بهم یاد بده چطور دوست داشته باشم!

1 0 0
                                    

ریوزاکی جوان روی صندلی انفرادی خود مقابل یک میز کوچک با تعداد بی نهایت شیرینی بود. روی میز یک فنجان قهوه با مقدار زیادی حبه های شکر اضافه شده بود، یک قوری نقره ای، که شامل کارد و چنگال و ظروفی بود که در آن حبه های خامه و شکر قهوه ای قرار داده شده بود، بسته های کاغذی پراکنده در اطراف زمین و میز وجود داشت. که زمانی شکلات های آغشته به شکلات و شکلات تلخ با گردو و بادام را در خود جای داده بود.
ریوزاکی روی شاخ و برگهای قرمز نرم صندلی راحتی در موقعیت معمول خود نبود، ظاهراً آن حالت خمیده را فراموش کرده بود، با رانهای کشیده شده به سینه و آن آغوش روزانه که به پاهای بلندش می داد، این بار خود را با پاهایش از پشتی صندلی آویزان شده بود، از روی صندلی، دست هایش از آن بیرون زده بود و سرش، به محض اینکه توانست شیرینی را برداشت و ناگهان گاز گرفت، سپس دسر را از جایی که گرفت، رها کرد و آماده برای طعم دادن به آن...
به نظر می رسید که او در افسردگی غوطه ور شده بود، اما در حقیقت آنچه در آن لحظه تجربه می کرد یک کسالت سنگین بود، او آنقدر به شرکت واتاری عادت کرده بود که احساس تنهایی می کرد، از دیدن پیشنهاد او برای آن «تعطیلات» پشیمان می شد.
• فلش بک
-واتاری، چه فکر می‌کنی... برو به تعطیلات؟
-باشه قبول دارم واتاری در حالی که به پنجره نگاه می کرد، جایی که قطرات باران با هم برخورد کردند و به شیشه نیمه مه آلود برخورد کردند، تردید کرد.
-باشه. و کجا..
-فردا میرم. او حرف ریوزاکی را قطع کرد، او می‌دانست که می‌خواهد چه کار کند، "خوشحالم که به من اهمیت می‌دهی و می‌خواهی استراحت کنم. اما نگران نباش، همه تحقیقات را خودت انجام نمی‌دهی، کسی می‌آید." برای کمک به تو در غیاب من، به او بسیار اعتماد دارم، به همین دلیل می دانم که تو را به دستان خوبی می سپارم.
-روشن واتاری- با ناامیدی بازی را دنبال کرد -و
کجا میخواهید بروید؟
-نمی دونم، می بینم.
*پایان فلش بک+
ریوزاکی آه طولانی کشید، واتاری یک هفته پیش رفته بود و کسی که می آمد نیامده بود. یک لقمه دیگر از کاپ کیک همراه با خامه زده شد و نگاهش را خالی نگه داشت.
موبایلش زنگ خورد. آن را از جیب شلوارش درآورد، بدون اینکه ببیند شماره کیست جواب داد و بلندگو را گذاشت تا به صدای آن طرف خط گوش کند، با شست و اشاره آن را برداشت و بلندگو را درست در دهانش گذاشت. >>> حتما همینطور است
واتاری<<< فکر کرد.
-آره ممم، حتما متشکرم. خداحافظ.
این تنها چیزی بود که در مورد آن تماس کوتاه «چه کسی می‌داند کی» گفت. گوشی را سر جای همیشگی اش گذاشت و مثل همیشه آماده نشستن شد. با آه‌های آزرده و نگاهی که نشان‌دهنده ناامیدی‌اش بود، توانست خود را به شیوه‌ای «عادی» قرار دهد (اگر در مورد «طبیعی» به‌عنوان استانداردسازی که همه مردم در آن زندگی می‌کنند صحبت کنیم، اما برای ریوزاکی این به معنای یک درجه خاصی از راحتی در آن). نوشابه را قورت داد و فنجان قهوه را که هنوز گرم بود برداشت و شکر بیشتری در آن ریخت و با قاشقی که روی بشقاب چینی کوچکی گذاشته بود دم کرده را هم زد تا شیرینی راحتتر حل شود. چند جرعه نوشید و یک شکلات خورد.
ریوزاکی می توانست صدای قدم های کسی را بشنود که نزدیک می شد. >>> آیا آن مردی که واتاری گفت به من کمک می کند؟ - از خودش پرسید - این امن ترین کار است. Watari می بیند که مختصات و کدهای امنیتی برای رسیدن به اینجا به شما داده شده< <<. صدای پا روی تخته های چوب بلوط طنین انداز شد، در جلوی صندلی راحتی قرمز بود، جایی که ریوزاکی منتظر بود.
