فقط یک قانون وجود دارد...

10 0 0
                                    

صداهای داخل اتاق یکی پس از دیگری به گوش می رسید، ملحفه های سفید و تمیز اما به هم ریخته روی تخت که با حرکتی دیگر تهدید به افتادن می شد، عطر گل رز خوشبو کننده هوا همراه با بوی سکس، جهشی کوچک که احساس می شد. در تمام تخت همراه با صدای جیرجیر تشک همراه با ناله ای خفه، آن اتاق شاهد صحنه ای بود که علیرغم اینکه به آن می گفتند "عشق کردن" با هر حسی به جز این یکی این کار را می کردند.
سرعت زیاد شد، رانش پشت ضربه و ناله های بلندتر همراه با نفس های لذت از طرف دیگر، رسوایی نداشتند، به مرور زمان یاد گرفته بودند که اینقدر بلند نباشند، اما سرعت اجازه سکوت را نمی دهد، دو برابر سریع تر می روند. آنها همه آن زمان ها می رفتند، می توان گفت تقریباً سه برابر، دوستانی با امتیازات خاص با یکدیگر یا دشمنان فانی به یکدیگر لذت می بردند، هر دو درست بود به آنچه هر دو پسر در آن تخت بین آن چهار دیوار انجام می دادند اشاره کرد.
مرد زاغ آخرین حمله را انجام داد، بنابراین به آن برخورد پایان داد، سبزه بین پاهایش فقط به پهلو نشست و به دیگری فضای استراحت داد، او کسی نبود که بخوابد اما با برخوردهایی مانند آن دفتر خاطرات تا حدودی خسته شده بود تا نکند. انرژی را دوباره پر کنید
چطور اینطوری شده بودند؟ در چه زمانی؟
آسان است، درست زمانی که خردسال از حبس خود بیرون آمد، مدت زمان زیادی که توسط دوربین ها تماشا می شد و او نمی توانست هیچ کار شرم آور انجام دهد، او را کمی هوس کرده بود، او می توانست هر زمان که بخواهد یک دختر داشته باشد، اما حقیقت این است که او نگه داشته است. به آرزوهایش برای دوری از مشکلات و مراقبت از آبرویش، به همین دلیل است که به محض اینکه در آن اتاق با آن مرد خجالتی که کلمه «فضای شخصی» را نمی‌دانست و او را به شیوه‌ای بسیار بت‌پرستانه دستبند زده بود، تنها شد. طولی نکشید که به وجود آمد
بعد از اولین بار با هر دو و هر دو به یک نتیجه رسیدند و آن نتیجه ای بود که تکرار می شد، مهم نیست چقدر از هم متنفر بودند یا چقدر روی پایان دادن به دیگری متمرکز بودند، وقتی شروع شد آنجا بود. راهی برای پایان دادن به آن وجود ندارد واضح بود که کاری که آنها انجام داده‌اند به این معنی است که هر چقدر هم که توافق داشته باشند، باز هم اتفاق می‌افتد، لایت می‌دانست که نمی‌تواند با دیگری از آن لذت ببرد، از آبرو و امنیت خود مراقبت کند و چون قصد انجام این کار را با کسی غیر از آن کارآگاه عجیب و غریب ندارد، این یکی به نوبه خود به خود اجازه نمی دهد که اشتباه کند افرادی را برای انجام این کار استخدام کند، هیچ کس نباید او را بشناسد، با پرونده کیرا که قبلاً به خطر انداخته بود. به اندازه کافی، حتی اگر هر دو انگیزه های خود را به خوبی مشخص کرده بودند، چیزی وجود داشت که نمی توانستند نادیده بگیرند.
اگر یکی از آنها عاشق شد چه؟
آنها نمی توانستند، به سادگی نباید، آنها دشمنان فانی بودند، شری که خیر می آورد و خیری که شر را به ارمغان می آورد، در هر دو مورد، آنهایی که توانستند همه چیز را برای ایده آل خود انجام دهند، اما در غرور مشترکی نداشتند در هر دو این اجازه را به آنها می داد که بیش از دشمن نباشند، دو پادشاهی کاملاً متفاوت که در نهایت تفاوت چندانی با هم نداشتند، اتحاد به دلیل غرور و آن شکار متقابل بیگانه برای دیگرانی که می خواستند بپیوندند اجازه نمی داد.
