لایت در را باز می کند و در حالی که از پله ها بالا می رود با صدای بلند برای مادر و خواهرش دست تکان می دهد و می گوید که پروژه بسیار مهمی دارد که باید در آن حرکت کند. وقتی وارد اتاقش میشود، پشتش را به در تکیه میدهد و نفس عمیقی میکشد و سعی میکند آرام شود، سپس به لپتاپ روی میزش نگاه میکند.
برخلاف عجلهای که دقایقی قبل داشت، به سمت او نمیدوید، بلکه زمان را روی ساعت مچی خود مشاهده میکند و به این نتیجه میرسد که ایدهآل این است که کمی صبر کند، اگر درست در زمانی که آنها توافق کردند وصل شد. بسیار ناامید و مشکوک به نظر می رسید، درست است؟
ده دقیقه انتظار محتاطانه به نظر می رسد، که به نظر یک ابدیت است. کیف را روی تخت انداخت و دفترهایش را کمی مرتب کرد تا شب بیشتر درس بخواند، اما بعد از آن هنوز قدم زدن در اتاق را متوقف نکرده و منتظر گذشت زمان است.
درست مانند روز قبل، یک سوزن سوزن شدن قسمت پایین شکم شما را فرا می گیرد. او آن را با کنجکاوی مرتبط می کند، از خود می پرسد که L چگونه به نظر می رسد، چه عطری دارد، آیا او نوعی سرگرمی یا سرگرمی دارد؟
وقتی ده دقیقه می گذرد، به سمت لپ تاپ می دود، اما قبل از اینکه اعتبارش را روی صفحه بگذارد، انگشتانش را روی کلیدها می بندد.
واقعیت ناگهان به او ضربه می زند، این یک چت است که در آن مردم همانطور که L گفت به دنبال رابطه جنسی هستند، و درست است که به همین دلیل است که او تصمیم گرفت پروفایلی باز کند تا دیگر احمق بیست و یکم نباشد. باکره، اما L یک مرد است.
او به گذشته فکر میکند و سعی میکند زمانهایی را که شخصی را جذاب میدید به یاد بیاورد، او اعتراف میکند که در مدرسه دخترانی بودند که او را بامزه میدید، اما هرگز در حدی نبود که بخواهد از آنها خواستگاری کند. سپس سوال L را در مورد پسرها به خاطر بسپار، تنها چیزی که می تواند بگوید این است که همیشه با آنها احساس راحتی بیشتری نسبت به جنس مخالف داشته است، که برای او عجیب به نظر نمی رسد، طبیعی است که او با همجنس ها بیشتر احساس می کند. . .
او نوشتن ایمیل را تمام می کند اما قبل از ادامه رمز عبور دوباره متوقف می شود و ذهنش همه چیز را در مسیرش برمی گرداند. با عصبانیت لب هایش را گاز می گیرد، اگر معلوم شود مردها را دوست دارد چه؟ او فرض می کند که هیچ مشکلی با آن وجود ندارد، اما در عین حال منطقی نیست، او از قبل می دانست که اگر چنین بود. سخنان L به ذهن خطور می کند، در مورد خودداری ناخودآگاه از ترس قضاوت شدن. راستش را بگویم، او نکته ای دارد، اگر ترجیحاتش به سمت همجنس گرایانه باشد، خودش را در مقابل دوستانش نمی بیند که همینطور به آن اعتراف کند، اگرچه نیر و ملو آشکارا همجنس گرا هستند و مت دوجنسه. بسیار کمتر دیده می شود که او در مورد آن با خانواده اش صحبت کند. پدر آنها مردی نمونه، با شهرت بی عیب و نقص و ارزش های بسیار تعریف شده است، او همیشه به روش خود به آنها گفته است که چقدر آنها را دوست دارد، اما او نیز مردی سختگیر است، او نمی داند چه واکنشی نشان خواهد داد.
او آهی می کشد و سعی می کند از شر آن افکار خلاص شود، نمی خواهد عقب نشینی کند، بنابراین رمز عبور خود را می نویسد و یکباره وارد می کند، بدون اینکه فکر کند تا عقب نشینی نکند. به دلایلی او نمیخواهد L را معلق بگذارد، اگر او نبود شاید دوباره وارد آن صفحه نمیشد، اما آنها قبلاً دیروز توافق کردند که دوباره وصل شوند. اینطور نیست که بین آنها اتفاقی بیفتد، آنها فقط می خواهند چت کنند و تمام ...
