خرید دو نفره👨🏼‍🤝‍👨🏻

14 1 0
                                    

"بیا این را هم بگیریم."
"ریوزاکی من شک دارم که شما واقعاً از آن استفاده کنید."
"البته که این کار را خواهم کرد. من جرات ندارم پولم را هدر دهم."
لایت در آن خرخر کرد و به L اجازه داد لباس زیر طرح دار توت فرنگی را داخل چرخ دستی خرید بیندازد، جایی که بین دسته کاغذ توالت و دو بالش یدکی که L خریداری کرده بود گم شده بود.
لایت در ابتدا بر این باور بود که L از آن دسته از خریدارانی است که فقط حداقل ها را خریداری می کند، اما به نظر می رسید که از خرید آخرین چیزهای براق و کوچکی که نظرش را جلب می کند لذت می برد.
با کمال تعجب، لایت خیلی به این موضوع اهمیت نمی داد، زیرا او نیز چنین فردی بود. تا کنون، آنها طیف خنده داری از اقلام غیر ضروری را خریداری کرده بودند، که شامل چهار مسواک (برای هر یک از آنها دو عدد)، سی رول دستمال توالت، دو بالش، شش بسته چیپس سیب زمینی با طعم BBQ، چهار بسته کلوچه، یک عدد کتاب استیکر کوچک، ده چوب دئودورانت (همه برای لایت)، شامپوی معطر توت فرنگی، و البته لباس زیر طرح دار توت فرنگی L.
"به نظر شما چیز دیگری نیاز داریم؟"
لایت با سرگرمی فکر کرد و پنهانی فکر کرد که L به همان اندازه که لایت هنگام خرید خود را مهار می‌کند، بد است. "نه، فکر می کنم همه چیز آماده است."
‏L با خوشحالی سر تکان داد و به انتهای ترولی چنگ زد و آن را به سمت پیشخوان هدایت کرد و لایت را نیز همراه خود کشید. مردی که در صندوق خانه بود، نگاه عجیبی به دستبندهای آنها انداخت، اما در حالی که اقلامی را که در چرخ دستی آنها بارگذاری شده بود اسکن کرد و آنها را داخل کیسه گذاشت، چیزی نگفت.
‏L با خوشحالی کیف ها را گرفت، اما با خوشحالی آنها را مستقیماً به لایت داد تا حمل کند. لایت به این دلیل به او خیره شد، اما L او را نادیده گرفت و او برای آنها پرداخت.
وقتی با اجناس تازه به دست آورده‌شان رفتند، مرد صندوق‌دار زمزمه کرد: «روز خوبی داشته باشید».
"روز خوبی داشته باشید!" ل فریاد زد و مرد فقیر را غافلگیر کرد تا جایی که تقریباً از روی صندلی چرخدارش افتاد. L از واکنش او بی حوصله برگشت.
"چرا این کار را کردی؟" لایت پرسید، بعد از اینکه بار دیگر توسط انبوه مردم پر سر و صدایی که در اطراف مرکز خرید می چرخیدند بلعیده شدند و نمی توانست جلوی خنده اش را به مهارت های اجتماعی ناامیدکننده L بگیرد. ل با حالتی مبهم گیج به او پلک زد.
"این یک آداب اساسی است، اینطور نیست؟ پاسخ دادن به محبت کسی با خودت؟"
لایت فقط فشار داد و سرش را تکان داد و یکی از کیسه ها را روی شانه اش گذاشت تا موقعیت راحت تری پیدا کند. ل متوجه مشکلی که در حمل کیف‌ها داشت، دست‌هایش را از جیب‌هایش بیرون آورد.
"در اینجا، من مقداری برای شما حمل می کنم."
هر دو بالش را که زیر بازوی لایت گذاشته بودند را کند و به سینه‌اش چسباند. برای کاهش وزنی که باعث درد شدید کمر لایت شده بود، کار خیلی بدی نکرد، اما حداقل او سعی داشت کمک کند. یا شاید عمداً  لایت در دست داشت...
لایت می توانست ده ها چشم را روی آنها احساس کند. او همچنین سخنان نامناسب زیادی را در مورد دستبندهای آنها شنیده است، مانند "این نوع اعمال باید محرمانه بماند!" یا "چه زوج عجیبی!" او می‌دانست که این ایده بدی است که با L در حالی که دستبند بسته بودند به خرید برود، اما به سادگی نمی‌توانست این ایده را درک کند که واتاری تمام وسایل شخصی‌اش را بخرد.
آنها با هم به سمت پارکینگ رفتند، جایی که واتاری با لیموزین همیشگی خود منتظر آنها بود. واتاری با دیدن آنها از ماشین پیاده شد و پشت را برای آنها باز کرد تا خرید را داخل آن بگذارند.
واتاری مشاهده کرد: «به نظر می رسد شما بیشتر از آنچه من در لیست قرار داده ام خرید کرده اید.
ال پاسخ داد: "ما چند مورد اضافی خریدیم، بله." واتاری به سادگی ابروهایش را بالا انداخت و به لایت کمک کرد تا چمدان ها را داخل ماشین ببندد.
"آیا اکنون آماده ای برای رفتن به خانه، ریوزاکی؟" واتاری از L پرسید، دستها با احترام پشت سرش کف زدند.
با این حال L پاسخی نداد. به نظر می رسید به جایی پشت لایت خیره شده بود. چه چیزی می توانست توجه او را به جایی جلب کند که کاملاً واتاری را نادیده گرفت؟ لایت چرخید و-
اوه
در سراسر خیابان، اگرچه کمی سایه‌دار از برگ‌های درختی بود که نور خورشید را در نیمه‌ظهر فیلتر می‌کردند، اما فروشگاه کوچکی بود که اقلام نسبتاً خطرناکی را در پنجره‌های کمی تاریک آن به نمایش می‌گذاشت، همچنین تابلوها و پوسترهای زیادی که جسورانه تمهیدات جنسی را برای همراهی با آنها اعلام می‌کردند. .
