لطفا نرو...

4 0 0
                                    

اتاق یک فاجعه است، جلوی تخت یک پنکه قدیمی بین صدای جیر جیر می چرخد ​​و کارش را بد انجام می دهد که مکان را خنک نمی کند.
‏"L کجاست؟" عنوانی است که بر روی یک تکه روزنامه که روی زمین افتاده است، همراه با سایر کاغذهایی که به نظر می رسد پرونده های مهمی هستند، خوانده می شود، و اگر اینطور نیست، شاید زمانی خوانده می شود، قبل از اینکه در همه جا فرورفته شود.ته سیگار روی ملحفه ها را می پوشاند، قوطی های آبجو در هر گوشه ای قرار دارند، بقایای پیتزا روی کمد و انواع قرص های رنگارنگ روی میز خواب پراکنده شده است.پرتوهای خورشید به سختی از شکاف های موجود کیسه سیاهی که تنها پنجره را می پوشاند، عبور می کند. کمبود هوای تازه اتاق را گرم کرده است و بوی متعفن ناشی از عدم تمیز کردن را بیشتر تهوع‌آور کرده است.
هرکسی فکر می‌کرد که این مکان متروکه است، اگر نبود بقایای غذا چند روزه به نظر نمی‌رسد، علاوه بر این، با وجود کمبود نور، برآمدگی ملحفه‌ها را می‌بینید که نشان می‌دهد شخصی زیر آنها نهفته است
-لطفا، لایت. نرو..
زیباترین غروب هایی که او تا به حال دیده بود همیشه در ساحل بوده است. روی شن‌های سفید نشسته و ابرها را تماشا می‌کنی که قرمز می‌شوند. خورشید عظیم و نارنجی که بر روی دریا منعکس می شود، که در آن لحظه آرام بود. مرغ‌های دریایی در حالی که به زیبایی در آسمان می‌رقصند، با جیغ‌هایشان هماهنگ می‌شوند. نسیم تابستانی موهای شما را بهم می زند در حالی که بوی نمک و ضد آفتاب به سوراخ های بینی شما نفوذ می کند. این منظره او را مجذوب خود کرده بود، اما این احساس آرامش واقعاً ناشی از پسری بود که در کنارش بود، سبزه‌ای که با لبخند به افق نگاه می‌کرد و چشمان درشت عسلی رنگش گردی خورشید را منعکس می‌کرد.
بدون اینکه چشمش را از جلو بردارد نظر داد: «فکر کردم یادت رفته از این چیزها خوشم می‌آید»، او نمی‌خواست حتی یک ثانیه از آن تماشایی را از دست بدهد.
-چیزهای زیادی در مورد تو هست که هرگز فراموش نمی کنم، لایت.
سبزه صورتش را به طرف همراهش که انگشت اشاره اش روی شن ها می لغزید چرخاند.
-چه کار می کنی؟ - دستش را گرفت، با نیت روشنی که او را دور کند تا ببیند چه چیزی می کشد.
با دیدن "لاولیت و لایت" که در قلب روی شن ها محصور شده بود، گونه هایش به رنگ زرشکی روشن درآمد.
او با غمگینی گفت: "تو همیشه اینجا خواهی ماند، لایت."
قفسه سینه سبزه لبخندی زد اما غم و اندوه نیز در چهره او نشسته بود. لاولیت یکی از پاهایش را خم کرده بود، آن را تقریباً به سینه‌اش رسانده بود و چانه‌اش را روی زانویش گذاشته بود، متفکرانه به شن‌ها نگاه می‌کرد، آن نام‌ها را مرور می‌کرد و به معنای واقعی "تو همیشه اینجا می‌مانی، لایت" فکر می‌کرد.
او با لبخند حرفش را قطع کرد: «من اینجوری بهتر دوست دارم. او آن نقاشی را با انگشتانش پاک کرد و با انگشت اشاره اش یک نقاشی جدید درست کرد.
مرد زاغ چیزی را دید که لایت ساخته شده بود، چیزی بسیار شبیه به قلب او، قلبی به همان شکل اما به جای دو نام فقط یک نام در وسط آن نوشته شده بود: "LawLight". به پهلو لبخند زد، اما این بیشتر از شادی باعث تنهایی او شد.
