فایل ها روی میز جمع می شوند و سر و صدای چشمک زن بی وقفه من را به طرز شگفت انگیزی آرام می کند. ممکنه این رسم باشه؟
یک خمیازه، دو، سه... تیم تحقیقاتی من خسته شده است. خسته چون کیرا در سرتاسر جهان به سرعت پیش می رود و خود را با قربانیانی احاطه می کند که در رحمت او می میرند. همانطور که انجام می دهد؟ چگونه می توانید هیچ ردی از خود به جای بگذارید؟
واقعا دارم دیوونه میشم و نمیخوام اعتراف کنم. من فکر نمی کنم که تسلیم شدن یک گزینه است. نه زمانی که من 95 درصد مطمئن هستم که قاتل را در صفوف خود داریم.
چشمانم حرکت می کنند، با احتیاط از گوشه چشمم می بینند که چگونه انعکاس صفحه روی موهای قهوه ای او می افتد. به طرز وحشتناکی کامل، به خودی خود به طرز وحشتناکی بی رحمانه. لایت یاگامی، آدم کمالسازی که روز به روز وانمود میکند که نقاب بچهای خوب و مطمئن دارد. اما من را گول نزن لایت، دلیلی وجود دارد که من بهترین کارآگاه دنیا هستم.
دستم را حرکت میدهم و زنجیری را میکشم که به دستبندهای فلزیمان میپیوندد و مانع حرکت آزادانه ما میشود. یک اقدام امنیتی که شروع به آزار من کرده است. بهتر روی صندلی می نشینم و توجه لایت را به خود جلب می کنم که فکر می کنم ناگهان متوجه شد ساعت سه بامداد است.
-ریوزاکی، من نمی توانم چیز جدیدی پیدا کنم. - صدای جدی و خسته اش باعث می شود در سکوت او را تماشا کنم. تماشای او که موهایش را می خاراند و با صدای بلند خمیازه می کشد.
او شبیه یک پسر بچه است.
-اشکالی نداره یاگامی. اگه خواستی بخواب
دستش را بالا میآورد، لبخندی مضطرب میزند و زنجیر را روی میز میکوبد و انگشتانش را حرکت میدهد.
-مانند؟ ما گره خورده ایم، اگر شما یادتان نرود.
ریوزاکی. - هر بار که نام دروغ مرا تلفظ می کند با صدای خش خش زهرآگینی این کار را انجام می دهد، گویی خشم موجود همراه با هجاهایی که آن را تشکیل می دهند فرار کرده است.
انگشت شستم را می جوم و همچنان به او نگاه می کنم. سطح میز برای من سرد و سخت به نظر می رسد.
-اینجا بخواب می توانی سرت را روی میز بگذاری،
نه؟ من تو را رها نمی کنم، یاگامی.
-من اینجا نمیخوابم. - موهایش را از روی پیشانی اش کنار می کشد، با حالتی از خود راضی که مرا دیوانه می کند. او واقعاً در تظاهر به کامل بودن خوب است.
نادیده اش می گیرم و به مانیتورها نگاه می کنم و بعد به گاری شیرینی که آتاری دو ساعت پیش درست کنارم گذاشته بود نگاه می کنم. کیک توت فرنگی و خامه همیشه یک غذای خوشایند است.
-میخوای؟- قاشق رو تا سطح چشماش بالا میبرم، یه ور لبخند میزنم که میبینم چطور اخم میکنه و قیافه ناخوشایندی در میاره.
-میدونی من تحمل شکر ندارم. آن را از من دور کن
-میدانم. تماشای عصبانیت تو لذت بخش است، لایت. این باعث می شود شک من در مورد هویت شما به عنوان کیرا قوی تر شود.
او ناراحت است، مخصوصاً به این دلیل که دهانش را باز می کند و گریم خشمگینی روی صورتش می نشیند.
-این که معنی نداره! دست از سرزنش من بردارید! من کیرا نیستم همچنین، این چه نوع نظریه ای است؟
-کیرا یک قاتل، یک فرد بی رحم است که در بازی خدای دنیایی است که در سر او ساخته شده است. مطمئناً تحمل قند را ندارد، آدم با آن درجه لیاقت چنین لذیذی را ندارد. - توت فرنگی را به آرامی می مکم، بافت آن را می چشم و با شنیدن غرغر او لبخند می زنم.
به دلیل صدایی که ماتسودا از خواب بیدار شد، هر دو روی صندلیهایمان چرخیدیم. چقدر همیشه به موقع است.