این منظره گونه های لایت را صورتی سرخ کرد و او به سرعت به دور نگاه کرد و نگاهش را به سمت L تغییر داد. L آن را کاملاً نادیده گرفت، همانطور که برای بسیاری از کارهای لایت انجام داد.
"بگو، واتاری، آیا من و لایت کان زمان کمی برای تلاش داریم؟"
واتاری، که ظاهراً از علاقه ناگهانی ال به چنین فروشگاهی ناراحت نشده بود، با احترام سر تکان داد.
"آیا قصد دارید یاگامی سان را با خود ببرید؟"
"بله."
ضربه فک لایت هم در کمال ناباوری و هم در خجالت باز شد. واتاری ساعت خود را بررسی کرد، هنوز تحت تاثیر اتفاقات رخ نداده بود، و پاسخ داد: "شما ساعت شش با گروه ضربت ملاقات دارید. پیشنهاد می کنم تا ساعت پنج برگردید."
"عالی. تا زمانی که ما رفته ایم، لطفاً بقیه خریدهایمان را در ماشین ببندید."
لایت همانجا ایستاده بود که همه چیز در جریان بود، تنها فکر منسجمی که در سرش وجود داشت این بود که چرا.
فقط چرا L باید او را اینقدر شکنجه می کرد؟ چرا L می خواست از یک فروشگاه بزرگسال بازدید کند؟ با این وجود با او؟
آیا او در حال گذراندن یک مرحله ناامیدکننده از بیداری جنسی بود؟ چرا اکنون، در همه زمان ها و همه روزها؟ چرا چرا چرا؟
واتاری تعظیم کرد و برگشت، دقیقاً همانطور که L به او گفته بود. در همان زمان، لایت به سمت L چرخید و به طور کامل و مطلق نتوانست لکه های صورتی روی گونه هایش را پنهان کند.
لایت زمزمه کرد: «ریوزاکی، چه جهنمی».
‏L سرانجام چشمانش را از فروشگاه جدا کرد تا با تابش خیره کننده لایت روبرو شود که آنقدر داغ شده بود که L تعجب کرد که در همان لحظه به توده ای از خاکستر تبدیل نشد.
"این کار زیاد طول نخواهد کشید. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که مردی مانند شما در چنین سنی از بازدید از یک فروشگاه بزرگسالان لذت ببرد."
"مطمئناً این کار را نمی‌کنم! شما نمی‌توانید چنین چیزهایی را تصور کنید، ریوزاکی. و بدتر از آن، اینها را می‌بینید؟" لایت در حالی که مچ دستبند زده‌اش را برای تاکید بلند کرد، پرسید: "اگر با اینها وارد شویم، همه فکر می‌کنند که ما یک زوج همجنس‌گرای عجیب و غریب هستیم!"
ال برای لحظه‌ای به او خیره شد، در حالی که با طغیان ناگهانی‌اش کمی عقب‌نشینی کرد، اما به‌سرعت بهبود یافت و به‌طور اطمینان‌بخشی به شانه لایت زد.
ال با لبخند کوچکی شرم آور گفت: "خوشبحالته. همه نمی توانند با بهترین کارآگاه دنیا قرار بگذارند."
لایت برای لحظه ای خیره شد در حالی که L به اطراف چرخید و به سمت خط عابر پیاده رفت، اما به سرعت اخم کرد و به طرفی نگاه کرد تا سرخ شدنش را پنهان کند.
او با ناراحتی پشت سر L حرکت کرد و زنجیرهایی را که آنها را به هم متصل می کرد، کمی کشید تا نوآوری و ناراحتی خود را کاملاً مشخص کند.
وقتی لایت در گذرگاه به او رسید، L اتفاقاً آن را فرصتی عالی برای آزار دادن او دید.
لایت کان تا به حال به فروشگاه بزرگسالان رفته بودی؟
لایت نگاهی پژمرده به او انداخت، دستانش را جمع کرد و چانه اش را بالا برد.
"من دارم، ریوزاکی، و واقعاً دوست ندارم دوباره این کار را انجام دهم." لایت غرغر کرد.
ال برای این حرف سرش را تکان داد و دستانش را در جیبش فرو کرد.
"من نکرده ام." ال متفکرانه سرش را عنوان کرد. "بیا فکرش را بکن، من هرگز کسی را به درستی در آغوش نگرفته ام. یا کسی را نبوسیده ام. و من یک باکره هستم." رو به لایت کرد و دوباره لبخند زد. "ببین، تو می تونی اولین نفر باشی..."
"چی نه!"
... برای همراهی من در فروشگاه بزرگسالان."
... اوه."
"فکر کردی ازت بخوام با من بخوابی؟"
"ریو-!"
"منظورم این است که اگر می خواستی می توانستی. من واقعاً مخالفتی ندارم. اگرچه باید قول می دادی که با من ملایمت کنی، باشه؟"
"ریوزاکی!"
"الان متوقف می شوم."
آنها یک بار دیگر در سکوت آنجا ایستادند. چرا چراغ لعنتی نمی تواند سبز شود تا آنها دیگر مجبور نباشند با این موضوع کنار بیایند؟ اینطور نیست که ترافیک آنقدر زیاد باشد. سکوت برای لایت بسیار ناخوشایند می شد، بنابراین او در نهایت با تلاش دوباره برای رهایی از تمام این مخمصه، سکوت ناخوشایند را شکست، حتی اگر در این مرحله اساساً ناامیدکننده بود.
"آیا نمی‌توانی هر چیزی را که امیدواری در این روز انجام دهی انجام دهی؟ آیا این واقعاً زیاد است که بخواهیم؟"
‏L زمزمه کرد: "اما بدون تو با من یکسان نیست." قبل از اینکه لایت بپرسد منظورش چیست، چراغ راهنمایی سبز شد و L به طرز غیرمعمولی خوشبینانه از جاده عبور کرد. لایت از شرم سرش را پایین انداخت. اگر مردم او را اینطور ببینند چه فکری در مورد او خواهند داشت؟ با این وجود، با دستبند به یک مرد، به یک فروشگاه بزرگسال می روید؟ اگر کسی که می‌شناخت او را می‌دید... تمام زندگی اجتماعی‌اش در خطر می‌افتاد. لعنت به تو، ال.