‏LawLight یک بازی خوب با کلمات برای زوجی مانند آنها بود، همچنین نشان دهنده روشی بود که هر دو به طور کامل یکدیگر را تکمیل می کردند، اما همچنین نشان می داد که اگر یکی از آنها غایب باشد، دیگری را ناقص می گذارد.
هر دو با سکوتی که شکل گرفته بود، آن چهره را مجذوب، گمشده و ترسیده تماشا کردند.موجی نرم به پاهای برهنه اش رسید و کمی آنها را مسواک زد و هنر شکل گرفته با انگشتانش را با خود برد. مرد جت سیاه به این کنایه از دریا لبخند زد که نشانه عشقش را گرفته است.
-احساس می کنم داری ترکم می کنی. -با سرش پایین اعتراف کرد و بالاخره ترسش را بیرون داد.
سبزه پاهایش را روی سینه‌اش بغل کرد و سعی کرد سرمایی که این اعتراف برایش ایجاد کرده بود را کنترل کند.
-اشتباه کردم ال.
مرد مورد نظر با چشمانی که به وضوح متبلور شده بود صورتش را بالا برد.
فوراً گفت: "اینو نگو..." فوراً شونه های او را گرفت و مطمئن شد که چشمانشان به هم می خورد. "تنها من مقصرم... لطفاً دیگر خودت را سرزنش نکن لایت." لطفا..
انگشتانش در آن موهای قهوه ای فرو رفت. قلبش تند تند می زد، سعی می کرد محکم بماند، اما محال بود با شنیدن هق هق آرامی صدایش تزلزل نکند.
-فکر میکردم خوشحالت کنه...فکر کردم به دردت میخوره...
او در حالی که به کمر باریک همسرش چسبیده بود زمزمه کرد: "ب-اما... من فقط به تو صدمه زدم."
لاولت او را محکم تر در آغوش گرفت، جرأت گفتن کلمه ای را نداشت، یا بهتر است بگویم، گلویش اجازه نمی داد، گره ای که در آن ایجاد شده بود، نای او را فشرده کرده بود و حتی نفس کشیدن را برایش سخت می کرد.
او را با آرواره گرفت تا صورتش را بلند کند و با چشمان عسلی محبوبش که پر از اشک بود روبرو شد که بی رحمانه روی گونه ها می لغزید. مثل ضربه ای مستقیم به قلب بود که او را از واقعیت درد ناله می کرد. و سپس، اجازه داد تا اشک های خود نیز روی صورتش بشوید، و باعث شد تا از غم و اندوهش راحت شود، اما در عین حال نگران بود که اینها چه معنایی دارند، او می دانست که لایت قرار است او را ترک کند.
-لطفا، لایت. او با تردید التماس کرد: "ل-لطفا، من را رها نکن." فاصله را کوتاه کرد و لب های خردسال را گرفت و به آرامی او را بوسید و می خواست نیاز و ترسش را در آن تماس خیس منتقل کند.
هر دو لب می لرزیدند و از ترشح نمکی که به وفور روی گونه هایشان می ریخت خیس می شدند، دریا هر از گاهی پاهایشان را پیدا می کرد و با گرمای خود آنها را نوازش می کرد. دست‌های لرزان و سرد، آرام اما مطمئن، روی پشت دیگری می‌رفتند و می‌خواستند شکل معشوقشان را کاملاً در کف دستانشان نگه دارند.
"متاسفم..." سبزه تقریباً نامفهوم زمزمه کرد و آخرین نفس گرم را از لبان زاغ گرفت و بعد از این کلمات او را یخ زد، انگار بدترین بدبختی بود.
-نه... لایت، ل-لطفا.
-دو سال گذشت ال. من هرگز نمی خواستم آنقدر به تو صدمه بزنم - یکی از دست های رنگ پریده را در دستانش گرفت، با احساس سردی، اما او را سرزنش نکرد، می توانست مطمئن باشد که دست های او هم همینطور است.
لاولیت با صدای بلندتر شروع کرد به هق هق کردن، و اهمیت چندانی نمی داد که کسی او را ببیند که گریه می کند، آن طور که به ندرت انجام داده بود، خیلی کمتر از این که کسی عشق زندگی او باشد. گرمای ساحل ناپدید شد و هوای سردی در تمام بدنش جاری شد. معنی آن را می دانستم، اما نمی خواستم آن را باور کنم.
