آنها تقریباً یک سال بود که درگیر پرونده کیرا بودند. از آنجایی که L از کار افتاده بود، آنها در این مدت پیشرفت زیادی در تحقیقات نداشتند.
با این حال، با وجود اینکه مدت زیادی از آخرین باری که لایت رفتار مشکوک نشان نداده بود، می گذشت، L از تحریک او خودداری کرد.
آنها تقریباً یک سال بود که با هم زنجیر شده بودند. با هم زندگی کردن، با هم تحقیق کردن، دوش گرفتن با هم، با هم خوابیدن... دیگه ذره ای اذیتشون نمیکرد، ولی باز هم دعواهای معمولی خودشون رو داشتند. ال گفت که لایت همیشه کیرا بوده و خواهد بود. و لایت همیشه همه چیز را انکار می کرد و کاملاً از بی گناهی خود مطمئن بود.
نیروی ویژه داشت از رفتار کودکانه دو پسر خسته می شد. آنها خیلی به گرفتن کیرا نزدیک شده بودند... آنها مسیر یوتسوبا را دنبال کرده بودند، اما ناگهان، یک روز، هم جنایتکاران و هم تاجران از مرگ دست کشیدند. انگار کیرا ناپدید شده بود.
L واضح بود. قدرت کیرا دوباره منتقل شده بود، چیزی که او نمی دانست به چه کسی بود و چرا از آن استفاده نکرد. ریوزاکی میخواست بفهمد، بالاخره میترسید که هر لحظه سبزهای که مدتها با او زندگی کرده بود، دوباره قاتل باشد که او را میخواست. اما ردیابی کسی که با آن قدرت مطلقاً هیچ کاری انجام نداده بود آسان نبود.
لایت به نوبه خود نظریه دیگری داشت. به گفته او، این احتمال وجود داشت که فردی که نقش کیرا را به نفع یوتسوبا به عهده گرفته بود، مرده باشد و با او قدرت کشتن نیز داشته باشد. در غیر این صورت، این احتمال نیز وجود داشت که قدرت عرفانی که اجازه می داد کسی فقط با نام و چهره آن شخص کشته شود، به نوعی از کار افتاده باشد. موضوع این بود که برخلاف L، لایت کاملا مطمئن بود که حتی اگر بیست سال به تحقیق ادامه دهند، هیچ اتفاق جدیدی رخ نخواهد داد.
از دیدگاه لایت، انتقال قدرت به کسی که قصد استفاده از آن را نداشت، برای آنها بی معنی بود. اگر آن قدرت همانطور که ریوزاکی گفت می توانست منتقل شود، کیرا به احتمال زیاد این کار را با کسی انجام می داد که واقعاً میراث او را ادامه دهد.
واقعیت این است که این دو نابغه نتوانستند به توافق برسند و در نهایت با هم درگیر شدند. رابطه آنها بسیار عجیب بود. گاهی همدیگر را تشویق میکردند، چیزهایشان را به اشتراک میگذاشتند و بهترین دوستان برای زندگی به نظر میرسیدند. اما سپس آنها شروع به زدن یکدیگر کردند که گویی دشمنان قسم خورده هستند. در روز ولنتاین، ماتسودا تصمیم گرفت آن را تغییر دهد.
- سلام بچه ها! - با ورود به اتاقی که ال و لایت در آن کار می کردند سلام کرد -حدس بزنید امروز چه روزی است.
- شنبه. - لایت به سادگی جواب داد، بدون اینکه نگاهی به او بکند.
- ماتسودا، برایم قهوه بیاور. - ال دستور داد، بدون اینکه زحمت جواب دادن به سوال را بدهد.
- جدی نمی دانی چه روزی است؟ - افسر پلیس با تعجب پرسید، همانطور که او قهوه را برای ریوزاکی آورد.
- تولدت هست یا چیزی؟ تبریک می گویم. - ال گفت، هرچند به نظر خیلی خوشحال نبود - حالا اگر ببخشید، کار داریم.
