کابوس لایت

7 0 0
                                    

ال لایت را دید که شدیداً عرق می‌کند، او راه را دید که اشک‌ها روی صورت مرد جوان‌تر می‌آمدند.
او می‌توانست ببیند که لایت چقدر محکم روی پتوی نازک چنگ می‌زند، چگونه بند انگشتانش سایه‌ای سفید شده است. کارآگاه تایپ نکرد و لپ تاپ خود را خاموش کرد و آن را کنار خود گذاشت.
لایت از وحشت می لرزید، موهای قهوه ی اش خیس از عرق که مانند چسب به پیشانی اش چسبیده بود. لایت به شدت در مورد چیزی که L قادر به درک آن نبود لکنت زبان داشت.
با هر نفس کم عمقی که لایت استنشاق می‌کرد، نگرانی L بیشتر می‌شد. او به این فکر می‌کرد که آیا باید او را از وحشتش بیدار کند یا او را ترک کند و ببیند آیا چیزی می‌تواند در رابطه با کیرا باشد.
یک قسمت از L می خواست او را بیدار کند و به مردی که او را دوست و روشنفکر می دانست دلداری دهد، در حالی که بخش دیگر او مشتاق بود هر اطلاعاتی را که می تواند در مورد کیرا جمع آوری کند.
"نه! این من نیستم! باور کن...ل-لطفا..." لایت فریاد زد، صدای لرزانش با هر هجایی که صحبت می کرد می ترکید.
آیا او رویای داشت که به عنوان کیرا دستگیر شود؟
ال فكر كرد و انگشت شستش بين لبهايش بود. او به فکر افتاد، به خوبی می‌دانست که لایت وقتی بیدار و هوشیار بود هرگز درباره کیرا بودن ظاهر نمی‌شود. در حالی که او خواب بود، هیچ کنترلی بر گفتار و اعمال خود نداشت.
زمانی که لایت بیدار بود، نمایی که او می پوشید بسیار عالی و دقیق بود که توسط دیگران به جز L قابل تشخیص نبود. او به راحتی می‌توانست نقاط ضعف و قوت لایت، ترس‌ها و دروغ‌هایش، میزان غرور او را تشخیص دهد. برای L، نور مانند یک پنجره شفاف بود.
لایت تنها کسی بود که تا به حال با سطح هوش L مطابقت داشت و این او را مجذوب خود کرد. بازی موش و گربه آنها به شدت ناامیدکننده بود، اما در عین حال به شدت جذاب بود. در ذهن L، لایت یاگامی تنها فردی بود که دارای آن مهارت‌های هوش، جذابیت، و توانایی‌های استدلالی بود که برای داشتن انعطاف‌پذیری و سخت کوشی مانند کیرا لازم بود.
با این حال، در حالی که L لایت و ویژگی‌های او را تحسین می‌کرد، این احساس علاقه به مرد ممکن است به نوعی در حس رمانتیک شکوفا شود. L می دانست که ایجاد احساسات در مورد مظنون اصلی او اشتباه است - اما حتی بزرگترین کارآگاه جهان نیز احساسات انسانی داشت که تلاش می کرد آنها را رام کند. به همین دلیل است که وقتی فکر می‌کرد هیچ‌کس متوجه نمی‌شود، نگاهی پنهانی به لایت می‌اندازد و ویژگی‌های زیبای او را تحسین می‌کرد و اواخر شب خیال‌پردازی‌های کوچک احمقانه‌ای در ذهنش ایجاد می‌کرد. دستبند بودن به لایت به این معنی بود که او هر روز به او نزدیک‌تر می‌شد و سناریوهای کوچکی را که در ذهنش بازی می‌کرد، بیشتر می‌کرد.
هر وقت با هم تماس می گرفتند، پروانه ها با ظرافت در شکمش بال می زدند. هر وقت چشم‌هایشان قفل می‌شد، سرخی مایل به قرمز روی صورت رنگ پریده‌اش می‌چرخید.
برای او خنده دار بود - سه کارآگاه بزرگ جهان به دلیل یک دوست کوچک احمقانه مانند یک دختر مدرسه ای خجالتی رفتار می کردند. اما این احساس چیزی بیش از یک له شدن بود. شاید لایت یاگامی را دوست داشت. او قبلاً هرگز عاشق نشده بود، حتی به سختی می دانست معنی این کلمه چیست. این احساسات جدید برای او عجیب و غریب بودند، با این حال او نمی دانست چگونه از شر آنها خلاص شود.
