من میخواهم این کارا با کیرا انجام دهم...

9 0 0
                                    

- تحقیقات علیه کیرا خوب پیش می رود، فکر نمی کنی؟ - لایت بدون اینکه چشمش را از کامپیوتر بردارد، پرسید که شریک زندگی اش با مخالفت خرخر کرد.
- من خیلی مطمئن نیستم، ما تقریباً بیش از یک سال است که همین موضوع را می دانیم. - او توضیح داد که چه کسی در کنار او بود. پسری ژولیده و مو سیاه که خود را «ال» صدا می کرد.
- نیازی به بدبینی نیست. - ماتسودا با تشویق فریاد زد. کارآگاه دیگری در این پرونده و تنها فردی که به جز آنها در صحنه بود. - ریوزاکی، حق با نور است. اگرچه ما آنقدر اطلاعات نداریم، اما پیشرفت زیادی داشته ایم، در حال حاضر، می دانیم که کیرا در داخل دفاتر Yotsuba و همچنین MisaMisa- حرکت می کند.
سخنان آن پسر قطع شد، زیرا L با ناراحتی نفسش را بیرون داد و چشمانش را بدون توجه به آن چرخاند، تا زمانی که متوجه شد که
لایت از گوشه چشم به او نگاه کرد.
مرد سیاه‌مو که متوجه نگاه سبزه به او شد، کمی شانه‌هایش را بالا انداخت و وانمود کرد که هیچ اشاره‌ای نکرده است و به کامپیوتر ادامه داد.
لایت کمی کنجکاو شده بود، او به خوبی می دانست که L اصلا ماتسودا را دوست ندارد، با این حال، او این احساس را داشت که این ژست نارضایتی به سمت پسر پریشان نبوده است.
~آیا امکان پذیر خواهد بود؟ - لایت از خودش پرسید، با نگاهی مخفیانه به L، اگرچه می دانست که دومی قبلاً متوجه کنجکاوی او شده بود.
- چیزی که می خواهم بگویم این است که باید خوشبین باشیم، با بی ارزش کردن اطلاعاتی که جمع آوری کرده ایم، چیزی به دست نمی آوریم. - ادامه داد
ماتسودا، که L صندلی را به همان جایی که بود چرخاند، تا بتواند جلوی آن پسری که خیلی به او استرس می‌داد نگاه کند.
- تنها با خوش بینی نمی توانی کیرا را بگیری، ماتسودا، باید از مغزت استفاده کنی. - او با همان لحن بی‌علاقه‌اش سرزنش کرد، اما لایت می‌توانست بگوید چقدر ناراحت است.
-فقط میگم-- ماتسودا، اگر حرف عاقلانه ای برای گفتن ندارید، از شما می خواهم که بروید. شما فقط حواس او را پرت می کنید. - ال توضیح داد و به لایت اشاره کرد که با گیجی ابرویی را بالا انداخت، اگرچه خوب می دانست که فقط از آن به عنوان بهانه ای برای ترساندن استفاده می کند.
ماتسودا.
ال به سمت کامپیوتر برگشت و تنقلات اطرافش را تمام کرد و همه چیز را فوراً نادیده گرفت.
ماتسودا شانه هایش را بالا انداخت، او فقط می خواست در چیزی حمایت کند، زیرا او اجازه نداشت اطلاعاتی را که آنها جمع آوری کرده اند تجزیه و تحلیل کند، یا مانند دیگر کارآگاهان پرونده در خارج از آن تحقیق کند.
- متاسفم، ریوزاکی، نمی خواستم فقط یک مانع باشم.- او عذرخواهی کرد، کاملاً دلسرد شد.
- شنیدن این خوب است، پس مشکلی برای رفتن نداری، ماتسودا. - L بدون اینکه چشمش را از مانیتور بردارد جواب داد که کارآگاه جوان نگاهش را پایین آورد.
- ماتسودا، اگر می خواهی کمک کنی، می توانی برو میسا را ​​از مجموعه ضبط به آپارتمانش ببر. - لایت با مهربانی پرسید و وانمود کرد که می خواهد ماتسودا را تشویق کند که بلافاصله لبخندش را به دست آورد.
-راستی لایت؟ میخوای این لطف رو بهت بکنم؟ - او با متحرک پرسید که سبزه سرش را تکان داد. -میخوای به میسا پیام بدم؟او همیشه به تو فکر میکنه خیلی خوشحال میشه ازت پیام بگیره. - او توضیح داد که سبزه بلافاصله تکذیب کرد.
-نه ممنون...هر چی میخوام بهت بگم حضوری انجام میدم باشه؟ فقط او را به آپارتمانش ببرید. - پرسید و نگاهش را به صفحه های پشت سر چرخاند که ماتسودا سرش را تکان داد.
- اوه... میفهمم یه دونه ست، چه احمقی بودم که همچین چیزی پرسیدم، ببخشید لایت. -با ناراحتی تعظیم کرد و دستی را به نشانه عصبی بودن پشت گردنش گذاشت.
- اوه، هنوز اینجایی؟ - ال پرسید، برگشت تا به کیک دیگری برسد، و وانمود کرد که چیزی در مورد آن مکالمه نشنیده است.
لایت می‌دانست که این غیرممکن است، حتی بیشتر از آن از طرف L می‌آید، که همیشه به محیط اطراف خود بسیار توجه دارد، به علاوه آنها به معنای واقعی کلمه پشت سر او بودند.
- نگران نباش ماتسودا، فقط عجله کن. - شاه بلوط پرسید و سعی کرد صبر خود را از دست ندهد.
- من کمک خواهم کرد، البته، اینجا میام میسا میسا. - با خود فریاد زد و با آن روح عجیبی که او را مشخص می کند محل را ترک کرد.
- اما چه مزاحم. - ال با بداخلاقی زمزمه کرد و یک برگ نعنا را از کیکی که انتخاب کرده بود برداشت و وانمود کرد که به خاطر آن ناراحت است.
- منظورت ماتسودا هست؟ - کوچکترین پرسید و به سمت L برگشت.
- اوه، یاگامی کان، تو چقدر باهوشی. - بدون اینکه چشمش را از کیک بردارد با طعنه جواب داد که مرد نامبرده به تمسخر شریک زندگیش لب هایش را فشار داد.
- پرسیدم چون به نظر می رسید او دلیل واقعی دلخوری شما نبود. - او توضیح داد، در نهایت L را مجبور به نگاه کردن به بالا کرد.
- پس تو فکر میکنی؟. - بی علاقه پرسید، با این حال بالاخره نگاهش با نگاه لایت مستقیم برخورد کرد.
- 3 درصد - سبزه با لبخندی شیطنت آمیز توضیح داد، زیرا او از روشی که پیرمرد باید جواب می داد تقلید می کرد.
- اوه می فهمم. - ال زمزمه کرد و متوجه لحن تمسخرآمیز لایت شد. - هر چه هست، تو باید روی تحقیقات کیرا تمرکز کنی، نه من. - پرسید و شروع به خوردن کیک کرد.
- چقدر سختگیر... این مثل تو نیست. - لبخند نیمه‌ای زد، کمی به جلو خم شد، انگار که در ذهن ال جستجو می‌کند.
حالا، من می خواهم بیشتر بدانم، واقعاً چه چیزی شما را ناراحت کرده است؟ - پرسید و چشمانش را ریز کرد.
ال کاملا می‌توانست زبان بدنش را کنترل کند، اما نمی‌دانست چرا جلوی آن چشم‌های قهوه‌ای برایش سخت بود، که باعث شد کمی خجالتی شانه‌هایش را بالا بیاورد.
~ اون رفتار... انگار... - فکر کرد لایت که هنوز نمی‌توانست نتیجه‌ای را که به آن رسیده بود باور کند، باید هر چه زودتر آن را تأیید کند، وگرنه نمی‌توانست بخوابد. ~ نمیتونه حسادت باشه من از ال حرف میزنم - بدون اینکه چشم از مرد سیاه مو برداره تو ذهنش تکذیب کرد.
لایت با نگاهش اصرار داشت، با این حال، L غیرقابل نفوذ به نظر می رسید، زیرا، با وجود آن نگرش ترسو، او همچنان نگاه سردی داشت.
- و خوب؟. - سبزه دوباره پرسید.
ال خوردن آنچه هنوز در دهانش بود را تمام کرد و سپس نگاهی به او اصرار کرد.
-یاگامی کان از من بازجویی میکنی؟چرا میخوای همه چیزو بدونی؟فکر میکنی یه جورایی خدایی یا یه همچین چیزی؟ - او سعی کرد توجه را منحرف کند، علیرغم اینکه می دانست که کار نمی کند، نه با
سبک.
"جدی می گویم، ریوزاکی." - تلفن سبزه صحبتش را قطع کرد و کمی او را ناامید کرد، با این حال، تقریباً بلافاصله جواب داد و بلند شد تا بتواند تا آنجا که می تواند دور شود، اما آن دستبندهایی که او را به L متصل کرد مانع از این کار او شد.
ال با دقت تماشا می کرد، در حالی که به خوردن ادامه می داد، همچنین قلب آشفته اش را کنترل می کرد، که به محض اتصال نگاهش و لایت شتاب گرفته بود.
-سلام؟... آره ماتسودا... چی؟... نه بهتره نباشه. - با ناامیدی قبل از بازدم به نشانه خستگی انکار کرد. -سلام میسا...بله میدونم چی قول دادم ولی اینجا خیلی کار دارم برای همین ماتسودا فرستادم...-لایت توی گوشی توضیح داد که متوجه شد ال هنوز با دقت داره نگاهش میکنه. - نگران نباش خداحافظ. - در اولین فرصت تماس را تمام کرد و به صندلی خود بازگشت و متوجه شد که چگونه روحیه مرد سیاه مو دوباره سقوط کرده است.
ال نمی خواست اعتراف کند، با این حال، شنیدن نام آن زن که توسط لایت گفته شد، او را پر از کینه کرد.
- ماتسودا بود، انگار در خیابانی خاموش شد، گم شد و بهانه را گرفت تا زنگ بزند.
- خردسال توضیح داد و سعی کرد مکالمه را از سر بگیرد.
- از خوش شانسی او تعجب می کنم. - ال، پایین تر از آنچه که دوست داشت، صحبت کرد، مخفیانه چشمانش را چرخاند و غذا خوردن را تمام کرد.
- منظورت چیه؟. - لایت پرسید، که مرد سیاه مو انگشتانش را لیسید و ایده هایش را مرتب کرد تا بتواند آنها را توضیح دهد.
- مطمئنم که او بیش از یک بار از مسیر کیرا عبور کرده و با وجود حماقتش هنوز زنده است. - او توضیح داد، هنوز هم وانمود می کند که بی علاقه است.
- ریوزاکی...
- شاید... - حرفش را قطع کرد، قبل از اینکه سبزه ادامه دهد. - فقط شاید به خاطر حماقتش است که زنده می ماند... - حرفش را تمام کرد و در آخر آه کشید.
