🔞💜

3 0 0
                                    

و سپس؟
اونی که موهای قهوه ای داشت از پیرمردی که هر دو روی تخت اتاق نشسته بودند پرسید.
"و بعد چی لایت کان؟" کارآگاه پاسخ داد و به خردسالی که با این سوال توجه او را جلب کرد نگاه کرد.
"نه... تو کمی عجیب بودی... منظورم این است که از قبل عجیب بودی اما این روزها بیش از آنچه لازم است."
لایت با لحنی پاسخ داد که L نمی‌توانست تشخیص دهد که این تمسخر است یا نگرانی... یا شاید هر دو، او از کلمه "عجیب" نسبت به او احساس رنجش نمی‌کرد، برای او طبیعی بود که لایت چقدر با او بی‌ادب بود. با این حال، او فقط به او نگاه کرد، موافقت کرد که به او پاسخ دهد و به لپ‌تاپش برگشت: «هیچ چیز با من مشکلی نیست لایت کان، چرا اینطوری می‌گویی؟
آیا مشکلی با من وجود دارد؟
مرد سیاه مو پرسید و چیزهای غیرقابل کشف زیادی برای لایت نوشت.
یا فقط داشت یه موردی رو حل میکرد بهش توجه نمیکرد.
شما قبلاً 4 جلسه با پسرها را لغو کردید...
سبزه می گوید و ابرویی را بالا می اندازد.
"اوه...فقط از حضور تعداد زیادی از مردم ناراحتم"بزرگتر ساده گفت
"و حالا؟...نه، این تنها چیز نیست، تو خیلی عجیب رفتار کردی... چیز دیگری غیر از آن این است که با من بیشتر مراقب هستی"
سبزه با اصرار گفت: پیرمرد فقط به لایت نگاه کرد و آهی کشید و گفت...
"مم...خب شاید به این دلیل است که باید بیشتر تو را تماشا کنم، واتاری. او برای کار بیرون است و یک هفته برنخواهد گشت."
"این چیزی است که من در مورد آن صحبت می کنم ... شما آنقدر احمق نیستید که جلسات را لغو کنید و شانس کمتری برای انجام کارهای عجیب و غریب به خاطر حضور در آنجا انجام دهم."
احاطه شده توسط مردم.کوچکترین پاسخ داد
این قبلاً L را آزار می داد زیرا او بیش از حد سؤال می کرد ... خیلی واضح بود؟ پیرمرد اخمی کرد و فقط چیزی آزاردهنده گفت..
خدایا تو خیلی عصبانی و اصراری هستی...
"من فقط می خواهم tch را بدانم"
دست هایش را روی هم می زند و صورتش را می چرخاند تا بزرگترین را نبیند
"واقعا میخوای بدونی؟..."مرد سیاه مو گفت.
'آره! "چرا فکر می کنی من "اصرار دارم" نه؟ او با لحن آزرده ای گفت که منتظر بود تا ال پاسخ دهد، اما در عوض او یک زنجیر را دریافت کرد و او را به L نزدیک کرد.
اوخ! موضوع چیه! لایت با عصبانیت و حتی بیشتر از آن در حالی که به مرد مسن‌تری که داشت به صورتش نزدیک‌تر می‌شد نگاه می‌کرد، گفت: این به من صدمه زد.
آیا مطمئن هستید که می خواهید لایت کان را بشناسید؟ ال اصرار کرد.
'ها؟ آره..'
با توجه به آنچه که L بعداً می‌گوید، اما وقتی که نفس ال را روی صورتش احساس کرد، چهره آزرده‌اش به تعجب تبدیل شد، مرد مسن‌تر آنقدر به صورتش نزدیک شده بود که می‌توانست گرمای نفسش را در نزدیکی خود احساس کند. کوچکترین در گوشش پرسید...
"چ.. چی؟"
"من دوست دارم لایت کان را بدون هیچ کس دیگری ببینم همانطور که او واقعاً هست، زیرا با من اعتماد به نفس خاصی پیدا می کند وقتی تنها هستیم اگر آنچه من می گویم درست نبود.
لایت کان به من توهین نمی کرد یا به او ضربه نمی زد، حتی نظر کاملی در مورد من می داد.
اوه؟! نه... این درست نیست، من به شما اعتماد ندارم.» لایت L را کنار زد و یک بار دیگر صورتش را برگرداند و از نگاه شدید پیرمرد دوری کرد.
"اگر به من اعتماد داری... اوه، به واتاری یا آیزاوا توهین می کنی؟... به ماتسودا یا موچی می زنی؟" یا به پدرت بی احترامی می کنی.» کارآگاه که می دانست حق با او بود صحبت کرد.
