آنها در آژانس بودند و منتظر بودند تا ال و میسا دستورات پرونده جدید را بشنوند، تا زمانی که آن دو وارد شوند، با یک میسا واقعا خوشحال و یک L خجالتی. لایت تصور نمی کرد که یکی از بهترین روزهای زندگی او باشد. با یک حمله قلبی شروع کنید، و همه به این دلیل است که آن کارآگاه به نام ال.
L یک پیراهن زیبای شرابی قرمز پوشیده بود که ته یقه اش باز نشده بود، یک کت بژ که تا بالای زانو می رسید، که به جای مخفی کردن انحناهای او را به خوبی نشان می داد و شلوار جین مشکی پوشیده بود. او نیز برای معجزه خداوند، کفش های مشکی ساده پوشیده بود. لایت هیچ ایده واحدی از چگونگی راه رفتن نداشت، اما L کاملاً صاف راه می رفت، که او را بلندتر می کرد، اما حالت او را بی دفاع می کرد.
سپس لایت به صورت او نگاه کرد. خدا، صورتش.
به نحوی جادویی، دایره های تیره چشم L از بین رفته بود و به نظر می رسید که کسی او را وادار کرده است چیزی بخورد و بنوشد که شیرین نیست، زیرا L آرام تر به نظر می رسید و دهانش را لمس می کرد، انگار که می خواست آن را از بین ببرد. طعم در آن لایت متوجه شد (نه، فقط مشاهده کرد، به طور معمولی، او به دهان L نگاه نمی کرد، اصلاً) که دهان L دارای رنگ قرمز ملایمی بود که لب هایش را مشخص می کرد. لایت، البته، فکر نمیکرد که آنها برای بوسیدن عالی هستند یا به این فکر نمیکرد که چه حسی دارد که آنها را در مقابل خودش قرار دهد. اصلا. چیزی که واقعاً همه را شگفت زده کرد موهای L بود که همیشه نامرتب، اکنون صاف و براق در برابر پوست سفید بود و ظاهر فرشته ای L را به شیوه ای زیبا در تضاد قرار می داد. گونه هایش کمی صورتی بود و به طرفین نگاه کرد. صبح بخیر گفت و نشست و مثل همیشه کفش ها را برداشت تا پاهایش را روی صندلی بگذارد. لایت، مسحور به او خیره شد. لعنتی چه اتفاقی برای L افتاد؟ نه، بهتر است، چه کسی او را موظف کرده بود که اینگونه ظاهر شود؟
میسا یک دقیقه ساکت ننشست در حالی که ال در مورد جدید توضیح می داد. قهقهه زد، خودش را تکان داد، انگشتانش را روی میز کوبید. اگر لایت بهتر نمی دانست، می گفت که L برای او اینطور لباس پوشیده است.
اما این امکان پذیر نبود، درست است؟ و چرا او اهمیت می داد؟ اینطور نبود که عاشق ال...
در واقع همینطور بود و لایت مدتها این را می دانست.
بالاخره او هیچ احمقی نبود. شخصیت L، از انجام همه چیز به خوبی، لایت را مسحور کرد. هوشش او را می ترساند و نجیب بودنش باعث می شد همیشه مطمئن باشد که به خاطر دیگران خودش را در خطر نمی اندازد. یک میل خودخواهانه، اما لایت به آن اهمیتی نمی داد. همچنین، همانطور که در حال حاضر در حال تکمیل بود، L به دور از زشتی بود.
با این حال، لایت میدانست که احتمالاً احساساتش نسبت به کلاغ متقابل نیست، زیرا او عاشق L بود و کارآگاه احتمالاً مستقیم بود.
حتی ممکن است از میسا خوشش بیاید و لایت نمی توانست او را سرزنش کند، میسا جذاب بود. احمقانه و آزاردهنده، اما جذاب. حتی اگر او همه آن را می دانست، با این حال، لایت جذاب است. حتی اگر همه اینها را می دانست، لایت در نهایت به بهانه اینکه میسا را آرام کند به گوشه ای برد و در نهایت پرسید:
-برای کی اینجوری لباس پوشید میسا؟ او سعی می کرد آرام بماند، اما سخت بود، به خصوص وقتی تصور می کرد که او دستانش را روی خوش تیپ گرفته است.