- نه! امروز روز ولنتاین است. روز عشق و دوستی. به نظر شما خوب نیست که این روز زیبا را بگذرانید...؟
- ماتسودا - ال حرفش را قطع کرد و با حرکت معمولی بی تفاوتش به چشمانش نگاه کرد - خفه شو.
لایت آه سنگینی کشید و برگشت و دوباره به ماتسودا نگاه کرد. افسر پلیس به دستور ال شانه بالا انداخته بود.
- چیزی که ریوزاکی می خواهد بگوید این است که ما روز ولنتاین را جشن نخواهیم گرفت، زیرا این یک مزخرف است. -نور روشن شد، کمی با صراحت کمتر.
- ب-اما...
- بله - کارآگاه تایید کرد و دوباره نگاهش را به یادداشت هایش دوخت - یک فریب تجاری برای اینکه پول بیشتری را صرف هدایایی کنید که هیچ کس دوست ندارد و همه وانمود کنند که آنها را دوست دارند و سپس در سطل زباله فرو می روند.
-دقیقا - لایت موافقت کرد، قبل از بازگشت به کار خود.
- خب، اما نیازی نیست چیزی بخری... -
ماتسودا اصرار داشت و نمی خواست تسلیم شود - امروز روزی است برای گذراندن با دوستان، درست است؟
می تونیم پایین بریم، من آماده کردم...
- از چه زمانی ما سه نفر "دوست" هستیم؟ -کارآگاه ناگهان قطع کرد
اوه، ریوزاکی. چه شرم آور - لایت شکایت کرد و به پسرک خیره شد - در ضمن گفتی که من اولین دوستت بودم.
- و این درست است. آنچه قبلاً اتفاق افتاد در مورد ماتسودا بود.
نامبرده کمی تردید کرد و ناگهان احساس ناراحتی کرد. اما او قرار نبود عقب نشینی کند، روز ولنتاین را با آن دو جشن می گرفت مطمئن بود.
- من... فقط فکر کردم خوبه یه کم استراحت کنی. - ماتسودا سرش را خاراند و به آن جفتی که دوباره به او پشت کرده بودند نگاه کرد - تو همیشه سخت کار می کنی، هرچند پرونده کیرا قبلاً رسما بسته شده است.
بقیه ما تحقیق در این مورد را متوقف کرده ایم. لایت اخم کرد و به L نگاه کرد که داشت قهوه شیرینی را که ماتسودا برایش سرو کرده بود مینوشید.
- اگر اینجا کارمان را ادامه دهیم به این دلیل است که کسی اجازه نمی دهد من به خانه بروم تا زمانی که متوجه اشتباهش شده است.
- اوه لطفا. - L شکایت کرد و به طور مساوی به نور نگاه کرد - تو کیرا هستی.
-می بینی؟ ریوزاکی، ما یک سال است که اینگونه هستیم و کیرا چند ماه است که بازی نکرده است. بدانید که او به احتمال زیاد برنمی گردد. دیگر هیچ خطری وجود ندارد.
- بچه ها، بچه ها. آروم باشین لطفا. - افسر جوان پلیس وقتی دید که می خواهند وارد بحث دیگری شوند پرسید - امروز روز خاصی است، مدت زیادی است که این را آماده کرده ام.
آیا با من می آیی؟
- ماتسودا برای شما معمولی است. - کارآگاه در حالی که با قاشقش بازی می کرد آهسته شکایت کرد - به جای کار، وقتت را با این مزخرفات تلف کردی... اوه! تو مرا نیشگون گرفته ای - L با تعجب به سبزه نگاه کرد که به نظر می رسید اصلاً برای کاری که کرده بود مقصر نبود.
