تو امگا هستی...!

9 0 0
                                    

آلفاها:
آنها بالاتر از سه جنس هستند.
آن‌ها معمولاً موقعیت‌های مهمی در جامعه دارند، علاوه بر این که بیشتر روی رابطه جنسی تمرکز می‌کنند تا احساسات. آنها مسلط هستند و شخصیت های متفاوتی دارند (به شما بستگی دارد).
آنها "صدا" را دارند که لحن صدایی است که با آن می توانند امگا و بتا سفارش دهند و نمی توانند در برابر دستورات آنها مقاومت کنند (اگرچه ممکن است گاهی استثناهایی وجود داشته باشد). و حواس بهتری دارد (به علاوه بویایی).
آنها، مانند امگا، حرارتی دارند که از 24 ساعت تا بیشتر بین هر 6 ماه یکبار طول می کشد. گرما زمانی از بین می رود که آنها در داخل امگا خود انزال کنند. هنگامی که امگا های آنها باردار هستند، بسیار محافظت کننده و به آنها محبت می کنند.
آلفاهای نر و ماده وجود دارند که هر دو توانایی بارور کردن امگا را دارند، چه نر و چه ماده. مردان اندام های جنسی مردانه خارجی دارند و زنان دارای اندام های جنسی داخلی هستند. آنها در نوک عضو خود گره ای دارند که با بستن امگا کمی قبل از بیرون ریختن مایع منی داخل آن متورم می شود و انزال آنها بین 20 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. این گره باعث افزایش احتمال اشباع امگا می شود.
بتاها:
آنها اکثریت جامعه را تشکیل می دهند، مثل مردم عادی. آنها مشاغل، شخصیت های متنوعی دارند و با آلفاها و امگا ها به خوبی کنار می آیند.
آنها گرما ندارند، تحت تأثیر حرارت دو نفر دیگر قرار نمی گیرند و در حالت عادی رابطه آنها بتا x است
بتا. مردان بتا دارای سیستم تناسلی مردانه و زنان بتا دارای دستگاه تناسلی زنانه هستند. مرد بتا نمی تواند باردار شود.
امگا ها:
آنها آخرین افراد جامعه هستند. آنها معمولاً در موقعیت های پایین به عنوان خدمتکار، فاحشه و حتی برده کار می کنند. آنها مطیع و خجالتی هستند (اما مانند آلفاها به شما نیز بستگی دارد). آنها به دلیل کم هوش بودن و قوی بودن مورد تحقیر و قضاوت قرار می گیرند. به طور معمول برای خانه دار شدن و تربیت فرزندان آموزش دیده اند.
آنها از نظر قد و توده بدن کوتاه هستند (بستگی دارد).
آنها یک دوره گرما دارند که هر 3 ماه 4 تا 7 روز یا کمی بیشتر طول می کشد. وقتی در گرما هستند نیاز شدیدی به جفت گیری با آلفا یا حتی بتا دارند. آنها سریعتر گشاد می شوند و یک روان کننده طبیعی ترشح می کنند تا دردی احساس نکنید.
علائم آنها درجه حرارت بالا، هیجان و عطر شیرین و قوی است.
امگا های نر و ماده هر دو دارای رحم هستند. زنان به واژن متصل است. و مردان دارای راست روده علاوه بر داشتن آلت تناسلی کوچکتر از آلفا.
امگا مردان در دوران بارداری به دلیل شیر مادری که در هنگام تولد به فرزندان خود می دهند، سینه آنها کمی متورم می شود.
هنگامی که آنها باردار هستند، غریزه مادری متولد می شود (و حتی اگر محصول تجاوز جنسی باشد). آنها همه چیز را برای فرزندان خود می دهند، آنها را بیش از هر چیز دوست دارند و با جانشان از آنها محافظت می کنند.
حلقه:
به محض گاز گرفتن آلفا تشکیل می شود و اثری دائمی روی گردن امگا باقی می گذارد. فقط آلفاها می توانند این کار را انجام دهند و امگا می تواند چندین آلفا داشته باشد
اگر همزمان او را گاز بگیرند.