L. روی L. دختر یک بار دیگر قهقهه زد و لایت را تا حد قابل توجهی آزار داد.
-او به من نگفت، فقط بدون در زدن وارد خانه من شد، مثل یک منحرف که هست، و از من خواست که "اصلاحش کنم"، چون می خواست فلان مرد را تحت تاثیر قرار دهد. آن جمله اولی برای میسا نبود که کلاغ اینطوری بود. دومی، L همجنسگرا بود یا حداقل دوجنسگرا، و سومی، او برای کسی چنین بود. این باعث شد که در لایت احساس تلخی پخش شود، گویی او چندین بار زخم واقعاً دردناکی را لمس می کند. لایت با اخراج میسا و تشکر از او، دوباره وارد اتاق شد و سعی کرد تا با توضیحات ال و سوالات ماموران همراهی کند، اما موفقیت چندانی نداشت. ذهن او فقط به افکار تاریک و مالکانه توجه می کند و سعی می کند L نظر خود را در مورد آن شخص تغییر دهد.
اگر او به L نیاز داشت که برای دوست داشتن او چنین لباسی بپوشد، مطمئناً او لایق عشق L نبود. نه اینکه L اینطور زشت باشد، با این حال لایت به سادگی فکر می کرد که L از هر نظر زیباست، و شخصی که L از هر نظر زیباست، و شخصی که L دوستش داشت حداقل باید با آن موافق باشد.
لایت هم کنجکاو بود که بداند وقتی عاشق بود ال چگونه رفتار می کرد. او می خواست L را آنطور داشته باشد، اما مجبور شد حسادت را ببلعد. اگر او واقعاً L را دوست داشت، باید به او اجازه می داد که خوشحال باشد. لایت در حالی که آه می کشید، به کاغذهایی نگاه کرد که کارآگاه انگلیسی برای او که به صحبت کردن ادامه می داد، داده بود. برای شرم لایت، او حتی نمیدانست که این روزنامهها یا صحبتها درباره چه چیزی هستند. حتی اگر او اطلاعات را درک می کرد، مانند خواندن یک کتاب کمیک به زبان خارجی بود: به سادگی بی فایده. با این همه ناامیدی در ذهنش، متوجه چشمان همکارانش در او نشد، تا اینکه پسر زیبای مو زاغ گلویش را صاف کرد و با نگاهی خشن به پسر مو قهوه ای، این سوال را تکرار کرد:
-لایت کان، نظرت در مورد همه اینها چیست؟- پرسید که انگشت شستش را خفه کرد و نشان داد که برخی از چیزهای بیرونی تغییر کرده است.
-هوم.من-ه..-لایت خودشو بی زبان دید. انقدر به ریوزاکی فکر میکردم که متوجه سوال نشدم...و هیچ نظری هم از موضوع ندارم! خدایا این پسر با من چه می کند!! فکر کرد پسر، رنجیده است. یه آه کشید (برای چی، سومین بار در پنج دقیقه؟) -نمیدونم...حالم خیلی خوب نیست،نمیتونستم تمرکز کنم-گفت،حتی نیازی به کاذب گیجی نداشت. واقعا از انجام بازی احمق خسته شده بود.
- مریض شدی پسر؟ تو خونه خوب به نظر می رسید...-گفت پدر گرانقدرش. لایت به سادگی سرش را تکان داد و بلند شد و به سمت آسانسور آژانس رفت و توضیح داد که کجا می رود.
-فقط خسته شدم بابا...فکر کنم...از یکی از اتاق خواب ها استفاده میکنم به هر حال به درد نمیخورم...ببخشید بچه ها-کاملا صادق و خلوت گفت.
چرا نمی توان به سادگی احساسات او را نادیده گرفت؟ اگر دیگر نمی توانست کار کند چه؟
اگر L از او خسته شود چه؟
که واقعاً با زور به او ضربه زد. لایت به طور تصادفی وارد آسانسور شد و خود را در میله آسانسور نگه داشت. من این کار را نمی کنم. او ممکن است ضد اجتماعی و کمی دستکاری کننده باشد، اما هرگز، هرگز چنین کاری را انجام نمی دهد. لایت سرش را به در آسانسور زد که کاملا از خودش عصبانی بود.