‏L مستقیماً در چشمان لایت نگاه کرد و متوجه شد که چگونه مردمک های دومی گشاد می شوند.
~ هیچ وقت این نگاه آرام را در او ندیده بودم... با این همه به چه چیزی می پردازد؟از آن دسته نیست که بین خط حرف بزند. - لایت با خودش گفت و برای لحظه ای خود را در آن چشمان تاریک گم کرد.
- شاید... یه کم حسودی می کنم که حتی با این احمق بودن به اون چیزی که می خواست رسید. - توضیح داد و دوباره کنترل کلماتش را به دست گرفت، در حالی که داشت از آنها احساس شرم می کرد. - یا فقط استرس دارم. - او نفسش را بیرون داد و وانمود کرد که به سر کارش برمی گردد، با این حال، لایت همچنان مستقیماً به او نگاه می کرد و سعی می کرد خودش را پیدا کند. دوباره نگاه کن.
- فکر می کنم ... با گفتن "احمق" لزوماً منظور ماتسودا نیست. - او پیشنهاد داد، دستانش را روی هم گذاشت.
- شاید حق با شما باشد... تعجب نمی کنم که متوجه آن شدید. - سرش را تکان داد و به سمت مانیتور چرخید و سعی کرد موضوع را رها کند، از آنجایی که گفتن حسادت می کند بدون فکر بود، وقتی به آن چشم های قهوه ای نگاه می کرد، انفجار صداقت بود.
- ریوزاکی...
- کیرا به همین نتیجه می رسید... او معتقد است اگر بخواهد می تواند احساسات دیگران را دستکاری کند. - او توضیح داد که توانست موضوع را منحرف کند، او می دانست که هیچ چیز دیگری باعث پراکنده شدن توجه نور نمی شود.
- ریوزاکی، دوباره به چیزی اشاره می کنی؟ -با عصبانیت پرسید.
- آن را دریابید. - بلند شد آماده رفتن با این حال، آن دستبندها او را متوقف کردند.- اوه...
آیا می توانی... - پرسید و کمی دستبند را کشید.
- ریوزاکی... - بدون اینکه صدایش را زیاد بلند کند سرزنش کرد و به همان روش ادامه داد. -باورم نمیشه بعد از اینهمه مدت هنوزم باور میکنی که من کیرا هستم. - با قاطعیت فریاد زد و باعث شد که پیرمرد آرام آه بکشد.
- دوست داری بگی، نه؟ - او با توجه به تغییر جزئی در صدای خردسال هنگام گفتن آخرین جمله، پرسید.
- چی؟ - او با تظاهر به خشم پرسید، اگرچه در اعماق وجودش می دانست که این کار را به قصد این انجام داده است که L متوجه آن شود.
-تو اصلا احمق نیستی لایت...
- اون کامنت ناگهانی چی شد؟ - او با آرام کردن اعصابش پرسید، اما ل فقط شانه هایش را بالا انداخت.
- شاید من اشتباه می کنم ... و ممکن است فقط یک تصادف ساده باشد ... اما وقتی تو را می بینم ...
من همان حسی را دارم که برای اولین بار کیرا را به چالش کشیدم. - توضیح داد و در پایان لب هایش را لیسید، شاید به این دلیل که هنوز خرده های کیک داشت.
- ریوزاکی... شاید من اشتباه می کنم و شاید اشتباه باشد که این را بگویم، اما... فکر نمی کنی که وسواس شما نسبت به کیرا زیاده روی کرده است؟ - پرسید، کمی اخم کرد، وانمود کرد که عصبانی است.
- چی داری میگی؟... وقتی حرف از کیرا می شه ما در همین موقعیت نیستیم؟ - او یک لبخند نیمه تمام در تلاش برای تحریک خردسال است.
-هر دوی ما می خواهیم کیرا را بگیریم، اما وقتی در مورد روبرو شدن با او صحبت می کنید، به نظر می رسد به جای اینکه از او متنفر باشید، از آن لذت می برید. - او به تئاتر خود ادامه داد و باعث شد که مرد سیاه مو در چشمان او نگاه کند.
- آیا لذت بردن از آن اشکال دارد؟ - جواب داد، لبخند ملایمی که صورتش را آراسته بود.
لایت هرگز انتظار چنین پاسخ صمیمانه ای را نداشت، بنابراین برای یک ثانیه یخ کرد و با کنجکاوی به L نگاه کرد، گویی از او می خواهد ادامه دهد.
- من تا حالا تو زندگیم اینقدر هیجان زده نبودم... چه اشکالی داره که از کارم لذت ببرم؟ - ظاهراً غیر ارادی، با غلغلی خفیف پرسید.
- آیا واقعاً آن را به عنوان یک کار می بینید یا برای شما یک بازی ساده است؟ - با عصبانیت پرسید، با این حال، درخشش خاصی در آن چشمان فندقی بود که قصد مهربانی داشتند.
- فکر می کنی اگر من به کیرا جواب بدهم که این برای من چیزی بیش از یک بازی نیست ناراحت می شود؟ - با لبخند نیمه ای پرسید که لایت لب هایش را به هم فشار داد و در شکمش قلقلک داد.
- من نمی توانم به آن پاسخ دهم، زیرا من کیرا نیستم ... با این حال، می توانم پاسخ دهم که من، لایت یاگامی، تا حدودی احساس ناراحتی می کنم زیرا شریک زندگی من تمام کارهای من را به عنوان یک بازی می گیرد
- بیا یاگامی کان، این را شخصی نگیر. - حرفش را قطع کرد و با لحن ملایمی ادامه داد. - من فقط دوست دارم با کیرا بازی کنم. جدی باهات کار میکنم...- مکث کوتاهی کرد و با شیطنت لبخند زد.
- گرچه، اگر کیرا باشی... من شک دارم که این باعث بهتر شدن تو شود. - زمزمه کرد و به چشمانش نگاه کرد، انگار چالش برانگیز بود.
- حالم را بهتر نمی کند، چون جان مردم در خطر است... اما، اگر بگویید جدی کار می کنید، حدس می زنم کمی آرامم کند. -
او با تظاهر به استعفا اشاره کرد.
- بله، استرس نداشته باش... من با کیرا بازی می کنم، چون می دانم که او هم از چالش های من لذت می برد. - با بی حوصلگی توضیح داد و به سمت اتاق خودش رفت.
لایت با خونسردی به دنبال او رفت، چون به دلیل وجود دستبند عملاً او را مجبور به تعقیب او می کرد، با وجود آن اظهارات جسورانه سعی کرد با آرامش پاسخ دهد.
-چطور میگی؟با کیرا حرف زدی یا همچین چیزی؟چرا اینطوری میگی-. - کوچکترین حرفش را قطع کرد و در را پشت نور بست.
- یاگامی کون، تظاهر به احمق نکن. - او زمزمه کرد، به صغیر نزدیک شد. - قبل از صحبت با کیرا، حتی قبل از ملاقات با شما، می دانستم که رمزگشایی از دیگری برای هر دوی ما لذت بخش است. - لبه تخت نشسته اعتراف کرد.
- چطور؟... - آهی کشید، در حالی که از حرف های پسر بزرگتر مات و مبهوت مانده بود، با این حال، می خواست بیشتر بشنود.
-میتونم بگم... اون لحظه... اولین بار بود که احساس هیجان داشتم. - او با توجه به لحن خفیف مایل به قرمز در گونه های سبزه اعتراف کرد.
-اوه ببخشید...اون موضوعات اذیتت میکنه دیگه حرف نمیزنم. - او در درون خود خندید و فقط از دیدن عصبی بودن خردسال احساس لذت کرد.
لایت در تلاشی غیرارادی برای پنهان کردن صورت سرخ شده اش دستی به سرش کشید و برای لحظه ای احساس کرد که نفسش دزدیده شده است.
~ آیا این عصبی بودن به این دلیل است که با این کار می توانستم شما را کشف کنم؟... یا صحبت در مورد صمیمیت با من به سادگی شما را خجالتی می کند؟ - ال از خودش پرسید و به چهره پرتنش خردسال نگاه کرد که انگار نفسش حبس شده بود.
- آزارم نمی‌دهد... فقط همین است، نمی‌توانم حرف‌هایت را باور کنم... -زمزمه کرد، با تظاهر به عصبانیت، سعی کرد در مقابل معاشقه‌ی مرد سیاه‌مو آرام بماند.
- و من... باورم نمیشه که کیرا از نظر من سرخ شد.
لایت می خواست هر دو دستش را روی صورتش بگذارد، چون گاردش را در برابر رفتار غیرعادی پیرمرد پایین آورده بود، اما به دلیل آن چشمان عمیقی که مدام او را تحلیل می کرد، توانست غرایزش را کنترل کند. .
-در دنیای شینیگامی بارها دیدم که چگونه انسان ها سعی می کنند دیگران را تسخیر کنند، اما این جالب تر است... L در حال معاشقه است."کیرا" در مقابل شما، این بسیار سرگرم کننده است. - ریوک مسخره کرد و لایت را اخم کرد. گاهی فراموش می‌کرد که چشم‌هایی غیر از L او را تماشا می‌کنند همیشه.
- وقتی متوجه وجود کیرا شدم فکر کردم بچه گانه و خود شیفته است... حتی از او متنفر شدم. - او توضیح داد و احساس کرد که چگونه گرما بدنش را فرا گرفته است، فقط به یاد آورد که تعقیب و گریز او علیه کیرا چقدر هیجان انگیز بوده است.
-چی میگی ریوزاکی؟میگی دیگه از کیرا متنفر نیستی؟...میفهمی چقدر جدیه-. - خردسال با کشیدن دستبند روی تخت افتاد و باعث شد لایت نزدیکتر شود و نزدیک بود روی او بیفتد. -ریوزاکی -فریاد زد و با دستانش ایستاد تا به بدن مرد سیاه مو نزدیک نشود.
دلایل متعددی وجود دارد که من متوجه شدم بیش از یک کیرا وجود دارد. - زمزمه کرد، به آرنج هایش تکیه داد و از نزدیکی اش به چهره لایت لذت برد. - اما نکته اصلی این بود که هیچ یک از کیراهای دیگر نتوانستند من را با تعقیب او هیجان زده کنند. - او با شیطنت توضیح داد و متوجه شد که کودک چگونه نفس خود را حبس می کند و خود را از نفس نفس زدن منع کرد.
- بسه دیگه چی میخوای؟
- یک لحظه دست از تظاهر بردارید... و آنچه را که نیاز دارم به من بدهید. - او با زمزمه ای حرفش را قطع کرد و خردسال را اغوا کرد و به آرامی پاهایش را از هم جدا کرد و باعث شد لایت بین آنها قرار بگیرد.