صدایی پس از سه ضربه متوالی به در چوب هشدار داد: «من می توانم وارد شوم».
ریوزاکی بدون تغییر در حالت صورت اجازه داد: «بروید.
در ورودی باز شد، موهای قهوه‌ای صاف زمانی که آن «چه کسی می‌داند» نشان داده شد. یک نگاه سرد، اما نشان دهنده غم و اندوه یا چیزی شبیه به آن نبود.
مرد جوان با لبخندی بر لب گفت: «سلام، به نظر نمی‌رسید که با این همه تلاش این کار را می‌کند، اما احتمال می‌رفت که چهره‌اش جعلی باشد ----صبح بخیر ریوزاکی. اسم من یاگامی است
سبک، اما ترجیح می‌دهم مرا با نام خانوادگی‌ام صدا کنی.
ریوزاکی بدون تعجب پاسخ داد: صبح بخیر.
او از جای خود بلند شد و آماده شد تا به سمتی که یاگامی لایت در آن قرار داشت راه برود. او ساعد راستش را دراز کرد و منتظر ماند تا یاگامی لایت واکنش نشان دهد و با او دست بدهد.
-از ملاقات شما خوشبختم. ریوزاکی در حالی که دست راستش را بالا و پایین می‌برد در حالی که یاگامی لایت را در دست گرفته بود، گفت: می‌بینم که شما از قبل نام من را می‌دانید، بنابراین مجبور نیستم خودم را چنین معرفی کنم.
یاگامی لایت دستش را رها کرد و گفت -نه.
واتاری به من گفت تو را ریوزاکی صدا کنم.
-خب، اگه اشکالی نداره، علیرغم چیزی که گفتی، تو رو لایت صدا می کنم. اینجوری راحت‌ترم می‌کنم - یک دستمال بیرون آورد و دست‌هایش را پاک کرد و بلافاصله دستمال سفید را به جیب چپ جلوی شلوارش برگرداند.
-همونطور که تو میخوای، بالاخره من فقط یک ماه اینجا خواهم بود. بیشتر نه. واتاری به من دستور داد. اقامت من در اینجا برای این خواهد بود که بتوانید با پرونده پیش بروید و آن را با موفقیت ببندید. من قصد دارم به شما کمک کنم. چه چیزی نیاز دارید؟
ریوزاکی چشمانش را گرد کرد، سیر شده بود، آه عمیقی کشید و قبل از رسیدن نور به موقعیتی که در آن بود بازگشت. -اگه اومدی کمکم کنی...
من از شما می خواهم که آدرس ها، شماره تلفن ها و شماره های اجتماعی و همه نزدیک ترین اقوام این ده نفر را جستجو کنید - ریوزاکی به کامپیوتر اشاره کرد، بلند شد و ده نام را روی صفحه نمایش گذاشت، او فکر کرد که اگر تقریباً پنج ساعت طول بکشد. او نمی داند چگونه این کار را انجام دهد، بله، من تصور واضحی از کاری داشتم که می خواستم انجام دهم، یک یا دو ساعت، همه برای اینکه بفهمم هیچ چیز مهمی در مورد این افراد وجود ندارد و من فقط می خواستم نگاه کنم برای آنها که در راه نباشند - و همچنین عکسهای آنها، هم از بستگانشان و هم از خودشان.
-آیا انجام این تحقیق برای شما انقدر سخت است؟
ریوزاکی حرف او را قطع کرد.
"باشه" با سر پر از بحث های درونی به زمین نگاه می کنم، "از شما می خواهم که...
لایت هم همین کار را کرد.
-حرفم رو قطع نکن، این کار رو سخت نکن، میدونم خسته شدی و در مرحله افسردگی داری. واتاری به من گفت که این یکی از طولانی ترین مراحل افسردگی است که تا به حال داشته اید.
-و تو از من چی میدونی؟!
-هیچ چی. به همین دلیل من اینجا هستم. واتاری از من کمک خواست.
به شما اهمیت می دهد. ببینید، فقط به این دلیل که شما بهترین کارآگاه دنیا هستید به این معنی نیست که به زندگی اجتماعی نیاز ندارید، شما یک ماشین برنامه ریزی شده نیستید.