فقط برای بهتر کردن روزش، سرش را نزدیک درهای آسانسور تکیه داده بود و یکی از درها درست بعد از خودتنبیهی باز شد و پیشانی اش را برید. لایت ناله کرد و قطرات قرمز تیره را جلوی پایش دید که نشان از خونریزی دارد. سرش را بلند کرد تا زمین را آلوده نکند، به سمت یکی از اتاقهای طبقه پنجم رفت و برای جلوگیری از زخمی شدن، چیزهای مقابلش را لمس کرد. او نیازی به قلب، پیشانی و سایر اعضای بدن نداشت، بسیار متشکرم. با کمی سختی وارد یکی از اتاق ها شد و به سمت حمام رفت (چون همه اتاق خواب ها سوئیت هستند، خدا می داند که L چقدر می شود)، یک حوله را برداشت و به سرش فشار داد و مدتی آن را نگه داشت. وقتی به نظر می رسید که خونریزی قطع شده است، آن را روی سینک پایین آورد، آن را مرطوب کرد و دوباره به سرش فشار داد، این بار برای تمیز کردن بریدگی. لایت که برای اولین بار در روز از خودش راضی بود، با خودش در آینه روبرو شد و کمی غرق در خودش بود. او یک برش در اندازه قابل توجهی داشت، عرق می کرد، موهایش به هم ریخته بود، تند نفس می کشید و مثل کاغذ رنگ پریده بود. تعجبی نداشت که چرا همکارانش معتقد بودند که او بیمار است. در واقع، گفتن اینکه لایت بیمار است، دروغ نبود، حتی اگر درد جسمی نباشد. لایت میدانست که چقدر خودخواه است، میدانست دیگران چقدر هر روز عذاب میکشند و او آنجا بود و عذاب میکشید زیرا عشقش احساسات را برنمیگرداند. با این حال، او همچنین میدانست که در مقایسه با تمام دردی که تا به حال با آن تماس مستقیم داشت، بسیار شدید بود. از این گذشته، تنها می توان میزان درد را با آنچه در طول زندگی خود در معرض آن قرار داده اند تحمل کرد. به سمت تخت رفت، بزرگ، راحت و پر از ملحفه، کوسن و بالش، کفشهایش را درآورد و روی تخت پرید و یک، دو، سه، چهار، پنج بار نفس عمیق کشید. او می لرزید، اما احساس سرما نمی کرد. اشک های بی صدا بر صورت مرد زیبا سرازیر شد که خود را در غم غرق کرد. او موفق شد گریه اش را متوقف کند، اما این به علاوه تمام اتفاقات دیگر آن روز، پسر را خسته کرد. خودش را پوشاند و چند ملحفه را دور انداخت، چون هوا خیلی سرد نبود و قبل از اینکه متوجه شود خوابش برد.
لایت به آرامی از خواب بیدار شد، کمی سرگردان شد، احساس کرد که تخت قبل از بازگشت به حالت عادی فرو میرود.
کنجکاو بود و با توجه به اینکه کسی مطمئناً در اتاقش است، با یک چشم جاسوسی کرد و با احتیاط نفس خود را تغییر نداد و حرکت نکرد. او شنید که کسی چیزی را در حمام برداشت و آهنگی را زمزمه کرد. وقتی آن شخص نزدیک سینک رفت تا از جعبه ای که آینه پوشانده بود چیزی بیاورد، لایت فکر کرد که مطمئناً خواب می بیند، زیرا کسی که او می دید، کسی جز ال.
به سرعت، او به شدت خودش را نشان داد و تأیید کرد که خواب نمی بیند. او به حالت اولیه خود بازگشت، چشمانش را بست و با دقت به صدای L بازگشت به اتاق خواب گوش داد.