برگ های بدون دانه بیرون فروشگاه وقتی پا بر روی آنها گذاشتند صداهای خش خش آزاردهنده ای ایجاد کردند. لایت هنوز از خجالت سرش را آویزان کرده بود، در حالی که L's خوش بینانه به بالا نگاه می کرد، مانند کودکی که یک اسباب بازی جالب را در قفسه بالایی دیده بود.
لایت ناگهان متوجه شد که کل این سناریو چگونه می تواند منجر به زخم شود، با عجله زنجیر را کشید.
او زمزمه کرد و درخشنده فریاد زد: "ال"، "بیا برگردیم. لطفا."
"لطفا اینقدر بی دلیل نباشید. ما این همه راه را آمدیم، پس دیگر فایده ای برای بازگشت ندارد."
لایت خشمگین می‌خواست بگوید ما از خیابان عبور کردیم، اما وقت نکرد تا L با لبخندی گشاد روی صورتش در را باز کند.
وقتی لایت پشت دوست مو جوهری اش به داخل مغازه کشیده شد، زمزمه کرد: «اوه خدا». چشمانش را بست و صورتش را بین دستانش فرو کرد. هر چقدر هم که کلیشه ای به نظر می رسید، او واقعا آرزو می کرد که کاش سوراخی در زمین باز شود و او را ببلعد، زیرا، انصافاً، ورطه ای بی نهایت از تاریکی و تنهایی، مطمئناً بهتر از این خواهد بود.
وقتی وارد شدند در کمی صدا داد. بوی... بوی...اوق
البته لایت جرات نداشت دستانش را از صورتش دور کند و چشمانش را با خیال راحت بسته نگه داشت. او قبلاً به یک فروشگاه بزرگ‌سالان رفته بود، اما بهشت می‌داند که در این فروشگاه چه چیزی می‌تواند وجود داشته باشد، و بهشت می‌داند که L چه می‌توانست بکند در حالی که لایت ایستاده بود و بی‌صدا دعا می‌کرد که سقف روی او فرو بریزد.
هرچند حرکت دستبند را احساس نکرد. L احتمالاً از دیدن همه اسباب‌بازی‌های لذت‌بخشی که اتفاقاً به نمایش درآمده بودند، ناراحت شده بود.
خب نمی توانست بگوید به او تذکر نداده است.
صدای زنانه شاداب فریاد زد: "آیا برای چیزی به کمک نیاز داری؟"
خواهش می کنم، ال
لایت بی صدا التماس کرد، چهره ای هنوز در دستانش پنهان است، لطفاً من را زیاد شرمنده نکن.
"ممنون، اما نه. من و دوستم خوشحالیم که مرور می کنیم."
‏L در پاسخ غرغر شد و زنجیر بین آنها به صدا در آمد. اگرچه به نظر می رسید که L به سمت او می رود، نه اینکه او را به جلو بکشد.
انگشتان باریک ناگهان دور مچش حلقه شدند و ناگهان سعی کردند دستش را از صورتش دور کنند. خوشبختانه، لایت تا حدودی آن را دید و آنقدر قوی بود که همچنان بتواند صورتش را پنهان کند و مچ دستش را از چنگال خارج کند.
"بیا، لایت کان، داری این فرصت را هدر می دهی."
لایت با یک "نه" خفه و عصبانی پاسخ داد!
ال بی حوصله خندید، این بار سعی کرد انگشتان سردش را بین صورت و دست لایت ببرد و سعی کرد دست هایش را از صورتش دور کند. مشکلش چی بود؟ آیا او نمی توانست به تنهایی در این تجربه جدید تلاش کند؟
"اگر با من به اطراف نگاه نکنی، به پدرت می گویم که با من به فروشگاه بزرگسالان رفتی..."
لایت، که در آستانه برداشتن سر ال درست از جایی که ایستاده بود، با عصبانیت دست هایش را از صورتش جدا کرد. می‌توانست خونی را حس کند که گونه‌هایش را به رنگ صورتی خشمگین درآورده بود. حتما شبیه گوجه فرنگی بود.
ل به او لبخند زد و با خوشحالی زنجیر را کشید و با خوشحالی از راه افتاد تا برود تا پولش را تا دلش هدر دهد. البته، در نمایش واقعی، L هرگز با شادی به جایی نمی‌پرد، اما این نویسنده از تماشای رنج لایت لذت می‌برد، بنابراین باید این کار را انجام داد.
لایت می‌توانست احساس کند بانویی که L با او صحبت می‌کرد، چشم‌هایش مانند یک جفت لیزر در پشت سرش می‌سوخت. نور لیزرهای خودش را روی زمین ثابت نگه می‌داشت، زیرا در سمت راستش خانم صندوق‌دار و سمت چپش... خوب، سمت چپ او جایی بود که واقعاً از نگاه کردنش پشیمان می‌شد.
"خوشحال میشی لایت کان؟" ال پرسید و لایت عملاً می‌توانست صدای آزاردهنده‌اش را احساس کند.
لایت چشمانش را پاره کرد تا خیره شود. اگر به اندازه کافی تلاش می کرد، شاید می توانست L را با کره چشمش به سیخ بکشد...
ال تماس چشمی آنها را با یک «آه!» تند و چرخش سریع سرش قطع کرد که نشان دهنده تعجب نادری بود. با این حال، او به سرعت شور و شوق خود را به دست آورد و سرش را کمی خم کرد تا بلند کند...
‏L دوباره صاف ایستاد تا شلاق سیاه و براقی را نمایان کند که با دسته ای چرمی تیره و کلاف های بلند و نازکی که در حالی که او آن را نگه می داشت به پاهای او می خورد.