آیا این یکی دیگر از آزمایشات شما خواهد بود؟ - فکر لایت، قورت دادن، در آستانه از دست دادن خونسردی در برابر چنین صحنه تحریک آمیزی، با این حال، اراده اش او را آرام نگه داشت. ~ ریوزاکی... اگر فکر می کنید این ترفند کثیف باعث می شود چیزی در مورد من کشف کنید، سخت در اشتباهید. - به لطف L که او را از دستبند رها کرد، افکار لایت قطع شد.
جوان‌ترین فرد کاملاً گیج به L نگاه می‌کرد، انگار منتظر توضیح بود.
- نشانه این است که من مخلص هستم ... قصد ندارم چیزی را مطالبه کنم که نمی دهم. - او توضیح داد، با این حال، خودش با یک دست گیر افتاده در دستبند ادامه داد.
- ریوزاکی... - صدا زد، با احساس قلقلک عجیبی در درونش، آرام به نظر می رسید، حتی برای خودش. - من نمی دانم با چه چیزی می خواهید به دست آورید-.
-احساس می کنم چطور خودت را از نزدیک شدن منع می کنی، اما، من تو را از دستبند آزاد کرده ام... هنوز هم بالای سر من ادامه می دهی. - لایت قورت داد، متوجه شد که حرف L درست است.
- من... - زمزمه کرد، با این حال، باز هم نمی خواست دور شود، اما با مرد سیاه مو هم کاری را امتحان نمی کرد، زیرا همچنان فکر می کرد که این چیزی بیش از یکی تست دیگر از او نیست.
- میخوای وانمود کنی که مجبورت کردم بیفتی روی من؟... تو پسر ضعیفی نیستی و بدنم سبکه، از همون اول می تونستی ازش دوری کنی. - او توضیح داد، انگشتان نازک خود را روی قفسه سینه خردسال، که دیگر نمی توانست از چنین محرک های باشکوهی نفس بکشد، توضیح داد.
- من... حق با شماست، ریوزاکی. - اعتراف کرد، چون چاره دیگری نداشت، با این حال، هنوز قصد تسلیم شدن نداشت. - اما... تو خوب می دانی که من آن جور آدمی نیستم. - مرد سیاه‌مو تئاتر لایت را قطع کرد، پیراهنش را کشید و سرانجام در بوسه‌ای ناشیانه، اما پرشور به او پیوست.
~ چیکار میکنی!؟ - لایت در ذهنش از خود پرسید و سعی داشت بفهمد که چگونه آن معاشقه به تحقیقات او علیه او کمک کرد. ~ او یک چیزی را می خواهد، مطمئناً ... من نباید محافظم را پایین بیاورم. - گفته شد، با این حال، آن بازوهای نازک با ظرافت گردن او را احاطه کردند و او را دعوت کردند که به بدنش نزدیکتر شود. ~ این چه حسیه؟ - از خودش پرسید، کمی آرام گرفت، با این حال، وقتی شروع به پاسخ دادن به آن بوسه کرد، واقعاً متوجه شد که دارد چه می کند. ~
او مرا بوسید!. - با خودش گفت و چشمانش را باز کرد و هنوز باورش نمی شد.
‏L با چشمان بسته باقی ماند و خود را کاملاً در معرض لایت قرار داد که مات و مبهوت ماند.
~ این یک آزمایش است... با وجود اینکه او آسیب پذیر به نظر می رسد، می دانم که او هرگز به صورت تکانشی عمل نمی کند، به خصوص با من. - او سعی کرد به تجزیه و تحلیل حتی کوچکترین جزئیات ادامه دهد تا نیت واقعی L را کشف کند، اما از اولین فرصت استفاده کرد و زبان خود را در دهان خردسال فرو کرد.
لایت، در مواجهه با چنین محرک‌های خوشمزه‌ای، نمی‌توانست دست‌هایش را از نوازش پاهای ال، که در پیچیدن آن‌ها به دور کمرش تردیدی نداشت، باز دارد.
- لایت-کان... - هق هق در لبان پسر کوچکتر افتاد که با صدای بلندتری شروع به نفس کشیدن کرد و برای لحظه ای از آن لحظه لذت برد.
~ این چه حسیه؟... واقعا میخواست منو ببوسه؟... نه اون اینجوری نیست. - با خودش گفت و وانمود می کرد که ناراحت است، اما قلقلک دادن شکمش باعث شد بدنش خودش عمل کند و کمی باسنش را از عقب به جلو به سمت باسن مرد سیاه مو حرکت دهد. ~ لعنتی... چرا اینکارو کردم؟ - با توجه به اینکه چگونه گونه های پسر بزرگ‌تر قرمز شد از خود پرسید.
لایت برای لحظه ای متوقف شد، فقط برای تحسین اینکه چگونه قفسه سینه L به دلیل نفس های سنگین او به طور غیرقابل کنترلی بالا و پایین می رود.
~ چقدر زیبا - او به خودش اجازه داد فکر کند، اما در آن لحظه، L ناله کوچکی از خوشحالی بیرون داد، زیرا لایت با کمی قدرت بیشتر به باسن او برخورد کرده بود.
آن ناله لایت را از افکارش بیرون آورد و او را متوجه کرد که سوزن سوزن شدن لذت بخشی که داشت به دلیل نعوظ بزرگی بود که تازه شروع به داشتنش کرده بود و بلافاصله وحشت به او حمله کرد.
~ نمیشه... چطوری باید اینو کنترل کنم؟... تا حالا همچین چیزی برام نیفتاده. - فکر کرد، سعی کرد نفس خود را کنترل کند، بدون موفقیت.
- آسوده باش... - ال زمزمه کرد و احساس کرد بدن کودک خردسال می لرزد. - دلیلی نیست... فقط... - توضیح داد و در لبانش زمزمه کرد و بلافاصله باعث لذت هر دوی آنها شد. -فقط میخوام بدونم... چه حسی داره. - سرش را تکان داد، با نفس کمی آشفته، به مینور در چشم ها و سپس به لب ها نگاه کرد.
-چی-. - او پرسید، احساس کرد چگونه L دست هایش را روی شکمش لغزید و به شلوارش رسید و شروع به باز کردن دکمه های آن کرد. -ریوزاکی
- لایت-کان... - حرفش را قطع کرد و به نوازشش ادامه داد. - چیزی به من می گوید که برهنه برای هم باشیم
- ریوزاکی. - حرفش را قطع کرد، آب دهانش را قورت داد، وانمود کرد که آرام است. -میخوای با من رابطه جنسی داشته باشی؟ - او با تظاهر به صداقت، در تلاشی ناامیدکننده برای خرید زمان، و به وضوح در مورد حرکت بعدی خود فکر کرد.
- لایت-کان... چقدر سریع می خواهی چیزها را رمزگشایی کنی ... باید کارآگاه باشی. - با طعنه توضیح داد و ابرویی بالا انداخت و ناامیدی اش را از مقاومت لایت نشان داد.
- یه سوال احمقانه پرسیدم... - یه خنده کوچولو ساخت و سعی کرد عقایدش رو روشن کنه. - چیزی که می خواستم بگم اینه که اول می خوام... می خوام مطمئن بشم که این یکی دیگه از تست های شما نیست. - او چالش کرد، اما وقتی جمله اش را تمام کرد، مرد بزرگتر به آرامی او را هل داد و چشمانش را پشت موهایش پنهان کرد و روی لبه تخت نشست.
لایت تا حدودی ناامید از جایش بلند شد، زیرا فکر می کرد که L امتحانش را به پایان رسانده است و به همین دلیل او را از خود دور کرده است، اما چند ثانیه بعد مرد سیاه مو نیز ایستاد و خود را در مقابل لایت قرار داد. .
ال به خردسال فرصتی برای فکر کردن نداد، بنابراین بلافاصله دستانش را روی شانه هایش گذاشت، انگشتان سردش را روی استخوان ترقوه، سپس سینه و شکمش کشید و به آرامی خودش را پایین آورد و جلوی او زانو زد.
لایت وقتی متوجه شد که L قصد انجام چه کاری را داشت، نفس خود را برای یک ثانیه حبس کرد زیرا نمی توانست آن را باور کند.
- راضی؟. - ال پرسید و از پایین به او نگاه کرد.
سبزه نمی‌توانست اعتراف کند، اما با دیدن زانو زدن او در مقابلش، واقعاً هیجان‌زده شد.
- معلومه که تو هستی. - در حالی که دکمه های شلوار جین خردسال را باز می کرد، پاسخ داد.
لایت برای لحظه ای مبهوت شد وقتی احساس کرد L دست هایش را زیر لباس زیرش می کشد، با این حال، او به او اجازه داد تا ادامه دهد، او واقعاً از آن لذت می برد.
- اوه، باور نکردنی، بزرگتر از چیزی است که فکر می کردم. - چاپلوسی کرد که لایت از شدت هیجان نتوانست آهی بکشد. - با نکته شروع می کنم، باشه؟... اگر دوست داشتی ادامه می دهم. - او در حالی که به طرز ماهرانه ای آلت تناسلی مرد سبزه را خودارضایی می کرد، توضیح داد که با موفقیت آه های لذت خود را مهار کرد.
لایت نمی‌توانست آنچه را که اتفاق می‌افتد، باور کند. مرد مو مشکی عضوش را طوری می مکید که انگار یک آب نبات خوشمزه است و باعث شد پاهایش شروع به لرزیدن کند.
- یاگامی کان... اشکالی نداره اگه بشینی. - او زمزمه کرد، پاهایش را نوازش کرد و وقتی متوجه شد که لایت چقدر خجالت زده است، با وجود اینکه سعی می کرد چهره ای آرام داشته باشد، نیم خنده کرد.
- لازم نیست... یعنی... لازم نبود... - حاضر به تسلیم نشدن بود، اما سخت و سخت تر می شد، واقعا داشت لذت می برد.
- فقط بشین، من میتونم احساس کنم چقدر تنش داری، تا انزال نکنی. - توضیح داد، که سبزه آب دهانش را قورت داد، بدون اینکه متوجه شود کمی سرخ شد.
- ریوزاکی، بلند شو، می دانم که ممکن است فکر کنی از دیدنت اینطوری لذت می برم، اما
- دست از تظاهر بردار و راحت باش، من دوست ندارم که چشمانت آن مهربانی دروغین را ساطع کند. - کمی بداخلاقی توضیح داد و کمی ران های مرد را فشار داد، مردی که لبه تخت نشسته بود، نگاهش را به دور می انداخت و سعی می کرد وانمود کند که بهترین حس زندگی اش را تجربه نمی کند. - اما چقدر آزار دهنده است. - ال زمزمه کرد، قبل از اینکه عضو خردسال را دوباره در دهانش بگذارد.
- ریوزاکی... بس است... - لایت زمزمه کرد و ناله های مردانه اش را پنهان کرد و به آرامی موهای پیرمرد را گرفت که به بالا نگاه کرد و به مکیدن عضوش ادامه داد.