هنگامی که وارد نمایه خود می شوید، پیام ها شروع به بمباران صفحه شما می کنند، بسیار بیشتر از دیروز. اولین کاری که انجام میدهید این است که توضیحات را ویرایش کنید و فقط «علاقهای به چت کردن با کسی ندارم» باقی میماند.
ممکن است منطقی نباشد، اما اگر او تصمیم گرفت دوباره وارد شود، فقط به خاطر L بود، که فقط به او نامه نوشت زمانی که او آماده می شد تا او را در میان بسیاری از پروفایل ها جستجو کند.
›"فکر میکردم وصل نمیشی عزیزم"
نام مستعار دوباره وجود داشت، اما چگونه راه اندازی شد. با این حال، لایت اهمیتی نمیدهد و وقتی احساس غرور میکند که دقایقی که منتظرش بوده است، آنقدر توجه نمیکند.
>«آنچه اتفاق می افتد این است که من باید پروژه ای را جلو ببرم و همه چیز را ترتیب می دادم تا آنچه را که نیاز دارم در دست داشته باشم.»
>«اوه، آیا این زمان خوبی برای چت نیست؟ "من نمی خواهم شما را با چیزهایتان به تاخیر بیندازم."
خوب، شاید برنامه شما به درستی پیش نمی رود.
>"نه نه! آنقدرها هم سخت نیست."
›"خب، بیایید سعی کنیم این صحبت را کوتاه نگه داریم تا بتوانید روی کار خود تمرکز کنید، باشه؟"
> «بله، به نظر من خوب است»
› «دیروز به شما پیشنهاد ملاقات دادم، چرا بیشتر از خودتان به من نمیگویید؟»
لایت به یک ور لبخند می زند و احساس راحتی می کند.
>« چیز زیادی برای اضافه کردن به آنچه قبلاً توضیح داده ام وجود ندارد. من در دانشگاه، سال سوم حقوق هستم. من حیوانات خانگی را دوست ندارم زیرا موهای زیادی می ریزند. پاپایا حالم را بد می کند. قهوه برای من سنگین است و من اهل شیرینی نیستم، شما چطور؟
>«من آن را دوست دارم زیرا شما جزئیات زیادی به من دادید و در عین حال هیچ چیز خیلی شخصی مانند اطلاعات خانوادگی به من ندادید. و گویا با ناهماهنگی ها شروع کردیم، چطور شیرینی دوست ندارید؟ چقدر عجیب
هستی؟»
لایت در حالی که احساس چاپلوسی می کند و در عین حال به خاطر او لبخند می زند
آخری خنده داره
>«به من نگو دوستشان داری.»
> «البته. من هنوز هم هر بار که به دندانپزشکم مراجعه می کنم، شکلات می خواهم.»
> «تو چی هستی؟ یه پسر پنج ساله؟
سبزه در پاسخ خود تردید نمی کند، اما وقتی متوجه چیزی می شود ناگهان اخم می کند.
«صبر کن، ال، من اطلاعاتی در مورد خودم به تو دادم و به جای اینکه در مورد خودت به من بگویی، مرا متقاعد کردی»
> «چقدر باهوش. من می توانم از پاسخ شما استفاده کنم و بگویم که چیز زیادی برای اضافه کردن به آنچه نمایه من قبلاً می گوید وجود ندارد »
> «این عادلانه نیست...» با وجود اینکه دیگری نمی تواند آن را ببیند، لایت فوران می کند.
›«خب، حق با شماست، پس من اطلاعاتی در مورد خودم به شما می دهم. آیا یادتان هست که دیروز چه چیزی را به «فعال» تعبیر کردید؟ سبزه سرخ می شود، چرا باید آن را بیرون می آورد؟ "خب، فرض کنید کاملاً اشتباه نمی کنید، من از بی خوابی رنج می برم، فقط چند ساعت در شب می خوابم."
>" اوه واقعا؟ شما باید حلقه های سیاه بزرگ زیر چشمان خود داشته باشید. با دکتر مشورت نکردی؟
«نگران نباش، من به خاطر شغلم به آن عادت کردم. بدن من به استراحت بیشتری نیاز ندارد، که برای من راحت است.
>"برای کار شما؟" ابرویی را بالا می اندازد و مشتاقانه منتظر پاسخ است.