روح آنها زمانی که پیوند ایجاد می شود متحد می شود و می تواند به آنها توانایی هایی بدهد (مثلاً اگر یکی در خطر باشد، دیگری می تواند آن را حس کند). اگر آلفا امگا دیگری را گاز بگیرد، پیوندها شکسته می شوند. علامت پژمرده و تیره می‌شود، این می‌تواند باعث ایجاد این عارضه شود
امگا یک افسردگی شدید، ناراحتی و حتی خودکشی یا مرگ «طبیعی» است.معمولاً با عشق واقعی و جفت های روحی مرتبط است، زیرا پیوندها تعهدات جدی هستند، مانند ازدواج، اما گاهی اوقات آنها آن را جدی نمی گیرند.
آلفاها قبل از اینکه بخواهند امگاهای خود را علامت گذاری کنند (نیش) آنها را با رایحه خود علامت گذاری می کنند، اما این فقط موقتی است و باید اغلب این کار را انجام دهند تا آلفای دیگری به امگای آنها نزدیک نشود.
زایمان:
برای یک زن امگا یا بتا، زایمان طبیعی است. در مورد مرد امگا، کانال مقعد او ساعت ها قبل از تولد روغن کاری و گشاد می شود تا کودک بتواند راحت بیرون بیاید. اگرچه آنها معمولاً سزارین را انتخاب می کنند زیرا کمتر دردناک و آسیب زا است.
——
ساعتم را می بینم که ساعت 4 بعد از ظهر نوشته بود، من 2 ساعت است که در این رستوران هستم. اما حداقل توانستم ذهنم را پاک کنم و از استرس خلاص شوم، فکر می کنم زمان بازگشت است..
نه، من حدود 10 دقیقه دیگر می مانم تا مطمئن شوم میسا قبلاً رفته است و مجبور نیست هنگام رفتنش غم و اندوه واهی کند.
-لایت... از من غافل نشو! -ریوک اصرار دارد-. من سیب می خواهم!
با پیشخدمتی که در خدمتم بود تماس گرفتم، صورت حساب را پرداخت کردم، مجموعاً 10 دلار برای 5 بطری آب یخ، و رفتم. در راه با پولی که دارم از ریوک یک سیب می خرم.
-لایت، فکر می کنی دوست دختر سابقت قبلا رفته؟
آره ریوک، بیش از 2 ساعت گذشته، حتما رفته بود، آرام زمزمه کردم تا فقط ریوک صدایم را بشنود.
تقریباً وقتی رسیدم یک سیب از ریوک خریدم، فقط باید یک مکان خلوت بدون افراد زیادی پیدا می کردم ... عالی، جایی با آن شرایط پیدا کردم: یک کوچه. رفتیم و ریوک سیبش را خورد.
دستانش را روی هم گذاشت: «ای نور، یک سیب برای رفع اشتهای من کافی نیست.
-هه، این تنها چیزیه که هست، ریوک، تو خیلی ناسپاسی، میدونی؟ با ادامه راه رفتنم به سمت سیب، گفتم: «باید یک ماه تو را بدون سیب بگذارم».
برج-
-چی؟!؟! این در حال رفتن بیش از حد، لایت! -کنار من فریاد می زند، معلوم است که سیب رذیله اوست، همانطور که یائوی معاون فوجوشی هاست-. میدونی اگه مصرف نکنم علائم ترک میده!!
با جدیت برگشتم و به او نگاه کردم و چشمانم را به چشمانش دوختم: «بله، این را کاملاً می‌دانم، اما اگر همچنان از من مطالبه می‌کنی». با سیب های خود خداحافظی کنید.
تلخ فقط سرش را تکان داد و با صدای آهسته ای که به سختی به گوشم رسید عذرخواهی کرد اما برایم کافی است. لبخندی به پهلو زدم و از درهای برج رد شدم.
‏-Awww what a shame that Misa left! -آن بتا به نام ماتسودا ناله کرد. ای لایت! میسا بهت گفت؟!
-چه چیزی؟ -تظاهر کردم که نمی‌دانم، اگرچه کاملاً می‌دانم که او به چه چیزی اشاره می‌کند.
-به نظر نمیاد... یه چیز خیلی مهم در مورد کار بهش اصرار کرد، اونقدر عجله داشت که به سختی خداحافظی کرد.