ال در حالی که شلاق را بررسی می کرد، زمزمه کرد: «فکر می کردم مار است، و اجازه داد تا دسته را به حالت متزلزل معمول خود، با اشاره و انگشت شستش، به لبش آویزان کند، «چه تصور مسخره ای.
لایت وحشت زده به او خیره شد. شرم نداشت؟!
زمانی که مدت زیادی در توالت رفت از لایت آزرده خاطر شد، اما هیچ ابایی از تفکر عمومی در مورد شلاق جنسی نداشت، در حالی که به مرد دیگری که هیچ رابطه جنسی با او نداشت زنجیر شد؟! چه لعنتی؟!
‏L لایت را دید که به او خیره شده بود، و پرسید: "چیزی شده، لایت؟ تو خیلی خیره شده ای." تازیانه را دراز کرد، انگار پیشکش صلح می‌داد، «دوست داری؟
لایت بدون حرف، به سادگی سرش را سریع و مکرر تکان داد و L شانه هایش را بالا انداخت و چرم های بلند را دور مچش پیچید تا از کشیده شدن روی زمین جلوگیری کند. با میسا؟ او قبلاً در مورد سکس به اندازه کافی زورگو بود و آخرین چیزی که او می خواست تشویق او بود. از این فکر لرزید.
‏L زمزمه کرد: "فکر می کنم می توانم برای این کار استفاده کنم."
"شاید بتوانید به من کمک کنید تا آن را امتحان کنم؟"
"نه."
"از دست دادن تو، لایت کان."
ال تازیانه را در گهواره بازوهای لایت گذاشت که کودکانه روی سینه اش ضربدری شده بود. لایت صورتی حتی عمیق‌تر را برافروخت، اما جرأت نداشت شلاق را رها کند، که فقط باعث خجالت و شرم عمومی بیشتر می‌شد.
"ریوزاکی، من گفتم نه."
"لطفاً آن را برای من نگه دارید. اگر نمی خواهید شرکت کنید، مطمئناً حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که وسایل من را نگه دارید."
قبل از اینکه لایت وقت داشته باشد پاسخ دهد، چیز دیگری توجه دوستانش را به خود جلب کرد و او به اطراف چرخید تا به مجموعه بزرگی از ...اسباب بازی.
بعضی‌ها آنقدر بزرگ بودند، لایت فکر می‌کرد که چگونه کسی می‌تواند روی زمین جا بیفتد... نه، این مسیر فکری را دنبال نکنید. L نیز مجذوب آنها به نظر می رسید. وای خدا به من نگو که میخواد...
قبل از اینکه لایت حتی سعی کند دوست مخرب خود را از انجام کاری باز دارد، L یکی از قفسه ها را از روی یکی از قفسه ها برداشته بود و آن را با پلاستیک محافظت می کرد. و به نظر می رسید ... چشمان L از اسباب بازی به سمت فاق خود لایت می چرخید.
متوجه شد که چه اتفاقی دارد می افتد، نفس نفس زد و با دست آزاد خود را از نگاه L پنهان کرد.
"ریوزاکی!" لایت فریاد زد: "چه جهنمی؟!"
ل نگاهش را دید و دوباره آن لبخند کودکانه را به او تحویل داد و اسباب بازی را دراز کرد.
"لطفاً این را نگه دار،" ال گفت: "لطفاً می خواهد مادرش را ببرد تا عروسکی را که از فروشگاه اسباب بازی انتخاب کرده بود و نه یک اسباب بازی جنسی عجیب و غریب را که به مردی در حدود سن خود می داد" در دست بگیرد و به او دستبند زده شد. .
خدایا...اگه پدرش اینجوری ببینه چی میگه؟ احتمالاً او را انکار می کرد. یا او را به زندانی در روسیه بفرستید. یا چیزی
شاید تنها نکته مثبت این سناریو این بود که دوستش را با موهای کلاغی از طریق یک جفت لنز جدید ببیند. معمولاً او یک دستگاه پوکر و تقریباً بی حرکت بود که در کنارش خمیده بود و صدای خشمگین جویدن و غر زدن را در حالی که با رضایت روی کیک خود می خورد و به رایانه اش ضربه می زد، ایجاد می کرد. اما حالا، او شاد و خندان بود، که مطمئناً چیزی بود که لایت هر روز نمی دید. L همچنین جنبه جنسی خود را آشکار می کرد (که او آشکار کرده بود که به سختی وجود دارد و فقط به خواسته ها و نیازهای بدن خود پی می برد زیرا یک مرد جوان درمانده را به آشفتگی که ایجاد می کرد کشاند.)
راستش، لایت مطمئن نبود کدام یک را ترجیح می دهد.
قرار بود از خجالت بمیرد. درست در آن زمان و آنجا. می توانست آن را حس کند. و همه اینها تقصیر L خواهد بود. ل، که بی شرمانه او را به یک فروشگاه جنسی کشانده بود. L، که او را در حالی که از میان قفسه‌های بسته می‌دید، پشت سرش می‌برد. L که ایستاده بود تا به راهروی لباس نگاه کند. ال، که داشت یک سر مشکی چرمی برمی داشت و از سرش کمان می کرد...
"تو چی فکر می کنی، لایت کان؟"
لباسی که L انتخاب کرده بود، یک چیز کم‌رنگ و سیاه بود که از چرم تنگ ساخته شده بود و سگک‌های متعددی در ناحیه ران‌ها، سینه و شانه‌ها داشت. و برای تکمیل همه چیز، یک جفت گوش گربه در بالا. از آنجایی که هیچکس آن را نپوشیده بود کمی بی شکل بود، اما لایت احتمالاً نمی توانست تصور کند که L با پوشیدن آن چگونه به نظر می رسد.
نه لطفا نه
"من می خواهم این را امتحان کنم، باشه؟"
"ریوزاکی..." لایت با وحشت به سختی گفت: "من... فکر نمی کنم شما مخاطب هدف باشید... که..."