>"من به شما نمی گویم چه کار می کنم زیرا این اطلاعات شخصی است و نمی توانم به کسی که نام واقعی او را نمی دانم اعتماد کنم."
> «از کجا میدونی اسم من نیست؟» او بدون فکر تایپ می کند و بلافاصله پشیمان می شود، زیرا احساس می کند که دقیقاً در دام افتاده است.
>«من از عدم استفاده از نام واقعی شما شکایت نمی کنم. اما قرار است همدیگر را ببینیم، اما برای آرامش خاطر شما، فکر می کنم برای تبادل عکس خیلی زود است. آیا با یک تماس تلفنی احساس راحتی می کنید؟ حداقل از این طریق می توانید بررسی کنید که من یک دم سبز پیر آن طرف نیستم.
لایت با عصبانیت سرخ میشود و لبهایش را لیس میزند، زیرا اگرچه محتاط بود، اما هرگز به ذهنش خطور نکرد که سن L میتواند با سنی که در پروفایلش توضیح داده شده متفاوت باشد.
«من این را باور نکردم و نگفتم.» این یک چیز است که به او کاملاً اعتماد نکنید زیرا او غریبه است، یک چیز دیگر این است که او را به عنوان یک منحرف قدیمی طبقه بندی کنید.
>«به هر حال این اینترنت است، شما همه پیام هایی را که دیروز دریافت کرده اید می بینید. بنابراین،آیا یک تماس کوتاه را قبول می کنید؟ سپس شما را رها می کنم تا روی پروژه خود تمرکز کنید، نمی خواهم زمان زیادی را از شما بگیرم. و اگر نمی خواهید شماره شخصی خود را به من بدهید، یک شماره تلفن برای تماس های صوتی در بالا ظاهر می شود.
سبزه آهی عصبی می کشد که ممکن است به L گوش کند و به هر کلمه ای که از او می خواند صدایی بدهد.
> «به نظر من معقول است. "بگذار بروم هدفونم را بیاورم."
نه آهسته و نه با تنبلی با همه چیز و صندلی به خود فشار می آورد و سریع به سمت دفتر می رود تا در یکی از کشوها را نگاه کند و برگردد. یک دقیقه هم نمی گیرد.
>«من آماده ام»
بدون پاسخ، صفحه لپ تاپ او یک گوشی بزرگ را نشان می دهد و از طریق هدفونش صدای زنگ آن را می شنود. امیدوارم حداقل چند ثانیه به او فرصت بدهد. قلبش تند می زند، نفس هایش نمی تواند بگوید، نمی تواند چنین جوابی بدهد، انگار همینطور بود... باید آرام شود.
با ادامه زنگ تلفن نفس عمیقی می کشد و فقط تا زمانی که احساس آمادگی کند جواب می دهد.
-ه-سلام؟ -خب، تقریباً آماده، غیر ممکن بود که لکنت نزند.
-تو عصبی به نظر میرسی، من تو رو عصبی می کنم؟ -اگرچه سوال به جای سرخ شدن وسوسه انگیز است
لایت به صدای مصنوعی که از طرف دیگر می آید اخم می کند.
-هی، این تقلب است! در نهایت اگر به سراغ شبیه ساز صدا بروید، باور خواهم کرد که شما یک دم سبز پیر هستید.
-Simul... -یک مکث- اه ببخشید مرسوم شد یادم رفت غیرفعالش کنم بازم مکث و چند کلیک- حالا شده؟
لایت نفسش را حبس می کند، اگرچه دیگر صدایش شبیه ربات نیست، صدایی که به گوشش می رسد خنثی است، اما چیزی که بیش از همه توجه او را جلب می کند این است که چقدر جدی است، تا جایی که متوجه می شود پوست بدنش سیخ شده است.
-بله الان بله. - او زمزمه می کند و بیشتر از قبل کنجکاو است که بداند L ممکن است چه شکلی باشد. بنا به دلایلی او تصور می کند که L یکی از آن مردانی است که فقط بر اساس مردانه بودنشان همیشه بوی خوش می دهد.
-صدای گرمی داری، خیلی دوستش دارم.
-ها؟ -اینبار رژگونه میزنه-اوهوم منم همینو میگم...