-اوه...منظورت همین بود. اگر او به من اشاره کرد، این یک چیز بسیار مهم در مورد کار او بود و متأسفانه مجبور شدیم رابطه خود را قطع کنیم، زیرا احتمال اینکه او دیگر به اینجا بازگردد بسیار زیاد بود. من خیلی دلم برایش تنگ خواهد شد - او در حالی که دستم را پشت سرم می گذارد، لبخندی نادرست می زند.
-نه فقط لایت کان تو، همه ما دلمون براش تنگ میشه!
سایر افسران ساکت ماندند، آنها هرگز از میسا خوششان نمی آمد، اما نمی خواستند با او بی ادبی کنند.
پدرم هیچ وقت با ما موافق نبود
"ارتباط". از آنجایی که هرگز در خانه نبود و ما معمولاً با هم صحبت نمی‌کنیم، چیزی در این مورد نگفت. اینکه او به من بگوید با چه کسی باید بیرون بروم و چه کسی نباید بیرون بروم، بسیار گستاخ بود.
"مم" به اطراف نگاه کردم و متوجه چیزی شدم، ریوزاکی در بین حاضران نبود. ریوزاکی کجاست؟
-هی پسرم، ریوزاکی تو اتاقش هست، گفت که این هفته برای قضیه کیرا بی احتیاطی میشه و از ما خواست که فعلا رسیدگی کنیم.
ریوزاکی حالش خوب نیست؟ این خیلی عجیبه حالش چطوره؟ مریض شدی؟ آیا او مشغول خواهد بود؟ چرا حس میکنم لعنتی
[...]
من به اتاقی رفتم تا دراز بکشم و فکر کنم در حالی که دیگران به دنبال سرنخ یا چیزی شبیه به چیزی هستند که بر اساس آن چیزی را پایه گذاری کنند.
من باید به زودی چیزی برنامه ریزی کنم، من شروع به در نظر گرفتن معامله چشم شینیگامی کردم. از یک طرف می‌توانستم این کار را سریع‌تر تمام کنم، اما از طرف دیگر طول عمرم را نصف می‌کند. جای بحث نیست، من با آن معامله موافق نیستم، باید راه دیگری پیدا کنم.
-اینجا می مانی و به یک طرح جدید فکر می کنی؟
-ریوک پرسید، چند سانتی متری از سقف بالای سرم شناور بود. بدون اینکه چیزی بگم سرمو تکون دادم. بله، شما خسته هستید ... - نظر می دهم، نگاهم را از خودم دور می کنم، آن را به دستگاه الکترونیکی به نام تلویزیون هدایت می کنم -. اگر تلویزیون را روشن کنید چه؟ دیدنت دراز کشیده در حالی که فکر میکنی خیلی کسل کننده است.. بیا لایت، بریم!
چشمانم را گرد کردم، کنترل را گرفتم و کانال تعویض تلویزیون را با کانال دریافت الف روشن کردم
"نه" به عنوان پاسخ از Ryuk. هیچ یک از کانال ها برای او مرتبط به نظر نمی رسید، گزینه ها از قبل در حال اتمام بودند.
-اوه صبر کن اون یکی!
در نهایت، کانالی برای او مرتبط به نظر می رسید. به صفحه نگاه کردم، می خواستم بدانم چه چیزی توجه او را به خود جلب کرد... "Boku no pico".. این چیزی بود که توجه این خدای مرگ را جلب کرد.
خیلی ممنون ریوک، به لطف صداهای ناپسندی که از بلندگوها بیرون می آید، دیگر نمی توانم روی کاری که انجام می دادم تمرکز کنم.
-اوه هاها پس جفت گیری انسان اینطوری است. او در هوا نشست تا بهتر مشاهده کند، اظهار کرد: جالب است.
وای ریوک از تو انتظار نداشتم خب، من هم کسی نیستم که این را زیر سوال ببرم، به عنوان یک آلفا، افکار و تمایلات جنسی هم دارم.
تا به حال با کسی نخوابیده ام، این برای خیلی ها قابل باور نیست.
یکی از مورد علاقه ترین آلفاها در دانشگاه حتی بدون همخوابی با کسی؟ آنها می گویند غیرممکن است، اما من گواه آن هستم.
من یک آلفای بسیار خاص هستم با آنچه می خواهم، چند بار سعی کردم یک شریک پیدا کنم اما فقط نتوانستم با کسی ارتباط برقرار کنم.من می خواهم با کسی باشم که در سطح من باشد و لایق این باشد که در کنار من این دنیا را اداره کند.