آن تصویر زیبا باعث شد که لایت ناخودآگاه موهای پسر بزرگتر را بکشد، او با شدت بیشتری شروع به لیسیدن کرد و باعث افزایش لذت هر دو شد.
به زودی، به دلیل زبان ماهرانه پسر دیگر، لایت ناله ای را خفه کرد، به جای آن غرغر کرد، موهای او را با دو دست گرفت و او را مجبور به توقف کرد.
- کافی. - فریاد زد که ال با گیج به او نگاه کرد و با ساعدش لب های خیسش را پاک کرد.
- لایت کان؟ - پرسید و سعی کرد بفهمد چه اتفاقی دارد می افتد. -چرا جلوی من رو گرفتی هنوزم سختی.دوست نداشتی؟ - کنجکاو پرسید.
- این در مورد چیست؟ - او به سؤالات آنها توجهی نکرد و سعی کرد احساسات خود را تطبیق دهد و با آن هاله معصومانه ادامه داد. - نه... فکر نمی کنم درست باشد که ما امکانات را اشغال کنیم.
- می بینم ... - ال زمزمه کرد، کم کم از جایش بلند شد و به آرامی بدن خردسال را از شکم تا گردنش نوازش کرد. - دهن من دیگه برایت کافی نیست، نه؟ - با لبخند نیمه ای پرسید، خم شده به جلو، کوچکترین را روی تخت هل داد تا دراز بکشد، به آرامی روی بغلش بالا رفت.
-ریوزاکی
ال حرفش را قطع کرد و انگشتی را روی لب هایش گذاشت و انگار به او می گفت ساکت بماند.
-سعی نکن منو گول بزنی - کمی تکذیب کرد و با دو دست صورت لایت را گرفت که چشمانش را ریز کرد و وانمود کرد که کاملا هیجان زده نیست. -میدونی من میتونم تاریکی نهفته در این چشمای زیبا رو ببینم. - توضیح داد و به نوازش هایش روی صورت خردسال که هق هق می کرد، ادامه داد، زیرا ال بی شرمانه به بدنش می مالید.
- من سعی نمی کنم چیزی را از شما پنهان کنم ... - در آخرین تلاش برای کنترل خود، در حالی که بدنش را منقبض کرد، اطمینان داد.
- پس چرا خودت را از بوسیدن من منع می کنی؟ نزدیک لب هایش زمزمه کرد و منتظر بود تا جوانتر شروع کند.
- ریوزاکی. - آرام صدا زد و اجازه داد برای لحظه ای غرایز وحشی او را ببرد.
لایت به آرامی بلند شد و سپس پیراهن نازک پیرمرد را از تنش درآورد و شروع کرد به ترک بوسه های خیس پشت پیراهن.
ال از حرکت ناگهانی سبزه، که در حالی که به بوسیدن سینه اش ادامه می داد، نفس نفس می زد، بدون اینکه حتی نوک سینه هایش را لمس کند.
-دیگه تظاهر نکن هرچی میخوای بگو. - با نفس های تند پرسید که سبزه نگاه هایشان را به آن ملحق کرد.
- ریوزاکی... برای من برهنه شو. - او بدون معنی دستور داد، که پسر بزرگ‌تر بلافاصله، همچنان در دامان او اطاعت کرد.
لایت تحت تأثیر قرار گرفت، زیرا تصور نمی کرد که زیر آن لباس های گشاد، بدنی به این لاغر و منحنی باشد.
- لایت-کان... من هم می خواهم بدنت را ببینم. - کمی خجالتی پرسید که لایت با لبخندی خفیف سری تکان داد.
- می تونی هر چی بخوای تماشا کن، اجازه من رو داری. - با ذره ای غرور توضیح داد و به او فهماند که خودش لباس نمی کند.
- چقدر مزاحم - ال با غرور لایت زمزمه کرد. - تو داری کم کم شبیه کیرا شده ای. - خندید، پیراهن بزرگتر را بدون عجله درآورد، با اشتیاق سینه اش را بوسید، تا شکم مشخص شده اش پایین رفت، دوباره بالا رفت، این بار پشتش را لیسید، به گردنش رسید، در حالی که بازوهای خوش کارش را نوازش می کرد.
- چه مدت برای این برنامه ریزی کردی؟ - با نیم لبخند پرسید که متوجه شد مرد سیاه مو چقدر مشتاق به نظر می رسد.
‏L در مقابل این سوال شانه هایش را بالا انداخت و در گردن لایت پنهان شد، در حالی که احساس کرد پاهایش شروع به لرزیدن کرد و میل شدیدی به نشستن روی عضو بزرگی داشت که دائماً به باسنش برخورد می کرد.
-سؤال نپرس... منتظر چی هستی...
- به من نگاه کن. - دستور داد و حرفش را قطع کرد.
مرد سیاه مو پس از یک تردید کوتاه اطاعت کرد و مستقیماً به آن چشمان قهوه ای نگاه کرد و بلافاصله ناله کرد و سرانجام کمی از آن تاریکی را نشان داد.
- لایت کان. - زمزمه کرد و لب های لرزانش را به لب های مرد نامبرده نزدیک کرد.
- به من نگاه کن در حالی که از من لذت می خواهی. - زمزمه کرد و لرزه ای دلپذیر در بدن پسر بزرگ‌تر گرفت که سعی کرد با مالیدن باسنش به عضو لایت حالش را خوب کند، اما کافی نبود، باید آن را درونش حس می کرد.
- لایت کان. - او آب دهانش را قورت داد، سعی کرد به لب های خردسال برسد، اما اجازه نداد. - من می خواهم تو را در درون خودم احساس کنم. - ناله کرد، لایت را با گردن در آغوش گرفت، مانع از فرارش شد، در نهایت به یک بوسه خیس و پر سر و صدا ملحق شد.
لایت برای یک لحظه کنترل خود را از دست داد، کمر مرد مو سیاه را گرفت، او را مجبور کرد تا روی عضوش پایین بیاید، موفق شد به او نفوذ کند، باعث ایجاد درد در او شد، به همین دلیل بوسه را شکست.
ال ناله بلندی کشید و دوباره در گردن لایت پنهان شد، در حالی که احساس کرد آن عضو سخت به آرامی درونش می لغزد.
-احساس عجیبیه...خیلی عجیبه. - زیر لب شکایت کرد و هق هق می کرد، که لایت ادامه داد و به آرامی شروع به فشار دادن کرد و فقط نیمی از عضو خود را معرفی کرد.
- چی میخوای ریوزاکی میدونم میتونم تاریک ترین آرزوهاتو برآورده کنم. - با آن هاله مغرورانه ای که قلب ال را دیوانه کرد، که به پشتش چسبیده بود و شروع به گذاشتن آثار قرمز روی گردن خردسال کرد، به خود می بالید.
- می خوام... - هق هق زد و باسنش را به آرامی از جلو به عقب حرکت داد و باعث لذت خودش شد. - من می خواهم این کار را با کیرا انجام دهم. - ناله کرد و به لبهای کوچکتر پیوست که بلافاصله بوسه را متقابلاً پاسخ داد و کاملاً به بدن بزرگتر نفوذ کرد که بوسه را شکست و شروع به ناله بلند کرد.
- از آنجایی که ... فکر می کنی من کیرا هستم، خوشحالم که بدانم مدت زیادی است که این را می خواهی. -او اعتراف کرد، که L با اشاره ای از عصبانیت در چشمان او نگاه کرد.
-هرگز نگفتم-
- صبر کن. - لایت دستور داد، بدون هیچ مشکلی ایستاد و پس از تکیه دادن پشت دیگری به دیوار، به حملات خود ادامه داد.
فشارهای جوان‌ترین فرد بسیار عمیق و لذت‌بخش بود، با این حال، بدن شکننده L نمی‌توانست این همه لذت را تحمل کند.
به زودی، L در میان ناله ها شکایت کرد، و از لایت خواست که متوقف شود، و اجازه داد اشک های کوچک لذت روی گونه هایش بریزند.
- ریوزاکی... - لایت زمزمه کرد، گونه های پیرمرد را نوازش کرد و شروع کرد به گذاشتن بوسه های کوتاه روی لب هایش، فقط برای اینکه او را بیشتر بخواهد. - واقعاً می خواهی توقف کنم؟ - او با تعجب پرسید که مرد مسن بلافاصله انکار کرد و ناامیدانه به لب های لایت پیوست که وقتی متوجه هیجان بی حد و حصری شد که مرد سیاه مو داشت با غرور لبخند زد.
- بگذار پايين بروم... - ال هق هق كرد، كه لايت فوراً به او توجهي نكرد، اما پس از مدتي كه او را محكم نگه داشت، ايستاد و با نگراني به او نگاه كرد.
- خوبی؟. - پرسید، نگاهش را جست و جو کرد، به محض اینکه پسر بزرگ‌تر سرش را تکان داد، آهی راحت کشید.
-فقط...این موقعیت من را خسته می کند و کمی هم آزارم می دهد. - بدون اینکه به خردسال نگاه کند با کمی خجالت توضیح داد.
- خوب. - سرش را تکان داد و ایستاد تا به آرامی به او نفوذ کند و سپس به او کمک کرد تا جلویش بایستد.
-اگر شما را نمی شناختم، باور می کردم که شما واقعاً نگران L. بودید. - ریوک صحبت کرد و باعث ناراحتی در لایت شد که ترجیح داد تصور کند او آنجا نیست، اما اگر ادامه می داد برای او غیرممکن بود. صحبت کردن.
- ببخشید... ناراحتی؟ - L پرسید، با توجه به یک حرکت بد خلقی در لایت، اما او انکار کرد. - من هنوز هم می خواهم این کار را انجام دهم، فقط همین است-.
- میدانم. - لایت لبخندی زد، گونه هایش را نوازش کرد، سعی کرد شینیگامی را نادیده بگیرد تا به لذت بردن ادامه دهد، خوب، چیز دیگری بود که او می خواست انجام دهد.
- من این کار را با تو در مقابل بالکن انجام می دهم، برگرد. - اشاره کرد که پیرمرد با تعجب به او نگاه کرد.
- آیا شما را هیجان زده می کند که فکر کنید افراد بیشتری می توانند ما را ببینند؟
- او با شیطنت پرسید، لایت یک لحظه سکوت کرد - لایت- کان؟ - مرد نامبرده در نهایت واکنش نشان داد و به طور ناگهانی کمر او را گرفت و باعث شد از او دور شود تا او را به بالکن راهنمایی کند. "لایت کان!"
- این که افراد بیشتری ما را می بینند، من را هیجان زده نمی کند. -او حرفش را قطع کرد و بدن ال را به آن در شیشه ای تکیه داد و باعث شد نوک سینه هایش آن سطح سرد را لمس کنند و احساس سرمای مطبوعی کنند. - من را هیجان زده می کند که خودت می توانی ژست های زیبای لذت خود را ببینی. - با لبخند نیمه ای توضیح داد که ال به بالا نگاه کرد و متوجه شد که در آن در منعکس شده است، علاوه بر دیدن منظره زیبای شب آن شهر بزرگ.