بهترین کارآگاه دنیا در کنار بزرگترین قاتل دسته جمعی تاریخ؟ واقعاً غیرممکن و غیر منطقی است اما... چیزی بود که نادیده گرفتند، عشق بدون اجازه پدید می آید، به گونه ای شکوفا می شود که حتی بیمار می شود، عشق چیزی است که اتفاق می افتد، هیچ کس نمی تواند جلوی آن را بگیرد و هیچ کس نمی تواند آن را مجبور به ظهور کند. احساس اینکه شما را نجات می دهد یا محکوم می کند، یعنی عشق، غیرقابل پیش بینی است که ممکن است اتفاق بیفتد و به هر جایی برود، حتی در آن نبرد هر دو پادشاهی می توانند متحد شوند اگر احساسی بیشتر از غرور هر دو با هم وجود داشته باشد.
حرکات غیرقابل پیش بینی کوچکی که توجه شما را جلب می کند، کارهایی که باعث می شود نفرتی را که باید نسبت به دشمن خود داشته باشید را فراموش کنید، کلماتی که شما را به فکر وادار می کند و وقتی کمتر متوجه آن می شوید، همه اینها بخشی از زندگی شما می شود، بخشی که نمی کنید. می خواهی رها کنی چون به زندگی پر از پوچی معنا می دهد، تهی دیدن و دستگیری مجرمان، تهی بودن درس خواندن و کامل بودن، خلایی که با کسی که تو را تکمیل می کند پر می شود.
-چقدر به من نگاه میکنی؟ - مردی جت سیاه از درخت شاه بلوط کنارش پرسید و سکوتی را که همیشه بعد از اتمام جلسه ایجاد می شد، شکست.
سبزه با ناراحتی پاسخ داد: «فکر می‌کنم... فکر می‌کنم دوستت دارم.
شخص محترمی که جرات سرپیچی از هیچ قانونی را ندارد، این کار را انجام داده است، اما چرا همچنان از احساسات خود دریغ می کند؟
کارآگاه در پاسخ به صحبت های خردسال تا حدودی آشکارا گفت: "شما قانون را زیر پا می گذارید."
- نمیخوای بشکنی؟ -جوان پرسید، بله، او وسوسه شد، وسوسه شد و لبهای نرم و آراسته دشمنش را وسوسه کرد، زیرا بله، بیش از حد آشکار بود که او کیرا است، هیچ چیز و هیچ کس نظر او را تغییر نخواهد داد. این واقعیت را از بین نبرید که او به جای چیزی صرفاً جنسی با خردسال، چیز شیرینی می خواست، همه چیز او توجه او را جلب می کرد، ظاهر، احساسات، طرز وجود، تفکر، عقل و توانایی های قیاسی اش او را بیش از حد خوشحال می کرد. او می خواست چیزی با او باشد، تا تمام زندگی او با او باشد، اما حتی هزاران زندگی برای گذراندن وقت با آن پسری که از هر کیک برای او طعم بهتری داشت کافی نبود.
-ما آفریدیم، اشکالی نداشته باشد- او با گیج و هیجان به صغیر پاسخ داد، خودش را رها کرد، آنچه را که آن دیو در لباس فرشته به او پیشنهاد داد قبول کرد و خودش را رها کرد. تا زمانی که با او بود، خیلی مهم نبود که کجا می رفت، حتی اگر آن مکان ته جهنم بود، او با او بود، و این بیش از حد کافی بود.
-بنابراین؟ - سبزه با احساساتی آشکار پرسید، منتظر پاسخ بود، با چشمانی درخشان تر از هدیه گرفتن از کودک و زیباترین حالتی که تا به حال توانسته به او بدهد، که به کارآگاه نشان می داد که تصمیم درستی گرفته است، عواقب آن مهم است. بعد.
او با اطمینان کامل گفت: "دوستت دارم"، آهسته به سبزه نزدیک شد، بوسه ای ملایم را کاشت، بوسه ای که می خواست خیلی به او بدهد، هر دو اجازه دادند خود را با شیرینی جابجا کنند، به سادگی به یکدیگر عشق نشان می دهند، نه بیشتر. ، آن عشقی که سرکوب کردند و بالاخره رها کردند.
«در پایان روز، وقتی اجازه می‌دهی خود را با چیزی که به آن لذت و انگیزه می‌گویند برده شود، وقتی می‌فهمی که احساس چیزی خارج از این دنیا نیست و گناه نیز بخشی از آن است، می‌فهمی که قوانین ساخته شده تا شکسته شود.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now