من فقط یکی را ملاقات کردم، اما او بزرگترین دشمن من است و ما مطمئناً چیزی جز "دوست" نخواهیم بود.
-هی نگاه لایت! آن شخصیت شبیه آن کارآگاه است.
به شخصیت روی صفحه نگاه کنید و اگر شباهت هایی داشتند، هر دو چشم و موهای مشکی داشتند، اما فقط همین. او نه حلقه های تیره زیر چشمانش را داشت که او را شبیه راکون می کرد، نه پوست رنگ پریده برفی یا موهایش.
ابریشمی و آشفته
ای شیطان منو ببر! دوباره دارم بهش فکر میکنم! ... خوب! اعتراف می کنم، او یک زیبایی است، اما من نمی توانم به سادگی به او نزدیک شوم و این را به او بگویم.
من به راهی برای نزدیک شدن به او نیاز دارم، چیزی آرام و معقول. بعد از همه اینها که فرصت دارم، به دلیل حواس‌پرتی‌هایی که داشتم تا به حال هیچ برنامه‌ای نداشتم و ماس دیگر برایم آزاردهنده نخواهد بود.
-(تصمیم شده، من برم با ریوزاکی صحبت کنم) -روی مبل نشستم.
مشکلی با شما لایت؟ -ریوک از من پرسید و به من خیره شد.
-چیزی نیست ریوک، من فقط میرم با ریوزاکی حرف بزنم -بلند شدم، ریموت را گرفتم و تلویزیون را خاموش کردم.
-اوه میبینم چی میخوای بهش بگی؟
"میبینم خیلی کنجکاو شدی" شروع کردم به راه رفتن، "فقط میرم یه گپ دوستانه باهاش ​​داشته باشم."
با تمسخر گفت: بله، البته.
ریوک احمق
به راهم ادامه دادم و به اتاقی که با ریوزاکی مشترک بودم رسیدم، دستگیره در را گرفتم و چرخاندم اما در فاصله 5 سانتی متری متوقف شد، قفل بود.
-آه؟ ریوزاکی! من هستم لایت، در را باز کن - پرسیدم اما جوابی دریافت نکردم او خواب است؟ اصرار کردم اما هیچی.
داشتم می رفتم تا اینکه بوی شیرینی از اتاق به مشامم رسید.
مغزم قطع شد، حالا فقط یه چیزی تو ذهنم بود، باید بدونم منشا اون عطری که دیوونم میکرد چیه.
بعد از چند بار تلاش دیگر نتوانستم در را باز کنم و ناامید شدم.
-ریوک درو باز کن
-چرا باید انجامش بدم؟ -دست هایش را روی هم گذاشت-. در عوض چه چیزی خواهم داشت؟
به او نگاه کردم: یک گونی پر از سیب قرمز
به اندازه کافی منصفانه؟
در حالی که آب دهانش را می ریخت با رویا گفت: «بیش از عادلانه». معامله - از در رفت اما بعد از 2 ثانیه با چشمان کاملا باز و شوکه بیرون آمد. آیا مطمئن هستید که می خواهید وارد شوید؟ بازگشتی وجود نخواهد داشت، من به شما هشدار می دهم.
چی میگی تو؟ آیا ریوزاکی مشکلی دارد؟ چیزی که او گفت فقط مرا بیشتر کنجکاو می کند، باید بدانم چه خبر است، باید بدانم آن عطر از کجا می آید.
در آنجا چه خبر است که رایوک بگذارد
آن چهره؟
-اگه مطمئنم بازش کن!
ریوک توجه کرد، دوباره وارد اتاق شد و صدای "کلیک" را شنید. دستگیره را چرخاندم و این بار باز شد.
وارد شوید، در را به آرامی فشار دهید تا سر و صدا ایجاد نشود، فقط اگر ریوزاکی خواب بود.وقتی در را نیمه باز کردم صدایی شنیدم. بدون اینکه بدانم چه اتفاقی دارد می افتد و کنجکاویم را بیشتر کرد، در را بیشتر باز کردم و داخل اتاق را نگاه کردم.
-آه آه~
گونه هایم کمی قرمز شد، من از قبل می دانم که آن صداها از کیست، ریوزاکی.