"تو اینطور فکر می کنی؟ مطمئنم که افراد در هر سنی می توانند این لباس را بپوشند، لایت کان. انتظار نداشتم اینقدر تنگ نظر باشی."
دیگر نمی توانست کلماتی را از لبانش که بسته شده بودند عبور دهد، فقط سرش را تکان داد.
او را نادیده گرفت و به خانم پیشخوان نگاه کرد.
"ببخشید، اما رختکن کجاست؟"
زن با دست به پشت مغازه اشاره کرد.
"پایین پشت. مطمئن شوید که در را به درستی ببندید!" او جیغ زد.
ال با احترام سر تکان داد: متشکرم. "بیا، لایت کان."
لایت که عملاً سست شده بود، اجازه داد به اتاق‌های تعویض لباس کشیده شود. L در را ببندید، زنجیر زیر شکاف را ببندید تا بتوانند دستبند بمانند. لایت متوجه شد که صدای خش خش و جرقه زنجیری زیادی در آنجا می چرخید.
خب تقصیر خودش بود که چنین لباس تنگی خرید.
مزخرف مقدس... او یک تصویر ذهنی از L بدست آورد که آن چیز را پوشیده است. گوش‌های منفجر شده گربه احتمالاً در موهای آشفته‌اش گم می‌شوند، پارچه تنگ باعث می‌شود بدن عجیب او در مکان‌های عجیب و غریب برآمده شود**، و دم احتمالاً در لباس زیرش گیر می‌کند یا چیز دیگری.
لرزه ای بر ستون فقرات لایت در تصویر ذهنی جاری شد، آن هم نه خوب. او مطمئن بود که هیچ آمادگی ذهنی هرگز نمی تواند او را از زخمی شدن در دید واقعی باز دارد.
صدای باز شدن در را شنید و نگاهی به زن و شوهری انداخت که وارد شدند. یک پسر بلوند قد بلند و معمولی و یک دختر ریزه اندام با موهای مشکی. اوه، فوق العاده، افراد بیشتری برای او تحقیر در مقابل. این جفت در میان قفسه ها چرخیدند و شبیه یک زوج معمولی به نظر می رسیدند. خوب، حداقل آنها با هم عادی تر از لایت و ال به نظر می رسیدند.
در اتاق تعویض باز شد و لایت که از این لحظه می ترسید نتوانست جلوی خودش را بگیرد که به بالا نگاه نکند. او هزاران دعای درونی کرد، تا حدودی آرزو کرد که کیرا همین الان او را بکشد.
لایت نگاه نکن
انجامش نده
اما مجبورم.
نکن.
مجبور هستم.
اوه..
خوب.
مقدس....
وقتی او L را دید، چیزی جز آن چیزی بود که او انتظار داشت. فک لایت به زمین خورد در حالی که ال در را پشت سرش بست و با کنجکاوی به لایت خیره شد.
چشمان تیره.
جوراب ماهی مشکی به خوبی پاهای باریک او را تکمیل می کرد، پارچه تیره با پوست شیری و صاف ران L تضاد شدید داشت. آنها دقیقاً بالای زانوهای او به پایان می‌رسیدند و منظره‌ای دلپذیر از پوست لخت و رنگ پریده را به وجود می‌آوردند، قبل از اینکه چندین بند و سگک چرمی جوراب‌ها را به یک جفت شورت چرمی چسبانده بودند، که به‌طور شگفت‌انگیزی گرد و باسن او را فشرده می‌کرد. یک تاپ چرمی همسان، که آنقدر کوتاه بود که بیشتر نافش را نمی پوشاند، شانه های باریکش را در آغوش گرفته بود و پهنه صاف و لخت شکمش را نشان می داد. دستکش های بلند توری بازوهایش را از نوک انگشتان تا آرنج پوشانده بودند.
دور گردن باریکش یک یقه مشکی بود، با زنگی غیر کاربردی و جایی برای قلاب کردن افسار. یک دم بلند و مشکی روی پشت شلوارک به شکلی نشان‌دهنده چسبانده شده بود، که باعث شد یک ... لمس ویژه به کل لباس و علاوه بر همه چیز، دو گوش گربه سیاه رنگ بود که با افتخار از میان موهای تیره ال نگاه می کرد.
لایت خیره شد. ال به عقب خیره شد. اگرچه یک تفاوت کلیدی این بود که L مستقیماً به چشمان لایت خیره شده بود، در حالی که چشمان لایت در نقاطی دنبال می شدند که او معمولاً از L قدردانی نمی کرد.
بالاخره لایت چشمانش را از آن منظره باشکوه پاره کرد، زیرا متوجه شده بود که شلوارش در قسمت‌های خاصی تنگ‌تر شده و از بینی‌اش خون جاری شده است. برای L. خوب، اگر منصف باشیم، L در آن لباس کاملاً خیره کننده به نظر می رسید.
به نظر می‌رسید که ال متوجه چکیدن خون روی دامان لایت و برآمدگی ناگهانی شلوارش شد و با رضایت سری تکان داد.
"پس من آن را می برم شما دوست دارید این لباس ها؟"
لایت دوباره سرخ شد و به طرفی نگاه کرد و مجبور شد برای پنهان کردن برانگیختگی اش اخم کند.
"ت-تو خوب به نظر میرسی. آیا می توانیم عجله کنیم؟"
لعنتی، لایت از درون زمزمه کرد، من نمی توانم واکنش هایم را کنترل کنم. چه اتفاق لعنتی دارد رخ می دهد؟
‏L به طور کامل توافق کرد و لایت را دنبال کرد. چشمان او شروع به شروع مسیر اجتناب ناپذیر خود به سمت بدن L کردند... خدایا، آیا L همیشه چنین دوری پشت سر داشت؟ چگونه لایت قبلاً متوجه آن نشده بود؟ و بدتر از آن، تقریباً به نظر می رسید که L هنگام راه رفتن عمداً باسن خود را بیشتر از حد معمول تکان می دهد.