-ریوزاکی، خوابم برد. - چشمانش را می مالد و به دیگر اعضای تیم ضربه می زند تا کم کم بیدار شوند.
-آنها می توانند در اتاق های طبقه بالا بخوابند. ظرف چند ساعت واتاری وظیفه اطلاع رسانی به شما را بر عهده خواهد داشت.
سوئیچیرو یاگامی به پسرش نزدیک میشود و دستهای محافظتی روی شانههای او میگذارد.
-پسرم هم باید بخوابه.
-پسرت نمیخواد بخوابه. - آهسته جلوی خودم تایپ می کنم و به شکایت خفه شده پسر سوئیچیرو گوش می دهم و مرا سرزنش می کنم که چرا نگذاشتم درست استراحت کند. - اما حق با شماست آقای یاگامی.
نعلبکی را روی گاری می گذارم و به سرعت بلند می شوم. تا زمانی که چند قدمی راه بروم و به لایت خیره نشده ام، متوجه نمی شوم که چقدر پاهایم بی حس شده اند. آنقدر زنجیر را می کشم که او را بی خود می گیرم و باعث می شوم چهار دست و پا جلوی من بیفتد.
-ریوزاکی! - بین خرخرها شکایت می کند، چند دقیقه ای طول می کشد تا آرام شود و بلند شود.
همه چیز در اطراف من ناپدید شده است، و به دلایلی عجیب، تصویر لایت مانند سگی لعنتی در مقابل من خمیده است، حرارتی را در زیر شکمم ایجاد می کند که مانند افعی می پیچد.
-ریوزاکی، بیشتر مراقب باش. - سوئیچیرو یاگامی شقیقهاش را ماساژ میدهد و طوری به ما نگاه میکند که گویی وضعیت هیچ چارهای ندارد. بقیه چند دقیقه پیش برای خواب به طبقه بالا رفتند. - شب بخیر.
در حالی که او از پلهها ناپدید میشود، خیره میشوم، بدون توجه به نالههای لایت در حالی که کنار من ایستاده و شلوارش را پاک میکند.
به دلیل سقوط
-چی اومده؟ تو به من صدمه زدی
من او را با دقت مشاهده می کنم. گونه هایش از عصبانیت سرخ شده، موهایش ژولیده و زانوهایش به نظر درد می کند. آسیب به لایت؟ به کیرا آسیب می زنی؟... تقریباً به طور نامحسوس لبم را گاز می گیرم، زیرا هیجانی که از فکر تسلط قاتل در رگ هایم جاری می شود، مطمئناً نعوظ شدیدی به من می دهد. لبخندی ساختگی میزنم و بدون اینکه چیزی بگم آب توالت رو میکشم و با دستام تو جیبم به طبقه بالا میرم سمت اتاق خواب شخصی ام. من دوست دارم در زمین خودم بازی کنم.
مدتی است که رابطه جنسی نداشته ام. شغل من فرصت زیادی برای برخوردهای پراکنده با زنان یا مردان به من نمی دهد، زیرا بله، من دوجنسه هستم و از اعتراف آن خجالت نمی کشم. من دوست دارم لعنتی کنم، البته، مثل بقیه. اما فرد باید چیزی را در من بیدار کند، جذابیت فیزیکی ساده برای من کافی نیست تا او را به رختخواب بکشم. و لایت؟ واضح است که او دگرجنس گرا است، اما این مانع از آن نمی شود که به خرج او خوش بگذرانم.
وقتی وارد میشویم، با خیال راحت در را میبندم، از لبخند بدخواهانهای که میشنوم گلایهاش میشنوم و مرا میکشد تا بتواند به رختخواب برود، اجتناب میکنم.
-با اون لباسا میخوای بخوابی؟
ما هر دو در دو طرف تخت هستیم، با زنجیر در تنش بین ما، تنها چیزی که در حال حاضر ما را متحد می کند. او را می بینم که مردد است، ابرویی را بالا می اندازد، به تخت و بعد به صورت من نگاه می کند.
-من قرار نیست با تو جلوی تو برهنه بشم ریوزاکی. سرد کننده است.
شانه هایم را بالا می اندازم، چون این وضعیت را بسیار جالب می دانم. بدون اینکه چشم ازش بردارم، لبخندی حیله گرانه به او می زنم و باعث می شود آب دهانم را قورت دهد. به آرامی تی شرت سفیدم را در می آورم و تنه کم رنگ و نازکم را نمایان می کنم.