روی تخت رو به طرف مقابل من دراز کشیده بود، با پیراهنش کمی بالا رفته، با زیپ پایین و کمی شلوارش، می دیدم که چطور دستی خودش را ارضا می کند.
لکنت زدم: «ر-ریوزاکی». او هنوز تکان نخورد و دستگیره در را نگه داشت.
سرش را برگرداند تا با چشمان باز شده مرا ببیند. او غافلگیر شده بود، روی تخت نشسته بود و سعی می کرد کاری را که با دستانش انجام می داد پنهان کند.
-ل-لایت کان. "و-من" صحبت می کنم سعی می کنم عصبی به نظر نرسم. و-اینجا چیکار میکنی!؟! من در حالت دفاعی فریاد می زنم.
به این کلمات توجه نکنید، بلکه بیشتر به تصویر خود توجه کنید. او داغ، آشفته و هیجان زده بود، نیازی به یک نابغه نیست تا بدانیم چه چیزی دارد.
-ای-اینجوری به من نگاه نکن! گمشو! -من سفارش می دهم.
-تو امگا هستی...
پوستش رنگ پریده بود، این به من تایید می کند. او یک امگا است ...
ریوزاکی امگا هست... چطور متوجه نشدم؟
خوب، در دفاع از خودم، شبیه به این کار، ظاهر یا بویی نداشتم. او به خوبی می دانست چگونه آن را پنهان کند، او همه ما را فریب داد.
حالا میفهمم که چرا ریوک اون قیافه رو درست کرده چون هر بار که میگفتم بتا هستش میخندید.
ریوزاکی مدام سرم فریاد می زد که بروم، اما من هنوز به او توجهی نکردم، فقط به او نگاه کردم و آن عطر شیرینی که از او می آمد را استشمام کردم. با دیدنش اینجوری... خیلی درمانده، کنترلمو از دست میدم لعنت به آن! من نمی توانم یک دقیقه دیگر مقاومت کنم، آلفای درونی ام سرم فریاد می زد تا او را مال خودم کنم و به این فکر می کردم که باید به او گوش دهم.
-شیر هستی یا چی؟! -از من سوال کرد و بعد از تخت بلند شد و خطابم کرد- برو بیرون! -اونم منو هل داد تا برم بیرون.
با دیدن تلاش او برای بیرون آوردن من خندیدم، عمیق تر رفتم، باسن او را گرفتم و بدن هایمان را به هم نزدیک کردم.
او دستور داد: "ممغ لایت، من را رها کن" و هر دو دست را روی سینه ام گذاشت تا سعی کند خودش را جدا کند، اما فقط توانست خودش را خسته کند.
غیرتش زیاد و ضعیفش می کرد. آن صداهایی که از دهان او بیرون می‌آید مرا هیجان زده می‌کند، می‌توانستم احساس کنم عضوم سخت می‌شود.
دستگیره را گرفتم و در را بستم و قفلش کردم.
من متاسفم ریوزاکی، اما شما این مکان را باکره رها نمی کنید.
-ل-لایت، چی...-
با یک بوسه گرسنه لبهایم را با لبهای لبهایم مهر کردم و زبانم را وارد حفره دهانش کردم تا هر گوشه ای را کشف کنم و در پایان به زبانهایمان بپیوندم. مزه دهانش شیرین بود، من دوستش دارم، اما به دلیل کمبود هوا مجبور شدیم از هم جدا شویم و یک نخ بزاق به دهانمان بپیوندد.
در حالی که یک نخ بزاق از گوشه لبش افتاد، نفس نفس زد و سعی کرد اکسیژن را دوباره بدست آورد.
صورتش را خوب دیدم، گونه‌هایش خیلی قرمز شده بود، به او چسبیدم، دست‌هایم را بلند کردم تا سینه‌اش را محاصره کنم، پیراهنی که پوشیده بود بالا آمد و کمی از شکمش را نشان می‌داد.
با شهوت در گوشش زمزمه کردم: «ریوزاکی، روی کاری که قرار است انجام دهم تمرکز نکن». فقط خودت را رها کن - لاله گوشش را گاز گرفتم و گونه اش را لیسیدم (راهنمای چند رسانه ای d)
-و-چی؟ نه نه! دور شو! ولم کن! -او در تلاش ناامیدانه اما ناموفق دیگری پرسید، من او را به سبک شاهزاده خانم حمل کردم و او را روی تخت خواباندم.