سبزه به آرامی ادامه داد: «دیگر نمی‌خواهند من برگردم.» با دیدن آن گوی‌های عمیق پر از غرق شدن چانه‌ی تیزش و باعث شد صورتش را بالا ببرد، ادامه داد: «هیچ وقت نمی‌خواستم اینقدر به تو صدمه بزنم.» اشک قلبش را فشرده کرده بود و باعث شده بود که به دلیل این همه رنج، احساس بدتر از تفاله کند.
-من...من-نمیخوام از دستت بدم لایت. دوباره نه،نمی خوام دوباره از دستت بدم! - فریاد زد، شانه هایش را گرفت، در تمام جزئیات آن ویژگی هایی که همیشه برایش عالی به نظر می رسید گم شد، از ترس اینکه دیگر هرگز او را نبیند، که دیگر هرگز با آن چشمان عسلی که روحش را جستجو می کردند، روبرو نشود. دیگر هرگز آن صدای هماهنگ را که به او می‌گفت نمی‌شنوم، پوستم را به خزیدن وا می‌دارد، تا دوباره مزه آن لب‌هایی را که در هر بوسه‌ای عشق می‌جوش می‌داد، نچشم.
قلب شاه بلوط دوباره درد گرفت، یک لحظه باور کرد که هنوز می تپد. ناامیدی که در چشمان لاولیت منعکس شده بود او را آزار می داد و او را به وحشت می انداخت. سرش را پایین انداخت که احساس کرد اشک های گرمش دوباره روی گونه هایش حلقه زدند.
-تو گم شدی لاولیت.ب-بدون جهت .... فقط می خواستم ببینم تو دوباره لبخند بزنی ... و - برای همین خواستم ببینمت ... برای ملاقات دوباره با تو ... آنها به من هشدار دادند.آ-آنها به من گفتند که ایده خوبی نیست... من-خیلی متاسفم لاولیت..! به خاطر حماقت من الان بیشتر زجر میکشی!
هق هق هایش فروکش کرد چون دهانش روی سینه مرد سیاه مویی که دوباره او را محکم در آغوش گرفته بود و به بدنش فشار داده بود، ماند.
-اینو نگو!این تقصیر تو نیست! - ناامیدی داشت بر او غلبه می کرد، لرزیدنش را احساس می کرد اما می دانست که فقط نور نیست، او هم شروع به لرزیدن کرده بود - من بودم، لایت.
تقصیر منه که تو اول من رفتی...! اما ل-لطفا،م-من را ترک نکن،د-دوباره.
-لولیت... لطفا درک کن - سرش را بالا گرفت، صورت دوست پسرش را در دستان یخی اش گرفت و در اعماق مردمک های گشاد شده اش گم شد - من و تو دیگر متعلق به یک دنیا نیستیم، بدن من دو سال است که زیر خاک است.
مرد زاغ دیوانه وار سرش را تکان داد و چشمانش را محکم بست و نمی خواست آنچه را که تازه شنیده بود باور کند، هرچند روزی نیست که عطر گل میخک هایی که در آن بعدازظهر آوریل روی زمین مرطوب رها شده بودند، تسخیر نشود. دو سال پیش همه دور هم جمع شدند تا با یک درخت شاه بلوط خداحافظی کنند. گریه ساچیکو، چهره ناامید سوئیچیرو و چشمان رنجور سایو چیزهایی هستند که او نتوانسته فراموش کند. اما لایت نمرده بود، نمی توانست باشد، در آغوشش بود، هنوز با او بود!
-از آنها بخواه که اجازه دهند پیش من بمانی! -او همچنان با چشمان بسته التماس کرد. لایت آهی کشید و جلوی اشک را گرفت و دوباره به پهلویش نزدیک شد.لاولیت، کاشتن یک بوسه نرم.
-این دیگه سالم نیست عزیزم. هر دوی ما باید راهمان را پیدا کنیم - آن کلمات در گلویش می سوخت، اما او می خواست آرام بماند، می خواست آن آرامش را به دوست پسرش منتقل کند، اما برای او آسان نبود. دیدن لاولیت چنان ویران شده قلبش را پاره می کرد، به خصوص به این دلیل که هرگز او را به این شکل ندیده بود. علاوه بر این، او هم نمی خواست او را ترک کند.