-میدونی؟ تا به حال ترجیح می دادم شما را یامی صدا نکنم زیرا یک بار یک سریال ژاپنی را تماشا کردم و شنیدم که از آن برای اشاره به تاریکی زیاد استفاده شده است. حالا که صدایت را شنیدم، حتی بیشتر از این هم از صدا زدن تو امتناع میکنم، تو صدای بسیار شیرینی برای آن داری.
سبزه نمیداند در برابر مردی که این چیزها را به او میگوید چگونه واکنش نشان دهد، به خصوص اگر دقیقاً در گوشش و با آن صدای عمیق بگوید. او همچنین کنجکاو مییابد که او به ژاپن اشاره کرده است، زیرا او در آنجا متولد شده است، اگرچه مادرش زمانی که او هنوز کوچک بود برای کار منتقل شده است، بنابراین او به این زبان صحبت نمیکند و هرگز به ذهنش خطور نمیکند که بازی با کلماتی که ساخته میتواند معنایی داشته باشد. .
-اگر حال شما را بهتر می کند، هیچ وقت اسمم را انتخاب نکردم زیرا به معنای تاریکی است. این صرفاً تصادفی است، اما اگر ابتدا نام خود را به من بگویید، می توانم نام واقعی خود را به شما بگویم.
-اوهوم... من هیچ مشکلی با انجام این کار ندارم، بالاخره راز بزرگی نیست. اسم من ال است.
-چی؟
-ال.
-نه بله شنیدم ولی...
-اما اسم من مانند حرف L در تلفظ می شود انگلیسی؟
-اگر که...
- می بینید، همه چیز در توصیف من واقعی است. تنها کسی که در مال شما دروغ می گوید شما هستید.
لایت لب هایش را گاز می گیرد زیرا به ناچار توصیف L را بیش از هر چیزی به یاد می آورد "همیشه فعال".
-و-خب... -سرش را تکان می دهد و سعی می کند از شر این افکار خلاص شود-، چون تو تمام کردی، نوبت من است.
اسم من نور است.
-برعکس یامی؟
-این کاری نیست که من آگاهانه انجام داده باشم، اما به نظر می رسد که اینطور باشد.
- خیلی دوستش دارم، با صدای شما همخوانی دارد. از آشنایی با شما خوشحالم، لایت.
مرد مزبور بزاق دهانش را می بلعد، با شنیدن نامش که با آن صدا تلفظ می شود، لرز از ستون فقراتش جاری می شود. چرا در ابتدا شما را اینقدر عصبی می کند؟ شاید به این دلیل باشد که اگرچه این مکالمه آرامی بوده است، اما او می داند که در برخی مواقع می تواند چرخش جنسی بیشتری داشته باشد. یا حداقل هدف آن صفحه همانطور که L روز قبل به او داده بود همین است.
-از آشنایی با شما هم خوشحالم، ال. - بعد از چند ثانیه با یه لبخند خفیف میگه.
-دیروز دوست داشتم بهت زنگ بزنم عزیزم چون باعث شدی نازت کنم اما در نهایت اسمت رو ترجیح میدم. پس من دیگر وقت شما را نمی گیرم، لایت. امیدوارم فردا دوباره بتونیم چت کنیم
-همزمان؟
-من شب بیشتر را ترجیح می دهم تا چیز متفاوتی را امتحان کنم. -
L بدون تردید پاسخ می دهد.
حریف آب دهان را قورت می دهد. -چ-چیزی متفاوت؟
-بزار به عهده من. و نگران نباشید، ما کاری را انجام نمی دهیم که با آن راحت نیستید، باشه؟
-اشکال نداره... -آه میکشه،هرچند عصبیه...و درعین حال مضطرب، ال بهش اعتماد به نفس میده.
-کامل. ما بین نه تا ده شب می خوانیم. بعدازظهر خوبی داشته باشید... یا آنچه از آن باقی مانده است.
- تو هم، ال. من دوست داشتم با شما صحبت کنم.
- و تو از چیزی که در راه است بیشتر خوشت میآید، عزیزم.
تماس بدون دادن زمان به لایت برای پردازش آن کلمات یا فکر کردن در مورد اینکه اگر فرصت داشت چه پاسخی بدهد قطع می شود. اگر قبلاً سرخ شده اید، این بار صورت شما به سطح جدیدی از گرما و قرمزی می رسد. با این حال، واکنش او ناراحتی نیست، بلکه احساس سوزن سوزن شدن دوباره در قسمت پایین شکم است.
این که بخشی از او مشتاق فردا است یعنی چه؟