-لایت..او به عقب افتاد تا اینکه با پشتی تخت برخورد کرد.
پاهایش را گرفتم و کشیدم تا دراز بکشد، وقتی سرش را به یکی از بالش ها چسبانده بود، روی تخت رفت و او را پایین و من را بالای سرش گذاشت.
با یک دستش مچ هایش را حبس کردم، بالای سرش گذاشتم، با دست دیگر یکی از کشوهای کنار تخت را باز کردم، داخلش را گشتم و دستبندهایی را که قبلا استفاده می کردیم بیرون آوردم.
ال حرکات من را با چشمانش دنبال کرد، وقتی دستبند را دید ترسید و شروع کرد به تقلا برای رهایی از چنگ من.
به یکی از مچ هایش دستبند زدم و زنجیر را دور تکیه گاه پیچیدم و طول آن را به اندازه ای کوتاه کردم که نتواند حرکت کند. وقتی به اندازه دلخواهش رسید، مچ دیگرش را بند زد.
زمزمه می‌کنم: «لایت، این خنده‌دار نیست» و چشمانم را به طرفی چرخاندم تا به من نگاه نکنم.
چانه اش را گرفتم تا او را وادار کنم به من نگاه کند، می خواهم به دیدن آن صورت سرخ شده ادامه دهم.
دیدن مستقیم آن باعث شد متوجه چیزی شوم.
گرمای او زیاد روی او تأثیر نمی گذارد، او تلاش می کند تا هوشیار بماند.، من دوست داشتم آن قدرت را ببینم، میل من را افزایش داد تا آن را مال خودم کنم.
کمی عقب رفتم و روی زانوهایم ایستادم و شروع به درآوردن شلوارش کردم. او به مقاومت ادامه داد، می داند که راه گریزی ندارد و با این حال تسلیم نمی شود.
-تو تسلیم نمیشی، درسته؟ -با خوشحالی پرسیدم که شلوارش را درآوردم و او را فقط در بوکسورش گذاشتم. ریوزاکی به لگد زدن ادامه داد، من در حال حاضر از تلاش های بیهوده او خسته شده ام. پاهایش را گرفتم و بی حرکت کردم و به گوشش نزدیک شدم. میدونی که نمیتونی فرار کنی، بهتره مقاومت نکنی وگرنه باید با تو خشن باشم.
‏Pov. ال
این لعنتی هیچ کس به من نمی گوید که چه کار کنم، حداقل کسی که می خواهد بدون رضایت من بدنم را هتک حرمت کند. با آگاهی از خطر، گوشش را به سختی گاز گرفتم.
-اغ!! -شکایت کرد، دور شد و گوشش را گرفت تا دردش را کم کند.
به دستش نگاه کردم، می‌دیدم که روی انگشتانش خون است، با رضایت کمی لبخند زدم، این به او کمک می‌کند بفهمد که من او را ترک نمی‌کنم. دوباره گوشش را می گیرم، نگاهم را پایین می اندازم، چتری هایش می افتد.
چشمانش را پوشانده است
-این کمترین چیزیه که لیاقتشو داری! -با عصبانیت داد زدم. به طرز بدخواهانه ای لبخند زد، راستش کمی مرا می ترساند و دستانش را به سمت پیراهنم گرفت. اوهی نه-
به شدت پیراهنم را می کشم، درزها را پاره می کنم و شکمم را آشکار می کنم.
چشمانش کینه و هوس را منعکس می کرد، با لذت به بدنم نگاه می کرد و با انگشتانش مسیری را به سمت بالا و پایین پوستم طی می کرد.
لعنتی!
او دوباره من را به شدت بوسید و قسمت پایینی ام را روی پارچه بوکسورم نوازش کرد. نتونستم ناله های خفه ام رو نزنم، عضوم درد گرفت و ورودیم روان کننده ترشح می کرد، هرچند نمی خوام اعتراف کنم، دوستش دارم.
وقتی بالاخره از هم جدا شدیم نمی‌توانستم ناله نکنم، گرمای جهنمی که زیر پوستم احساس می‌کردم بیشتر شد، همراه با هیجانی که در نهایت بر من مسلط می‌شد.
