. اما حتی شگفت انگیزتر این است که لایت خروس او را می بلعد.
او ابتدا وقت خود را برای خودارضایی او صرف می کند، با دقت به حالات الل نگاه می کند، سپس او را با بوسیدن سر آلت تناسلی و سپس فرو بردن آن در دهانش غافلگیر می کند.
مطمئناً اِل نمی‌توانست جلوی آن را بگیرد که وقتی خیسی دهانش را احساس کرد، ناله‌ای خشن بیرون داد.
لایت آن را کاملاً پوشانده است.
بنابراین یک رفت و برگشت لذت بخش بین دهان لایت و خروس ال آغاز می شود. لایت از بینی نفس می کشد که عضو وارد دهانش می شود و از دهانش خارج می شود، رشته های بزاق از گوشه هایش خارج می شود و او با نگه داشتن ران جاودانه را ثابت نگه می دارد. هر از گاهی به بالا نگاه می کند و نگاهش به لاولیت می رسد که احساس ضعف می کند.
در حالی که او ناپدید شدن عضوش را در دهان شیرین معشوق خود مشاهده می کند، فکر می کند که جلال الهی باید اینگونه باشد.
در دیوار مقابل، آینه قدیمی کثیف روی سینک، هر دو و فعالیت های زشت آنها را منعکس می کند. جاودانه خود را در آینه می بیند، موهای خیس، عرق پیشانی اش را می پوشاند و جوانی زیبا در مقابل او زانو زده و خروسش را می مکد. تصویر به سادگی هیجان انگیز است.
لایت آنقدر خوب آن را می بلعد، دهانش آنقدر گرم است که اگر ال یک آهنگ احمقانه را در سرش زمزمه نمی کرد، خیلی وقت پیش تمام می شد. اگرچه او در نهایت نمی تواند جلوی خود را بگیرد، وقتی بعد از مدتی متوجه می شود که لایت در حالی که به او خوراکی می دهد، خودش را لمس می کند، اما لاولیت می تواند از موقعیت خود ببیند که دکمه های شلوار مرگ باز شده و یک دستش گیر کرده است.
داخل لباس زیرش
این منظره او را بی نهایت هیجان زده می کند، و او خوشحال است که می داند لایت را نیز از این طریق هیجان زده می کند. لاولیت بدون اخطار و ناله کردن نام دیگری وارد دهانش می شود، مرگ شکایتی نمی کند و هر چیزی را که ال به او پیشنهاد می دهد بدون مشکل می بلعد.
ناامیدانه ال به او کمک می کند تا بلند شود و دوباره او را کنار دیوار قرار دهد، این بار سینه و گونه لایت به کاشی ها فشار داده می شود.
ال ترجیح می دهد که بتواند در راحتی تخت با فردی که دوستش دارد رابطه جنسی داشته باشد و زمانی را صرف دقت و توجه کند، اما مهمتر از همه، برای به یاد ماندنی کردن این مناسبت. اما او همچنین شرایط را به همراه نیاز لایت و میل خود درک می کند، بنابراین این بار او خود را به اولین حضور آنها در حمام هتل واگذار می کند. او قول می دهد که دفعه بعد بسیار عاشقانه تر خواهد بود.
الل بوسه هایی را روی گردن او پخش می کند و آثاری از خود به جای می گذارد که امیدوار است به زودی ناپدید نشوند، در حالی که او از شر هر دو شلوار خلاص می شود. او بی حوصله است و گاهی مطمئن نیست که چه کاری انجام دهد، اما تصمیم می گیرد به غریزه و شاخ بودنش اجازه دهد کنترل را به دست بگیرد. اثراتی که دارد
لایت در او باورنکردنی است، مرگ یک جاودانه را با سالها و سالها تجربه جنسی در وجودش عصبی می کند.
- مضطرب هستی، لاولیت؟ - مرگ بین نفس ها می پرسد.
- نمیدونی چقدر منتظر این بودم.
