مدتی از دستبند می گذشت، نه عوض شده بودند، نه حمام می کردند، هیچی، ساعت ها و ساعت ها جلوی کامپیوترها می گذراندند، تحقیق می کردند، تحقیق می کردند، همدیگر را متهم می کردند، نمی گذاشت لایت از دستش فرار کند. او، نه، البته نه، علیرغم اینکه هیچ مدرکی وجود نداشت، 50 روز حبس بود، دریا و خشکی را جابجا کرده بود تا بی گناهی درخت شاه بلوط را ثابت کند، کسی که به حق با او چسبیده بود. تصمیم گرفت خود را به لایت زنجیر کند، و این چیزی نبود که او دوستش داشته باشد، او هرگز طرفدار تماس، همراهی، داشتن کسی پشت سرش نبود اما همه چیز با او متفاوت بود، او در یتیم خانه ای از کودکان نابغه بزرگ شد و حتی سپس هیچ کس او را درک نکرد، اما تا آنجا که او با کسی که اکنون بزرگترین دشمن اوست ملاقات کرد، خیلی چیزها تغییر کرده بود.
او همیشه در مورد اعتقاداتش قاطع بود، اجازه دادن به خود را با احساساتش هدر داد، او به صحبت های همه در مورد آن، عشقی که نسبت به دیگران احساس می کردند، گوش می داد، تقریباً هیچ چیز در مورد آن نمی فهمید، شاید به این دلیل بود که تقریباً همه چیزهای او زندگی او تنها بود اگر وطاری داشت و میتوان گفت که نسبت به او محبت خاصی داشت، در مقایسه با آنچه دیگران میگفتند چیزی نبود. او قبلاً لایت را روی دوربین دیده بود، او بیش از حد کامل بود و هیچ کس، مطلقاً هیچ کس نمی توانست چنین باشد، به این دلایل سوء ظن او بیشتر شد، او تصمیم گرفت بازی کند، او آن را در مدرسه دید و آنجا احساس لرز کرد. از طریق او آن را به آب و هوا ساخت و دوباره در مراسم این اتفاق افتاد و خودش را در همان سپر کرد، اما بارها و بارها تکرار شد، او دیگر نمیتوانست بگوید اینها فقط تصادفی بودند، زیرا حالا هر بار سبزه او را دید او چیزی را در معده خود احساس کرد، فکر می کرد این به دلیل عفونت روده است، او حتی به این فکر کرده بود که مصرف این همه قند را متوقف کند، اما برای کسی مثل او غیرممکن بود.
بنابراین او خود را وقف جستجوی اطلاعات در مورد علائم خود کرد، و متوجه شد، مسمومیت غذایی داشته است، و برای بررسی این موضوع، چند نمونه را به آزمایشگاه فرستاد و در همان چیزی که انتظار داشت، خود را وقف نزدیک شدن به لایت کرد. صرفاً برای تحقیق، آنها به کافی شاپ مورد علاقه سبزه می رفتند، و این باعث شد او چیزی احساس کند، چیزی که او نمی توانست توصیفش کند، ابتدا در مورد پرونده کیرا صحبت کردند، سپس به سلیقه مشترک خود روی آوردند، او می توانست خرج کند. بعدازظهرها و شبها به آن گوش میداد، و وقتی باید خداحافظی میکردند، احساس میکرد که چیزی در درونش میشکند، که غیرممکن بود، در آن لحظه هیچ شکستگی نداشت، چیزی با او درست نبود، چیزی بسیار بد در حال شکستن بود. در آن آزمایشات بیرون آمد، اما نشد، رسیدند و چیزی نبود، بد، همه چیز طبیعی بود، این امکان پذیر نبود، بنابراین او به پاتولوژیست رفت تا از او بپرسد، شاید این نتایج او نبود، شگفتی که وقتی متوجه شد که اگر آنها هستند، به او گفت که شاید مطالعه ممکن است از چیزی نادیده گرفته شود و بهترین کار این است که یک مطالعه را عمیق تر انجام دهم.
-قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، چرا علائم خود را بهتر توضیح نمی دهید، ریوزاکی؟
انگشت شستش با لب پایینش بازی کرد -اوهوم..
خب اولش لرز بود، بعد معده درد، سرگیجه، احساس می کنم استخوان شکسته و این اواخر خیلی عرق می کنم.
-و چند وقت یکبار این اتفاق می افتد؟
-وقتی با لایت یاگامی هستم.
آن مرد مسنتر خندهای رعد و برق زد، آنقدر که شروع به گریه کرد.
-چی شده؟
-اوه ریوزاکی، یک روز قرار است مرا بکشی.
- من چنین کاری نمی کنم، تو مرد خوبی هستی.
او کنار L نشست، ظاهراً هیچ کس تا به حال در مورد آن مسائل با او صحبت نکرده بود - مشکلی با شما وجود ندارد.
در مورد بدن شما -
-بنابراین؟
-این درون توست - سینهاش را لمس میکنم، دقیقتر جایی که قلبش بود - تو آن پسر را دوست داری.
-منظورت چیه؟
-شما به شیرینی ها علاقه زیادی دارید، می توان گفت که آنها شما را مجذوب خود می کنند و از آنجایی که من فهمیدم نمی توانید حتی یک روز را بدون مصرف آنها بگذرانید.
این تنها دلیل مصرف زیاد من نبود - من همچنین این کار را انجام می دهم زیرا باهوش تر از حد متوسط هستم، به همین دلیل به گلوکز بیشتری نیاز دارم.
-خیلی خوب، باید بفهمی که لایت یک آب نبات است و از آنجایی که یک آب نبات است دوستش داری، بو، بافت، طعم و مزه اش...
- من هنوز لایت را امتحان نکردم.
-اون بعدا می شه - گفتن که یه چشمک بهش زد - و وقتی امتحانش می کنی انگار ازت گرفته
طرف دیگر....
-به کجا؟
-یک مکان خاص، همه چیز در مورد آن شما را مجذوب خود می کند و هر چقدر هم که بخواهید نمی توانید از مصرف آن دست بکشید و وقتی دیگر وجود ندارد احساس ناراحتی می کنید، این اتفاق زمانی می افتد که از کسی خوشتان می آید.
-پس لایت شیرین است؟
-میشه گفت
-خب ممنون دکتر.
او آنجا را با شک و تردید ترک کرد تا پاسخ، منظور او از یک مکان خاص چه بود؟ اینطور نیست که شاه بلوط یک توهم زا باشد، یا لایت یک آب نبات باشد، او می دانست که این یک آبنبات نیست، زیرا نمی تواند دانش آموز را لیس بزند، گاز بگیرد و ببلعد، جدا از اینکه وقتی یک آب نبات می خورد، به او آسیب نمی رساند. لایت انجام داد.
پس دوباره به دنبال اطلاعاتی در مورد آنچه دکتر به او گفت "علائم لایت دوست داشتن" بود، چیزی ظاهر نشد، حالا کمتر فهمید، چیزی که به او دادند این بود که او به پسر علاقه دارد، پس چرا اطلاعاتی در کار نبود. در مورد آن؟
همه چیز در دو روز اتفاق افتاده بود، دو روزی که لایت زنجیر را رها کرد تا بتواند با میسا امانه وقت بگذراند، زیرا او آنقدر اصرار داشت که بتواند هرکسی را از حواسش بیرون کند، حتی او را که خود را فردی آرام میدانست. پس از آن زمان آنها به دستبند بازگشتند، که باعث خوشحالی بلوند نشد.
-چرا باید لایت من را بگیری؟!
فقط شنیدن صدای جیر جیر او قبلاً او را عصبانی کرده بود - باید میسا سان را درک کنید که این روزها خارج از ادب بود زیرا من مسائلی برای حل کردن داشتم که نیازی به حضور لایت کان نداشت.
-لایت بهش بگو تو رو از طرف من نگیره- و شروع کرد به گریه کردن و ضربه ای به سینه معشوقش زد.