-چه روزی، درسته لایت؟- لایت برای یک ثانیه نفسش را متوقف کرد، به این فکر کرد که L متوجه بیدار بودنش شده است، اما وقتی کارآگاه را با صدای کم به صحبت کردن ادامه داد، متوجه شد که او تنها صحبت می کند - همه اینها بیهوده است. و من تقریباً 100٪ مطمئن بودم که کار می کند ... هوم؟ این چیست؟ - صدای کمی شنید، انگار که L صورت خودش را لمس می کند. او کاملاً غرق در عصبانیت شده بود، بنابراین آن تند و سریعی که L دوست داشت به او اهمیت نمی داد، حتی بعد از تمام کارهای L؟ لایت در یک قدمی پریدن و فریاد زدن برای L بود که آن مرد لیاقتش را نداشت، وقتی صحبت های محبوبش را شنید.
گریه..
-باورم نمیشه..چطور میتونم گریه کنم وقتی بدترین چیزا رو دیدم؟ شاید به این دلیل است که هیچکدام مستقیماً روی من تأثیر نمی گذارد ... دوست دارم ببینم چه می گویید لایت ، احتمالاً به من می خندید ... بالاخره امروز من چیزی غیر از رقت انگیز نبودم. اینطوری لباس پوشیدن، به امید اینکه متوجه بشی...موفق نشد، در نهایت...-وقتی همه اینها را شنید، لایت بلند شد و باعث شد L خودش را بترساند، چون فکر می کرد لایت خواب است. لایت او را به شدت در آغوش گرفت و بی سر و صدا او را احمق خطاب کرد، اما ال می دانست که لایت این منظور را ندارد. در واقع، او 98 درصد مطمئن بود، اما آغوش او را مطمئن کرد.
-لایت؟-آروم صدا زد، با دیدن جوانتر که سرش را بلند کرد تا به او نگاه کند (از آنجایی که بالاخره حالت درستی داشت، L از لایت قدش بلندتر بود)، چشمها اشک میریخت، گونههایی با سرخی ملایم و لبخندی شیرین.
-آقای L، شما در این حال بدتر می شوید. البته تاثیر داشت اینجوری نشون میدی... من فقط فکر میکردم از یکی دیگه خوشت اومده... واسه همین همچین رفتاری میکردم حسودی میکردم. ولی راستش ال که خیلی دوستت دارم!-تقریبا بدون نفس گفت انگار که ایستاد دیگه نمیتونه ادامه بده. L لبخند زد و لایت فکر کرد که دچار حمله قلبی خواهد شد و فرشته ای به شکل L خندان او را به بهشت خواهد برد.
خب پس لایت کان، من هم دوستت دارم...-دو ثانیه گذشت تا کارآگاه متوجه شد-حالم بدتر می شود؟- اخم کرد و عصبانی شد و لایت از فرصت استفاده کرد و بوسش سریع به اندازه کافی برای این کار کافی بود. ویژگی های زیبا و کم رنگ L سایه ظریف صورتی را به دست می آورد.
-بدتر شدن، بله قربان، و برای یک کارآگاه، شما نقشه های وحشتناکی در منطقه عشق دارید - لایت با نیشخند گفت و روی تخت نشست و از آن لحظه قدردانی کرد. او نمی توانست بگوید که با آن بوسه به بهشت رفته است، زیرا در لحظه ای که شنید پسر زاغ می گوید دوستش دارم، آنجا بود. او در اطراف شناور بود، شاید حتی عیسی را پیدا کند و او را از خوشحالی در آغوش بگیرد.
-من هرگز چنین کاری نکردم و همیشه خودم را در تحقیقات پنهان می کردم...-ال سعی کرد بحث کند، اما لایت متوجه یک چیز مهم شد.
-ال، من اولین دوست پسر تو هستم؟-غیرممکن بود، L حتماً در دوران مدرسه با کسی قرار می گرفت... صبر کن، آیا ال حتی به مدرسه ای رفت؟ لایت داشت از خودش میپرسید که آیا زمان با میسا نورونهایش را نمیکشد، زیرا او واقعاً گیج شده بود.
-آره. لایت کان ال در حالی که کمی به پایین نگاه می کرد پاسخ داد و حتی نیازی به گفتن ندارید، می دانم که من اولین نفر شما نیستم. لایت سیمش را گرفت و به دامانش کشید و در حالی که نخ های تاریک زیبا را نوازش می کرد گفت.