- راستش، ریوزاکی. - نور صحبت کرد و با جدیت به دیگری نگاه کرد - مهمتر از همه، شما نیاز به استراحت دارید، حتی اگر فقط برای یک روز باشد. اخیراً حال شما خیلی بد است و این به خاطر عدم استراحت است. فکر نمیکنم با تحقیق نکردن امروز چیزی را از دست بدهید و اگر من "کیرا" شوم، که بسیار شک دارم، برای دیدن آن اینجا خواهید بود.
- لایت از روی صندلی بلند شد و زنجیر را کشید تا L بتواند از او تقلید کند - حالا ببینیم ماتسودا چه کرده است.
پلیس با خوشحالی لبخند زد و همه با هم به طبقه پنجم رفتند.
- وایلا! - ماتسودا به محض ورود به اتاق با فرانسوی بسیار بد تلفظ می شود. دو نابغه به دکوراسیون خیره شدند. دیوارها صورتی رنگ شده بودند و قلب هایی آویزان بودند. پنج میز برای دو نفر که رومیزیهایشان شیرینترین چیزی بود که L تا به حال دیده بود، در تمام اتاق به خوبی توزیع نشده بود.
-ماتسودا چه کار کرده ای؟ - کارآگاه پرسید و با وحشت به دکوراسیون نگاه کرد.
- دوست داری؟ ایده این بود که مردم را به دوتایی بر سر میزها تقسیم کرده و غذا را سرو کنند. اما از آنجایی که میسا در حال مدلینگ است، نمیتواند لایت را که دوست پسرش است، همراهی کند و بقیه افسران پلیس در آژانس هستند، بنابراین... فقط ما چهار نفر خواهیم بود.
- چهار؟
- تکرار می کنم. - ال اخمی کرد و با تهدید به ماتسودا نگاه کرد - با اتاق نشیمن من چه کردی؟
- اوه بله. از واتاری هم خواسته ام که بیاید.
- او بدون توجه به ادعای ریوزاکی به سوال سبزه پاسخ داد - او قرار نیست برای صرف غذا به ما ملحق شود، اما می آید تا با ویولن خود موسیقی بنوازد.
- آیا واتاری با این کار مشکلی ندارد؟ - L با مخالفت فریاد زد. وقتی دید پیرمرد با ویولن در دست از در وارد شد ابرویی بالا انداخت - واتاری؟
- ببخشید، ریوزاکی. فکر کردم خوبه که یه روز مرخصی بگیری. در صورت تمایل من انصراف خواهم داد.
- خوب نیست تو اونی نیستی که اینجا مونده - کارآگاه با تحقیر نگاه کرد به ماتسودا.
- اوه، بیا ریوزاکی. بیایید از هر آنچه ماتسودا آماده کرده است لذت ببریم. فقط آرام باش. - لایت پرسید، تا حدودی از دیدن دوستش که ناامید شده بود، خوشحال شد.
سبزه واقعاً از طعم وحشتناکی که به نظر می رسید ماتسودا در تزئین داشت منزجر شده بود، اما ریوزاکی باید از کار منحرف می شد تا تلاش کند تا آنجا با او بماند.
- بیا تمومش کنیم... اما فردا همه چی رو مثل قبل می خوام.
- بله، بله... مطمئنا، ریوزاکی. - ال و لایت رفتند سر یک میز و کنار هم نشستند، زنجیر از جنگش قطع نشد. ماتسودا صندلی را از روی میز دیگری برداشت و کنار آن دو نشست که باعث ناراحتی آنها شد. پلیس جوان تکان نخورد و با خوشحالی به صحبت هایش ادامه داد - ببینید ابتدا یک غذای شکلاتی می خوریم و بعد بازی هایی را که من آماده کرده ام انجام می دهیم.
ساعاتی بعد، آقای یاگامی، موگی و آیزاوا از دفتر به پادگان بازگشتند.
آنها خبری برای ماتسودا داشتند.
- سلام بچه ها! - هنگام ورود به اتاق احوالپرسی کردند - متاسفیم که برای مهمانی دیر رسیدیم ...