- لایت-کان... - هق هق زد، در آن انعکاس کمی بالاتر نگاه کرد و با یک نگاه شیطانی روبرو شد که آن را به چشم لایت تشخیص نداد. - مانند-. - او پرسید، با این حال، او قطع شد زیرا لایت دوباره و بدون اجازه شروع به شارژ کرد.
- به پایین نگاه نکن، خودت را رصد کن. - دستور داد، شانه‌هایش را گرفت و حملات عمیق‌تری ایجاد کرد که باعث شد اشک‌های پسر دیگر سرازیر شود، زیرا حرکاتش به شدت تند بود.
~ دارم چیکار میکنم؟ - ال از خودش پرسید و هر دو دستش را روی شیشه گذاشت که از گرمای آن کمی مه گرفته بود. ~من واقعاً می خواهم با این پسر باشم ... - فکر کرد، در حالی که کمی از خودش خجالت می کشد، زیرا تا به حال متوجه شده بود که در ابتدا چقدر جسور بوده است. ~ من عملاً برای این لحظه به او التماس کردم. - خودش را سرزنش کرد و به خاطر پشیمان نشدن بیشتر این کار را کرد.
- ریوزاکی... - لایت صدا زد و گردنش را بوسید و بعد چانه اش را گرفت و کمی چرخید و مجبورش کرد لب هایش را ببوسد.
~ او خیلی تند است ... اصلاً ملایم نیست ... - در ذهنش با خود گفت و احساس کرد که چگونه لب های بی تجربه لایت با اشتیاق به لب های او پیوست. ~ خیلی بد میبوسه... چطور ممکنه دوست دختر داشته باشه؟ - تعجب کرد، احساس کرد که چگونه زبان خردسال بطور ناشیانه با او برخورد می کند. ~ خیلی ناز - ال فکر کرد و شروع کرد به ضربه زدن به عضو لایت.
در این عمل، ناله های مردانه لایت شروع به پر کردن اتاق کرد و بدن کوچک ال را بیش از پیش برانگیخت.
- داری فشارم میدی... خیلی حس خوبیه. - توضیح داد
لایت بین گازها، بدون توقف حملات او.
- لایت کان. - او هق هق زد و متوجه شد که مرد بزرگتر چگونه عرق می کند، علاوه بر این که گونه هایش کمی قرمز شده است.
- بریم بخوابیم... باید برات سختش کنم. -
او فریاد زد و ایستاد تا ناگهان به او نفوذ کند، که پیرمرد یخ کرد و از خستگی نفس نفس می زد و احساس کرد که چگونه تمام بدنش از شدت هیجان شروع به لرزیدن کرد. - دراز کشیدن. -
دستور داد که پیرمرد با آن موافقت کرد.
~ میگه برام سخت میگیره... پس این همه مدت چیکار کرده؟ - از خودش پرسید، با نگاه کردن به اینکه چقدر سبزه خوش تیپ به نظر می رسید، خودش را بین پاهایش گذاشت و سعی کرد دوباره به او نفوذ کند.
آن شکم مشخص و آن قطرات عرق که از پشتش می‌ریخت، باعث شد که مرد بزرگتر دوباره لب‌هایش را لیس بزند.
- من خیلی از شما خوشم آمده. - او اعتراف کرد و باعث شد لایت برای یک ثانیه یخ بزند.
- هه-... - پرسید که نمی توانست تعجبش را از حرف های مرد سیاه مو پنهان کند.
- من دوست دارم وقتی چشمانت صمیمانه به نظر می رسند... و حتی بیشتر از وقتی که به خودت اجازه می دهی توسط غرایز وحشی ات برده شوی. - توضیح داد در حالی که خردسال را اغوا می کرد و دست های لاغرش را دور گردنش رد می کرد. -
اجازه دهید این بار بوسه را راهنمایی کنم. - او پرسید که لایت لب هایش را باز کرد و اجازه داد L از آنها لذت ببرد. - کار را برای من سخت کن... - زمزمه کرد، احساس می کرد که صغیر هنوز در تلاش است به او نفوذ کند.
- آسوده باش، تو خیلی سفت شدی. - او زمزمه کرد، که L متوقف شد، با چابکی دستش را به کشوی خود برد و یک بطری کوچک را بیرون آورد که تقریباً خالی به نظر می رسید.
- چیه
- اگر می خواهید از همه آن استفاده کنید، بنابراین بهتر می لغزد. - او در حالی که پاهای او را در آغوش گرفته بود، توضیح داد که مشتاق بود من به او نفوذ کنم.
کوچکتر بطری کوچک را گرفت و با کنجکاوی به بزرگتر نگاه کرد که کاملاً سرخ شده بود.
‏L قبلاً روان کننده را بیرون نیاورده بود، زیرا نمی خواست لایت بداند که چنین چیزی در اتاقش دارد، اما با دیدن اینکه برای نفوذ به آن مشکل دارد، معتقد بود که چاره دیگری ندارد.
لایت کاملاً مطمئن نبود که این چیست، با این حال، اجازه داد که توسط شهودش غرق شود، بطری را روی باسن L خالی کرد و سعی کرد دوباره به او نفوذ کند.
لایت ناله‌ای بلند را خفه کرد، زیرا آن مایع سرد، همراه با فضای داخلی پسر دیگر، برای لحظه‌ای به او احساس پرواز می‌داد.
لرزه شدیدی در بدنش جاری شد و احساس کرد که چقدر راحت به L نفوذ کرد و توانست نقطه ای را پیدا کند که او را دیوانه کند.
‏L احساس کرد که چگونه کوچکتر با پروستاتش برخورد کرد و با آن چشمان سرد به او نگاه کرد و بدون توقف به شدت به او نفوذ کرد.
به زودی، اتاق پر شد از ناله های بلند L، که ناامیدانه سعی می کرد به لب های لایت برسد، اما او آن را منع کرد، زیرا دوست داشت به آن چشم های التماس کننده نگاه کند.
-کیرا - ناله کرد، چسبیده به ملحفه ها، با لذت به خود می پیچید، که لایت به عمق آن فشار آورد، لحظه ای روی بدن خردسال دراز کشید تا بتواند به صورتش نزدیکتر شود، این بار با رانش های آهسته ادامه داد.
نه... متوقف نشو، نه
- ریوزاکی... - زمزمه کرد و گونه هایش را نوازش کرد. - من دوست ندارم در حالی که این کار را با من انجام می دهی در مورد کیرا خیال پردازی کنی. - او سرزنش کرد، فقط برای یک لحظه ایستاد.
- بگذار کمی خوش بگذرانم. - زمزمه کرد، چشمانش را با ساعدش پوشانده بود، معلوم بود که کاملا مشتاق است و این را می دانست، با این حال، این مانع از این نشد که کمی غمگین شود.
- نه اینطوری نیست... من اسم دارم و می خواهم اینطور صدام کنند. - او توضیح داد، اما در آن لحظه بهترین ایده ای که تا به حال به ذهنش رسیده بود. - این که گفته شد ... - او زمزمه کرد، در حال حرکت در دایره، باعث ایجاد اسپاسم های لذت بخشی در مرد مسن شد. - «ریوزاکی»... باید نام مستعار دیگری باشد... نه؟ - پرسید و کم کم به فشارهایش شتاب داد.
- تو چی؟
- ال، ریوگا، ریوزاکی... این چیزی نیست که من می خواهم شما را صدا کنم...
- او اغواگری را توضیح داد، که مرد بزرگتر با احساس ناتوانی گریه کرد. - من می خواهم ... - لایت با حسرت روی لبان پیرمرد که از لذت گریه می کرد زمزمه کرد. - من می خواهم شما را به نام واقعی خود صدا کنم. این امتیاز را به من بده، قسم می خورم که به کسی نگویم. - او با توجه به سرخ شدن گونه های پیرمرد اطمینان داد.
ال مثل اینکه استعفا داده باشد نفسش را بیرون داد و به گوش لایت نزدیک شد و بعد از اینکه کمی نفسش را کنترل کرد، زمزمه کرد.
- تلاش خوبی بود. - او با لبخندی نیمه سرزنش کرد و پشت کودک خردسال را که انتظار چنین پاسخ وحشیانه ای را نداشت، خاراند. - تو زود یاد می گیری، فکر نمی کردم اینقدر خوب شروع کنی به اغوا کردن. - او زمزمه کرد و سعی کرد لب هایش را به لب های پیرمرد بپیوندد، اما از ادامه حملات خودداری کرد.
- تو هرگز به من اعتماد نخواهی کرد، درست است؟ - او ناامید پرسید و ایستاد تا به مرد مسن نفوذ کند و او نگاهش را پایین آورد.
لایت کنار L نشست و نفسش را بیرون داد که گویی ناامید شده بود، با این حال، هرگز انتظار نداشت که L برای مدتی روی شانه هایش تکیه داده باشد.
- می فهمم که به من اعتماد نداری ... گاهی ... من هم احساس می کنم آدم بدی هستم ...
لایت توضیح داد، تا حدودی افسرده.
-لایت راه دروغگویی او را کامل کرده است. در تمام این مدت حتی من این احساس را داشتم که او راست می گوید. - ریوک بدون اینکه لایت بفهمه با خودش گفت خب این بار نمی خواست حرفش رو قطع کنه.
- لایت-کان... - L زمزمه کرد، در چشمان خردسال نگاه کرد، و معتقد بود که او پاکی را در آنها می بیند، و با بازوهای نازک خود دور گردنش را احاطه کرد، و از اینکه او را دور کمر بغل کرده بود، لذت می برد.
- اشکالی نداره اگه اسمتو بهم نمیگی، من فقط... دوست دارم یه مدت دیگه همینجوری با تو بمونم. - لایت توضیح داد، که L سرش را تکان داد، و شروع یک بوسه مرطوب، اما لطیف بود.
کم کم، هر دو پسر شروع به نفس کشیدن در لب های یکدیگر کردند و احساس کردند که برانگیختگی آنها قوی تر شده است.
‏L می‌توانست احساس کند که عضو سخت لایت به باسنش برخورد می‌کند، لرزه‌ای لذت‌بخش را احساس می‌کرد، لرزی که باعث شد ناله کند، بوسه را شکست و دوباره در گردن خردسال پنهان شد.
لایت هم می خواست دوباره آن را بگیرد، با این حال، خودش را مهار کرد، زیرا معتقد بود L باید تا الان خسته شده باشد، بنابراین فقط به نوازش پشتش و بوسیدن شانه هایش گهگاه اکتفا کرد.
‏L واقعاً خسته نبود، فقط متفکر بود، زیرا به نظر می رسید که سکوت باعث می شود او احساس ناتوانی کند، بنابراین تصمیم گرفت که وقت صحبت است.