او نمی فهمید که لایت چگونه می تواند با کسی مثل میسا باشد، آنها آنقدر متفاوت بودند، آنها حتی هیچ وجه مشترکی نداشتند، چیزی بیشتر از وسواس یک دختر خراب که ظاهراً هیچ وقت جواب نه را قبول نکرده بود. درک کنید که سبزه برای این موضوع که او دومین کیرا است با او همراه بود، اما با این حال، او حاضر به تحمل چنین حضور شرورانه ای نخواهد بود.
لایت دست های میسا را گرفت و به چشمانش نگاه کرد و زمزمه کرد - ما در یک فضای مشترک هستیم و وقتی تو از من مراقبت کنی من اینجا خواهم بود.
دختر دستهایش را روی هم گذاشت و خرخر کرد -پس آن منحرف می تواند ما را ببیند؟
او را منحرف کرد؟ او نوع کلاسهایی را که آنها انجام میدهند میدانست و خودش را اینطور نمیدانست، هر کاری که تا به حال کرده بود برای گرفتن آنها بود.
کیرا، شاید و اگر با روش هایش زیاده روی کرده بود، همه چیز برای عدالت است.
وقتی دید لایت میسا را می بوسد همه چیز محو شد، مشت هایش را گره کرد و شروع به احساس سوزش در تمام بدنش کرد، سپس احساس سرگیجه کرد و خواست استفراغ کند.
-خوبی ریوزاکی؟ - گوش دادن به لایت او را از حالت خلسه بیرون آورد - قرمز شدی - کف دستش را روی پیشانی اش گذاشت - دمایت خیلی بالاست.
احساس لمس لایت باعث شد احساس کند که در حال سوختن است، یکی دیگر از علائم موجود در لیست.
بلوند با بدخواهی به او نزدیک شد -حسودی می کنی ال؟ - طعنه در صدایش مشهود بود - آیا شما هم می خواهید لایت شما را ببوسد؟
-ال حسود است! ال حسود است! - ماتسودا آواز خواند.
-خفه شو ماتسودا! -لایت فریاد زد -میسا مزخرف حرف نزن، فقط به ریوزاکی نگاه کن -با دستاش اشاره ای به نشونه تحقیر کرد.
حالا دلم می خواست گریه کنم؟ چرا من چنین چیزی را احساس می کنم؟ چگونه سبزه می تواند چیزهای عجیبی را در او ایجاد کند؟ ربطی به گفته دکتر داشت؟
کوتاه و سرد جواب می دهم: « میسا، مزخرف نگو».
هنگامی که آن لحظه ناخوشایند گذشت، بلوند به آپارتمانش رفت، ماموران به خانه هایشان رفتند و واتاری برای خرید رفتند و آنها را تنها گذاشتند.
لایت با برخی از پوشههایی که جنایات کیرا در آن فهرست شده بود، پرت شد، در آن زمان بود که او از فرصت استفاده کرد و به دنبال آنچه که بلوند به او گفت، پرداخت.
حسادت چیست؟
حسادت به احساسی اطلاق می شود که یک فرد وقتی فکر می کند ممکن است کسی را که مال خود می داند از دست بدهد.
آخرین چیزی که برای او طنین انداز شد، "خود را مال خود می داند"، که ممکن نبود لایت فردی آزاد با تصمیمات خود بود، او مالک او نبود و این غلام او نبود، از آن زمان اینگونه بوده است. 1865، بنابراین آنچه او گفت معنی نداشت.
او کامپیوترش را خاموش کرد، خسته از همه چیز، تا آن لحظه می توانست یکی از باهوش ترین افراد زنده باشد، اما وقتی اطراف لایت بود خودش را نمی فهمید.
-ریوزاکی چه مشکلی دارد؟
-هیچی لایت-کان- اون روزها فکر میکردم بهترین کار اینه که باهاش درمورد موضوع حرف بزنم، اما حرفش در نمیومد.
"میدونی هرچی میتونی بهم بگی، ما با هم دوستیم."
زانو زده بود رو به مرد سیاه مو.