‏L ناگهان گفت: "لایت" و به دور خودش چرخید تا با او روبرو شود. لایت چشمانش را به صورت L دوید و از تمام خودکنترلی اش استفاده کرد تا چشمانش به سمت پایین نیفتد. او می‌توانست بفهمد که گونه‌هایش هنوز برافروخته است، و گونه‌های L اکنون صورتی کم‌رنگ شده بودند، اگرچه او آن را به خوبی پنهان می‌کرد.
"بله؟" لایت لکنت زبان، قورت غلیظ.
ال، در حالی که چشمان لایت هرگز از چشمانش دور نمی‌شود، گفت: «اگر می‌خواهی به پشت سر من خیره شوی»، «لطفا این‌قدر واضح نشان نده».
"اوه درسته..."
چطور...چطور متوجه شد؟! واقعا من اینقدر واضح بودم؟! فکر سبک. او به سرعت چشمانش را از پشت L جدا کرد، در حالی که دوستش همچنان او را در فروشگاه می کشاند.
"می بینی، لایت کان؟ این خیلی طول نکشید... اوه، به آن نگاه کن..."
لایت غلیظی را قورت داد و اجازه داد خود را با دوست ته ناممکنش درشت بکشند و هر قدر هم که می‌خواست اعتراض کند نمی‌خواست دیگر افراد در فروشگاه به او نگاه کنند.
چشمان لایت به طور انعکاسی به همه جا می چرخید و اطرافش را اسکن می کرد. اما شاید این بهترین ایده نبود که به محیط اطرافش نگاه کنید، با توجه به اینکه کجا بود. و نگاه کردن به چاق و چله L در پشت سر نیز بهترین ایده نبود. بنابراین تصمیم گرفت قفسه ها را نگاه کند و چشمش را به زوج جوانی که در راهروها هم تعقیب
ی کردند، نگاه دارد.
اگرچه شاید یک تفاوت اساسی این بود که احتمالاً هر دو رضایت داشتند.
زیرا لایت قطعا از این تجربه لذت نمی برد. نه یک ذره قطعا.
با این حال، مرد بزرگ کوچکترین بی علاقه به نظر می رسید. چشمانش به طور اتفاقی در اطراف مغازه سوسو می زد، اما به دنبال چیز خاصی نبود.
هوم... شاید او به رابطه جنسی و این چیزها علاقه نداشت؟
این زوج به سمت همان راهرویی می رفتند که اکنون ال و لایت در آن قرار داشت. لایت فکر می‌کرد، چرند، امیدوارم L سعی نکند با آنها صحبت کند.
برای اینکه سعی کند از هر گونه تعاملی جلوگیری کند، به سمت L حرکت کرد، به طوری که وقتی زوج وارد راهرو شدند، حداقل بین آنها ایستاده بود.
دختر اول آمد، پسر بلوند درست روی دمش. او با دیدن آنها لبخند زد، گویی آنها آشنایان کاملاً عادی بودند و نه دو زوجی که اتفاقاً از یک فروشگاه بزرگسال خرید می کردند، که بسیار باعث آزار لایت شد (نه اینکه ال و لایت یک زوج بودند. نه. البته نه.مزخرف!)
لایت به سادگی از تماس چشمی اجتناب می کرد و به نظر نمی رسید L متوجه آنها شود. یا، حداقل، L متوجه آنها شده بود، اما مشغول خرید او برای مراقبت بود. خدایا شکرت
زن و شوهر به طور معمولی قفسه ها را مرور می کردند و به کار خود فکر می کردند (اگرچه چشمان مردان بلوند هنوز اینجا و آنجا می چرخیدند).
ال هنوز همان کار را انجام می داد، اگرچه بیشتر به نظر می رسید که او صحنه جنایت را بررسی می کند تا اینکه به دنبال مجموعه ای از شلاق های جنسی باشد. او خم شده بود، و در آن لحظه لایت واقعاً می‌توانست قدر همه چیز را بداند، آن باسن‌های زیبا و ران‌های عالی و...
ال ناگهان شلاقی را رها کرد که بر خلاف  بود و لایت را از رویای او بیرون کشید. اون آدمی نبود که اینقدر دست و پا چلفتی باشه لایت با ناراحتی فکر کرد، شاید از اینکه برای اولین بار در یک فروشگاه بزرگسالان حضور پیدا کرده است، گیج شده است، باکره های درونگرا لعنتی.
خرخری از پشت سرش شنیده شد، صدای چیزی بین کنجکاوی مبهم و تحسین.
چرخش نور، بدن تقریباً از عصبانیت و خجالت می لرزد، و ناامیدانه در جست و جوی حواس پرتی، لطفاً فقط یک حواس پرتی.به نظر می رسید منبع صدا آن مرد بلوند بود که به محض اینکه چشمان لایت روی او نشست، چشمانش به سرعت چشمک زد.
او به چه چیزی نگاه می کرد؟ لایت به طرز ناخوشایندی گلویش را صاف کرد، نگاهش را به سمت دیگری دوخت. با این حال، به لطف مهارت های توسعه یافته اش در جاسوسی- *سرفه سرفه* منظورم این است که بخش محتاطانه بود، او موفق شد نگاهش را از گوشه چشم روی او ثابت نگه دارد.
در نهایت، بلوند از سر گرفت هر کاری که انجام می‌داد... که اتفاقاً خیره شده بود. خیره شدن به چی؟ نور دید پسر را ردیف کرد، چشمانی که او را دنبال می کرد باید نگاه می کرد... که بود...
لایت گاز گرفت، صورتی شد. موجی از شوک و اشتیاق اولیه برای دفاع از L باعث شد او به جلو بپرد و بازوهایش را بیرون بیاندازد که گویی دید آن مرد یک چیز واقعی و ملموس است که لایت باید از L محافظت می کند.
"ب- ببخشید!" لایت تار شد، به امید اینک گونه هایش آنقدر که احساس می کردند قرمز نباشد، "لطفا بس کن!"
