صداهای چسبناک و صدای کلیک زبان تنها چیزی بود که در راهروهای آن ساختمان شنیده می شد.
ال، یا بهتر است بگوییم، ریوزاکی لایت را در گوشه ای قرار داده بود، به دهان خردسال حمله می کرد، زبانش بی شرمانه حفره دهان شاه بلوط را کاوش می کرد، و او را نفس نفس می زد.
لایت سعی کرد مرد بزرگتر را هل دهد، هر دو خود را در هوس و شهوت قرار داده بودند، آنها خوب فکر نمی کردند که چه می کنند. اگر آنها را می شنیدند چه می شد؟ اگر کسی آنها را ببیند چه؟ یا بدتر از آن، اگر پدرش او را بگیرد چه؟ اوه نه، نه، نه، این وحشتناک خواهد بود! پدرش به تمام معنا قادر بود حتی نام خانوادگی او را از او بگیرد.
با قدرتی که باقی مانده بود، مرد سیاهمو را هل داد و باعث شد بوسهای که قبلاً نشکن به نظر میرسید شکسته شود. -د-دیوانه ای؟ی-یکی میتونه بیاد و... -و...- همین واقعیت ساده تصور اینکه یکی میتونه با پدرش اونا رو متهم کنه باعث شد که تو بمیره.
ریوزاکی کمر او را گرفت و دوباره او را به دیوار هل داد در حالی که بدن او را به سبزه نزدیک می کرد. -لایت، هزاران اتاق و راهرو در این ساختمان لعنتی وجود دارد، و اگر فراموش کنی، مال من است، من هر کاری میخواهم انجام میدهم و اگر کسی قبول نکرد، در بزرگ است. - ریوزاکی با قاطعیت پاسخ داد.
-ا-اما آنها می توانند ما را پیدا کنند و به پدرم می گویند!- او مدام به آن چشم های تیره نگاه می کرد که با حلقه های در حال رشد زیر چشمانش تزئین شده بودند.
-هیچ اتفاقی نمی افته... - سعی کرد او را قانع کند در حالی که مسیری از بوسه را ترک می کرد که از گردن دیگری شروع می شد و سپس از فک و چانه عبور می کرد تا به لب های متورم لایت رسید.
شما می توانید آن را همان جا مال خود کنید. -فقط خودت رو رها کن...
ما خیلی لذت می بریم...- او به لب های لایت نگاه کرد و جرأت کرد دوباره آن لذیذ خوشمزه را امتحان کند و ریوزاکی متوجه شده بود که لب های مرد جوان بسیار شیرین است، حتی شیرین تر از شکر. می توانید آنها را به اعتیاد جدید خود تبدیل کنید.
لایت از ادامه دادن امتناع نکرد، جت او را بارها و بارها به زمین انداخت، این پنجمین بار بود که دوباره او را می بوسید. ریوزاکی را پشت گردنش گرفت و انگشتانش با موهای پیرمرد در هم پیچیده بود، دستان معشوقش را احساس کرد که از کمر و باسنش بالا و پایین میرفتند و هر از گاهی فشار کوچکی روی رانهایش میگذاشت.
اما ریوزاکی بیشتر می خواست.
به گفته ریوزاکی، دستانش در جهت باسن لایت حرکت کردند، آن سبزه کوچک باهوش و مطیع بهترین الاغی را داشت که تا به حال دیده بود.
کنجکاو است بدانیم چگونه به این نقطه رسیدند، همه چیز خوب پیش می رفت، با گذشت روزها در تحقیقات، لایت توسط سوئیچیرو آورده شده بود، مرد مطمئن بود که پسرش برای کمک به دستگیری این پسر کیرا، ریوزاکی، عالی است. او در مورد ادغام فردی خارج از شغل خود کاملاً مطمئن بود، اما وقتی پتانسیل فوق العاده ای را که پسر داشت دید، لحظه ای تردید نکرد که به او اجازه دهد به تیم ملحق شود. اما جت تنها چیزی نبود که او در مورد لایت متوجه شده بود، جت کوچکتر جلوی بزرگتر قدم می زد، باسنش را تکان می داد، بی گناه عمل می کرد، لب هایش را با زبان خودش مرطوب می کرد و با کسی که زیر چشم هایش حلقه های تیره داشت معاشقه می کرد.. خیلی حسی بود
ریوزاکی به زودی قبل از اینکه طلسم آن فرشته از بهشت بیفتد سقوط کرد، او می دانست که درگیر شدن با کسی در تیمش و حتی بیشتر از آن اگر از او کوچکتر باشد درست نیست، اما میل به داشتن لایت در آغوش او را به دست آورد. بر فراز.