آنها با دهان باز مانده بودند.
قطعا انتظار نداشتند با چنین صحنه ای روبرو شوند.
چهار نفر در آن اتاق صورتی زشت بودند.
واتاری روی پیانو خوابیده بود. ماتسودا، کمی نامناسب، روی صندلی نشسته بود و بطری ویسکی در دست داشت و گونه هایش سرخ شده بود.
اما آنچه بیش از همه مورد توجه قرار گرفت دو جوان بودند که به طرز بسیار فحاشی دهان یکدیگر را می خوردند.
- اینجا چه خبره؟!
این فریاد باعث شد ماتسودا از روی صندلی که روی آن نشسته بود به پایین بیفتد و بطری را بشکند.
آنها هرگز تصور نمی کردند که L و لایت را در آن شرایط، با پیراهن های نیمه خاموش ببینند و... خدای من،آیا L دستش روی پشت لایت بود؟
واتاری ناگهان از خواب بیدار شد و پیانو را ساخت. بلافاصله پس از آن برای چند ثانیه به همه گیج نگاه کرد.
ال و لایت به آرامی از بوسیدن دست کشیدند و به حضور افراد حاضر در آنجا اهمیت چندانی نمی دادند.
- آه... سلام بابا. - لایت سلام کرد، دستش را مکرر تکان داد، با لبخندی پهن روی صورت و گونه های سرخش - ما...
- سلام پدرشوهر! - L به سختی روی شانه لایت آویزان بود سلام کرد -حدس بزن پسرت با کی قراره؟ دقیق! با من!
-صبر کن با هم قرار گذاشتیم...؟ - نور قبل از اینکه به پدرش برود از تعجب سکسکه کرد -
درخشان! بابا، آیا ریوزاکی می تواند به خانه برود؟ چرا؟
-چی؟ البته که نه!
- اون پدرشوهرم اینطوری نباش.
... - ریوزاکی شکایت کرد
لب هایش را در حالی که پشت سبزه را پایین می انداخت - می دانم، لایت، همه می توانید اینجا حرکت کنید. جای زیادی هست!
- چه ایده خوبی، L! برای همین خیلی دوستت دارم... -هر دوی آنها قبل از شروع دور جدیدی از بوسه ها در حالی که به آرامی به یکدیگر می مالیدند، روبروی یکدیگر قرار گرفتند.
-ماتسودا! - رئیس یاگامی با عصبانیت فریاد زد و پلیس را مبهوت کرد - چگونه می توانید اجازه دهید آنها اینطور مست شوند؟
به این نگاه کن! آنها با سر خود فکر نمی کنند!
- من ... من ... متاسفم ، رئیس ... - ماتسودا در حالی که عرق روی پیشانی اش را پاک می کرد سعی کرد خود را بهانه کند.
ما داشتیم بازی میکردیم من هیچوقت و...
- کافی. - سوئیچیرو قبل از نزدیک شدن به جفتی که می بوسیدند و تا حد امکان آنها را از هم جدا می کردند، اعلام کرد.
- نه نه! لایت، نرو!
-ولم کن...! می خوام با ال... - لایت زمزمه کرد و سعی کرد به پسره برسه، اما تو اون حالت قدرت زیادی نداشت.
- لایت. متوجهی داری چی میگی؟ -
سوئیچیرو فریاد زد و سعی کرد در پسرش عقل را ببیند - او فقط یک مرد نیست، او L است. شما از هم متنفر هستید! شما بچه ها تمام روز در حال دعوا هستید! من باید جلوی شما را بگیرم قبل از اینکه کاری انجام دهید که پشیمان شوید.