چشمان مرد بلوند گشاد شد و نگاهش را به دور انداخت و ساکت ماند. لایت اکنون حضور L را پشت سر خود احساس می کند.
"ارو... لایت؟" ل به آرامی در حالی که شانه لایت را لمس کرد گفت: "چیکار می کنی؟"
لایت به او نگاه کرد، گونه ها حتی تیره تر شدند.احتمالا تا الان شبیه چغندر بود.
"آن مرد با حالتی ناشایست به تو نگاه می کرد!" لایت اعلام کرد.
ال از روی شانه لایت نگاه کرد، چشم های گشاد شده بلوند را بالا و پایین می برد. آن مرد کمی صورتی شده بود و نگاهش را منحرف می کرد.
دوست دختر متوجه این همه هیاهو شد و اشیاء فعلی را که در دست داشت روی زمین گذاشت.
"ببخشید؟ اینجا چه خبره؟!" چشمان لایت به او خیره شد و احساس همدردی با خانم جوان داشت. امیدواریم اخبار لایت را خیلی دلخراش نبیند.
لایت با خجالت وحشتناکی فریاد زد: "واقعاً، واقعا متاسفم."
فک بانوی جوان افتاد، اگرچه او به سرعت چانه‌اش را به شیوه‌ای تقریباً سلطنتی بلند کرد و بلافاصله دست‌هایش را دور دوست پسرش که ظاهراً همیشه وفادار بود، تلافی کرد.
"مسخره نباش!" او هق هق کرد و همسرش را محکم فشار داد: "کیکو هرگز این کار را نمی کند! من قبلا دوست دختر او هستم!"
او احساس کرد که L کمی به پشتش نزدیکتر می شود تا بتواند از روی شانه لایت کاملاً ببیند. او به دوست دختر نگاهی انتقادی کرد، صدای ملایمش در میان همه هیاهوها بی جا بود و گفت: "فکر نمی کنم لایت کان دروغ بگوید. مهارت های مشاهده او به احتمال زیاد بسیار بیشتر از مهارت های شماست. بدون توهین، البته."
"خب، ببخشید خانم گربه شلخته، اما کیکوی من..."
"من یک مرد هستم." ال صراحتاً اظهار داشت، اگرچه به نظر می رسید تا حدی توهین شده باشد. دخترک پلک زد.
"اوه، اوم... ببخشید..."
"در واقع."
"خب، به هر حال، کیکو یک فرد آبرومند و محترم است و هرگز چنین نگاهی به کسی نخواهد داشت!
درسته کیکو؟" دختر با آرنج به همراهش اصرار کرد.
کیلو به آرامی سری تکان داد و در حین انجام این کار با چشمان لایت روبرو شد. "بله."
لایت چنان شدید به او خیره شد که اگر این کار را به اندازه کافی انجام می داد، احتمالاً می توانست از چشمانش لیزر شلیک کند. ال هنوز درست پشت سرش بود و با دستانش روی پشت لایت از روی شانه اش نگاه می کرد.
اون خروس از چی حرف میزد؟ او به پشت سر خیره شده است! او نمی تواند این را انکار کند! بی‌عدالتی آن همه وحشیانه بود.
لایت خش خش کرد و با انگشت اتهامی نشان داد: «این یک دروغ محض است. من تو را دیدم، منحرف.
ل با صدای ملایم و یکنواخت همیشگی‌اش گفت: «ممم، من به راحتی می‌توانم پلیس را در مورد این حادثه آگاه کنم.»
"تو هیچ مدرکی نداری!" دوست دختر اعلام کرد و پایش را برای تاکید کوبید. L در آن لحظه چیزی را زیر لب زیر لب زمزمه کرد، چیزی که لایت کاملاً متوجه نشد.
"من نیازی به مدرک ندارم!" لایت فریاد زد: "دوست پسرت داشت به کسی غیر از تو نگاه می کرد، مردی، با این حال، به طرز نامناسب و جنسی! حرف من کافی است!"
ال با نرمی گفت: "لایت، آرام باش."
دختر با صدای بلند گفت: «او هرگز دوست ندارد دخترها را دوست دارد!
و - و دوست پسر شما به هر حال زشت است! و تو هم هستی!"
"آیا یک برچسب می‌خواهی، لایت؟" L با ترسو پیشنهاد داد و سعی کرد با گذاشتن یک برچسب توت فرنگی روی شانه اش، لایت را آرام کند.
"من عذرخواهی می کنم!" لایت برگشت، "ریوزاکی خیره کننده و زرق و برق دار است، از هر نظر ممکن است! او زیباتر از شماست! و ما در این نوع رابطه نیستیم!"
"چطور جرات داری؟!" دختر جیغی کشید و لایت احساس کرد که لرزه ای از ترس در سینه اش فرو می ریزد.
"ببخشید؟" صدای دور گفت لایت نادیده گرفته شد. #
"چی؟!" لایت به او گفت: "مشکلی با مواجهه با حقیقت سرد و سخت داری؟!"
"ببخشید!" صدا یک بار دیگر صدا زد.
"شما برای این هزینه خواهید پرداخت!!" دختر با صدای اهریمنی غوغا کرد: "تو می پردازی!"
"ببخشید!"
هر چهار نفر دور هم چرخیدند تا خانمی خشمگین و موهای صورتی را ببینند که به احتمال زیاد یکی از کارکنان بود.
"ما این نوع رفتارها را در این فروشگاه تحمل نخواهیم کرد! لطفاً هزینه اقلام خود را بپردازید و بلافاصله خود را حذف کنید!"
یک لحظه سکوت عجیبی در کل فروشگاه حکمفرما بود. لایت بلعیده شد. ال تازیانه را در دستش فشار داد، گویی برای نبرد آماده می شود.
‏L اولین کسی بود که اقدام کرد. دست آزادش را دور مچ لایت حلقه کرد و با عجله او را از مغازه به سمت پیشخوان کشاند. خانمی که آنجا نشسته بود و صندوق را اداره می کرد، که قبلاً کاملاً حبابی به نظر می رسید، اکنون در حالی که اقلام را اسکن می کرد ساکت بود.