چون احساس کردی نباید اینطور باشه؟
- قبلاً به لایت کان گفتم، هیچی.
فرد فوق الذکر برخاست، تکیه گاه های صندلی را گرفت و صورت پسر بزرگتر را چهره به چهره کرد، حتی می توانستند نفس دیگری را احساس کنند.
-چون احساس میکنم دروغ میگی؟
برای اولین بار که به پایین نگاه می کرد، اصلاً معمولی برای او نبود، همیشه آن را به عنوان یک عمل سرکشی نگه می داشت، اما وقتی لایت به او نگاه می کرد غیرممکن بود، و حالا که او خیلی نزدیک بود، وقتی به کافه تریا رفتند. یا در مجتمع بودند، همیشه چیزی یا کسی بود که آنها را از هم جدا می کرد، حالا نمی توانست کتمان کند که ضربان قلبش تندتر از آنچه باید می رود، حالا تاکی کاردی داشت؟ و فقط این نبود، او شروع به آشفتگی کرد، حالا او بیش از حد مطمئن بود که آن مطالعات اشتباه بوده است.
مجبور شدم به روشی که عادت داشتم از خوردن دست بکشم و چیز بهتری مصرف کنم.
لایت چانه اش را گرفت تا ببیند - چند روزی است که متوجه تو می شوم، نمی توانم تو را اینطور ببینم، بگو چه مشکلی دارد و بین ما دو نفر حل می کنیم.
او به سختی قابل شنیدن بود گفت: "تقصیر تو است لایت کان."
-چطور؟
-وقتی با شما هستم واکنشهای خاصی احساس میکنم، انگار مریض هستم، آزمایشهایی انجام دادهام و چیزی نشان ندادند، آیا مشکلی برای من وجود دارد؟
سبزه به عقب خم شد، چیزی که او دوست نداشت.
-هی... بگو... چه علائمی... داری؟ -
اولین بار بود که لکنت او را می شنیدم.
-لرز، درد معده، سرگیجه، عرق، چند لحظه پیش که دیدم میسا سان رو میبوسی احساس سوزش کردم حتی گفتی دمای بدنم افزایش یافت
دید که شاه بلوط چگونه از پشت به جلو به موهایش دست میزند و چگونه عرق روی پیشانیاش دیده میشود.
آیا او کار اشتباهی انجام داده است؟ چیزی گفته که نباید می گفت؟
-هنوز نمیفهمم چرا همه اینطوری عکس العمل میکنی- انگشتش رو گذاشت روی لبش.
-آیا از آنچه می گویی آگاه نیستی، ریوزاکی؟
-نه و ازت میخوام بهم بفهمونی.
-چطور نمیفهمی؟
-وقتی برای جمعآوری مطالعاتم رفتم، دکتر به من گفت که من از هیچ بیماری رنج نمیبرم، این فقط یک علاقه به تو بود، آن را جستجو کردم و متوجه نشدم.
- تو به من می گویی که تو، بزرگترین کارآگاه ژاپن، ال، نمی فهمی چه بلایی سر من می آید.
- لایت فکر میکنم قبلاً این را روشن کرده بودم.
لایت صندلی را گرفت، آن را کشید تا شانه به شانه کلاغ شد.
او مثالی برای سهولت در نظر گرفت - به خاطر داشته باشید که آنچه شما احساس می کنید شبیه میسا است
او نسبت به من احساس می کند، هر چیزی که مرا به نوعی باعث می شود برایش جذاب باشد، حتی عیب های من، او می تواند ساعت ها با من سپری کند، حتی اگر چیزی برای گفتن نداشته باشیم، او هرگز از دیدن و گوش دادن به من خسته نمی شود، وقتی نزدیک می شوم. او را لمس میکنم و حتی از آن فراتر میروم، مثل یک بوسه، احساس میکنم همه چیز در حال چرخش است، مثل آدرنالینی که به نظر میرسد قلبش از حفرهاش بیرون میآید، این چیزی است که برای تو ریوزاکی اتفاق میافتد.