در ادامه موارد بالا، ریوزاکی باسن لایت را در دستانش گرفت و فشار داد، خردسال که بین بوسه نفس میکشید و اصطکاک بین دو فاق باعث شد نعوظ داخل شلوار پسرک رشد کند، آدرنالین آنقدر هیجانانگیز بود که در آن لحظه احساس کرد که همراه با نوازش های همراهش، او را به بهشت رساندند.
ریوزاکی مقابل لبان لایت زمزمه کرد: «فکر کردم از آن لذت نمی بری».
-چ-چطور میتونی از این لذت نبری؟ - با نفس های سنگین جواب داد.
"خب، تو نگران بودی و این..." لیس زد و گردن لایت را نیش زد. - تو مال منی، یاگامی.- یه هیکی گذاشت تو همون منطقه، خلاص شدن ازش طول میکشه.
-د-دیوونه شدی!؟ شما می خواهید آن را ببینند! - کوچکترین تقریباً فریاد زد.
"خفه شو، هیچ کس قرار نیست در این مورد از تو بپرسد." او از شلوار پسرش را گرفت و او را بلند کرد و باعث شد لایت پاهایش را دور باسن پیرمرد بپیچد. -چرا به خوش گذرانی ادامه نمی دهیم؟ - لایت رو محکم گرفت و به سمت یکی از اتاق ها رفت و با سبزه در بغل وارد اتاق شد و او را روی تخت دراز کشید و بالای سرش نشست.
-ریوزاکی، به نظر من این درست نیست، من - یعنی تو و من - - حرفش قطع شد.
- هنوز آماده نیستی؟ - پیرمرد گیج پرسید، او نمی خواست لایت تحت فشار باشد، زیرا در نگاه اول به نظر می رسید که این فقط یک رابطه سطحی است، فقط می خواهد تماس فیزیکی داشته باشد و آن، اما در واقع، بسیار جدا از آن، روی هر دو. از قسمتهایشان شروع به تولد کرده بود، احساس زیبایی بود، آنها میدانستند که همینطور است و به این راحتی آن را رها نمیکنند.
-من-اینطور نیست که احساس آمادگی نمیکنم،فقط فکر میکنم یه وقت دیگه میتونیم انجامش بدیم میدونی؟
چیزی صمیمیتر که فقط ما دو نفر هستیم و چیزی شبیه به آن.- میخواستم اولین بار او با ریوزاکی باشد، اما همچنین میخواستم چیز خاصی باشد. لایت یاگامی یک رمانتیک مخفی بود.
-ناراحتی؟-
-چرا باید باشم؟ یک بار دیگر ثابت می کنم که به من اعتماد داری.- به صورت خردسال نزدیک شد و او را بوسید. اما اگر فکر میکنی از دست بوسههای من خلاص میشوی، خیلی در اشتباهی.» دوباره لبهایشان را به هم چسباند، لایت گردنش را گرفت و با خوشحالی بوسه را پذیرفت.
بزرگتر روی کوچکتر افتاد و سعی کرد او را له نکند و دستهای شیطنتش زیر پیراهن پایین رفت، نیم تنهاش را نوازش کرد و به بالا بردن دستهایش ادامه داد تا به دکمههای صورتی معشوقهاش برخورد کرد و آنها را بین آنها گرفت. انگشتانش و شروع به نیشگون گرفتن و کشیدن آنها کرد. لایت شروع به ناله کردن کرد، او می دانست که ریوزاکی سعی نمی کند با او زیاده روی کند، اما این واقعیت را از بین نمی برد که او احساس عصبی می کرد. با پاهایش باسن پیرمرد را در آغوش گرفت و دستانش از بازی با موهای سیاه ریوزاکی باز نشد.
