👨‍❤️‍👨👨🏼‍🤝‍👨🏻

11 0 0
                                    

روایت لایت
من آسمان را با سایه های قرمز شگفت انگیز مشاهده می کنم. خورشید کم کم بر فراز کوه ها ناپدید می شود و اولین نشانه های نزدیک شدن شب را می توان در آسمان دید. احساس می کنم قلبم با انرژی می تپد. پشت درختی پنهان شده بودم، آهی عمیق اما نرم بیرون دادم، تقریباً نامفهوم. سینه ام با هر نفس به طور اسپاستیک بالا می رود و پیشانی ام در لایه ای نامرئی از عرق پوشیده می شود. گلبرگ های گیلاس به آرامی از تاج روان درخت بلوط می ریزند. بهار در راه بود و زیبایی آن در طبیعت شعله ور بود. سرم را برمیگردانم و او را می بینم. با لباس مدرسه ژولیده و به طرز عجیبی نشسته.ریوزاکی با نام مستعار L یک قهوه را از یک دستگاه فروش خودکار مجاور می‌نوشد. نامه را عصبی در دستانم می گیرم. چشمان تیره اش ... پوست شیری اش ... موهای بی بند و بارش ... صورت سفیدش ....لب هاش .... آه ... لب هاش..... حس میکنم صورتم بیشتر داغ میشه. رژگونه نمی خواهد از روی گونه هایم محو شود و افکار حتی کمتر از سرم. ریوزاکی برای همیشه بهترین دوست من (گاهی رقیب) من بوده است. ما از روز اول دانشگاه رابطه خوبی با هم داشتیم اما وقتی فهمیدم چیزی بیش از دوستی با او احساس می کنم، آرام آرام همه چیز از هم پاشید. شروع کردم به فاصله گرفتن از ال، جرات اعتراف نداشتم. اگر امتناع کرد چه؟ چه می شد اگر منزجر می شد..... نمی خواستم پیوندمان را با چیزی خراب کنم که احتمالاً هرگز واقعی نخواهد بود،چیزی غیرممکن ....فقط یک رویا .... فقط یک رویای شیرین .... رویا!بیشتر از یک رویا، می توانم بگویم یک کابوس. من به ایده خود ایمان دارم، دیگر با او صحبت نکرده بودم. این به من آسیب زد و شاید برای او هم درد داشت اما اینطوری بهتر بود. این بهتر از جایگزین است. اما دیوانگی در آن لحظه مرا فراگرفته بود. در ساعات کلاس، چه کسی می‌داند چه روحیه‌ای گرفته بود، هر آنچه را که برای او احساس می‌کردم در نامه‌ای نوشته بودم. با چنین ایده احمقانه ای، چقدر دیوانه هستم که خودم را اعلام کنم. تا در نهایت به او بگویم که چقدر دوستش دارم. به او بگو چقدر دوست دارم او را در آغوش بگیرم، چقدر دوست دارم او را لمس کنم، چقدر دوست دارم او را ببوسم. و حالا خودم را اینجا می بینم. با بیش از هزار فکر عذابم می دهد. با قلبم که تا چند ثانیه دیگر از سینه ام بیرون خواهد پرید. درد شکمم به شدت بهم برخورد میکنه و چند لحظه نمیتونم نفس بکشم. با وجود منفی بودن همیشگی، من جسارت می کنم. از مخفیگاهم بیرون می آیم و چشمانم با چشمان ریوزاکی قفل می شود. دهانش را طوری باز می کند که انگار می خواهد چیزی بگوید اما سریع آن را می بندد و نگاهش را پایین می آورد. تند نزدیک می شوم. با وحشت به او نگاه می کنم و کلمات در گلویم گیر می کنند. نامه پشت سرم فقط منتظر خوانده شدن است... اما نمی توانم آن را به او بدهم. با لحن سردی میگه {"...یاگامی..."} و از نگاه کردن به صورتم اجتناب می کنه. سعی می کنم حرف بزنم اما در نهایت فقط غرغر می کنم و غرغرهای نامفهوم می کنم. {"تو اینجا چیکار میکنی؟"} سرش را کمی بالا گرفت. جواب سوالش را ندادم من فقط با چشمانم به او نگاه کردم. {"....می تونی برام توضیح بدی چه بلایی سرت اومده؟! یکدفعه از زندگیم ناپدید شدی!! با من حرف نزدی و هر بار که منو دیدی از من دوری کردی! چیزی به تو بد نیست پس چرا رها کردی!!!؟؟؟"} ناگهان بلند می شود و یقه ام را می گیرد. او تمام دردهایش را فریاد می زند و من احساس می کنم چشمانم شروع به سوزاندن می کند. مجبورم برای جلوگیری از گریه آنها را ببندم. من زمزمه می کنم "متاسفم" اما این او را بیشتر عصبانی می کند. مرا به تنه درخت بلوط می نشاند. پشتم به شدت به هم می خورد و نامه روی زمین می افتد.
ریوزاکی متوجه او نمی شود و در نهایت پا به او می گذارد ... در آن لحظه دنیا روی من می افتد. او مدام بر سر من فریاد می زند اما وقتی گریه ام را می شنود متوقف می شود. {"من-من...نمیخواستم ترکت کنم.....و اون...و.. عاشقت شدم.
نمیتونستم بهت بگم و میترسیدم این حس تموم بشه دوستی زیبای ما را خراب کنه.. و موفق شد!خرابش کردم متاسفم! می دانم که منزجر شده ای و حالا بیشتر از من متنفر خواهی شد-."} همینطور که صحبت می کنم، اشک روی صورتم با خطوط نازکی سرازیر می شود. گونه های برافروخته ام رنگ روشن خود را از دست می دهند و احساس می کنم که اکسیژن کم شده است. به زهر تبدیل شد، سرد و بی بیان به من نگاه می کند، اما متوجه چیز دیگری در چهره اش می شوم، کفشش را بلند می کند و متوجه نامه می شود.
من بدون توقف مانند مسلسل دیوانه به غر زدن ادامه می دهم. اما دهنمو میبنده .... منو میبوسه ....عنبیه هایم را با تعجب باز می کنم.بوسه را تشدید کرد.وقتی کنار می‌کشد به من پوزخند می‌زند و نامه را می‌گیرد و تمیز می‌کند. وقتی دوباره به لب هایم نزدیک می شود ناله می کند.او به بوسیدن من ادامه می دهد: «متاسفم اگر چنین واکنشی نشان دادم».مچ دستم را می گیرد و فشار می دهد. او هنوز نامه را در دستانش نگه می دارد. "همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد..." بیشتر از همیشه گیج و متحیر فکر می کنم. {"من همیشه همین حس را داشتم...ولی من هیچ وقت جرات نداشتم بهت بگم دوستت دارم"} روی لب پایینم زمزمه می کند. وقتی مرا در آغوش می گیرد نفس نفس می زنم. اشک های بیشتری روی صورتم سرازیر می شوند اما از خوشحالی. با پشت دست پاکشان می کنم. {"دوستت دارم!"} در گوشش زمزمه کردم.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now