ریوزاکی احساس ناراحتی می کرد، او می دانست که لایت درست می گوید، اما با انجام این کار، او و واتاری در خطر بودند. با این حال، او طردهای مداوم زیادی را در زندگی تجربه کرده بود، این درد باعث می شد از مردم فاصله بگیرد و خود را منزوی کند، عملاً همه چیز داشت جز دوستان یا به عنوان یک زندگی اجتماعی، و این که واتاری به او اجازه می داد کاری را انجام دهد. تا زمانی که روی دیگران تأثیر منفی نداشته باشد، او را به سمت برون گرایی سوق می دهد، که این امر باعث افزایش طرد شدن او در جوانی می شود.
-چطوره من بهت کمک کنم و دوستت باشم؟ به دروغ گفتن، ریوزاکی اصلا او را نمی شناخت، و نه احساس خوبی داشت، با این حال به واتاری فکر می کرد.
-من هم نه.
-دوست دختر داشتی؟ با بلوندی به نام آشنا شدم
میسا آمنه و زنی مو مشکی به نام کیومی تاکادا. آنها هر دو شریک زندگی من بودند، با این حال، من با آنها احساس راحتی نمی کردم.
-نه من تا به حال دوست دختر نداشته ام، هرگز کسی را نبوسیده ام، هیچ کس تا به حال مرا لمس نکرده است، من هرگز رابطه جنسی نداشته ام.
-چقدر مخلص هستی، اما، هرگز این نیاز را احساس نکردی...- لایت جمله را تمام نکرد، با این فرض که ریوزاکی آن را خوب درک می کند.
-نمی دونم، من تا حالا اون قسمت رو لمس نکردم.
-وای. فکر نمیکردم همچین کسی رو ببینم حدس می‌زنم دلیلش شغل شماست و احتمالاً این واقعیت که با مردم ارتباط خوبی ندارید. برای من هم سخت است، مردم چیزها را متفاوت از من می بینند، به نظر من خیلی نادان به نظر می رسند، با این حال، فکر می کنم داشتن چنین رابطه ای با مردم ضروری است، اما فکر می کنم من و شما خیلی خوب با هم کنار می آییم.

آن‌ها در نبردی از نگاه‌ها، نفس‌های آهسته و لرزش‌های نامتجانس در دستان ریوزاکی روبه‌روی یکدیگر بودند. لایت شانه ریوزاکی را گرفت و با خوشحالی لبخند زد. این برای او عجیب به نظر می رسید، هیچ کس تا به حال با این همه اعتماد با او رفتار نکرده بود.
-ریوزاکی، کار خوبی است. ما در این تحقیق پیشرفت زیادی داشته ایم. فقط سه روز دیگر می‌خواهید مقصر را پیدا کنید.
-ممنون لایت ولی خیلی کمکم کردی.
"خوش اومدی." لایت طبق معمول به او لبخند زد. *
ریوزاکی خیلی به این فکر می کرد که چگونه هرگز با کسی نبوده است. این ایده او را ترساند.
-نور، دیگه دیر شده، اگه بررسی رو بذاریم واسه امروز، نظرت چیه؟
-هر چی بخوای
-و بله، شما هم به من لطف می کنید.
-آره کدام؟
-آیا مرا می بوسید؟- یک سوال دیگر، ریوزاکی از تایپ حروف و اعداد دست کشید، نخ کشیدن را متوقف کرد و از روی صندلی بلند شد و آغوش طولانی خود را تا ران هایش رها کرد و در سینه اش محصور شد.
لایت حرکتش را متوقف کرد، چیزی نگفت، تحت تأثیر قرار گرفت، فکر نمی کرد ریوزاکی چنین سلیقه ای داشته باشد، فکر می کرد گیج می شود و با او صحبت می کرد تا مبادا گذراندن وقت با افرادی غیر از واتاری و او برای او بسیار سخت باشد.
-بله.
ریوزاکی به او نزدیکتر شد، بدون اینکه یک ثانیه بیشتر به آن فکر کند، لایت درست متوجه شده بود، او گیج شده بود، اما او این فرصت را داشت که هر چیزی را که می خواست تجربه کند و با آن "بله" بیش از حق داشت.