پیرمرد یکی از دستانش را تا فاق لایت پایین آورد و شروع به لمس کردن نعوظ سبزه کرد، ابتدا شلوار را نوازش کرد، سپس دکمه های لباس را باز کرد و کمی پایین آورد و در نهایت آلت تناسلی را روی پارچه ماساژ داد.
ریوزاکی از بوسه جدا شد و نخی از بزاق باقی گذاشت که هر دو دهان را به هم متصل می کرد. لایت به شدت نفس نفس می زد و سینه اش از بالا و پایین رفتن متوقف نمی شد. آنی که دایره های تیره داشت گردن مقابل را بوسید در حالی که پاهای سبزه را می گرفت تا بهتر بین آنها قرار بگیرد.
او نعوظ خود را به باسن لایت مالید، حملات کوچکی را شبیه سازی کرد و صورت خود را در گردن سبزه پنهان کرد. اگر مالش این گونه بود، نمی توانست تصور کند که لایت کاملاً متعلق به او بود، او کاری را که انجام می داد متوقف کرد تا این آشفتگی زیبا را ببیند. که کوچکترین ناراحت بود: گونههایش مثل جهنم سرخ شده بود، چشمهای کوچکش کمی آب میریخت، لبهایش از هم باز و خیس بود، موهایش آشفته بود و چند تار مو از عرق به پیشانیاش چسبیده بود. فرشته اش خیلی زیبا بود
هر دو به هم نگاه کردند و لایت کمی لبخند زد. -به چی نگاه می کنی احمق؟-
-قابل توجه است که با وجود اینکه خیلی ژولیده هستی، باز هم به همان زیبایی به نظر میرسی.-
لایت قهقهه ای زد و نفر بالا را در آغوش گرفت. ریوزاکی با خوشحالی در آغوش گرفتن پذیرفت در حالی که بوسه های زیادی روی صورت لایت گذاشت و سپس دوباره لب های جوانتر را بوسید. هر دو در بوسه ذوب شدند، فقط یکدیگر را احساس کردند و ادامه دادند. طولی نکشید که زبانشان به هم سلام کرد و صدای تق تق در اتاق شنیده شد.
-iRYUZAKI!-
هر دو ناگهان از هم جدا شدند و با نگرانی به هم نگاه کردند، پدر لایت بود، دومی به شدت نفس می کشید، بدنش می لرزید، این اتفاق نمی توانست برای او بیفتد، نه برای او، نه حالا، او بدترین حالت را تصور می کرد. پدرش یک سر، خشن و تا حدودی انفجاری بود، و اگر متوجه می شد که پسرش همجنس گرا است... نمی خواست بداند چه مجازاتی برای او خواهد داشت.
-شلوارتو مرتب کن و برو توی کمد پنهان شو.- ریوزاکی با لایت زمزمه کرد.
-و-چی؟ - لایت دید که چگونه شریک زندگی اش از جایش بلند شد و شانه های او را گرفت تا او را هم بلند کند.
-گفتم شلوارتو مرتب کردی و تو اون کمد پنهان شدی.- هلش دادم سمت کمد توی اتاق ترس مرد رو حس کردم.
فندق.
-ب-اما پ-پدرم...- رفت توی جایی که ریوزاکی بهش گفته بود.
من مراقبش هستم، نگران نباش.» او نوک بینی خردسال را بوسید و سپس درهای مبلمان را بست.
ریوزاکی به سمت در ورودی اتاق رفت و در را باز کرد و با آقای سوچیرو که کمی ناراحت به نظر می رسید ملاقات کرد.
-آقای یاگامی میتونم چیزی بهتون پیشنهاد بدم؟ - با همان قیافه جدی که مشخصه مرد سیاه مو بود پرسید.
- پسرم کجاست؟ - مرد محکم پرسید.
-اوم، آقای یاگامی، من بهترین بازپرس دنیا هستم، سختترین پروندهها را به من میدهند و شما از من میپرسید پسرتان کجاست، فکر میکنم جواب واضح است، درست است؟
-من ریوزاکی احمق نیستم، من تو را خیلی نزدیک به پسرم دیدم، آنقدر نزدیک که نمی توانی به من بگویی که نمی دانی نور کجاست.-
-آقای یاگامی منظورتون چیه؟ - ریوزاکی می خواست سر سوئیچیرو دیوانه وار بچرخد.