- لاولیت - او زمزمه کرد، نور را برای یک لحظه گیج کرد. - اسم من لاولیت است. - او مجدداً تأکید کرد و از مخفیگاه خود بیرون آمد و در چشمان خردسال نگاه کرد تا بتواند صداقت آنها را ببیند.
لایت برای یک لحظه یخ زد، آن چهره خجالتی، آن صدای نرم، آن پسر شکننده، او واقعاً نامش را به او گفته بود.
لایت حرفی نزد، به سادگی در بوسه ای خیس به پیرمرد ملحق شد و او را دور کمر در آغوش گرفت، انگار به او می گفت کمی بلند شو تا بتواند دوباره به او نفوذ کند.
ال هق هق گریه کرد و به محض اینکه احساس کرد آن عضو سخت به راحتی درونش لغزید، با صدایی شکسته لایت را صدا زد.
‏L کمرش را کمی به سمت عقب خم کرد، این بار، دایره هایی را روی آن عضو سفت ایجاد کرد، باعث لذت بردن خود شد، ناله های پایینی کشید، و خردسال را برای یک لحظه منجمد کرد.
- لاولیت - لبخندی زد و بوسه ای روی استخوان ترقوه مرد بزرگتر گذاشت. - لاولیت - ناله کرد، در حالی که سینه اش را پایین می آورد و به سمت نوک سینه هایش می رفت. - لاولیت - در حالی که لقمه هایی روی سینه مرد نامبرده گذاشت، تکرار کرد.
لاولیت احساس کرد قلبش بی‌سابقه می‌تپد و آسمانی‌ترین ناله‌هایش را به خاطر محرک‌های خوشمزه‌ای که نور به او می‌داد بیرون می‌داد.
به زودی، مرد بزرگتر احساس کرد که لرزشی دلپذیر در بدنش جاری شده است، او هرگز فکر نمی کرد که شنیدن نام او با صدای ملایم لایت به او احساس خوبی بدهد.
در آن لحظه، هر دو می دانستند که مدت ها می خواستند بدانند، اما این دلیل لذت شدید آنها نبود.
لذت واقعی زمانی حاصل شد که آنها به یکدیگر چسبیده بودند، همه رازهایشان را می دانستند، اما همچنان با آن حرکات نرم، بوسه های پرشور و ناله هایشان که اتاق را پر کرده بود، ادامه دادند.
- لایت.. - لاولیت ناله کرد، احساس کرد که نوعی برق از بدن کودک خردسال به بدن او می رود و باعث می شود کنترلش را از دست بدهد.
لایت هم نمی‌دانست، اما شنیدن اسمش که با صدای کسی که خیلی دوستش داشت تلفظ می‌شد، باعث شده بود او یک ارگاسم عالی را شروع کند.
لاولیت می‌توانست احساس کند که خردسال چگونه بیشتر تلاش می‌کند به او نفوذ کند، و از اینکه نمی‌تواند سریع‌تر این کار را انجام دهد ناامید می‌شد، بنابراین تصمیم گرفت به او کمک کند، خودش را به عضو لایت پرتاب کرد، و آن را با پروستاتش برخورد کرد، و احساس کرد که به پروستاتش خواهد رسید. اوج او در همان زمان..
هر دو پسر اتاق را پر از ناله‌هایی کردند که از دیوارها طنین‌انداز می‌شد و ملودی ایجاد می‌کرد که هر کسی را روشن می‌کرد، مدت کوتاهی بعد با هم و در حالی که به چشمان یکدیگر نگاه می‌کردند، انزال می‌کردند.
- لاولیت... - لایت در حالی که گونه های مرد نامبرده را نوازش می کرد و سعی می کرد نفس نفس زدن او را کنترل کند زمزمه کرد.
لایت نور... - لاولیت در حالی که هنوز می لرزید جواب داد و در نهایت او را روی تخت دراز کشید تا بتواند روی سینه اش دراز بکشد.
- تو ... شگفت انگیزی ... - لایت بازدم کرد و احساس کرد بدنش به حالت عادی برگشت.
- تو مرا چاپلوسی می کنی، کیرا... - ال خندید و به نوازش چانه خردسال ادامه داد، که فقط نیم خنده کرد و چشمانش را گرد کرد، انگار که این نام را انکار می کرد.
شب به طور عادی ادامه پیدا کرد، L لایت را فرستاد تا دوربین را در آن اتاق خاموش کند، فقط برای اینکه کسی دیرتر ظاهر شود، اما چون بیشتر از حد انتظار طول کشید، تصمیم گرفت بلند شود تا ببیند چه اتفاقی می افتد.
-میسا رو میشناسم...میدونم...به محض اینکه وقت داشته باشم میرم... -صدای لایت رو که داشت از راهرو نزدیک میشد شنید و به سمت تخت برگشت و قبل از اون عریانیشو پوشوند. صغیر برگشت.
- ریوزاکی... دوربین خاموشه، حدس می زنم... نابغه ای مثل تو این چیزها را از دست نمی دهد. - او با توجه به اینکه مرد نامبرده جدی به نظر می رسد توضیح داد.
- می بینم ... - بعد از مدتی جواب داد که لایت را متعجب کرد.
~ چرا انقدر دلسرد به نظر میای؟... من در مورد نوعی افسردگی بعد از رابطه جنسی خوندم اما... واقعا ممکنه اینطور باشه؟ - از خودش پرسید، سعی کرد نزدیکتر شود، متوجه شد که L تمام بدنش را با ملحفه پوشانده است و فقط چشمانش قابل مشاهده است.
- ریوزا-... اوه... ترجیح می دهی که بهت زنگ بزنم
لاولیت؟... - پرسید، کمی نزدیکتر شد، با این حال، مرد نامبرده فقط چشمانش را ریز کرد، انگار که آزرده بود و نور را به شدت گیج کرد.
- چرا اون زن رو انتخاب کردی؟ - بعد از سکوتی طولانی پرسید و لایت را آهسته بخنداند، زیرا فقط آن موقع بود که فهمید L چقدر لطیف در آن پتوها پیچیده شده بود.
- آه ... داستان پیچیده ای است. - با گذاشتن دستی پشت گردنش توضیح داد.
- وقت دارم. - پیرمرد اصرار کرد که لایت نفسش را بیرون داد، انگار به یاد می آورد.
-خب... تو یه مراسم دبیرستان باهاش ​​آشنا شدم، ازم شماره خواست ولی زیاد با هم حرف نزدیم. مدت کوتاهی پس از آن، پدر و مادرش به قتل رسیدند، او ویران شد، زیرا مهاجم قرار بود آزاد شود، اما کمی بعد، کیرا ظاهر شد و آن مرد را کشت، به همین دلیل میسا برای مدتی با کیرا همدردی کرد. - او توضیح داد که L در مقابلش ایستاد و اجازه داد برگه از روی یکی از شانه هایش برود.
- اگر کیرا نیستی، چه ربطی به تو دارد؟ -سرزنش کرد و کمی به سمتش خم شد.
- من برای همین می روم. - لبخندی زد و با اون لحن دوستانه ادامه داد. - او می دانست که پدرم مخالف کیرا است، بنابراین به خانه من رفت زیرا می خواست موقعیت من را بداند. من به او توضیح دادم که چرا حمایت از کیرا اشتباه است، و او فهمید، اما چون کسی در کنارش نبود، به اولین چیزی که کمی از او حمایت کرد چسبید... بعد از آن... تمام مدتی که او نزدیک بود. و... علیرغم اینکه چندین بار به او گفته بود که دور شود، او همانجا ادامه داد... - او تمام کرد، متوجه شد که L هنوز ناراضی به نظر می رسد، حتی کمی غمگین.
- مها... خیلی خوبه که کسی رو داشته باشی که بهش بچسبی. - با صدای بلند فکر کرد، بلافاصله آب دهانش را قورت داد و نگاهش را پایین آورد.
لایت کمی پشیمان شد و می‌خواست شانه‌های او را نوازش کند، اما چند ثانیه بعد، ال دوباره به بالا نگاه کرد.
- هر چند که ... داستان شما بسیار غیر قابل قبول است، علاوه بر این که ایرادهای تداومی دارد، ناگفته نماند که نسخه شما و نسخه میسا در قرار مطابقت ندارند. -
با همان صدای پرمدعای همیشگی اش توضیح داد که لایت لب هایش را جمع کرد و آرام ادامه داد.
-خب... سعی کردم تا جایی که میتونم داستان رو کم کنم... در ضمن من و میسا روش های مختلف گفتن داریم و.
- مشکل همینه - حرفش را قطع کرد، جالب
بلافاصله روشن شود - فرض کردی من راست میگم که گفتم داستان تو و میسا با هم مطابقت نداره.
با این حال، وقتی در واقعیت هرگز از او چیزی نپرسیدم، کاملاً می دانید که داستان های او متفاوت خواهد بود.
~ لعنتی... من در این مورد با میسا صحبت کردم، اگر می پرسیدند باید همین را بگوید، فکر می کردم برخی چیزها را فراموش کرده است زیرا او احمق است، به علاوه شاید می توانست چیزهای غیر قابل باور دیگری اضافه کند ... اما من هرگز آن را ندیدم. احتمال دروغ گفتن L... واقعاً توانست حواس من را پرت کند. - فکر کرد، سعی کرد هیچ ژستی نگیرد.
-استرس نباش...ایندفعه تست نمیکردم کیرا هستی یا نه...احتمال من همینه. - توضیح داد، در حالی که پاهایش را جمع کرد و فقط فاقش را با ملحفه پوشاند.
لایت تا حدودی گیج شده بود، زیرا، اگر ال سعی نمی کرد ثابت کند که کیرا است، هدف سؤالاتش را متوجه نمی شد، با این حال، سرش را تکان داد، گویی از پیرمرد می خواهد ادامه دهد.
-اینبار...فقط میخواستم بدونم اون چیزی که با اون زن داشتی درسته؟ با توجه به شخصیت شما و همچنین تحمل کم شما در برابر حماقت، نمی توانستم باور کنم که زنی مانند او را انتخاب کرده باشید.
من حدس می زنم که شما تحت نوعی معامله هستید یا شاید بهتر است به دلایلی که من هنوز نمی دانم به او نزدیک شوید یا ... - مکث کرد و نگاهش را کمی پایین آورد. - شاید من فقط نمی خواهم قبول کنم که او را دوست داری. - زمزمه کرد و انگشت شستش را از حالت عصبی گاز گرفت.
- ریوزاکی... - لایت در حالی که از اعترافات ال کمی متاثر شده بود زمزمه کرد و مخفیانه به او نزدیک شد و صورتشان را چنان نزدیک کرد که می توانستند نفس های یکدیگر را بشنوند.
- آن زن... - مرد بزرگتر با احساس تپش قلبش زمزمه کرد و نام لایت را صدا زد، انگار که می خواست آن را مال خودش کند، اما غیرممکن بود.