-منو میبوسی؟
این یک پیشنهاد تکانشی بود، ایده ای که ساعت ها طول کشید تا به آنچه که بود تبدیل شو. ریوزاکی در مورد آنچه لایت به او گفته و از او خواستگاری کرده بود بسیار فکر کرده بود، درست است که او تنها بود و واتاری نیازهایی را که شخص در جنبه خواستگاری یا دوستی دارد برآورده نمی کرد، واتاری به پدر بودن نزدیکتر بود. وقت آن بود که بداند او طرف کدام طرف است، او می‌دانست که جامعه به این واقعیت نزدیک‌تر می‌شود که زوج‌های دگرجنس‌گرا بهتر هستند، با این حال، از آنجایی که به آن زندگی عادت نداشت، احساس نمی‌کرد بخشی از آن جامعه است. برای دادن زندگی کرد نه برای دریافت*
-بله- لایت این را گفت، نه به این دلیل که او واقعاً جذب ریوزاکی شده بود، یا به شدت او را دوست داشت، یا حتی او را دوست داشت، زیرا آنها فقط سه روز بود که یکدیگر را می شناختند، بلکه او این کار را کرد، زیرا به واتاری قول داده بود که به خوبی از او مراقبت می‌کردم و برای خوشحالی او هر کاری می‌کردم.
-راستی؟ -ریوزاکی گیج شده بود، فکر می کرد او را کاملاً رد می کند-، من، فکر نمی کردم ... شما بپذیرید. این فقط یک بوسه خواهد بود، فقط می خواهم بدانم چه حسی دارد.
-معلومه مشکلی نیست من می توانم هر چیزی را که می خواهید به شما یاد بدهم، حتی ... - لایت با شهوت به ریوزاکی نزدیک شد و تظاهر به جذابیت فیزیکی زیادی برای او کرد و شروع به بوسیدن او کرد.
در وسط بوسه، تنفس مداوم و آشفته بسیار قوی بود، لایت در آن بوسه حکمرانی کرد، همانطور که ریوزاکی هرگز فرصت انجام آن را نداشت، حتی اگر سه روز را صرف خوردن گیلاس کرد و سعی کرد با آن گره بزند. در حالی که زبانش در مرکز بود تا بهتر ببوسد، در نهایت از گیلاس متنفر شد، اما موفق شد، سپس ساقه را در دهانش گذاشت و شروع به مانور برای رسیدن به آن کرد.
ریوزاکی احساس کرد که زبان و بزاق لایت از داخل دهانش عبور می کند، بدنش می لرزید، سعی کرد چیزی را نگه دارد، زیرا در عین حال خفه کننده و خوشمزه شد، اما چیزی پیدا نکرد، بنابراین لایت را با گردن در آغوش گرفت. ، تا این احساس را نداشته باشم که روی زمین می افتم، حتی اگر فقط برای چند ثانیه باشد. نور چشمانش را باز کرده بود، تمام عبارات ریوزاکی را می دید، با هر حرکتی در دهانش تحت تاثیر قرار می گرفت، زیرا با وجود اینکه لایت اوضاع را کنترل می کرد، ریوزاکی باعث شد لایت بهترین لذت را که هیچ دختر دیگری به او نداده بود، حس کند. گیلاس در آن زمان متحدان ریوزاکی بود.
لایت گهگاهی بزاق دهان را می بلعید، دهان ریوزاکی طعم آب نبات مذاب با تکه های توت فرنگی می داد، و دهان لایت طعم شیرینی داشت، ملایم بود، شاید بزاق آن دو نیز مخلوط شده بود که دیگر قابل تشخیص نبود که کدام لذیذ است. خوشمزه - لذیذ.
ریوزاکی شروع به یادگیری کرد و خیلی زود زبانش در برابر تلاش لایت برای پیروزی در نبردی که قبلاً شکست خورده بود، فشار آورد، لب هایش را به طور ظریف گاز گرفت و با دیدن اینکه کنترلش را به دست آورده، شروع به مکیدن زبان لایت کرد.
بوسه از قبل حدود هفت دقیقه ادامه داشت، لب های گوشتی لایت و ریوزاکی ورم کرده بود.
-ب-بیشتر...
ریوزاکی گفت و ناگهان لایت را برداشت و لایت پاهایش را دور باسن ریوزاکی حلقه کرد و به دنبال صندلی فلزی چرخان پشت سرش می گشت، تاریکی اتاقک کوچک با نورهای مات جدیدترین و پیشرفته ترین صفحه های کامپیوتر آن زمان تار شده بود. او آنها را با خوشامدگویی در آغوش گرفت، آن دو در آب میوه های بسیار شیرین خود خفه می شدند، آنها خود را در لذت و قلقلک بوسه گیج کننده گم کرده بودند، آنها در حالت خلسه بودند، ریوزاکی تصور می کرد تمام روز لایت را می بوسد، در حالی که لایت، او تصور می‌کرد، قبلاً با ریوزاکی چیز داغ‌تری داشت، زیرا ریوزاکی ران‌های او را نوازش می‌کرد در حالی که او را بالا نگه می‌داشت تا باعث سقوط او و خراب کردن لحظه نشود.