"خب... درست است! من از این جنبه به شما اعتماد دارم، اما غیر از این، شما کاملاً با من غریبه هستید.
لایت با فشار دادن لب هایش با خشم پاسخ داد، او دوست نداشت که حرف L در موردش درست باشد.
"خب امیدوارم لایت کان دیگر در این مورد بحث نکند"
این چیزی است که می خواهید از آن اجتناب کنید! ریوزاکی عجیب است
"خفه شو.. لایت کان"
"تو نمی توانی من را ببندی"
'اگر بتوانم'
'نه..'
خردسال با قاطعیت گفت: ابرویی بالا انداخت، اما ناگهان از یک ثانیه به بعد، لایت کاملاً روی آن تخت دراز کشیده بود و L بالای او بود.
"اگر بتوانم دهانت را ببندم یا کسی با تجربه بیشتر را به چالش می کشی؟لایت کان؟"
لایت بی حرکت پاسخ داد کارآگاهی که پسر زیر دستش را داشت...بی دفاع می خواست به او ضربه بزند، آزارش دهد که چقدر آزاردهنده بود گرفتن موهای گرانبهایش و محکم کشیدنشان...نرم... و موهای ابریشمی...و لمس کردنش.
ال با آخرین فکرش سرش را تکان داد.
'تو نمی توانی! به علاوه، پیاده شو
‏L در آن لحظه خودش را باز کرد و شروع به بوسیدن لایت کرد که کاملاً شوکه شده بود. او سفت و ثابت بود. او حتی سعی نکرد جیغ بزند یا بالای L قرار بگیرد اما آن بوسه را هم جواب نداد. L متوجه شد. که و فقط دور شد.
"بابت آن متاسفم.."
برای اولین بار آیا L کلیدهای دستبند را بیرون آورد تا هر دو را آزاد کند؟ لایت چیزی نگفت و در حالی که L رفت روی تخت ماند. او چه کرد؟ و عصبی بود و نمی توانست از شر آن خلاص شود. صحنه ای از L و او در حال بوسیدن مثل چند ثانیه قبل در ابتدا لایت در ذهن داشت که منزجر کننده است و کمی ناراحت بود اما کاملاً آن را کنار گذاشت. صحنه ی کوچک بوسیدن ال از بین نرفت و قلبش به شدت شروع به تپیدن کرد.
(چه لعنتی... چون اون منو بوسید... نن!! الان ازش متنفرم و شک دارم و... خدا لعنت به لایت فکر نکن که اون فقط میخواد اذیتت کنه..)'
لایت تمام روز آن اتاق را ترک نکرد.
از طرفی ال بیشتر از حد معمول داشت کیک و قهوه میخورد و مینوشید.ل را آرام می کند و استرسش را از بین می برد اما چیزی به دست نیاورد تصمیم گرفت برای استراحت یک دوش آب گرم بگیرد و رفت. وارد حمام شد و شروع به دوش گرفتن کرد. وقتی دوشش تموم شد لباس تمیز نپوشیده بود حوله رو دور کمرش پیچید و به سمت اتاقی که لایت هنوز بود رفت و وقتی وارد شد لایت وارد شد و لایت سریع به پیرمرد نگاه کرد و یادش افتاد که قبلا چه اتفاقی افتاده بود. ، بدنش را مشاهده کرد. راستش اندام خیلی خوبی داشت.خیلی خوش اندام بود اما به خاطر پیراهن های گشادی که می پوشید به چشم نمی آمد و متوجه شدم با این همه شیرینی و شکری که می خورد لاغر هم بود.تا حالا ندیده بودم. او برهنه بود زیرا وقتی حمام می کرد برهنه می شدند
"یاگامی به من نگاه نکن"
ال با لحن سردی گفت، لحن دیگری نمی خواست که لایت متوجه شود از طرف یک پسر احمق باشد.
"عاشق" او نمی خواست لایت اینطور فکر بدی کند درست است که او جذب لایت شده بود اما نه به اندازه ای که اگر اعتراف کرد که کیرا است او را به صندلی برقی نفرستد... خب او مطمئن نیست اما
می خواستم فکر کنم که ...
"اوه بله متاسفم.."
قلب لایت تند تند می زد و فقط برگشت، نمی خواست فکر کنم جذبش شده.
بدنش را ببین...
‏L برگشت و شروع کرد به دنبال لباس های معمولی خود در کمد در حالی که لایت چند نگاه به او انداخت.وقتی تعویضش تمام شد کنار لایت دراز کشید، مثل همیشه امشب دستبند را نمی گذاشت.