- تا حالا نشنیده ای پدرشوهرم که دو نفر با دعواشون همدیگه رو دوست دارن؟ - ال مداخله کرد و سعی کرد نزدیک تر شود، اما سوئیچیرو با پایش مانع شد - خب، این برای من و لایت اتفاق می افتد. - ناگهان شروع به خندیدن کرد. همه با تعجب به او نگاه کردند (به جز لایت که شروع به خندیدن کرد)، آنها نمی دانستند که L می تواند این کار را انجام دهد -به نظر شما خنده دار نیست؟
- من خیلی وقته که شروع کردم به دوست داشتن ریوزاکی...!
- لایت با داد و فریاد اعتراف کرد - خیلی باهوش و خاصه... نمیدونی وقتی گیلاس ها رو با زبونش گره میزنه چه حسی بهم دست میده - ال آروم خندید - نمیدونی چه حسی دارم پس بذار برم. iL، به او بگو مرا رها کند!
-پدرشوهر...بیا بذار بریم...قسم میخورم که...من از لیق مراقبت میکنم- قول داد سعی میکرد روی زمین نیفته که ناگهان سرگیجه گرفت-دوستش دارم خیلی اتفاقی برایش نمی افتد... قول می دهم که نه...نه...
- فکر می کنم بهتر است آنها را به رختخواب ببرید. - واتاری پیشنهاد کرد، L را با احتیاط از شانه ها گرفته بود.
-بله بالاخره! ما در اتاق تنها خواهیم بود - لایت خوشحال بود.
- تو همون تخت؟ امروز!؟ - آقای یاگامی قبل از تکان دادن مکرر سرش با ناباوری فریاد زد - به هیچ وجه. من اجازه نمی دهم.
- درک کنید که آنها زنجیر شده اند و فقط ریوزاکی می داند که کلید کجاست. پیرمرد خسته سعی کرد استدلال کند.
- کلید؟ - ریوزاکی پرسید و با گیجی به واتاری نگاه کرد. بعد انگار روی چیزی افتاد و بازویش را بالا برد تا به زنجیره ای که او را به آن متصل می کرد خیره شود
لایت - اوه آره در مورد دستبند... انداختمش اونجا. چه ایده خوبی داشتم! به لطف آن، من تمام روز را با لایت سپری می کنم، حتی زیر دوش.
- تو یک منحرف هستی ریوزاکی. - سوئیچیرو اعلام کرد و با اخم به کارآگاه نگاه کرد.
او سعی کرد پسرش را از کارآگاه دورتر کند، اما زنجیر دیگر کافی نبود.
-هی! - لایت شکایت کرد، سیلی به پدرش زد که از شوک رویش را برگرداند - این را به دوست پسرم نگو! اگرچه بله، حق با شماست. - برگشت و قبل از لبخند زدن به L نگاه کرد - تو پاندای منحرف من هستی. - او اعلام کرد، سعی کرد به L نزدیک شود تا او را در آغوش بگیرد، اما پدرش سعی کرد او را متوقف کند و سبزه در نهایت روی زمین افتاد.
- الکل بیش از حد بر آنها تأثیر گذاشته است. - شکایت کرد
سوئیچیرو در حالی که L را دور می کرد، که با خنده لایت روی زمین افتاده بود و دوباره روی همدیگر بوسیدند - لعنتی، ریوزاکی! احترام بیشتر! آیزاوا، کمک کن! - پلیس سریع L را کشید و آقای یاگامی لایت را برداشت - مطمئنی قرص عجیبی در نوشیدنی نریخته ای، ماتسودا؟
- بهت اطمينان ميدم كه نه رئيس... فكر ميكنم بخاطر اينه كه به مشروب خوري عادت ندارن... و زياده روي كردن...
متاسفم... اما به هر حال، مگه اغلب گفته نمی شود که مست ها حقیقت را می گویند؟
- ساکت باش. معلومه که الان حالشون خوب نیست
فکر می کنم تنها گزینه این باشد که آنها را در تختشان بگذارم... باید بین آنها بخوابم تا کار عجیبی نکنند.