- درسته که چیزهایی هست که الان نمیتونم برات فاش کنم، اما...اگه کمک کنه...هیچکس تو این دنیا منو دیوونه تر از تو نکرده... لاولیت... - اعتراف کرد که متوجه شد چطور چشمان مردی که نامش به شکلی زیبا متبلور شد.
- لایت-کان... - هق هق زد، با این حال، لایت اجازه نمی دهد آن پسر زیبا برای کسی مثل میسا گریه کند، بنابراین تصمیم گرفت چیز دیگری نگوید و فقط در یک بوسه گرم به او بپیوندد، بوسه ای که به او بفهماند. آنچه او گفته بود کاملاً واقعی بود.
~ نمی دونم چه بلایی سرم اومده... چرا یه دفعه می تونم صادق باشم؟... چرا باید اینقدر دوستش داشته باشم؟...
- لایت از خودش پرسید که نمی توانست دوباره بدن لاولیت را نوازش کند و از لرزیدن او با یک لمس لذت می برد.
- لایت کان... - زمزمه کرد، گونه های پیرمرد را گرفت و با حسرت به او نگاه کرد. - قرار نیست منو بکشی... درسته؟ - او با ترس واقعی در صدایش پرسید که نور آهی کشید و بلافاصله انکار کرد.
- من این کار را نمی‌کنم... و مطمئن می‌شوم که هیچ کس دیگری حتی تلاش نمی‌کند... - او اطمینان داد که احساس می‌کرد دروغ نمی‌گوید.
- حتی اگر کیرا باشی؟... - پرسید که لایت آب دهانش را قورت داد.
- حتی اگه جای کیرا بودم... جرات نمیکردم... اونی رو که دوست دارم بکشم. - او اعتراف کرد که بلافاصله بعد از آن غمگین شد.
- لایت-کون... - هق هق زد و دوباره لب هایش را به هم چسباند، چون نمی خواست معشوقش از آن کلمات زیبا غمگین شود.
لایت شروع به احساس ترس شدید در درون خود کرد، زیرا اگر میسا یا رم از احساسات او نسبت به L مطلع می شدند، در کشتن فورا او دریغ نمی کردند.
- لایت کان؟... - ال پرسید که احساس می کرد لایت آنطور که باید بوسه را متقابلاً جواب نمی دهد. -
آیا اتفاق بدی می افتد؟... - پرسید، یک بار دیگر متوجه جرقه شر در چشمان خردسال شد، اما او را نترساند.
~ من از قبل دارم... - با خودش گفت، با اینکه ال همیشه به نظر می رسید طرف "عدالت" است، اما می دانست که منافع شخصی اش می تواند بدون هیچ مشکلی از آنچه غیرقانونی است فراتر رود.
~ اون نگاه... - ال با خودش گفت، در حالی که یه سرما خفیف جلوی چشمان لایت احساس میکرد، که در اون دوگانگی خزنده آرام میگرفت. انگار فرشته بود... و در عین حال دیو...
مثل نور و تاریکی با هم... مثل لایت و کیرا در خودش... - با خودش گفت بدون اینکه متوجه بشه لب پایینش رو گاز گرفت.
- ریوزاکی... یا... می توانم تو را لاولیت صدا کنم؟... -پرسید که مرد نامبرده خنده کوچکی کرد.
-تو خیلی آزادی میگیری لایت کان... یادت نره من از تو بزرگترم. - توضیح داد و پشت خودش را با ملحفه ها پوشانده بود، انگار شنل هستند. - اما... می تونی من رو فقط برای امروز... یا موقع سکس صدا کنی. - او توضیح داد که لایت با صحبت مستقیم پیرمرد آب دهانش را قورت داد.
- حتما... - زمزمه کرد و موهای خودش را مرتب کرد.
- قرار بود چیزی به من پیشنهاد کنی، نه؟ -پرسید که پسر کوچکتر سرش را تکان داد.
- می خواهی کار کیرا را تمام کنی؟... - پرسید، که پیرمرد آهی کشید که انگار دلسرد شده بود، خب، او باور نمی کرد که این پیشنهاد باشد.
- خب... بله معلومه... - توضیح داد که لایت لبخند زد و متوجه شد که پیرمرد سرد شده است، بنابراین تصمیم گرفت پیراهن خودش را به او قرض بدهد تا خودش را بپوشاند. -ممنون ال-
-و میسا امانه چطور؟ - حرفش را قطع کرد.
چه برنامه ای برای او داری؟... - با توجه به اینکه چهره L بی گناه به نظر می رسد، پرسید، با این حال، به نظر می رسید که در چشمانش کینه ای عمیق وجود دارد. - لازم نیست جواب بدی... فقط یه لحظه به من گوش کن. - سری تکون داد که ال اطاعت کرد.
ال با دقت گوش کرد و از دستورات گیج کننده خردسال کمی متعجب شد، سپس شروع به صحبت در مورد میسا کرد، و اینکه چگونه او را مجبور به شریک بودن او کرده بود، و او را در بین خطوط فهمید که می خواهد از شر او خلاص شود.
- هی... به حرف من گوش می کنی؟ - لایت پرسید، متوجه شد که مرد مسن تر به نظر می رسد حواسش پرت شده، یا شاید دلسرد شده است.
- می شنوم. - او اطمینان داد، به طور مخفیانه چشمانش را چرخاند، اما نور بلافاصله متوجه آن شد.
- اوه... و اون ژست؟... - پرسید که ال خرخره کرد.
-چیزی نیست...فقط همینه،فکر میکردم چیز دیگه ای پیشنهاد بدی...اما الان فقط از ماس حرف میزنی. - مخفیانه سرزنش کرد.
- پیشنهاد چیز دیگری؟ - گیج پرسید، اما بعد از لحظه ای بالاخره متوجه شد که ل هنوز در مقابلش برهنه است و به نظر می رسید که با بدنش معاشقه می کند و هر از گاهی شانه هایش را تکان می دهد و با دستبندهایی که هنوز دستبند دارد سروصدا می کند. دست زندانی . .
- بله، شما در این چیزها کند هستید. - L سرزنش کرد و مستقیماً زنجیر آن دستبندها را به او داد و بلافاصله بعد از آن به دامان او رفت. -دیگه نمی خوام از برنامه های عجیبت بشنوم، حتی اگه قصدت ترک میسا باشه، علاقه ای ندارم... فعلا فقط می خوام دوباره حست کنم. - پرسید، زنجیر سرد را از روی سینه لایت رد کرد، که لرزی دلپذیر را احساس کرد، بالاخره فهمید که L چه خواسته و تاریک ترین خواسته هایش را خشنود می کند.
آن عشاق تا سپیده دم در یکدیگر متحد شدند، با این حال، قبل از اینکه به خواب برود، سرانجام L طرحی را که لایت چند ساعت قبل برای او تعریف کرده بود، تجزیه و تحلیل کرد، با این احساس که چیز بسیار عجیبی است، به این فکر کرد که آیا باید در این کار شرکت کند یا خیر. فقط آن را نادیده بگیرید
‏L هیچ راهی برای دانستن نداشت، با این حال، لایت در واقع استراتژی نهایی خود را برای کشتن یک شینیگامی به او نشان داده بود.
- من خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها با شما همنشین هستم، لایت. - میسا توضیح داد، در حالی که در مسیری پر از شکوفه های گیلاس قدم می زدند، بازوی درخت شاه بلوط را گرفت.
- می دونی که من در برنامه ریزی قرار ملاقات یا هر چیز دیگری خوب نیستم، اما-.
- اما تو تلاش می کنی و این مهم است.
- با اشتیاق توضیح داد و لحظه ای ایستاد تا او را در آغوش بگیرد.
-چقدر عجیبه...فکر میکردم لایت یاگامی یه موجود بی احساسه...اما امروز انگار با میسا خوبه...چیزی داره؟... -رم تعجب کرد و با دقت گرمای سبزه رو مشاهده کرد. نگاه کرد و همینطور بغل میسا بدون ناراحتی مطابقت داشت.
- لایت... - میسا صدا زد، آهسته آغوشش را شکست و به چشمان مرد نامبرده نگاه کرد. - فکر میکنی...تو الان حداقل یه کم منو دوست داری؟ - بدون ناراحتی پرسید که لایت لحظه ای سکوت کرد.
-منتظر جواب چی هستی؟ - رم پرسید که با خنده ریوک قطع شد. -و این یکی چه اشکالی دارد؟ - با احساس بدی پرسید.
- فکر می کنم محال است که چیزی به تو احساس نکنم... می دانم که تو همیشه دنبال پیروزی من هستی. - با یه صدای آروم توضیح داد که با لبخند تموم شد که میسا آهی کشید.
- و من به این کار ادامه خواهم داد، لایت... من برای تو میمیرم، من-
- نه، میسا. - لایت متوقف شد، که رم با کنجکاوی به او نگاه کرد. -شاید قبلا برام مهم نبود چی شد...اما الان فرق کرده. - او توضیح داد که بلوند شروع به ریختن اشک شوق کرد.
- لایت... جدی می گی؟... تو... واقعا می خواهی من در امان باشم؟ - پرسید که سرش را تکان داد.
- می‌خواهم شاد باشی، پس امروز تو را از چشم من بودن آزاد می‌کنم، می‌توانی یادداشت مرگت را به آن برگردانی
رم، و من همچنان در کنارت خواهم بود، لازم نیست نگران این باشی. - به طور طبیعی دروغ گفت که میسا آهی کشید.
- لایت... تو خیلی سخاوتمندی... - زمزمه کرد و اشک هایش را پاک کرد.
رم با عصبانیت ادامه داد: "این بهتر است فریبکاری نباشد، لایت یاگامی." -تو خوب میدونی که میسا هر کاری برات انجام میده اگه این یکی دیگه از حقه هایت باشه.
- رم ... با لایت اینطوری حرف نزن اگه بخواد میتونه از من استفاده کنه ولی فعلا داره سعی میکنه منو دوست داشته باشه ... لحظه منو خراب نکن وگرنه واقعا از یادداشت مرگم دست میکشم پس من دیگر مجبور نیستم به شما گوش کنم. - میسا سرزنش کرد که شینیگامی او تصمیم گرفت ساکت بماند. - ادامه بده، لایت، اگر رم دوباره قطع کرد.
- میسا... اینو بهت میگم چون... در خطریم...
-میدونستم، تو هستی.
-رم بذار حرف بزنه - میسا سرزنش کرد و وقتی دید آن چشم های فندقی کسل کننده به نظر می رسند، احساس درد عمیقی کرد.
-نمی خواستم بهت بگم چون خیلی وقته اولین قرارمونه ولی... الان چند نفر دنبالمون می کنن... فکر کنم هنوز متوجه نشده بودن که من کشفشون کردم... اما احتمالاً می خواهند به ما کمین کنند. - زمزمه کرد و وانمود کرد که او را در آغوش گرفته تا بتواند در گوشش صحبت کند.