"آیا آزاد خواهم خوابید؟"
"درسته... از زمانی که کار خواهم کرد، همچنان تو را زیر نظر خواهم داشت."
‏L می گوید لپ تاپش را بیرون می آورد و دنبال چند فایل می گردد و بعد از آن شروع به تایپ کردن معمولی می کند
لایت فقط از صدا اخم کرد و پرسید.
'از دست من عصبانی هستی؟'
'مم؟ چرا لایت کان همچین چیزی می پرسد؟
"خب...به خاطر اتفاقی که چند وقت پیش افتاد..."
او فقط تظاهر به سردرگمی کرد و به سادگی پاسخ داد.
"من نمی دانم شما در مورد چه صحبت می کنید، لایت-کان."
"البته که میدونی...
خودت خوب میدونی چی میگم... در مورد بوسه چرا منو بوسید؟ اینجا عصبانی باید من باشم
لایت که داشت عصبانی می شد گفت
"تو بهتر بخوابی یاگامی کان او خسته به نظر می رسد بهتر است الان بخوابم" "من نمی توانم با کیبورد لعنتی تو!"
‏L به همین ترتیب تا حدودی تاکید کرد
"خوب است. من می روم، تو را در دوربین ها تماشا خواهم کرد." نور، غرق شده، به سرعت بلند می شود و L را متوقف می کند و مچ او را می گیرد، که می خواست برود.
'مم؟ یاگامی چه مشکلی دارد؟
لایت نمیدونست چیکار کنه...به دلایلی نمیخواست ل بره، میخواست پیشش بمونه...
'ف-فقط دوباره مرا ببوس..!!'
با گفتن این حرف، موهای ال را می گیرد و سریع او را به صورتش می بوسد.
'مم!؟'
‏L لایت را دور می کند.
"فکر کردم از این بدت میاد..."
لایت به سرعت سرش را پایین انداخت تا از نگاه سرد و تند پسر بزرگ‌تر دوری کند، جدا از اینکه نمی خواست رژگونه اش را کشف کند، گونه هایش را حس می کرد که از شرم می سوزد.
"مطمئنم که وقتی تو را بوسیدمت تعجب کردی که چرا این کار را کردم...الان همین را از تو می‌پرسم..." ال دوباره گفت چون لایت صحبت نمی‌کرد.
.....اوه شاید بدونی دارم راجع به چی حرف میزنم.کوچکترین گفت بالاخره کارآگاه فقط خرخر کرد و لایت رو از کمرم گرفت... من میخوام دوباره انجامش بدی وقتی اینو شنید به دختر خردسال نزدیک شد. صورتش را با ملایمت و آهسته بوسید تا او را نترساند. اندکی بعد احساس کرد که بازوهای سبکی دور گردنش احاطه شده است و سعی می کرد او را نزدیکتر کند و بوسه را عمیق تر کرد. L شوکه شد. لایت...
لایتش به او دسترسی داشت..!! با احساس شروع به انجام آن بوسه سریع تر و عمیق تر کرد و آن را پر از گرسنگی و نیاز کرد.
به آرامی و در حالی که بوسه ادامه داشت، ال سعی کرد زبانش را در دهان کودک خردسال بگذارد. درخواست عبور که پذیرفته شد. L حمله کرد
تمام قسمت هایی که در دهانش پیدا کرد، با زبانش لب هایش را نوازش کرد و...
آنها برای چند ثانیه همینطور ماندند که L در حالی که او را می بوسید شروع به راه رفتن به سمت دیوار کرد و لایت پشتش به دیوار خورد.
لایت به دنبال اکسیژن از هم جدا شد و ال شروع به بوسیدن گونه های لایت کرد، بوسه هایش را به چانه رساند، پایین رفت و خطی از بوسه در امتداد گردنش درست کرد، دستش را کمی زیر یقه پیراهن مشکی لایت گذاشت تا به پوستش دسترسی بیشتری داشته باشد. و به بوسه دادن ادامه بده
‏-M-mng...
لایت ناله کوچکی کرد و با آن L شدیدتر شد. او شروع به گذاشتن آثار و گاز گرفتن روی گردن و سینه خود کرد. او از انجام این کار در نهایت با کوچکترین لذت می برد. یک دستش را گرفت و آن را در امتداد پهلوی کوچکتر از لایت گرفت. کمر تا ران او نوازش آن منطقه...