-چی؟! اما پدرشوهرم ... همه چیز را خراب می کند ... من عمل می خواهم ...
-عمل!؟
-بله پدرشوهر. من و لایت با یک شینیگامی به سمت مشتری می رویم. - توضیح داد و با لبخند احمقانه ای که روی صورتش بود به سقف اشاره کرد، در حالی که از یک پا به پای دیگر می چرخید - آنجا با کیرا می جنگیم... اگرچه لایت کیرا است. خب پس در مقابل میسا. من همیشه از میسا بدم می آمد. -
او اعتراف کرد و انگشت خود را روی لب هایش رد کرد - او بسیار احمق است و تمام روز را با لایت می گذراند. درسته پدرشوهر؟
- ال، تو داری غوغا می کنی - لایت خندید - قرار بود بریم نپتون، یادته؟ گفتی... گفتی
سیاره مشتری!
- درسته! خب پدرشوهرم میریم نپتون.
- ریوزاکی، میدونم که از هیچی خبر نداری، اما اگه دوباره منو پدرشوهرت صدا کنی... -تهدید کرد، پل دماغش را نیشگون گرفت. آن موقعیت برای او خیلی زیاد بود.
- بله بابا تهدیدهای شما خسته کننده است - او شکایت کرد
لایت به بازوی پدرش آویزان است - من ...
من خوابم می آید. ما را در اتاق تنها بگذار نمی خوام پیش ما بمونی... حرف ما رو قطع کردی. بی حوصله، تو یک آدم بی مزه هستی!
- لرد یاگامی. - واتاری مداخله کرد و L را از کتف گرفت. آیزاوا بالاخره کارآگاه را رها کرد و کنار ماتسودا نشست - پسرها خواب آلود هستند، من به شما اطمینان می دهم که فردا چیزی به یاد نمی آورند. آنها چیزهای جوان هستند. اگر آرامش خود را حفظ کنید، فردا می توانید ضبط های دوربین را ببینید.
اگرچه این ها صدا ندارند، اما می توانید ببینید که آیا کار عجیبی انجام می دهند یا خیر.
- مشکلی نیست. - استعفا داد و لایت را به پیرمرد داد که انگار یک گونی سیب زمینی است - تو مسئول حمل آنها هستی واتاری؟ ما باید اسناد جلسه را سازماندهی کنیم و آن را با ماتسودا در میان بگذاریم.
- البته قربان.
- خداحافظ پدرشوهر! - ال با دست خداحافظی کرد.
دیگری مشغول گرفتن لایت بود.
ریوزاکی صبح روز بعد چشمانش را به آرامی باز کرد. روی تختش بود و همان لباس روز قبل را پوشیده بود. در کنار او نور به همین ترتیب بود.
به آرامی پلک زد و به سقف نگاه کرد.
خیلی زود خاطرات شب قبل به ذهنم خطور کرد.
ناخودآگاه لبخندی زد و به پهلو چرخید تا چهره خوابیده لایت را ببیند.
- سبک. بیداری؟ - پرسید و چند بار شانه اش را حرکت داد - لایت؟
- در حال حاضر بله. - او با چروک بینی اش با صدایی تا حدودی خشن شکایت کرد.
- یادت هست... در مورد دیشب؟
- اینکه ما وانمود کردیم که مست شده ایم تا به ماتسودا درسی بدهیم و او را مجبور کنیم که دیگر ما را با مزخرفاتش به هم نریزد؟ - در آخر پرسید - بله یادم هست.
حالا لایت چشمانش را باز کرد و به ریوزاکی نگاه کرد.
قبل از اینکه به آرامی شروع به خندیدن کند، چند بار پلک زد. خاطرات روز قبل در ذهنش نقش بست.
- ابتدا کار کرد. - L بین خنده گفت - وقتی شروع کردیم به احمق بازی، ماتسودا به نظر می رسید چیزی را که می بیند باور نمی کند.