لباس 600007 بود. ال آرام گفت
خانم سر تکان داد و ال در سکوت پرداخت کرد.
بالاخره مغازه را ترک کردند. لایت هرگز از بیرون بودن آنقدر احساس آرامش نکرده بود. حتی زمانی که برای اولین بار به ظن کیرا بودن از بازداشت خارج شده بود، هرگز از اینکه هوای خنک بعد از ظهر را روی صورتش احساس می کرد، خوشحال نبود.
خوشبختانه، یک کیسه پلاستیکی به آنها داده شد تا همه اقلامی را که خریداری کرده بودند در آن قرار دهند، اما یک مرد بالغ با لباس گربه آشکار که به مرد دیگری زنجیر شده بود، هنوز هم تعدادی کنجکاو - و شورش - را به سمت خود کشید.چشم ها.
آنها منتظر بودند تا از جاده عبور کنند، L کیسه را به سینه خود چسبانده بود. او به پایین نگاه می کرد، بنابراین لایت نمی توانست صورتش را ببیند. انگار... شانه هایش می لرزید.
شانه های ال می لرزید. درد دل نگران سینه لایت فرو رفت. داشت گریه می کرد؟ اگر اتفاق در فروشگاه او را ناراحت کرده بود چه؟
لایت با نگرانی به آرامی شانه او را لمس کرد.
"ریوزاکی؟ تو خوبی؟"
در کمال تعجب لایت، وقتی L به بالا نگاه کرد، گریه نمی کرد. در واقع، او حالت مثبت داشت. شانه هایش به نظر می رسید که از هیجان یا حتی عصبی می لرزند. گونه هایش برافروخته بود و کیسه را با حالتی تقریباً شرمگین به سینه اش بغل کرده بود.
خیلی بد شخصیت بود، بنابراین L نبود، با این حال شخصیتش خیلی زیاد بود، و در همان زمان خیلی L بود، لایت تقریباً از تعجب غافل شد. به نظر می رسید که یک دختر مدرسه ای عاشق شده باشد، آخرین چیزی بود که او انتظار داشت.
"تو.. تو واقعا فکر می کنی من زیبا هستم، لایت کان؟" ال گفت: صدایش ناپایدار و حتی نرمتر از همیشه.
چشمان او بسیار شبیه به انیمه می درخشید، تا جایی که لایت فکر می کرد کنتاکت یا چیزی به تن دارد.
لایت سرخ شد و به دور نگاه کرد. چرت و پرت، قرار بود چی بگه! او نمی توانست بگوید خوشگل نیست. که به احساسات L آسیب می رساند!
فقط تف کن، لایت. بدترین اتفاقی که می افتد چیست؟
"یعنی، آره، حدس می‌زنم تو خیلی خوشگلی..."
لبخند L با این حرف گشاد شد و سرخ شدنش عمیق تر شد.
ظاهراً از این پاسخ راضی بود، نگاهش را به سمت دیگری دوخت. آنها در سکوت به سمت ماشین برگشتند
-لایت از چیزی نزدیک به وحشت، و L در این شرمساری دختر مدرسه ای جدید او را توسعه داده بود.
واتاری، همیشه صبور، در پارکینگ منتظر آنها بود. با لباس جدید ال ابروهایش را بالا انداخت، اما وقتی ال کیف را داخل لیموزین فرو کرد، چیزی نگفت. لایت با عجله وارد لیموزین شد، جایی که تقریباً از خریدهایشان پر شده بود. ال در کنارش نشسته بود و انگار بهترین روز زندگیش بود.
"می بینی، لایت؟" ال، به طرز عجیبی خوشبینانه گفت: "تو حداقل کمی لذت بردی، نه؟"
لایت غرغر کرد: "من علناً تحقیر شدم، مجبور شدم از شما در برابر یک منحرف عجیب و غریب محافظت کنم، و چنان با مشتری دیگری وارد بحث شدیدی شدم که اخراج شدم. واقعاً جالب است."
‏L به طور کامل این را نادیده گرفت و توجه خود را به ساقی خود معطوف کرد.
"ببخشید واتاری؟"
"بله، ریوزاکی؟"
"من و لایت با یک زوج در فروشگاه دعوا کردیم زیرا دوست پسر پشت سر من را نگاه می کرد. و حدس بزنید لایت به دوست دختر او چه گفت!»
"چی بود، ریوزاکی؟"
سرخ شده بود و به جلو خم شده بود که گویی در حال آماده شدن برای افشای یک راز مهم است.
ال، تقریباً از خود راضی، لبخندی زد: «لایت گفت که من خیره‌کننده و زیباتر و زیباتر هستم!
آیا لایت فقط بهترین نیست!"
واتاری با نگاهی مشکوک به لایت به آهستگی گفت: «این خوب است که لایت بگوید، ال...». لایت به طرز ناخوشایندی به دور نگاه کرد و جرأت نداشت تماس چشمی برقرار کند، زیرا واقعاً می‌ترسید که واتاری او را بکشد اگر فکر می‌کرد لایت دست‌هایش را روی L گذاشته است.
واتاری آهی کشید و برگشت و به پشتی صندلی خود تکیه داد.
"خب، ریوزاکی، من ممکن است یک خبر خوب برای شما داشته باشم."
"مم؟"
واتاری آهی کشید: "جلسه شما در ساعت شش لغو شده است، به دلیل مسائل فوری که آیزاوا باید در آن شرکت کند. بنابراین، اگر می خواهید..." "شما ممکن است به فروشگاه برگردید."
خیر
خیر
لطفا. خیر
نه
ال رو به لایت کرد و یک بار دیگر لبخند زد.
"آیا این را شنیدی، لایت! ما می توانیم برگردیم!" L پرتو زد و از ماشین پیاده شد.
لایت شروع به گریه کرد
*نه... نه آن جور... اوه، ساکت شو...
**منظورم این نبود.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now