-به خاطر من تو رو کشتند... - آب دهانش را پر کرد که احساس می کرد ناتوان ترین آدم دنیاست. اگر دو سال پیش آن پرونده احمقانه را قبول نمی کرد، شاید لایت هنوز در کنارش بود، شاید دوست پسرش می توانست به آرزوهایی که آنقدر آرزویش را داشت می رساند، شاید باز هم هر روز صبح با آن بوی عسل از خواب بیدار می شد. بینی اش، آن عطر شیرین که آنقدر خاص اوست، فقط او.
-هیچ وقت تو رو سرزنش نکردم، تقصیر تو نبوده - با انگشت شست اشک هایش را پاک کرد در حالی که لب هایش را گاز می گرفت تا جلوی اشک هایش را بگیرد. دیگر نمی خواستم گریه کنم یا گریه او را ببینم. دیگر نه.
لاولیت لب هایش را فشرد و دستی روی سینه سبزه گذاشت و مطمئن شد که هیچ علامتی ندارد.
او به عنوان یک کارآگاه و به عنوان یک دوست پسر شکست خورده بیش از حد به هویت مخفی خود اعتماد داشت، او مردی را که هرگز چهره اش را نمی شناخت، اما مظنون به قتل های بی شمار بود، دست کم گرفت. و لایت فقط یکی دیگر از این لیست بود.
حتی وقتی دوباره به دنیا نیامد، نمی‌توانست آنچه را که چشمانش در آن بعدازظهر که از دفتر برگشت، فراموش کند، دفتری که مدام تغییر می‌کرد تا ناشناس بماند. از آستانه در گذشت و کلیدها را روی مبل پرت کرد، دوست پسرش را صدا زد اما جوابی دریافت نکرد. کاغذهایی را که آورده بود روی میز گذاشت تا به اتاق برود، با این باور که لایت احتمالا خسته از دانشگاه برگشته و چرت می زند. اما قدم‌های او کوتاه ماند، چون فکر می‌کرد دوست پسرش در رختخواب است، اما رنگ زرشکی ملحفه‌ها و نیم تنه‌ی برهنه‌اش را رنگ می‌کرد، در حالی که چند تار نیز از گوشه لب و بینی‌اش می‌لغزید. نفس هایش بی نظم شد و چشمانش اشک ریخت. او به سمت تخت دوید تا او را بلند کند، اما بدنش سرد بود، رنگ پریده به نظر می رسید و احساس سفت شدن داشت. هنوز طنابی دور گردن شاه بلوط بسته بود که لاولیت به سرعت آن را باز کرد و برداشت، گویی که می تواند او را زنده کند. او به تلخی گریه می کرد و اهمیتی نمی داد که لباس هایش را با آن خون پر جنب و جوش آغشته کند. و بعد می‌توانست ببیند، روی سینه لایت، زیر آثار خون، چیزی نوشته شده بود، چیزی که با یک شی تیز مشخص شده بود...
«ب.ب»، همان حروف اولی که روی همه قربانیان آن قاتلی که در حال تحقیق بودند، پیدا کردند، قاتلی که با گرفتن همه چیز از او توانسته بود او را شکست دهد.
روی شن ها افتاد. دو سال گذشت اما احساس گناه روز به روز بیشتر شد. پس از آن بعد از ظهر آوریل، او پرونده را رها کرد، عطش او برای انتقام او را برای مدتی در رد پای آن مرد نگه داشت، اما با گذشت ماه ها، اراده او برای زندگی در حال محو شد و تمام امیدش را از دست داد. به این ترتیب L، کارآگاه بزرگ، "بهترین" جهان ناپدید شد، اما بدتر از آن ناپدید شد
ال، مردی که تا آن بعد از ظهر فکر می کرد همه چیز را دارد.و تنها جایی که خوشحال بود اینجا بود، کنار لایت.
-اگر بروی... من با تو می روم - متقاعد شد، قرار نبود در دنیایی بماند که او دیگر وجود نداشت.