- من هم همینطور. - پاسخ لایت. - اما نیازی نیست بیشتر از این صبر کنیم.
ال با شور و اشتیاق بیش از حد او را می بوسد و نفسش را بند می آورد، در همین حین با انگشتانش ورودی لایت را بررسی می کند و از اینکه آن را خیس و نرم می بیند شگفت زده می شود.
-- همین الان انجامش بده نیازی نیست من را آماده کنی، من خودم این کار را کردم در حالی که تو را مکیده بودم.
صادقانه بگویم، ال کمی ناامید می شود زیرا امیدوار بود بتواند انگشتان خود را در معشوقش فرو کند و به تنهایی او را آماده کند، اگرچه از طرف دیگر او همچنین سپاسگزار است که در آن وقت صرفه جویی کرده و مستقیماً وارد عمل شود. چون احساس می کند عقلش در حال از دست دادن است. با هر ثانیه ای که بدون ادغام شدن با بدن دیگری می گذرد.
علیرغم اینکه فقط چند دقیقه پیش پایان یافته بود، عضو او دوباره سخت شده است، ال قبل از اینکه خودش را در ورودی لایت قرار دهد و با یک رانش وارد شود، چند سیلی می‌زند.
ناله بلند لایت در سکوت اتاق طنین انداز می شود، دستانش ناموفق به دنبال گرفتن سطح صاف دیوار در حالی که الاغش در جستجوی تماس بیشتر به عقب متمایل می شود.
سپس ال به آرامی با فشارهای ملایم شروع می کند تا جایی که مرگ در آغوشش می لرزد و بیشتر التماس می کند. البته لاولیت هیچ چیز را انکار نمی کند، او هر چیزی را که بخواهد به او می دهد، او می خواهد که لایت همه چیز او را داشته باشد، بنابراین حرکات باسنش سریعتر می شود و به زودی او به شدت لایت را لعنت می کند و به خواسته هایش آزاد می شود. سرکوب شده
دیدن عضو سفت و ضخیم او که وارد و خارج می شود به درون معشوقش بیشتر از آنچه تصور می کرد اروتیک است، دستانش باسن لایت را چنان فشار می دهد که احتمالا انگشتانش مشخص است و لب هایش لکه های قرمز رنگی روی لب هایش می گذارد. تمام پشتش سفید است. . لاولیت همیشه مالک و حریص بوده است، این یکی از گناهان او در گذشته بوده است، به همین دلیل می‌خواهد اثری در بدن لایت بگذارد، در قلبش حک شود تا همه بدانند متعلق به یکدیگر هستند.
او یکی از پاهای لایت را از پشت زانو بلند می کند و به دیوار تکیه می دهد، لایت نام خود را در لذتی خالص فریاد می زند، زیرا در این حالت رانش ها عمیق تر احساس می شود.
‏- L-lawliet...به خاطر خدا...- لایت بین نفس ها غر می زند.
-— عزیزم، در حالی که من از تو ناکام هستم، خدا را ذکر نکن. - ال خرخر می کند و هر کلمه را با حمله ای دقیق به پروستات لایت نقطه گذاری می کند..
حمام مملو از ناله‌ها، هق هق‌های کوچک، و نفس نفس زدن است، به علاوه صدای خیس سیلی زدن پوست هر بار که لگن لاولیت به الاغ لایت برخورد می‌کند. کل وضعیت، احساسات، بسیار بهتر از آن چیزی است که ال خیال کرده بود و در حالی که خود را در فضای داخلی گرم و فشرده لایت دفن می کند، می تواند فکر کند که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند از این لحظه پیشی بگیرد.
- لایت... من نزدیکم. - پس از مدتی فشارهای بی وقفه در گوش او زمزمه می کند.
سرش را برمی گرداند و چشم های ابری لذتش به چشمان لاولیت می افتد. - منم همینطور، ولی میخوام وقتی تموم شد صورتت رو ببینم.