نه! به چی فکر میکنم؟؟؟ باید از اینجا برم، نمیتونم بذارم شکست بخورم، نمیخوام باکرگیمو از دست بدم..!!! اه لعنتی! او دیگر پیراهنش را ندارد! شکمش. ماهیچه هایش کمی مشخص است... آخه، اگه قرار نبود به من تجاوز کنه، میگم هیکلش باعث میشه عاشقش بشم...
- مگ!
ناله ای کشیدم، بیخیال سینه و نوک سینه ام را گاز گرفت، معلوم بود از کاری که چند ثانیه پیش انجام دادم ناراحت است.
-آماده شو الان اتفاق خوبه -شلوار و باکسرش رو پایین کشید... وای خدا! عضوش بزرگه منو معلول میکنه!
من آن لبخند را روی لبانش دیدم، این لبخند یک روان پریش است، راستش من را شگفت زده نمی کند، من با بزرگترین قاتل زنجیره ای تاریخ روبرو هستم. کیرا
این رفتاری که نشان می دهد مثل خودش است، حالا احتمال اینکه لایت یاگامی کیرا باشد 200 درصد است.
دست او بوکسورهایم را گرفت و من آنها را بیرون کشیدم و هر دوی ما را کاملا برهنه گذاشتم. این من را بسیار عصبانی می کند، اما چرا امگا درونی من اینقدر اغراق آمیز و هوس آلود غرغر می کند؟ اولین بار است که از او نشانی از زندگی احساس می کنم، او همیشه ساکت بود و بدون هیچ میل و هوسی عملاً مرده به نظر می رسید. الان داره فریاد میزنه که لایت منو لعنت کنه، چه بلایی سرش اومده؟ چرا او برای کسی به قدر این آلفا اینطوری می شود؟ من نمی فهمم.
-ریوزاکی...
‏Pov. لایت (دوباره)
ریوزاکی در افکارش عمیق است، این که مرا آزار می دهد، مستحق مجازات است... هه و چه مجازاتی بهتر از این که حالا بدون آماده کردنش به او لعنتی بزنم.
"ریوزاکی..." زمزمه کردم و دوباره او را بوسیدم، معلوم بود که او جواب نداد. وقتشه بیچاره
ریوزاکی حالا خواهید فهمید که چرا دوباره به لبانمان پیوستم.
من عضوم را گرفتم، سر را به ورودی آن وصل کردم و به سختی فشار دادم و بی دقت و ناگهانی وارد آن شدم. به لطف بوسه ما ناله از درد او زیاد بلند نبود. نایستادم و مردانگی ام را در ورودی تنگ او فرو بردم.
آخه داخلش خیلی تنگ و گرم و مرطوبه.
-مم~ -وقتی کامل واردش شدم از بوسه جدا شدم-. آه~
-آه! اوه -از درد گریه کرد در حالی که اشک خوب از چشمانش سرازیر شد. درد داره.!لایت..
به صورتش نزدیک شدم و اشک هایش را لیسیدم. کمی غمگینم میکنه...باهاش ​​خوب میشم و میذارم مثل من ازش لذت ببره. من حدود 5، نه 10 دقیقه تکان نمی خورم تا او به آن عادت کند و به من نگوید من بد هستم.
زمان لازم باید گذشته باشد، یک ناله از او نشنیدم و اشک ها قطع شد، وقتش است. پاهایش را گرفتم و مجبورش کردم دور کمرم را بگیرد.
"آروم باش، من آهسته هستم، می خواهم ناله هایت را با لذت بشنوم." پس از گفتن این جمله، به آرامی و با احتیاط شروع به فرو بردن او کردم.
به نظر می رسد کار می کند، ناله های او از لذت محض نیست اما از درد هم نیست، پیشرفت است.
وقتی زمان مناسبی برای انجام آن به نظر می رسید سرعت رانش هایم را افزایش دادم، او چشمانش را باز کرد و مستقیم به من نگاه کرد و می توانم قسم بخورم که لذت خاصی در آنها منعکس شده است.
-آهه لایت! -در حالی که ملحفه ها را محکم گرفته بود ناله کرد.