-میدونی که اگه اینکارو بکنی از همیشه دورتر میشیم. اگر خودکشی کنی، روحت همراه با افراد دیگری که نمی دانستند به دام می افتد
قدر زندگی خود را بدانید
-و میخوای چیکار کنم!؟شصت سال بدون تو زندگی کنم!؟
-فقط میخوام زندگی کنی، از دنیا لذت ببری و مثل همیشه به دورش سفر کنی... از عاشق شدن دوباره نترس.
ال سرش را تکان داد، او، دوباره عاشق شود؟هرگز!تنها کسی که در زندگی اش عاشقانه دوستش داشت جلوی چشمانش بود اما نمی خواست کنارش بماند.
-عاشق هیچکس دیگه نمیشم!ما اینجا خوشحالیم!چرا منو با خودت نمیخوای؟
-ال! -صدایش را بلند کرد، می خواست آرام بماند اما برایش هم سخت بود. دستوری که او باید لاولیت را ترک کند نیز به او آسیب می رساند، اما او می دانست که این به بهترین شکل است.
این اواخر برای القای خواب همه جور قرص می خوری و می آیی اینجا... اما سالم نیست عشق... دیگر غذا نمی خوری، بیرون نمی روی، تعامل نمی کنی. .. تو دیگه زندگی نمیکنی... و من نمیتونم اجازه بدم خودتو اینطوری نابود کنی...بفهم، من دیگر به زندگی بر نمی گردم، اما تو هم نمی توانی در این دنیای توهم بمانی، این واقعیت تو نیست.
-لایت... نرو... - وقتی سبزه را دید یک بار دیگر بلند شد پرسید. به هر حال ناامید از جایش بلند شد.
نامبرده دوباره صورت او را گرفت و به پیشانی آنها پیوست تا بتواند برای آخرین بار خود را در چشمانش گم کند.
-فکر میکردم ساختن دنیایی که هردومون با هم باشیم بهت کمک میکنه بر گناهی که تو رو میکشت غلبه کنی...فقط میخواستم لبخندتو ببینم...ولی تنها کاری که تونستم انجام بدم این بود که بیشتر بهت صدمه بزنم.. .با این حال، من تو را بیش از حد دوست دارم که نمی توانم اینگونه به تو آسیب بزنم... حتی اگر بیایی، من دیگر اینجا نخواهم بود، لاولیت. اما این بدان معنا نیست که فراموشت می کنم، از جای دیگری از تو مراقبت می کنم، جور دیگری در کنارت می مانم.
ال سرش را دیوانه وار تکان داد و احساس کرد که دست هایی که گونه هایش را گرفته بودند محو می شوند و لایت آن چشم های عسلی مات می شود.
-گفتی که من همیشه در قلب تو زندگی خواهم کرد.بنابراین، تا زمانی که به ضرب و شتم ادامه می‌دهد، من هرگز ترک نمی‌کنم - آخرین کلمات لایت بود و دیدن لبخند او بدون اینکه بتواند ناراحتی‌اش را پنهان کند برای لاولیت خیلی سنگین بود.
دوباره به زانو افتاد و هق هق تلخی می‌ریخت که دیگر گرمای آن لمس را حس نمی‌کرد، چون دیگر درخشش آن چشم‌ها را نمی‌دید. با انقباض گلویش و لرزیدن قلبش، شانه هایش به شدت می لرزید.
لایت دوباره رفت و آن تنهایی را که همیشه در هر بازی بر او چیره می‌کرد و گناه و بدبختی از دست دادن او را می خورد. شاید جسدش چهار متر زیر زمین دفن نشده بود، اما همین الان روحش بی جان بود و تنهایی سینه اش را پر می کرد.
*-در اتاق، سایه کسی که زمانی بهترین کارآگاه دنیا بود، بین ملحفه‌ها تکان می‌خورد، عرق از شقیقه‌هایش جاری می‌شود و در موهای زاغ فراوانش خاموش می‌شود. چشمانش را محکم بسته نگه می دارد در حالی که فالانژهایش ناامیدانه خود را در لحاف دفن می کنند و هنوز در خواب، هق هه ای از لبانش خارج می شود و به دنبال آن غرغر می شود، غرغری که هر روز تکرار می شود: - ... لطفا
لایت. نرو...

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now