او نمی‌دانست که لایت این احساسات را برمی‌گرداند یا حتی در مردان نیز نقش بسته است. با وجود اینکه نام خانوادگی او نشانگر این بود که او احتمالاً در واقع همجنسگرا است، L مطمئناً نمی دانست.
صداهای خفه‌تر و ناامیدکننده‌تر از لب‌های خشک لایت فرار کرد و L را از رشته افکار عمیق او جدا کرد.
"ر-ریوزاکی... من کیرا نیستم!
آمیزه ای از احساس گناه و همدلی در شکم ال می چرخید. او نیاز داشت که لایت را از بدبختی خود بیرون بیاورد و او را بیدار کند. اکنون.
بدون اینکه درست فکر کند، شروع به تکان دادن لایت کرد و نام او را زمزمه کرد.
تکان دادن ملایم به زودی به تکان های شدید تبدیل شد و التماس ناامیدانه تر برای لایت برای بیدار شدن.
"لایت! بیدار شو.. لطفا. بیا..."
اتاق غم انگیز ساکت شد.
تا اینکه لایت خونی را آزاد کرد که باعث منجمد شدن خون شد که باعث شد بدنش ناگهان به سمت بالا تکان بخورد. وحشت و ناامیدی در عنبیه های آتشینش موج می زد، سوراخ های بینی اش گشاد و آشفته بود.
حالت تسخیر شده ای که روی صورتش بود برای L کافی بود تا به سرعت احتمال اینکه لایت کیرا باشد را فراموش کند. در حال حاضر، به وضوح برای او واضح بود که دوستش به آرامش نیاز دارد، به او نیاز دارد تا او را آرام کند.
"اشکالی ندارد، این فقط یک رویا بود. شما الان خوب هستید." دستش با حرکات دایره ای روی بازوی سرد یخ زده لایت حرکت می کرد، در تلاشی ضعیف برای آرام کردن او. نور هوا را نفس می کشید، هنوز به سرعت می لرزید، در حالی که دید او پر از ستاره های سیاه و سفید بود. اشک‌های نمکی همچنان روی گونه‌های برافروخته‌اش جاری می‌شد، و منجر به این شد که ال با عجله آنها را با آستین‌اش پاک کرد. ال لایت را در آغوش کشید و به او اجازه داد بی صدا در شانه اش گریه کند.
بوسه های لطیفی روی گونه و گردنش نوک زد و او را مثل یک بچه کوچک در آغوشش گرفت.
لایت در گرمای ال منجمد شده بود. ضربان بدی در سرش بود و تپش بدتری در قلبش. خونی که در رگهایش جاری بود هرگز سردتر از این احساس نکرده بود.
‏L با او زمزمه کرد: "الان به آن فکر نکن. روی اعمال من تمرکز کن."
سپس متوجه شد که چگونه L به آرامی انگشتانش را بین موهایش می کشد، چگونه صورتش را به این شیرینی می بوسد. سعی کرد روی احساسش تمرکز کند، چقدر احساس آرامش می کند، اما همچنان می توانست آن طناب محکم را دور گردنش حس کند.
طناب هولناک کابوس او که محکم دور گلویش پیچیده شده بود، صرفاً به این دلیل که به معنای واقعی کلمه همه نتیجه گرفتند: لایت یاگامی، کیرا بود.
حتی ال فقط با چشمانی سرد و تمسخرآمیز او را تماشا کرده بود، در حالی که او را رها کرده بودند تا به ناحق اعدام شود.
او به خوبی به یاد آورد که چگونه کف چوبی زیر او جای خود را گرفت و بدنش را بی اختیار در هوا آویزان کرد. او قسم خورد که هنوز می تواند احساس کند که چگونه پوستش از درد می خار، چگونه اکسیژن از ریه های در حال مبارزه اش جذب می شود، و چگونه در نهایت، دیدش به ورطه ای از سکوت و تاریکی کامل سوسو می زند.
او مطمئن نبود که چه چیزی واقعی است و چه چیزی تخیلی.
نگاه در چشمان ال در کابوس برای همیشه در حافظه او لکه دار شد، مانند جوهر تیره در برابر کاغذ. اما نگاهی که ال اکنون به او می کرد شیرین و دوست داشتنی بود. چیزی شبیه به آنچه که لایت لحظاتی پیش شاهد آن بود نیست.