ریوزاکی به لطف لمس پاهایش، صندلی را کنترل کرد و آن را طوری قرار داد که بتواند بنشیند.
بین نوازش ها تردید کرد: «لایت... به من یاد بده... چگونه دوست داشته باشم.
برای ریوزاکی، عشق ورزیدن، آموختن انجام تمام آن گناهانی بود که بیش از حد ممنوع است؛ اما برای او احساساتی نیز وجود داشت که بر یک رابطه پایدار و جدی مبتنی بر محبت و عشق مداوم متمرکز بود.
-ریو...آهههه.
لایت در حال نغوظ بود، او در شلوار نازک و گران قیمت خود احساس حبس می کرد، که می خواست آن را به همراه لباس زیرش خراب کند، بدون اینکه ریوزاکی انگشتی را در آن قسمت قرار داده باشد. بوسه ها قوی تر و پرشورتر، اما ظریف و طولانی تر شدند.
خیلی زود، ریوزاکی از لایت جدا شد، لب هایش از هم باز شد، نفس شیرینش به بینی لایت برخورد کرد و ذهنش را منفجر کرد، تصور کرد که چه خورده است و در نتیجه آن انفجار بوسه ای با طعم توت فرنگی را روی کامش می بیند. لبهای صورتی او که کمی رنگ پریده بودند شروع به حرکت کردند و در حالی که نگاهش را پایین انداخته بود گفت:
-لایت... ممنون. حالا فرق عشق واقعی و تب را می دانم.
لایت را از روی او برداشت و او را روی صندلی فلزی نشست، سیستم های کامپیوتری را خاموش کرد و چراغ اتاق را روشن کرد، برای آخرین بار به او نگاه کرد و آهی کشید. یه جورایی کاری رو که کرده بود باور نمی کرد، اما از هیچ چیز پشیمون نبود، با وجود اینکه پسر بود (و خیلی کوچیکتر از خودش) ازش نهایت لذت رو برد.
او با اشاره به شلوار مرد مو قهوه ای گفت: «اوه و لایت، من را ببخشید.» او پشت گردنش را خاراند و بالاخره بیرون آمد و گفت: -. متشکرم
لایت، فکر نمی کردم این را از من بپذیری.
لایت شوکه شده بود، ترسیده بود، باور نمی کرد چه اتفاقی دارد می افتد، نفس هایش دوباره شروع به جریان یافتن کرد، اما این بار بسیار آشفته، ترسیده. حسی فوراً در وجودش جاری شد، نمی توانست آن را توضیح دهد، آن احساس در تمام بدنش جاری شد، او را زندانی کرد، از رگ هایش گذشت، در سینه اش نشست، قلبش را به شکلی نامتجانس می تپید. او احساس نابودی کرد، سرش را پشت پشتی فلزی صندلی آویزان کرد، سعی کرد به نحوی آرام شود، یادش نرود که چه اتفاقی افتاده است، اما نمی‌توانست، خیلی درد می‌کرد و نمی‌دانست چه کند. انجام دادن. چشمانش شروع به گریه کرد، ناله کرد، با قرنیه های پر آب به سقف نگاه کرد و ناخودآگاه دستی به سینه اش زد و شروع کرد به حبس کردن پیراهن سفیدش همراه با کراوات، به همان شکل، انگشتانش را با یک شبیه سازی پایین انداخته بود. آرام، پر از عصبیت و اضطراب، از روی شکمش می گذرم، بعد از کمربندش.
ماساژی از ناحیه فاق او بلند شد که باعث لرزش و هیجان او شد. با ناامیدی و درد در سینه، شلوارش را درآورد و زیر قوزک پا گذاشت. او می خواست آن توده خشمگینی را که ریوزاکی ایجاد کرده بود، آرام کند، او را نمی شناخت، اما از نظر جسمی جذب او شده بود، شاید این خیلی به او صدمه می زد زیرا هرگز هر زمان که می خواست و با هرکسی که می خواست از انجام یک عمل جنسی محروم نشده بود. اولین بار بود که اینطور رد می شد. آنها همیشه هوی و هوس او را برای ارضای جنسی برآورده می کردند.
ریوزاکی دوباره مثل مردی ناامید وارد اتاق شد، لایت با دست روی عضوش، شلوار پایین و چشمان پر از اشک کاملاً باز ماند.
غیر منتظره بود.
-لایت... می خوام به من یاد بدی که چطور دوست داشته باشم.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now