میسا با دقت گوش می‌داد، فوراً احساس ناراحتی می‌کرد، زیرا اجازه نمی‌داد کسی قرار ملاقاتش را با لایت خراب کند، اما همانطور که مخفیانه به اطراف نگاه می‌کرد، موفق شد اراذل مردی را که هویت خود را برایشان فاش کرد، شناسایی کند.
رئیس یوتسوبا، کیوسوکه هیگوچی؛ شیاد فعلی کیرا، کسی بود که سعی کرد به آن زوج کمین کند.
به زودی، میسا و لایت خود را در محاصره چندین مرد یافتند که خطرناک به نظر می رسیدند.
- میسا... وقتی بهت علامت میدم فرار کن و پشت سرت را نگاه نکن. - زمزمه کرد و خودش را جلوی آن دختر قرار داد، انگار می خواست از او محافظت کند.
- نه لایت، من تو را اینجا رها نمی کنم. - او توضیح داد که پیرمرد تکذیب کرد.
- من خوب می شوم، نام آنها را در یادداشت مرگ خود بنویسید و نه-
- نیاوردمش... اونجا که گفتی مخفی گذاشتمش... و چون این قرار بود، کاغذ نیاوردم و... من... خیلی احمقم. . - زمزمه کرد و بی اختیار گریه کرد.
-نگران نباش منم دقیقا همین کارو کردم...در این صورت فقط فرار کن.
- متاسفم که تو را درگیر این همه ماجرا کردم. - تکذیب کرد و نگاهش را پایین انداخت که انگار استعفا داده است. - من سعی می کنم با آنها مذاکره کنم، اما اگر شکست خوردم ... از شما خواهش می کنم که خودتان را سرزنش نکنید. - او نشان داد که به آرامی پیش می رود.
- نه لایت، این کاملاً تقصیر من است، من هویت خود را برای مردی که آنها را رهبری می کند فاش کردم. - او اعتراف کرد، که لایت کاملاً سردرگمی خود را پنهان کرد، زیرا او نمی دانست دختر در مورد چه چیزی صحبت می کند. - رم، این تقصیر لایت نیست... لطفا ما را نجات بده. - میسا التماس کرد و به نور نگاه کرد که به سمت آن اراذل می رفت.
لایت به آن مردانی نزدیک شد که معتقد بود همراه با ال جزئی از نقشه او بودند، اما از آنجایی که هیچکدام از آنها را نمی شناخت، شروع به عرق ریختن کرد، زیرا میسا هویت خود را برای کسی فاش کرد، بخشی از نقشه او نبود.
~ حماقت او قطعا حد و مرزی ندارد. - لایت سرزنش کرد و در ذهنش به دنبال راهی برای خروج از آن موقعیت بود، زیرا چندین مرد قبلاً اسلحه را به سمت او نشانه رفته بودند و او را در گوشه ای قرار داده بودند.
- رم، یه کاری بکن!... - میسا سرزنش کرد، چون شینیگامی او انگار قصد کمک به او را نداشت.
رم! - او با شنیدن اینکه چگونه همه برای تیراندازی آماده می شوند، التماس کرد.
-به نظر نمیاد این نقشه لایت باشه...اما اگه اونو بکشن...میسا حاضره باهاش ​​بمیره...و من نمیتونم اجازه بدم... -رم فکر کرد و کمی انکار کرد چون اونجا هنوز این احتمال وجود داشت که برای خلاص شدن از شر او چیزی جز یک تئاتر شاه بلوط نبود.
میسا معتقد بود که رم او را رها کرده است، زیرا او به التماس های او واکنشی نشان نداده و به سمت لایت می دود، بنابراین می تواند در کنار او بمیرد.
لایت بلعیده شد، خوب، او تنها هدف آن مردها بود و نه میسا که احساس می کرد زندگی اش جلوی چشمانش می گذرد.
~ نه این نقشه ال نیست... - با یاد اون گونه های سرخ شده همراه با نگاه خجالتی اش با خودش گفت. ~ غیرممکنه... ال نمیخواد منو بکشه... درسته؟... - از خودش پرسید که احساس میکرد پاهایش داره قدرتش رو از دست میده، چون بالاخره یکی شلیک کرده بود و گلوله ای بهش نزدیک شده بود. قلب، صدایی که شنید با صدای بلند در گوشش پژواک می کرد.
لایت فریادهای میسا را ​​از دور شنید، با این حال همه چیز کم کم داشت تاریک می شد.
~ من... آیا واقعاً قرار است بمیرم؟... - انکار کرد، بلافاصله پس از آن ضربه را احساس کرد، بعد از چند ثانیه نفسش بند آمد، روی زمین افتاد، نگاه کرد که چگونه ماسه های پراکنده روی آن وجود دارد، این آخرین چیزی بود که او تجسم کرد، قبل از از دست دادن هوشیاری، احساس تسکین عجله کرد.
بیش از یک هفته از مرگ رم نگذشته بود که لایت همچنان حیرت زده بود، زیرا نمی توانست باور کند که چگونه، با وجود اینکه انحراف او آنطور که فکر می کرد رشد نکرد، سرانجام به آنچه می خواست رسید.
پس از اینکه اولین مامور یوتسوبا به لایت شلیک کرد، رم همه آن مردان را کشت و به این ترتیب جان سبزه را نجات داد.
لایت در افکارش غوطه ور بود، با این حال، درد شدیدی در شانه اش، همراه با خنده ای تمسخرآمیز، او را به واقعیت بازگرداند.
- باورم نمیشه اجازه دادی توسط اراذل یوتسوبا گلوله بخوری. - ال خندید و بی خیال باندهای لایت را لمس کرد.
- نذاشتم گلوله بخورم، فقط نقشه رو دنبال کردم، فکر کردم تو
-اما چه نقشه ای؟...بیش از چهل دقیقه حرف زدی و من به حرفت گوش دادم...فکر کردم این فقط یک شوخی بود که به میسا پیشنهاد کمین دادی. - خندید، انگار بدبختی صغیر را مسخره می کند.
- من فقط این کار را می کردم تا کیرا واقعی را بیرون بیاورم ... و خدا را شکر که او را گرفتیم. - او با اشاره به کاسوگا هیگوچی توضیح داد.
- شما در "طرح" خود به آن اشاره نکردید. - ابرویی بالا انداخت که لایت نادیده گرفت. -هنوز... من ممکنه از نظر تو آدم بدی باشم ولی فقط از روی کینه کسی رو نمیکشم. - او سرزنش کرد و سعی کرد از دفترش یک شکلات دراز کند.
لایت به او کمک کرد تا شکلات را بردارد، آن را از بسته بندی بیرون آورد و سپس برای چند ثانیه او را تماشا کرد که در حال خوردن است.
- میدونم که میسا دختر بدی نیست...زمزمه کرد
‏L، که لایت به آن سر تکان داد. - اما... - ادامه داد و کنجکاوی خردسال را بیدار کرد. - فکر می کنم هیچ چیز بدتر از این نیست ... به زور محبت کسی ... یا نفرت ... - او آن بیت آخر را زمزمه کرد که لایت لبخند نیمه ای به او زد.
- من و میسا تمام شدیم. - او اعتراف کرد و باعث آه L شد و نتوانست شادی خود را پنهان کند.
- و حالا قصد داری چکار کنی؟... - با تظاهر به صداقت پرسید، اما نگاه معاشقه لایت او را دیوانه کرد. -میبینم...یعنی الان می تونی بدون گناه باهام بکنی. - او توضیح داد که روی دامان پیرمرد بالا رفت و عمداً شانه او را فشار داد و باعث شد که او یک حرکت خفیف دردناک انجام دهد. - اوه، ببخشید، یادم رفت به خودت اجازه دادی گلوله بخوری. - دوباره خندید که لایت با لبخندی نیمه تکذیب کرد.
- تو شرور هستی... - لایت سرزنش کرد، گرچه واقعاً ناراحت نشد، اما تا حدی دوست داشت وقتی L سعی می کرد او را به این روش بی رحمانه عصبانی کند.
بازی L در تلاش برای گرفتن کیرا ادامه یافت، با این حال، در طول برخوردهای عاشقانه آنها، آنها می توانستند از این رقابت به عنوان یک دلیل هیجان انگیز دیگر استفاده کنند، و هر زمان که دوست داشتند به هم بپیوندند، زیرا دیگر هیچ مانعی بین آنها وجود نداشت، و از لذت بردن بیشتر از یکدیگر لذت می بردند. روز
هر تجربه بین این دو نفر آسمانی بود، از کشف معماهای کیرا گرفته تا دستبند زدن به لاولیت، برای اینکه او بلندتر ناله کند.
آنها نمی دانستند که جنجالشان چقدر می تواند طول بکشد، با این حال، سعی کردند زیاد به آن فکر نکنند، زیرا آنها عاشق زندگی در زمان حال بودند، زمانی که فقط لایت و لاولیت بود، اگرچه دومی همیشه می خواست این کار را با کیرا انجام دهد. .
- نمیشه، لایت، ریوزاکی... دوباره؟ - ماتسودا پرسید، در حالی که به مانیتور اصلی نگاه می کرد، سرش را با خجالت تکان می داد. - آنها باید بیشتر مراقب این دوربین باشند.
او سرزنش کرد و سعی کرد اینقدر به آن صفحه نگاه نکند، خوب، آن پسرها قبلاً کاملاً برهنه بودند. - آیا آنها نوجوان هستند؟ - در حالی که دوربین را خاموش می کرد نفسش را با خیال راحت بیرون داد. - امیدوارم هیچ کس دیگری این شانس را نداشته باشد که آنها را ببیند. - انگار خسته نفسش را بیرون داد.
ماتسودا احساس سرما کرد، خوب، او می‌دانست که L و لایت وقتی ساعت‌ها خود را در آن اتاق حبس می‌کنند، به شدت حواسشان پرت می‌شود، بنابراین، تصور کرد که همه همکلاسی‌هایش از قبل می‌دانستند، خوب، رابطه بین آن جفت در حال پنهان شدن است. به همه. صداها
- خب... حدس می زنم عشق را نمی توان پنهان کرد. - لبخندی زد و سرش را کمی تکان داد.
- اخیراً فضای این مکان آرام تر است. - نفس کشید، خوب، می‌توانست احساس کند که چگونه همه اطرافیانش شروع به تغییر برای بهتر شدن کرده‌اند.
- ماتسودا... عجله کن. - میسا با هیجان از در ورودی مراکز تحقیقاتی زنگ زد، خب نزدیک بود اولین قرارش رو با اون پسر حواسش داشته باشه.
- میام میسا میسا. - لبخندی زد و مطمئن شد که سیگنال ویدئویی اتاق L را خاموش کرده است، به سمت جایی که آن دختر دقیقاً بعد از آن بود می دوید، و با این توهم زندگی می کرد که می تواند او را بیشتر از هر کس دیگری خوشحال کند.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now