خردسال با لمس بزرگتر ناله کوچکی کشید که کارآگاه را دیوانه کرد و او همچنان به نوازش و لغزش دست خود روی ران و کمر ادامه داد و کمی بعد لایت به آرامی پایی را که نوازش شده بود تا کمر L بالا برد و به سمت کمر برد. یک پای دیگر را بالا بیاورید و دوباره روی دیوار شارژ کنید
روایت ال
من فقط می بینم که چگونه لایت کوچک من عبارات بدیعی ایجاد می کند. هرگز فکر نمی کردم مظنونم را اینگونه داشته باشم و حتی نمی دانم از کی شروع به جذب جنسی نسبت به او کردم ... بعد از مکیدن و بوسیدن و گاز گرفتن او را نگاه می کنم....صورتش برافروخته و آشفته است، تنفسش تا حدودی تند است...
وسوسه کمی سرم را خوب می کند و شروع به لمس باسنش با دستانم می کنم باید اعتراف کنم همیشه دوست داشتم این کار را با او انجام دهم.
او ناله کوچکی می کند و ناگهان احساس می کنم شلوارم تنگ شده است... نعوظ زیر شلوارم که به لب لایت می مالد.
-ال؟..-
-...آره؟-
من سعی می کنم آنچه را که اتفاق می افتد پنهان کنم اما وای خدای من داره عمدا حرکت میکنه، من اون حالت صورتش رو میبینم که واسه منه
یعنی "آیا قرار نیست کاری با من بکنی؟ من از تو بهترم؟"
لایت به حرکت خود ادامه می دهد. من در خفا احساس می کنم اگر او این کار را ادامه دهد، منفجر خواهم شد، شروع به درد می کند.
"چه مشکلی L؟"
گفت اون بچه گستاخ با تمسخر محضش... دردناکه...دیگه طاقت ندارم لایت رو محکم میگیرم تا نیفته و سریع حملش میکنم و پرتش میکنم روی تخت.. شروع به باز کردن دکمه های شلوارم می کنم و پیاده می شوم.در پایان به لایت نگاه می کنم که از ضربه مات و مبهوت شده و ظاهرا حالتی عصبی دارد.
دیدن اینکه چگونه از حالت تمسخرآمیز به حالتی کاملا عصبی تبدیل می‌شوید، جالب است.
با ذوق گفتم و نگاه قاتلانه ای از یاگامی دریافت کردم، برایم مهم نیست که چگونه به من نگاه می کند و به او نزدیک می شوم و شروع به درآوردن شلوارش می کنم ... تو چه کار می کنی؟
به چشمانش نگاه می کنم و سرخی و حالتی غیرقابل کشف می بینم.
"نمیشه؟..."
کمی دلسرد شدم شاید خیلی سریع پیش رفت...
کمی دور شدم "نه... من... تیچ فقط هر کاری میخوای بکن" دیدم چطور صورتش را برگرداند... این به زبان لایت بله است، کمی لبخند زدم و شلوار و بوکسرش را کاملا پایین کشیدم.
فقط او را با پیراهن بلندش گذاشت
من از این منظره خوشحال شدم و عضوم از درد شروع به تپیدن کرد. کمی نگه داشتم. دیدم که چگونه لایت سعی می کند به چشمان من نگاه نکند... به سمت تخت خم شدم و صورتش را گرفتم. و دوباره او را ببوس تا بتوانم برخی صداها را بشنوم و ناله می کند
دستم را به سمت عضوش می آورم و شروع به نوازش و خودارضایی می کنم در حالی که من هستم
بوسه به ابراز لذت آنها نگاه می کنم
دیدگاه لایت
نخی از برق و لذت را از پشت و شکمم احساس می کنم، نمی توانم خود را رها کنم.ناله بر لبان ال...
او مرا لمس می کند و من از آن خوشم می آید ... او سریعتر شروع به لمس من می کند و خدایا احساس می کنم پاهایم ضعیف می شوند و شروع به لرزیدن می کنند.
بدون اینکه بتوانم از آن دوری کنم، از این احساس خم می‌شوم، دست‌هایم را پشت سرش می‌گذارم و سعی می‌کنم او را بخراشم.

ال از خودارضایی او دست کشید و با دو دست پاهای لایت را گرفت و آنها را بلند کرد تا به پشت سرش دسترسی داشته باشد... نزدیک تخت یک کشو بود و او آن را تا جایی که می توانست باز کرد و یک بطری کوچک روان کننده بیرون آورد... آن را باز کرد و انگشتانش را با آن مایع پوشاند و آن را روی میز گذاشت...
از پشت شروع به نوازش ران هایش کرد تا اینکه به باسنش رسید، لایت می لرزید.
الان وقت داری که جلوی من رو بگیری...
چون بعداً حتی اگر برای من گریه کنی دست از کار نمی کشم.» لایت با این حرف سرخ شد اما چیزی نگفت و ال شروع به لغزش انگشتان روغن کاری شده اش به سمت ورودی لایت کرد.