لایت ندانسته دست لرزانش را به سمت گردن خودش برد و وقتی احساس کرد هیچ بندی وجود ندارد، نفس راحتی کشید. L ترسی را دید که بر چهره لایت حک شده بود، آرزو می کرد که کاش هرگز دیگر شاهد آن حالت بدبختی نبود. او دست لایت را گرفت، بوسه ای پر بر روی پوست عرق کرده گذاشت و همچنان انگشتانش را به آرامی میان موهایش برسید. L وقتی متوجه شد که ضربان قلب لایت در قفسه سینه‌اش کند شده و ناله‌های دردناکش کمتر و آرام‌تر شده است، احساس رضایت کرد.
لایت با لبخندی کوچک و واقعی که لب هایش را می کشید، به L نگاه کرد و از آغوش دور شد.
او به دروغ گفت: "متشکرم، ریوزاکی. الان خوبم."
به طور مخفیانه، لایت می خواست برای مدت طولانی تری با L بماند. می خواست دست هایش را که بین موهایش نوازش می کند، حس کند. می خواست عطر شیرین توت فرنگی و شکلاتی را که از دهان ال می پیچید را حس کند. می خواست دست نرمش را بگیرد و هرگز رها نکند. او از آسایش مرد بزرگتر لذت می برد، چقدر شیرین و آسیب پذیر بود که اجازه داشت در کنارش باشد.
اما او نمی توانست اجازه دهد این احساسات برای کسی شناخته شود. او مجبور بود آنها را هر زمان که به سطح ذهنش می‌پرداختند، خاموش می‌کرد. مرد فکر می کرد که او وحشتناک ترین قاتل زنجیره ای جهان است. او مظنون اصلی L در تحقیقات کیرا بود. او آرزو داشت که می توانست نظرش را تغییر دهد، اما به نظر می رسید که آن را سنگ تمام گذاشته است.
ال نگاهش را نرم کرد. چشمان ابسیدین او با عنبیه های درخشان پاییزی لایت قفل شده بود و آن حس آشنای بال زدن بار دیگر درون شکمش می لرزید.
او به قدری در صدد تسلی دادن لایت بود که حتی از فکر کردن در مورد صمیمیت و مهربانی او و لایت هم دریغ نکرده بود.
البته، L اهمیتی نداشت، اما اگر لایت توسط او عجیب و غریب بود، چه؟
اما این افکار نگران‌کننده به سرعت از بین رفتند که L احساس کرد که لب‌های نرم لایت روی لب‌های او فشرده شده است. شوک سراسر او را فرا گرفت، با این حال، او به سرعت در بوسه مانند شکلات گرم ذوب شد.
بوسه‌شان برق‌آمیز بود، انگار جرقه‌هایی بینشان می‌چرخید. او لایت را به خود نزدیکتر کرد، بوسه پرشور آنها را عمیق تر کرد و بیشتر از او گرسنه بود.
متأسفانه، لایت خود را کنار کشید و چشمانش در چشمان ال فرو رفت. یک بار دیگر دستانشان به هم گره خورد.
هیچ‌کدام نمی‌دانستند واقعاً چه می‌کنند، اما برای هر دوی آن‌ها درست و به‌طور عجیبی طبیعی بود. در حالی که هر دو به آرامی نفس نفس می زدند، پیشانی هایشان به یکدیگر تکیه داده بود.
"حالا احساس بهتری داری؟" L پرسید.
لایت با ناراحتی پاسخ داد: "آره.. خیلی بهتر." گیج شده بود و به سرعت نگاهش را به سمت زمین منحرف کرد.
‏L دراز کشیده روی تخت درهم، راضی. نور سرش را روی قفسه سینه L گذاشت و دستانش را دور کمرش حلقه کرد.
او روی تلمبه ملایم ضربان قلب شریک زندگی‌اش تمرکز کرد، در حالی که هنوز احساس می‌کرد که دست‌های L بین موهایش شانه می‌شوند و از لحظه گرانبها لذت می‌برند.
پوست لایت یک بار دیگر داشت خار می کرد اما این بار از لذت خالص بود.
یک بار دیگر پیشانی لایت را به آرامی بوسید.
"شب بخیر، لایت."
لایت لبخند زد.
"شب بخیر، L."

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now