من به بدنم افتخار می کنم، حتی اگر در عمرم به باشگاه نرفته ام.
مردمک های گشاد شده اش و سرخی که صورتش را پوشانده است باعث می شود بخندم.
-آیا تا به حال مردی را ندیدی که لباسش را در بیاورد؟ - پیراهن را روی صندلی می اندازم، نمی توانم مانع از حرکت زنجیر و افتادن لایت روی تخت روی زانوهایش شوم. از این حرف کمی نفس نفس می زنم و به او نگاه می کنم که روی چهار دست و پا حرکت می کند تا زیر روکش ها قرار بگیرد.
من به مردان برهنه علاقه ای ندارم. - نیمی از صورتش را پوشانده، انگار با پناه گرفتن در رختخواب می خواهد از حضور من خلاص شود.
وقتی لباس زیرم را در میآورم، کنارش دراز میکشم و میبینم که چطور به من پشت کرده و تقریباً دارد لبه تخت را لمس میکند.
-داری می افتی یاگامی. باید بیشتر به من نزدیک بشی - نمیتوانم از نگاه کردن به پشتش که با وجود پوشیده شدن با پلیور نازکی که پوشیده است، دست بردارم، اما خوب میدانم که شیک و محکم است.
-حتی در موردش خواب هم نبین. - صدای خفه اش به خاطر لحاف زمستانی باعث می شود که لبخند بدخواهانه ای به من بزند.
از شدت جهش هیجانزده میشوم، فقط به این فکر میکنم که کیرا را در رختخوابم دارم، و این که تصویر بدن او روی چهار دست و پا مانند یک بمب ساعتی است که در ساعت منفجر شده است. هر نوبت منافذ پوستم اگر یک شب قضیه را فراموش کنیم چه می شود؟ من میخواهم به او صدمه بزنم، به او آسیب برسانم، بر هیولای قاتلی که زیر صورت پسر کوچک بابایی پنهان شده است، مسلط شوم که خدا بودن را بازی میکند.
به او نزدیک تر می شوم و سپس، یکی از پاهایم را دور بدنش می پیچم و بخشی از فاق او را با دوقلوم له می کنم. فوراً تنش کرد و وقتی صورتش را به سمت من چرخاند که آماده شکایت بود، با دو انگشت چانهاش را محکم گرفتم و صورتم را چند سانتیمتر از صورتش گرفت. نفسش بوی نعناع تازه می دهد و آنقدر سبک است که بی رحمانه لبخند می زنم.
-ریو...ریوزاکی...چیکار میکنی لعنتی؟ - او حتی سعی نمی کند دور شود، او خیلی ترسیده و شوکه شده است و نمی تواند کاری انجام دهد. زنجیر به بازویش فرو می رود و متوجه لرزش خفیفی در اندامش می شوم.
-من؟ هیچ چیز بد.
تنفس او تغییر کرده و غیرممکن است که بدون آسیب رساندن به خود صورت خود را برگرداند. او می داند که من از او قوی تر هستم زیرا این را به او نشان داده ام. چند ثانیه دیگر همدیگر را نگاه می کنیم تا زمانی که زبانم به صورت سینوسی روی سطح لب های داغ و نازک او می گذرد. من از آن خوشم می آید، احساس می کنم که به نوعی بر مظنون شماره یک پرونده قدرت دارم.
دستم را دور او میگذارم، مطمئن میشوم که زنجیر روی بدنش است و پایم را به یکی از پایهای پایش میبندم تا از حرکت بیش از حد او جلوگیری کنم، در حالی که به دویدن روی لبهایش ادامه میدهم. لایت با لرزش نفس میکشد، در حالی که دست دیگرم به آرامی روی شکمش میچرخد و کش لباس زیرش را نوازش میکند، چشمانش را میفشرد.
شلوارش خیلی اذیتم میکنه
-حتی در مورد آن فکر نمی کنم. شما در حال عبور از حد مجاز هستید. - وقتی خروس نیمه راستش را محکم روی شلوارش فشار می دهم لب هایش را گاز می گیرد.
-میتونم بگم داری از خودت لذت میبری یاگامی.
او لب به اعتراض گشوده است، لحظه ای عالی که من از آن بهره می برم تا زبانم را دزدکی به داخل فرو ببرم، به راحتی آن را حرکت دهم و هر گوشه و کنار ناشناخته ای را کشف کنم. خیلی وقت است که شخص دیگری را نبوسیدهام و احساس انجام این کار با کسی که از او متنفرم و میخواهم بر او تسلط داشته باشم بسیار عالی است.