-تو اولین من نیستی ولی میخوام آخرین لبام باشی-و با اون لبهای ال رو با لباش قفل کرد. او دراز کشید، در حالی که با زبانش اجازه می گرفت، که L با تردید به او اجازه می داد. لایت می دانست که L عصبی است، بنابراین دستش را گرفت و به آرامی آن را فشار داد و سعی کرد بگوید خوب است، همه چیز عالی است.
برای L، آن بوسه مانند یک شیرینی با طعم زغال اخته بود که یک بار امتحان کرده بود: متفاوت، جدید، اما بسیار، بسیار خوب. اما یک مشکل وجود داشت: L نمیدانست بقیه بدنش را کجا قرار دهد، بنابراین، با توجه به اینکه لایت بالای سرش بود، تصمیم گرفت پاهایش را بیشتر باز کند و به لایت اجازه دهد بیشتر به خودش نزدیک شود
و به آنها اجازه دهد تماس بیشتر البته چیزی که او انتظارش را نداشت این بود که یکی از زانوهای لایت درست در وسط پاهایش قرار بگیرد و باعث ایجاد اصطکاک کاملاً جدید و خوبی برای L شود که صدای عجیبی منتشر کرد. لایت تکان خورد، در حالی که L دهانش را پوشانده بود، سرخ شده بود، کاملاً خجالت زده بود. ال فقط در حین بوسه با لایت ناله کرده بود. ال آماده بود عذرخواهی کند و سعی کند خودش را از پنجره پرت کند، وقتی لایت خندید، خنده ای خشن و ضعیف بود و گفت: هاسکی:
-ال، من نمی دونستم تو می تونی همچین صداهای شیرینی بزنی..بیشتر انجام بده...اما یادت باشه که اون پایین آدما هستن، درسته؟- با یه لبخند شیطانی، ال فقط می تونست به دو چیز فکر کنه: من توی کی افتادم عشق با عیسی و لطفا، ادامه دهید. لایت به طرف خم شد و بوسه را برگرداند. چنان مسحور بوسه شده بود، آنقدر توسط L هیپنوتیزم شده بود، که حتی بعد از اینکه آنها بوسه را شکستند، لایت فقط می توانست به او فکر کند و بوی او چقدر مست کننده بود. قرار گرفتن سر او به شدت نزدیک به گردن L احتمالا کمکی نمی کرد، اما اگر یک دارو بود، لایت می خواست بیش از حد مصرف کند.
لایت هنوز در حالت بی حسی خود بود و L هنوز کاملاً از این اتفاقات مات و مبهوت بود، بنابراین آن دو صدای قدم های شتابزده ماتسودا را نشنیدند. تازه وقتی با گونه های قرمز وارد اتاق خواب شد و آنها را دید متوجه او شدند.
لایت به بهانهای فکر میکرد که میتواند از نوع «این چیزی نیست که به نظر میرسد» بیاورد، اما لایت بین پاهای L قرار داشت، یکی از زانوهایش در ناحیهای صمیمی، با سرش در توخالی استخوان ترقوه L، نفس نفس میزد. بوسه، و L دراز کشیده بود، پاها را پهن کرده بود، کت انداخته بود روی زمین (وقتی کت را بیرون آورد، هیچکدام نمی دانست)، لایت را در آغوش گرفته بود، لب های باز شده و سرخ شده بود، هیچ موقعیت دیگری وجود نداشت که آنها بتوانند باشند. اگر نه آن یکی
خوشبختانه، آنها نیازی به توضیح نداشتند، زیرا ماتسودا با انگشت شست بالا، چشمانش برق زد، در را به سرعت بست و صدای فریاد او را شنیدند.
"میسا، من شرط را بردم".
مطمئناً، آن دو
چیزهای زیادی برای توضیح دادن داشتند، اما در حال حاضر، آنها می توانستند به خود تجملات لذت بردن از حضور یکدیگر را بدهند. به هر حال، لایت سرش را درد آورده بود و ال از او مراقبت می کرد، اما او بدتر از حد انتظار بود. یا حداقل این چیزی بود که آنها می گفتند. آنچه واقعاً در آن اتاق اتفاق افتاده، در آن اتاق می ماند.