!! جدی نه؟؟ -با ناباوری بهش نگاه کردم. آن را پیدا کردم - پیروزمندانه لبخند زدم، تازه نقطه شیرین او را پیدا کردم.
من به شدت به آن نقطه حمله کردم، حالا اگر L نمی توانست ناله های لذتش را پنهان کند، دیدش تار می شد، بدنش می لرزید و حرارتش به حدی افزایش می یافت که به نظر می رسید بسیار از آن لذت می برد.
-اوه! بیش تر! -خیلی سریع این حرف ها را زد. اوه صبر کن، بهترین کارآگاه دنیا از من بیشتر می خواهد؟ ظاهرا متوجه حرفش شد و از خجالت سرخ شد.
-هههه
چیزی نگفت، خیلی مغرور بود. کاری که او از من خواسته بود را انجام دادم و برای اینکه او بیشتر از آن لذت ببرد، عضوش را دیوانه وار ماساژ دادم و نوک آن را فشار دادم.دقایقی پس از حفظ این سرعت و ریتم، احساس سرما در ستون فقراتم کردم، در آستانه رسیدن به اوج هستم.
بدون اینکه سرعتم را متوقف کنم اعتراف کردم: "ریوزاکی، من دارم می آیم."
-ا-از من برو بیرون! شما می توانید من را باردار کنید!
-ممگ! خیلی دیر..
-ن-نه!
من به حد خود رسیدم و دانه ام را درونش بیرون ریختم، بدنش منقبض شد، کمرش را قوس داد و فریاد بلندی کشید. گره آلت تناسلی من در داخل ریوزاکی گره خورده است، هم من و هم او می دانیم که تا زمانی که انزالش تمام نشود پایین نمی آید. نفس عمیقی کشیدم، او هم مثل من، اغراق آمیزتر کرد. دید او تقریباً کاملاً ابری بود، به نظر می رسد که او در حال غش کردن است.
-ریوزاکی، تو مال منی، از این به بعد همه چیز در مورد بدنت متعلق به من است، مطلقاً هیچ کس جز من نباید به تو دست بزند و من اکنون از آن مراقبت خواهم کرد - با لحنی دستکاری و تهدید آمیز گفتم.
به طرز خطرناکی به گردنش نزدیک شدم. با اینکه نزدیک بود بیهوش شود، سرش را به سمتی چرخاند که می خواست گاز بگیرد، کاملاً می داند که من چه کار خواهم کرد.
"نه..." ضعیف زمزمه می کنم. چانه اش را گرفتم و سرش را جلو انداختم.
-تو امگا هستی
-چسبوندم به گوشش و زمزمه کردم-.
امگای من
دندان هایم را در پوست نرم و سفیدش فرو بردم، در حالی که آماده می شدم قطرات کوچک خونی را که از روی علامت فرو می ریخت، لیس بزنم، هق هه ای بیرون داد. دیدم چطور قطره اشکی روی گونه اش سر خورد و در نهایت چشمانش را بست و از هوش رفت.
از آنجایی که کلید در دستم بود، دستبندها را برداشتم، دستبندها را سر جایشان گذاشتم و روی تخت دراز کشیدم و ریوزاکی را کنارم گذاشتم، البته با کمی سختی چون هنوز متحد بودیم. امشب هم در همان شکوه احساس کردم، امیدوارم دوباره این کار را انجام دهیم... یا بهتر است بگوییم که خواهیم کرد. میدونم این کار رو پیچیده میکنه، اگه بخوام به هدفم برسم باید ازش خلاص بشم... آهان بهتره الان بهش فکر نکنم، خسته شدم، فردا یه چیزی فکر کنم.
‏Pov. قصه گو
لایت در آغوش گرفتن ریوزاکی به خواب رفت.در همین حال، ریوک شینیگامی از گوشه ای با علاقه فراوان شاهد همه چیز بود. او هرگز شاهد جفت گیری بین انسان ها یا در این مورد امگا و آلفا نبوده است.
-(وای لایت، احساست نسبت به اون کارآگاه خیلی واضح شده. اگه میدونستی تا زمانی که این راه خدا شدن رو دنبال کنی تنها چیزی که بهش میرسی اینه که همه چیزت رو از دست بدی) ههه این بیشتر و بیشتر جالب میشه. شینیگامی غر زد و به سبزه ای که آرام خوابیده بود نگاه کرد.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now