احساس می کنم نعوظ زیر لباس زیرم برآمده است و منتظر آزادی هستم که به زودی به او تقدیم خواهم کرد.
-ریوزاکی! دور شو! - او از من جدا می شود، نفس های سنگینی می کشد و با گونه های قرمز، طوری به من نگاه می کند که انگار یک جور مظاهر روحی هستم. بدنش بدون حرکت زیاد حرکت می کند، به دلیل لبه تخت و پاهایم که او را محکم نگه داشته اند.
من او را نادیده می گیرم، همانطور که همیشه با لایت انجام می دهم. دست من قبلاً شلوارش را کمی پایین آورده بود و لباس زیر مشکی اش را که کاملاً با بدنش تنظیم شده بود نشان داد. اریب او کمی مشخص است و انگشتانم به آرامی منحنی را لمس می کنند.
-ریوزاکی، تو از من متنفری. و شما همچنین فکر می کنید من کیرا هستم.
-بله، هر دو چیز درست است. - در نهایت روی او دراز می کشم، با نیمی از بدنم کج شده و کمی گردن او را گاز می گیرم. پوستش نرمه و بوی خوبی داره - این به این معنی نیست که شما نمی توانید من را روشن کنید.
زنجیر دور ما را گرفته است و دستانش به بازوهایم فشار میآورد و ناخنهایش را در من فرو میکند تا به من صدمه بزند و من را وادار کند که دور شوم. من اهمیتی نمیدهم، و او متوجه این موضوع میشود که من با عجله لباسهایمان را در میآورم، بدون اینکه اجازه دهم او زیاد حرکت کند.
-این می تواند تجاوز محسوب شود، تو کاملا دیوانه ای! - روی تخت جابه جا می شود و وقتی خروس من و او با هم اصطکاک شدیدی ایجاد می کنند با صدای بلند ناله می کند.
-بدن شما همچین چیزی رو نمیگه. ببین یاگامی - به طرف فاقش نگاه کرد و با انگشتانش حساسیتش را نوازش کرد و نگاه کرد که چگونه یک پرکم انگشتانم را مرطوب کرد. - تو خیلی سختی.
آب دهانش را قورت می دهد و صورتش را کج می کند تا دوباره او را ببوسد. نیشخندی زدم و برای مدت کوتاهی نوک پستانش را گاز گرفتم که باعث شد نفسش بیفتد.
-من فکر کردم تو باکره هستی، ریوزاکی. - به نظر می رسد او از این موضوع ناراحت است، شاید به این دلیل که تصویری در ذهنش از من ایجاد کرده است که در مورد آن اشتباه می کرده است.
-میخوای مهربون باشم؟ چون قرار نیست باشم. شما لیاقتش را ندارید. - گردنش را گاز می گیرم که باعث می شود تند ناله کند. نبض نعوظ او را با قدرت بیشتری روی شکمم فشار می دهد.
به نظر می رسد من تنها کسی نیستم که این وضعیت را دوست دارم.
حرف بعدی که می شنوید نفس های نفس های ماست، فنرهای تخت و پارچه ملحفه هایی که کم کم در هم می پیچند، هر چه بیشتر روی بدن داغ لعنتی اش که مثل جهنم می سوزد راحت می شوم.
حتی فکر می کنم می توانم ضربان دیوانه وار قلبش را در برابر گوشت احساس کنم.
ریوزاکی...بسه...- گردنش را قوس می دهد، در حالی که دست من ماهرانه نعوظش را خودارضایی می کند، با شرمندگی ناله می کند، بیضه هایش را در این فرآیند نوازش می کند و پوست را بالا و پایین می کند. لذت بردن از تورمی که لمس من ایجاد می کند.
وقتی به من نگاه می کند لبخند معصومانه ای می زنم، چشمانش را باز می کند، با دیدن اخم های نفرت انگیز او برای چند ثانیه از خنده اجتناب می کنم. آره یاگامی من هم ازت متنفرم
قاطعانه با یک حرکت بدنم را روی بدنش میمالم. دستانم مچ دستش را محکم گرفته بودند، زنجیر سرد بین ما می لغزد و چهره وحشت زده لایت به من خیره شده بود. لب پایینش را با دندانهایم میکشم، نفسهای سختش را روی بینیام حس میکنم و رگ گلویش با عصبانیت میتپد.