آرام گفت: دوپامین و سروتونین.
حالا منطقی بود، چیزی که دکتر به او گفت به علاوه اطلاعات لایت باعث شد همه چیز مکمل یکدیگر باشد.
لایت کان شیرینی مورد علاقه او بود.
-و من قرار است با این احساسات چه کنم؟
فقط به این دلیل که فهمیده بود به این معنی نبود که می دانست باید چه کار کند.
شاه بلوط به پایین نگاه کرد - انتظار داشته باشید که متقابل شود.
آنها برای مدتی که به نظر یک ابد به نظر می رسید در سکوت ایستادند و هر کدام به دیگری فکر می کردند که حالا قرار است بین آنها چه اتفاقی بیفتد؟
دستانش را روی زانوهایش گذاشت و آنها را در آغوش گرفت، او چیزی برای لایت احساس کرد، اما آیا لایت چیزی برای او احساس کرد؟
-ریوزاکی من مردان را دوست ندارم.
-لایت کان لازم نیست چیزی بگی.
-من از زن ها هم خوشم نمی آید، هرگز نسبت به هیچ جنسیتی احساس نمی کردم، هیچ احساساتی مانند جذابیت جنسی نداشتم، و به محض اینکه شما را دیدم متوجه شدم که این فقط یک موضوع انتظار است، بالاخره کسی را پیدا کردم که با او صحبت کنم. که در سطح من بود، از مکانیک کوانتومی گرفته تا بیوشیمی، از معماری لوکوربوزیه تا ترکیبات چایکوفسکی، من می توانم در مورد همه چیز با شما بدون حوصله صحبت کنم، مشکل ما این است که چیزی را که همه در مورد آن صحبت می کنند جالب نمی دانیم، مواد مخدر. ، سکس، مهمانی رفتن یا مست شدن، هیچکس ما را درک نمی کند و در عوض وقتی با هم آشنا شدیم، گفتی که من اولین دوستت هستم، اما تو برای من هم یکی هستی.
من فقط در سکوت به او گوش دادم.
و از یک روز به بعد آن احساسات شروع به گیج شدن کردند، من دیگر تو را به عنوان یک دوست نمی دیدم، این یک چیز قوی تر بود، فکر می کردم این فقط همان حبس است و وقتی دستبندهای ما را برداشتی، آن دو روز را داشتم. یک زمان وحشتناک بدون اینکه تو را ببینم، به نزدیک بودنت به خودم، دیدن تو در خواب، احساس نفس کشیدنت، نحوه غذا خوردنت یا اینکه چگونه چشمانت می درخشد وقتی سرنخ جدیدی را کشف می کنی، حتی اگر تو را به سمت من هدایت کند، عادت کردم، به همین دلیل بود که هر روز به خاطر اتهامات شما عصبانی تر می شدم، احساس می کردم: "این راه تحقیر من بود و سعی کردی مرا متقاعد کنی که باید احساساتم را رها کنم." او در مقابل مرد سیاه مو زانو زد و او را گرفت. "می دانم که متقاعد شده ای که من کیرا هستم، اما باور کن اینطور نیست، و اگر بخواهم باید تا آخر عمر بی گناهی ام را ثابت کنم، حداقل یک ربع با تو باشم. با گذشت زمان، آن را انجام خواهم داد.
هر دو میدانستند آنچه احساس میکنند بسیار خطرناک است، با آتش بازی میکنند و به احتمال زیاد تنها یکی از آن بازی جان سالم به در میبرد، اما مصمم بودند که ریسک کنند، زیرا با وجود اینکه دشمنان قسم خوردهاند. جنگی که قبلا اعلام شده بود ، و اینکه هیچ راه برگشتی وجود نداشت. تو تصمیم نمی گیری عاشق کی بشی، وجودت، ذاتت، قلبت را به چه کسی بدهی، وقتی همچین اتفاقی می افتد، فقط یک بار در زندگی است، و باید آن را بگیری، حتی اگر از تو باشد. دشمنی
زیرا در هر هزاره فقط یک استثنا وجود دارد.