- بعد که واتاری خوابید، وانمود کردیم که زیاد مشروب خوردیم... و همه چیز داغ شد.
- انتظار نداشتم پدرت بیاد. چه چهره ای درست کرد وقتی ما را دید!
-بله.و بهش گفتی پدرشوهر؟ حماسی بود
تقریباً خندید. - با خوشحالی خندید
لایت، همانطور که L را با مردمک های گشاد شده تماشا می کرد.
- ما واقعاً بازیگرهای خوبی هستیم. - L ستایش کرد و لبخند زد و به لایت نگاه کرد.
- بله... وانمود می کنیم که همدیگر را دوست داریم...
- حتی مجبور شدیم ببوسیم... و چندین بار... - ریوزاکی اضافه کرد. لبخندهایشان کم کم محو شد و دوباره به پشت دراز کشیدند.
- من و تو با هم، می تونی تصور کنی؟ ها ها...- لایت بدون لطف خندید.
- آره... حدس می زنم عجیب باشه... ها، ها... - ال همونطوری خندید.
- قبلا، پیش از این...
- آره...
چند دقیقه در سکوتی ناخوشایند نشستند. هر دو با حالتی ناامید به سقف نگاه کردند و جرات نداشتند بگویند در آن لحظه واقعاً به چه چیزی فکر می کنند.
آنها ممکن است این کار را فقط برای ایجاد ناراحتی ماتسودا انجام نداده باشند.
اما ظاهراً هیچ کس نمی خواست آن را بپذیرد. سرانجام لایت چرخید تا به ریوزاکی نگاه کند و تصمیم گرفت صحبت کند.
-میخوای تکرار کنی؟ - به آرامی پرسید، وقتی واقعیت این بود که قلبش در گلویش است، جدی ظاهر شد.
ال نیز برگشت و با ابروی بالا رفته به لایت نگاه کرد. هر دو روی تخت نشستند تا راحت تر باشند.
ریوزاکی با چشمانش آن را تجزیه و تحلیل کرد و سعی کرد بفهمد که آیا این یک شوخی است یا نه. لایت صورتش را جدی نگه داشت و هیچ وقت عقب نشینی نکرد، اگرچه به محض اینکه کلمات از دهانش خارج شدند وسوسه شده بود این کار را انجام دهد. اما قبلا گفته شد پرتاب فایده ای نداشت.
- منتظر بودم از من بپرسی - ال اعلام کرد.
قبل از شروع به امتحان لب های سبزه
یک بار دیگر لایت در وسط بوسه لبخند زد، قبل از اینکه دست راستش را به قصد عمیق تر کردن بوسه روی موهای L فرو برد.
- شاید از این همه چیز خوبی بیرون آمده باشد.
- بله، و همه به لطف آن ماتسودای احمق و روز ولنتاین احمقانه اش.
آنها با خندان دوباره بوسیدند، این بار آهسته تر و مهربان تر. آنها می دانستند که تمام وقت دنیا را دارند. وقتی آنها از هم جدا شدند، L با محبت هر دو دست لایت را گرفت و با مردمک هایش حتی بازتر از حد معمول به چشمان او نگاه کرد.
- در واقع... فکر کنم دوستت دارم لایت. انگار هیچوقت کسی رو دوست نداشتم - با خجالت اعتراف کرد.
او هرگز در مقابل کسی، حتی واتاری، اینقدر آسیب پذیر نبوده بود. اما نور فقط یک شخص نبود - همه چیزهایی که دیروز به شما گفتم درست بود.
- من هم دوستت دارم پاندای منحرف. - لایت بین خنده ها اعلام کرد در حالی که به او چشمکی می زد.
- ساکت باش. - ال سرد دستور داد با اینکه کمی سرخ شده بود - دیروز اجازه دادم به من اینطور زنگ بزنی چون قرار بود مست باشیم اما دیگر نه.