-دارم جیغ بزنم تو کاملا دیوانه ای
-برو، کسی به حرفت گوش نمیده. این اتاق عایق صدا است.
او جابجا می شود، از اینکه دوباره ناله می کند و نعوظش آنقدر سخت است خجالت می کشد که مطمئنم مثل جهنم درد دارد.
با نگاه کردن به او و به چالش کشیدنش با نگاهش، دو انگشتم را روی گلویش میکشم و مستقیم به سمت دهانش میروم. برای من سخت است که دندان هایم را قبل از گذاشتن آنها باز کنم.
-میبینی چیکار میکنی هرچی رطوبت بیشتر باشه بهتر جا میشن و کمتر به درد میخورن... - با شهوت گونه اش رو لیس میزنم و خیلی کم نفس نفس میزنم وقتی دوباره یادم میاد که کیرا زیر بدنم داره مثل یه پرنده کوچولو میلرزه.
بعد از چند دقیقه که متوجه شدم زبانش به طرز شرم آور انگشتانم را مرطوب می کند، آنها را روی پوست تنه اش می لغزانم، به سمت خروسش پایین می روم و آنها را با پرکوم آغشته می کنم و صدای خنده اش را می خندانم.
او آنقدر هیجان زده است که تماس او را به لرزه در می آورد.
اولی را محکم وارد میکنم، لبخند میزنم و میبینم که چگونه بدنش منقبض میشود و دندانهایش را روی هم فشار میدهد. نمی توانم موهایش را محکم بگیرم، سرش را به عقب خم کنم و چند بوسه روی چانه اش بدهم.
-دوست داری، درسته؟ - من آن را به صورت دایرهای حرکت میدهم، با آن تنگی که مطمئن هستم هیچکس قبلاً از آن لذت نبرده هیجان زده میشوم. آنقدر داغ است که احساس می کنم خون در رگ هایم می سوزد. خدایا، کیرای لعنتی قراره بهشت بشه.
-ننگغه..آههه...- اولین ناله لذت بخش وقتی می آید که انگشت دوم وارد فضای داخلی او می شود و من آنها را با قیچی شبیه سازی می کنم و آن دیوارهای جهنمی را گسترش می دهم.
او عرق می کند، می لرزد و مدام قورت می دهد و از نگاه کردن به چشمان من اجتناب می کند. امتناع کاذب او از لذتی که به او میدهم، تنها خواستههای من را شهوتتر میکند. با وجود همه چیز و با کنار گذاشتن تنفری که از لایت دارم، باید اعتراف کنم که بدنش نفیس است. زیبا، خوش فرم و کار شده است، پوست نرم و سفت است و مرا دعوت می کند تا بدون لیسیدن و بوسیدن گوشه لعنتی آن را با میل بچشم.
ناخنهایم را به سختی در پاهایش فرو میکنم و همینطور که سه انگشتم را عمیقاً درونش حرکت میدهم، از ناراحتی و کمی درد نفسش میکشد.
احساس میکنم میل به آزار دادن او مرا میسوزاند.
-ریوزاکی...آههه...- عصبانی و داغ، با مردمک های گشاد شده به من نگاه می کند، وقتی می بیند که چگونه نعوظم را می گیرم و به در ورودیش می مالم، تکان می خورد. -بدون حفظ... به انجام آن فکر نمی کنید؟ آهان لعنتی!
ستون فقراتش وقتی کاملاً داخلش میشوم قوس میکند و به او اهمیت نمیدهم که آسیبی به او وارد کنم. احساس می کنم که او لیاقتش را دارد، گویی تسلط بر بدنش نوعی مجازات است که من بر او تحمیل می کنم. دیوارهای او منقبض می شوند و نعوظ مرا می فشارند انگار که دارند آن را می بلعند، و باعث می شود چند ثانیه چشمانم را ببندم و بزاقم را قورت دهم و با حرکت نرمی به عقب و جلو حرکت کنم که باعث می شود بدون توقف بلرزد.
حالا بله، من بدخواهانه لبخند می زنم، دهانش را ناامیدانه می خورم و نیش های خشمگینش را تحمل می کنم و این که چگونه باید خودش را مجبور کند پاهای خمیده اش را بالا بیاورد، بدن لاغر من را به بدنش فشار دهد و فراموش کنم ناخن هایش را در پوستم فرو کنم و به من صدمه بزند. راه صداهای دهانش گاز، ناله و نفرین به سمت من است و این فقط باعث می شود که من بخندم و سرعتم را بیشتر کنم.