یک انگشت را به آرامی فرو کرد...هنوز هیچ نشانه‌ای در لایت نبود که چیزی اشتباه است... L یکی دیگر را وارد کرد و لایت فقط ناله‌ای کوچک داد، L با دو انگشتش که داخل لایت بود شروع به باز کردن و بستن آنها کرد، انگار که هستند. قیچی را متوقف کرد و آنها را عمیق تر گذاشت و همه جاهایی را که پیدا کرد فشار داد و به دنبال نقطه شیرین خود گشت تا اینکه ...
نور فریاد می زد و از خوشحالی می پیچید.
'هاااا!!! ریو..زاکی!
ال آن نقشه کوچک را حفظ کرد و انگشتانش را بیرون آورد و نور را به او نزدیک کرد و او را بالاتر برد تا عضو ضربان دار و دردناکش را داخل کند.
او به آرامی شروع به لذت بردن از احساس گرما و تنگی خود کرد ...وقتی که خود را درون لایت احساس می کرد، لذت بر ستون فقراتش جاری شد.
بالاخره عضوش مورد توجه قرار گرفت
لایت با صدای آهسته ای شکایت می کرد که ناگهان L عضوش را به عمق بیشتری هل داد و یک بار دیگر فریاد زد. او در آن مکان لمس شده بود که او را بسیار لذت می برد.
‏L به آرامی عضو خود را بیرون آورد و سریع آن را داخل کرد.
'آه~!! Nn!
‏L به آرامی و عمیق شروع به انجام آن کرد، ناله های کوچکی از نور شنیده می شد.
دیدم که چگونه با لذت به خود می پیچد و شروع به این کار کرد
او را به همان شکل، اما بیشتر به آرامی پروستاتش را لمس کنید
-ها~ ال!-
لایت به خاطر کندی که در آن نقطه بازی کرد ناامید شد.
-بله بله؟..-
‏L به بهترین شکل ممکن صحبت کرد
-س...فقط سریعتر!~-
‏L با آن دیوانه شد و شروع به رانش سریع و عمیق تر کرد و بارها و بارها به آن مکان ارزشمند ضربه زد.
... بارها و بارها و بارها به درون لایت برخورد می کرد ... احساس می کرد که خدایان ... آن الکتریسیته غلغلک دهنده و لذت بخش بسیار خوب و داغ بود. L به صداهای شیرینی که نور برای او می ساخت گوش داد.
او دید که چگونه لایت به قصد خودارضایی دست خود را به سمت عضو خود برد.
ال جلوی او را گرفت و خودش شروع به عذاب دادن لایت در حالی که به او حمله می کرد. زیر پیراهن لایت شروع به گاز گرفتن و بوسیدن کرد و آثاری روی شکم و سینه‌اش گذاشت. L به زودی به نوک سینه‌های لایت حمله کرد، یکی را مکید و آن را لیسید و با یک دست پشت لایت را گرفت و با دست دیگر آن را به سمت دیگر لایت برد. نوک سینه. "نازش میکرد و آروم میکشیدش، نور ناله های کوچولوی شیرینی کرد، خیلی آشفته بود. اوه، هی، الان میخوام خودمو آزاد کنم!"
ال از پیراهن لایت بیرون آمد و شروع کرد به بوسیدن او و جدا شد.
"آرام باش... pff، آیا شما حتی برای این مطالبه دارید؟"ال با تمسخر گفت.
لایت بیشتر سرخ شد و ناگهان ال پاهای لایت را گرفت و روی شانه هایش گذاشت... و سریع و عمیق شروع به لعنت کردنش کرد.
لایت شوکه شد و شروع به جیغ و ناله کرد.
بارها و بارها... ال یک دستش را خم کرد و با آن عرق پیشانی اش را پاک کرد.
سرش را کج کرد و در حالی که ملحفه ها را فشار می داد شروع به مکیدن عضو لایت کرد.
"آه.. من میام"
و این کار را متوقف کرد و پاهای لایت را گرفت و آنها را روی شکمش فشار داد تا دسترسی بیشتری داشته باشد. او به سرعت به او حمله کرد تا وارد او شد. سپس لایت روی پاها و شکم خودش آمد. L جدا شد و لایت را روی تخت گذاشت. خیلی آشفته بود... سرخ و ژولیده ال کنارش دراز کشید و هر دو را پوشاند.
‏L با صدای بلند گفت: "فکر می کردم مرا می زنی و به من توهین می کنی."
'خفه شو..' لایت L را بوسید.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now