3 0 0
                                    

گرمای اتاق او را فراگرفته بود، تمام زمستان سرد بود و علیرغم همه اعتراض ها به عدم احساس چیزی، او خود را در یک پتوی پشمی حلقه زده دید. او هرگز مدت زیادی را در یک شهر سپری نکرد تا واقعاً از تمام فصولی که همراه آن بود، قدردانی کند.
احساس عجیبی بود، آشنایی کافی برای در نظر گرفتن اینکه ژاپن را وطن می نامند، حتی اگر بیش از سه روز در آنجا بودم. اما چنین چیزی نمی تواند برای بزرگترین کارآگاه جهان باشد...
موهای سرکش گردنش را نوازش کرد و صورت لاغر رنگ پریده اش را قاب کرد. اگر کسی او را دیده بود، بدون شک با یک فانتوم اشتباه گرفته می شد. سکوت ادامه پیدا کرد، اوقاتی از این قبیل بود که در طول شب او اغلب موارد را تمام می کرد که می توانست ذهن سنگین او را منحرف کند. با این حال، این متفاوت بود...امشب، دست‌های استخوانی‌اش روی سرآستین‌های فلزی محکم گرفت. جستجوی تاریکی اتاق برای یافتن جایی که او به خود اجازه داده بود در تله خودش بیفتد، به خود اجازه داد تا توسط شعله های شیطانی به نام کیرا سوخته شود.
او این بازی را خیلی وقت پیش از دست داده بود... خیلی طول کشید تا او بفهمد عاشق همتای خود، ویرانگر و دوستش شده است.
یاگامی لایت.

او به لایت نیاز داشت تا کیرا باشد. او می‌دانست که هیچ مرد دیگری نمی‌تواند به آن دست یابد، خواه درد تنهایی او برای برابری یا میل خودخواهانه برای برنده شدن در بازی باشد - وسواس او در مورد وجود کیرا بیشتر از عنوانی شد که پشت سرش پنهان شده بود. این طوری بود که خودش را نگه داشت، کلماتش مانند مار پیچیده شده بود که آماده است طعمه خود را با جذاب ترین طلسم های کاریزما بگیرد، هر روحی برای راهنمایی به او نگاه می کرد، گویی خلسه اجازه داده است که چنین باشد. گاه آن نگاه لایت را حس می کرد، نیت تاریک او در میان دو حوض عسل گرم پنهان شده بود. وقتی مرد سرکش به او نگاه کرد و نقاب سرد را در پشت چهره خندان او دید، به خود لرزید و به این فکر کرد که در اختیار داشتن او چگونه است. او همیشه آرزو داشت بداند که با برچسب زدن به کیرا، دارایی و پیروزی او چه عذابی به همراه دارد.
اکنون، در میان میله‌های سرد ایستاده بود، ذهنش از طریق خاطرات کوتاه سوسوزن از زمانی که همه چیز در دستانش بود، عاقل ماند... زمانی که همه چیز در اختیار او بود.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now