-به هرچی میخوای توهین کن یاگامی. من به لعنتی تو ادامه میدم تا نفست بند بیاد - احساس می کنم زنجیر در پوست ما فرو می رود و مطمئن هستم که آثاری از خود به جا می گذارد که روزها طول می کشد تا ناپدید شوند.
-آهههه...تو...آههه...تو دیوونه لعنتی... - با خجالت که میدونه خروس لعنتیش داره می ترکه، گردنم رو گاز میگیره و ناله های بلند و بلندش رو خفه میکنه. خوشحالم به خاطر حملات من
بین ناله ها می خندم و بعد صورتم را برمی گردانم تا به چشمانش نگاه کنم، بدون اینکه با شدت زیاد به او ضربه بزنم. چهره پر از درد و لذت او چیزی است که من را به بهشت می برد و احساس می کنم برنده ای لعنتی هستم که این گونه بر مظنون اصلی من مسلط است. خروس من با عصبانیت، متورم و سفت تکان میخورد. آنقدر محکم است که اصطکاک تقریبا غیر قابل تحمل است.
-تو خیلی تنگی یاگامی. - گوشش را گاز می گیرم و بعد، او را به تخت می گردانم، با گذاشتن دستم روی سرش، و فرو بردن صورتش در بالش، او را آزار می دهم.
او شکایت نمی کند، او به ناچار ناله می کند وقتی که اجازه می دهد او را مانند یک عروسک لعنتی اداره کنند. او را چهار دست و پا می گذارم و مطمئن می شوم که برای لذت بالش را گاز می گیرد و سپس پشتش را لیس می زنم و آنقدر به او نفوذ می کنم که احساس می کنم کمی اشک در درونش می ریزد. چه کسی اهمیت می دهد؟ او سزاوار این است که برای تمام زندگی هایی که گرفته است به جهنم بیفتد.
گرما، بوی سکس... همه چیز با عصبانیت در اتاق خواب نفوذ می کند و ناله های بلند و غیر قابل کنترل ما را همراهی می کند. لرزش او مرا شگفت زده می کند، به ویژه به این دلیل که او ارگاسم را به بهترین شکل ممکن تحمل کرده است.
در حالی که دستم را دور خروسش میگذارم، درست قبل از اینکه او خم شود، پوزخند میزنم و احساس میکنم جریان داغ به وفور بیرون میزند و به ملحفهها برخورد میکند. نگاهش می کنم و از دیدن چکه های رقیق بزاق و اشک لذت که روی گونه هایش می لغزد احساس رضایت می کنم.
انقباض دیواره هایش و اینکه مدتی است به پروستاتش ضربه می زند باعث گرمای شدیدی در زیر شکمم می شود. تنش در تاندونها، لرزش قبل از ارگاسم... وقتی شروع به پایان دادن به درونش میکنم، به طرز حیوانی ناله میکنم، وقتی میبینم او سعی میکند دور شود، با عصبانیت باسنش را میگیرم تا پرش نکنم.
بدن لخت من روی بدنش می افتد، او را روی تخت دراز می کشد و تنه عرق کرده ام را به پشتش فشار می دهد.
صورتش که روی بالش کج شده هنوز سرخ شده و نفس هایش کم کم آرام می شود. به دلایلی عجیب، موقعیت مناسبی را بین این دو پیدا می کنم، که در آن قرار می گیرم و متوجه می شوم که چگونه گرمی بر من می آید که ذهنم را آرام می کند.
-دست از سرم بردار. - به سختی حرکت می کند و با نگرانی به بخشی از بدن خود نگاه می کند. من را خوشحال می کند که می دانم تقدیر من هنوز در درون اوست.
کنار میکشم و به پشت دراز میکشم و از گوشه چشمم نگاه میکنم که او بلند میشود و جریان روی رانهایش میلغزد و باعث میشود لبخند شیطانی بزنم.
تسلط بر کیرا از این طریق بهتر از خوردن یک تکه کیک شکلاتی بود.
-باورم نمیشه با من اینکارو کردی - با دستمال خودش را پاک می کند، از قطرات خونی که همراه منی روی ران هایش است، کمی منزجر به نظر می رسد.
زنجیر دردناکی را می کشم که همچنان ما را می بندد،
-شب بخیر .
او را به زانو درآوردن روی تخت
می نشینم و موهایش را می گیرم تا محکم بکشم و لب های خیس و متورم بوسه های قبلی را می بوسم. به چشمان هم نگاه می کنیم و من از پهلو به او لبخند می زنم.