نخ زخمی

3 0 0
                                    

رشته های قرمز سرنوشت نخ‌های زرشکی نامرئی که به هم‌نفس متصل می‌شوند و به دور هر یک از صورتی‌هایشان می‌پیچند. می تواند گره بخورد، کشیده شود، گره بخورد و نازک شود، اما هر چقدر هم آسیب ببیند، نمی تواند بشکند.
اکثراً این داستان را رد می کنند و آن را یک افسانه، داستانی کودکانه می دانند. L احتمالاً در میان این افراد بود، اگر این واقعیت نبود که او می توانست هر یک را ببیند.
این مهارت عجیب او بسیار دردناک بود. باید هر روز آنها را ببینید، درهم و برهم و ضعیف شدن آنها را تماشا کنید، ببینید که چگونه خودشان را اصلاح و تقویت می کنند.
البته او رشته خودش را داشت - اما هرگز از نوع رمانتیک نبود، و بین ده‌ها موردی که در سرتاسر جهان داشت حل می‌کرد، تا زمانی که مشکلی برایش ایجاد نمی‌کرد، فکر می‌کرد که می‌تواند سرنوشت را به حال خودش رها کند.
با این حال، گاهی اوقات دوست داشت تصور کند چه کسی می تواند در آن سوی رشته باشد. دوست داشت به چهره‌ها و شخصیت‌ها فکر کند، حتی گاهی اوقات نامی برای آنها تعیین کند - به این فکر کنید که اگر آنها در آن بودند زندگی او چگونه بود.
‏L هرگز یک تیپ رمانتیک نبوده است، اما او کاملاً از ایده شخصی در آن سوی رشته خوشش می آمد.
او همیشه فکر می‌کرد که با فردی بسیار متفاوت با او جفت می‌شود - مهربان، ساده‌لوح - آدمی که سرنوشت دوست دارد او را با او قرار دهد.
بنابراین تنها می توان تعجب L را تصور کرد که او متوجه شد که شخص در انتهای دیگر آن رشته لایت یاگامی است.
دیدن شخص نور، حس عجیبی را به همراه داشت، بال زدن در شکم L و گرما در گونه های او.
او از هوش پشت چشمان قهوه ای طلایی اش خوشش می آمد،
وقتی که به اندازه کافی گسترده لبخند زد، چشمانش به صورت هلالی جمع شد،
طرز بیان کلماتش
و وقتی برای اولین بار آن مسابقه تنیس را بازی کردند، L با یک حس کاملاً جدید آشنا شد - احساس ... به چالش کشیده شدن. این باعث شد خونش سریعتر پمپاژ کند و ذهنش تیزتر شود و قلبش با این تجربه سرخوشانه به تپش بیفتد.
با ضربه آخر توپ تنیس روی زمین، خط‌نما پیروزی لایت را اعلام کرد. جمعیت غرشی بلند کردند.
چرخ دنده های دیوانه وار ذهن و ضربان قلبش شروع به کند شدن کردند. نفس نفس زدن به سمت نور برگشت و فقط جلوی لبخند زدنش را گرفت.
در حالی که جفت با هم دست می دادند، ال با نفس نفس گفت: "تو من را زدی، یاگامی کان."
دست پسر دیگر گرم و لطیف از عرق بود. این احساس یک سوزن سوزن شدن به ستون فقرات او فرستاد - احساس خوشایندی. او به L آن لبخند دوستانه و خلع سلاح کرد.
"متشکرم، ریوگا. این اولین باری بود که بعد از چند سال واقعی بازی کردم."
یک چالش.
"تو اولین دوستی هستی که تا به حال داشتم."
پس از بیان این کلمات، سکوتی در هوا ماندگار شد
و خفه کننده
دستبند بین آنها
صدای جیغ زدن صدای جیغ زدن
آنها را به هم نزدیک می کند درست مانند نخ بین آنها.
جز اینکه تارها عشقی را نشان می‌دادند که ممکن بود بتوانند آن را به اشتراک بگذارند،
و دستبندها سرنوشت ناگواری را که در انتظارشان بود را نشان می داد.
لایت با تمام قدرت به صورت L کوبید و درد داشت.
آنها به دعوا ادامه دادند و اشیا را از روی میزها ریختند و اثاثیه خانه را زیر پا گذاشتند.
"تو میخوای راضی باشی مگر اینکه من کیرا باشم!"
این درست بود؟ شاید. اگر لایت کیرا بود، همه چیز حل می شد - او را برای مجازات اعدام می فرستاد، می توانست ژاپن را ترک کند، و لایت و چشمان طلایی اش در گوشه های سرش کمین نمی کرد. مشکل حل شد.
اما اگر لایت کیرا نبود... آن وقت چه اتفاقی می افتاد؟
آیا آنها بالاخره عاقبت بخیر خود را خواهند داشت؟ یا لایت به مسیر فعلی خود ادامه می دهد - با میسا ازدواج می کند، به گروه ضربت می پیوندد و دیگر هرگز L را نمی بیند؟
هر چه بیشتر دستبند می ماندند، ال گیج تر می شد. معمولاً افکار او به سرعت شکل می گیرد، راه حل ها و پاسخ های منطقی به او می دهد، به او قصد عمل می دهد.
اما با لایت... L می‌توانست تمام شواهد مجرمانه دنیا را داشته باشد، اما تنها چیزی که لازم بود یکی از آن لبخندهای زیبا بود و ابری بر ذهنش فرود آمد و اراده‌اش را تضعیف کرد.
خطرناک بود می تواند به همه آنها پایان دهد. اگر L شکست خورد، عدالت شکست خورد.
لحظه ای که لایت گرفت
به نظر می رسید که نوت بوک از دست L's، رشته بین آنها درهم پیچیده شده است،
فرسوده و نازک
فراتر از تشخیص
نشستن کنار لایت بدون دستبند بین آنها عجیب بود. نبود وزن روی مچ دست راستش... آزاردهنده بود.
لایت هم مشکلی داشت. در بیرون، چیز زیادی تغییر نکرده است - هنوز هم همه افراد مشهور لبخند می زنند و وضعیت بدنی عالی دارند.
اما نوع نگاه او به L دیگر با چشمانی ملایم و طلایی نبود
اما با چشمانی سفت و قرمز
دوستت ندارم.
دروغ هایی که مردم به خودشان می گویند اغلب قانع کننده ترین هستند.
زنگ ها نابخشودنی به صدا در آمدند.
ال لبخند غمگینی زد. چطور به اینجا رسیده بود؟
به دستش نگاه کرد، جایی که نخ قرمز دور انگشتش زخم شده بود. درهم و تنش، به نظر می رسد که هر لحظه می شکند.
شاید... اگر L کار متفاوتی انجام می داد... قبل از این همه آشفتگی... آیا آنها عاقبت خوششان را رقم می زدند؟
"این تنها خواهد بود، اینطور نیست؟"
ساکت.
"من و تو به زودی راه خود را از هم جدا خواهیم کرد."
لایت او را گرفت
او را در آغوشش گرفت در حالی که L احساس کرد خودش از بین می رود،
لب های پسر دیگر به صورت یک پوزخند بیمار پیچید.
من اشتباه نکردم
از گوشه چشم متوجه رشته ای شد که زمانی آنها را بسته بود
رفته بود.
شکسته یا شکسته یا پاره نشده - فقط رفته است.
شاید به خاطر سرنوشت او بود
یاگامی لایت،
پسری با چشمان عسلی رنگ و لبخندهای ملایم،
و نه کیرا،
که با چشمانی به رنگ خون خشکیده به او نگاه کرد
و پوزخندی که می گفت من برنده ام.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now