-چیزی تلقین نمیکنم فقط میگم تو و پسرم خیلی بهم نزدیک شدی، در ضمن ساعتی پیش ناپدید شدی و این باعث میشه خیلی چیزا فکر کنم.- مرد محکم ماند، حتی نخواست. تصور کند که سوء ظن او درست است، نه پسرش، نه لایت.
-چه چیزهایی آقای یاگامی؟ اوه بگذار حدس بزنم،
به نظر شما من و لایت با هم رابطه داریم؟ آیا فکر می کنید ما در این اتاق بودیم که هزاران قساوت انجام می دادیم؟ اون؟-
سوئیچیرو مشت هایش را گره کرد. -بله ریوزاکی، این چیزی است که من فکر می کنم، که تو و پسرم... یکی از آن ها...
ریوزاکی آهی کشید و کنار رفت. - برو، اگر فکر می کنی من با پسرت در این اتاق بودم، برو داخل و هر چیزی را که می خواهی بررسی کن، اما من به شما اطمینان می دهم که لایت را پیدا نخواهید کرد.-
سوئیچیرو دوبار فکر نکرد و وارد اتاق شد، از این طرف به آن طرف نگاه کرد، به دنبال پسرش رفت، در حمام را باز کرد و نگاهی به داخل انداخت، چیزی نبود، اما متوجه کمد اتاق شد. ، به سمت مبلمان رفت که آماده باز کردن آن بود، اما شخص دیگری از راه رسید.
-رئیس یاگامی! ریوزاکی! خوب است که آنها را پیدا کردم، آیزاوا و دیگران فکر می کنند ما چیز مهمی در مورد کیرا پیدا کردیم. ماتسودا همیشه حرفش را قطع می کند.
-من ماتسودا می آیم، سپس لایت را پیدا می کنم.-
به سمت ورودی رفت و به ماتسودا برخورد کرد. - ریوزاکی، اگر لایت را پیدا کردی، به او بگو میخواهم با او صحبت کنم.
-آقای یاگامی همونطور که میخوای.- اونی که دایره های تیره داشت با خونسردی جواب داد.
-ریوزاکی نمی آیی؟- ماتسودا پرسید.
-یه لحظه اونجا میام.-
سوئیچیرو و ماتسودا رفتند و فقط رفتند
ریوزاکی سریع به سمت کمد رفت و آن را باز کرد و پسرش را دید که عرق کرده و با همان نگاه نگران قبلی اش.
-از اونجا بیا بیرون، دیگه کسی نیست.-
-م-مطمئنی که اونا رفتند؟ - با ترس پرسید لایت.
-آره پسر، رفته اند.- کمرش را گرفت و به سمت خودش کشید.
-ا-این نزدیک بود! پدرم نزدیک بود مرا پیدا کند! آیا می دانید اگر بفهمد من همجنس گرا هستم چه توانایی هایی خواهد داشت؟ و حتی بدتر! اگر فهمید که من هستم با تو؟-
-اما هیچ کدام از اینها قرار نیست اتفاق بیفتد، حداقل هنوز.-
گونه های لایت را بوسید.
-م-منظورت چیه "هنوز نه؟"
-لایت، یه روز باید به پدر و مادرت بگیم که با هم هستیم وگرنه وقتی بریم انگلیس بهشون چی میگی؟
-و-در مورد چی حرف میزنی؟-
-لایت من میخوام باهات ازدواج کنم همه چی رو با تو میخوام و اینجا تو ژاپن فقط برای قضیه کیرا میرم زندگیم انگلیسه و وقتی ازدواج کردیم تو رو با خودت میبرم نه واضح است؟ -اما بعدا درموردش حرف میزنیم حالا باید بریم پیش بابای عصبانیت یا بگم پدرشوهرم عصبانی.-
لایت نتوانست لبخندی بزند و به گردن ریوزاکی آویزان شود، او دوباره لب های آنها را روی هم گذاشت و پیرمرد از پذیرش بوسه سبزه امتناع نکرد.
به زودی آنها از مخفی شدن دست بردارند.