ال از او بیرون می آید و با شنیدن صدای ناله لایت در اعتراض به احساس پوچی لبخند می زند، سپس او را برمی گرداند و با اشتیاق شدید او را می بوسد. لایت روی شانه‌هایش می‌گیرد و پاهایش را دور کمرش می‌کشد که ال او را بلند می‌کند و دوباره به سرعت وارد او می‌شود.
او را ترک می‌کند و وارد او می‌شود و به فشار دادن پروستات حساس لایت ادامه می‌دهد. در عوض، ال انگشتان پشت او را فرو می‌کند، خراش‌های قرمز رنگی که پوست شانه‌هایش را نشان می‌دهد و ناله‌های زیبا مستقیماً در گوشش می‌افتد.
لاولیت غوطه ور در لذت اوج نزدیک و با چهره پنهان شده در گردن لایت، متوجه لحظه ای نمی شود که در حمام فقط یک شکاف باز می شود و به حضور کسی که از آنجا آنها را تماشا می کند توجهی نمی کند. از سوی دیگر، مرگ با حواس تیزبین و قدرت برتر خود، به راحتی می تواند مزاحمی را که از ملاقات او با لاولیت جاسوسی کرده است، کشف کند.
وقتی نگاه مرگ با زنی که لاولیت قبلاً با او همخوابه بود تلاقی کرد، تصمیم گرفت کمی خوش بگذراند. او جاودانه را محکم تر در آغوش گرفت و بلندتر ناله کرد، ال به هیجان او با فشار دادن بیشتر و ناله کردن نام او پاسخ داد.
- لایت... خیلی احساس خوبی داری، درونت خیلی سفت است.
- لاولیت، بیشتر! من همه شما را می خواهم. - فریاد می زند
لایت، در عوض، آن را معنی می کرد، اما او همچنین از دیدن حالت آن زن لذت می برد وقتی او چگونه می دید لاولیت او را می خواست.
دقایقی بعد لایت آمد، فریاد سرخوشانه ای از رسیدن او به ارگاسم خبر داد، پاهایش مانند ژله می لرزیدند، انگشتانش حلقه شده بود و ناخن هایش در پشت ال فرو می رفت. در همین حال، ال به لعنت کردن او در اوج خود ادامه داد. ورودی لایت دور خروس ال سفت شد و بعد او هم آمد، منی اش کاملاً درون معشوقش را پر کرد.
آنها لحظه ای آنجا ماندند و یکدیگر را در آغوش گرفتند و سعی کردند تنفس خود را تنظیم کنند و از ارگاسمی که آنها را خسته اما راضی کرده بود پایین آمدند.
قبل از اینکه به دلیل مه و خستگی ناشی از اوج اخیر فراموش کند، لایت به بالا نگاه کرد و به زنی که هنوز آنجا ایستاده بود و کنار در فلج بود نگاه کرد و با برتری آشکاری به او لبخند زد.
"او مال من است". با حرکتی بی صدا لب ها و چشم هایی که در تهدید برق می زد به او گفت. وقتی او را در سکوت دید که فرار می کند و مرگ می بیند که نباید نگران او باشد، خوشحال شد زیرا خوب می داند که آن زن به زودی خواهد مرد
- لایت... - صدای خشن ال که او را صدا می کرد، او را به واقعیت بازگرداند.
-- آره؟ - پرسید و دستش را بلند کرد تا تارهای موی عرق‌ریزی که به پیشانی ال چسبیده بود را بزداید.
-- دوستت دارم. - بهش گفت
مرگ لبخند زد، این لبخندی بود که فقط مختص او بود. - من هم دوستت دارم لاولیت.
ال یک بار دیگر گردن او را بوسید و او را محکم تر در آغوش گرفت.او نمی داند آینده چه خواهد شد اما اکنون حداقل این اطمینان و آرامش خاطر را دارد که می تواند تا پایان ابدیتی که باقی مانده است با لایت باشد. زندگی

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now