- باشه باشه. - لایت وقتی دید که ل چنگش رو شل کرده سریع قبول کرد - خب... پاندیتا شایان ستایش.
- نه
- پاندیتای زیبای من؟ - بیهوده تلاش کرد. گرچه او در واقع با گریم روی صورت L سرگرم شده بود.
- بهتر است آن را در L. یا اگر ترجیح می دهید، دوست پسرتان بگذارید.
سبزه لبخند گسترده ای زد، در حالی که چشمانش را کاملا باز کرد.
- ما زوجیم؟
- به شرطی که برای کشتن من تلاش نکنی... - نیمه شوخی کرد.
L. اما لایت به نظر نمی رسید که آن را گیر بیاورد، بنابراین او مجبور شد مستقیماً پاسخ دهد - البته.
-با من خوبه - لایت لبخند زد و خم شد تا دوست پسر جدیدش را بوسید.
در همین حین، سوئیچیرو یاگامی سرش را به دیوار می کوبید و چیزی را که می دید باور نمی کرد.
پسرش و ال خیلی همدیگر را دوست داشتند. او میدانست که در مقطعی باید آن را بپذیرد، اما این چیزی بود که هرگز انتظار نداشت.
از سوی دیگر واتاری با لبخند به تماشای جوانان نشست. مدت زیادی بود که او لبخند واقعی ریوزاکی را ندیده بود، بنابراین برای او واضح بود که بودن با نور برای پسر عزیزش خوب است.
میسا امانه، به نوبه خود، خشمگین بود. او نه تنها نتوانسته بود روز ولنتاین را با دوست پسرش بگذراند، بلکه وقتی روز بعد برگشت او را در حال بوسیدن ال دید. در ساختمان بزرگ گم شده بود. و هیچ کس به نظر نمی رسید که به دنبال آن باشد.
و ماتسودا... خب خوشحال بود چون به هدفش رسیده بود. به طرز عجیبی، اما مهم این بود که دیگر دعوا بین آن دو رخ نمی داد.
یا اینطور فکر می کرد.
-چطور نمیدونی کلید زنجیر کجاست؟! فکر کردم منظورت این نبود!
- خیلی وقته ازشون استفاده نکردم که حتما گمشون کردم. - ل خود را بهانه کرد، سرش را خاراند.
- تو یه احمق بی مسئولیتی! - لایت فریاد زد و از عصبانیتی که در آن لحظه احساس کرد کفشی را به سمت او پرتاب کرد - قرار بود من را رها کنی که فهمیدی من کیرا نیستم!
- تو کیرا هستی.
- من کیرا نیستم!
- بسيار خوب. تو دیگه کیرا نیستی - او با چرخاندن چشمانش مشخص کرد - خوشحالی؟ حالا اجازه دهید من یک اره برای برش آن پیدا کنم.
- باشه ممنون. - نور تقریباً نامفهوم زمزمه کرد و دستانش را روی تخت گذاشت.
- خواهش میکنم.
آنها برای چند ثانیه ساکت ماندند در حالی که L در کمد خود به دنبال چیزی می گشت تا آن زنجیر را با آن قطع کند.
بدون اینکه او متوجه شود، لایت پشت سر او آمد و ناگهان او را در آغوش گرفت و کارآگاه را مبهوت کرد.
- دوستت دارم حتی اگر یک احمق بی مسئولیت باشی. - لایت به طرز شیرینی اعتراف کرد، در حالی که گونه اش را به پشت دوست پسرش فشار داد.
- و من تو را دوست دارم حتی اگر یک خودشیفته با تمایلات قاتل باشی. - ریوزاکی در حال چرخش پاسخ داد.
برای نگاه کردن به لایت
- احمق
- احمق
هر دو لبخند زدند و می دانستند که حتی اگر قرار باشد روابطشان فراز و نشیب های زیادی داشته باشد، هرگز تمام نمی شود.
چون محال بود از بودن در کنار هم خسته شوند.