Siz hemen bölüme geçerken ben sizi bölüm sonunda bekliyor olacağım.
İYİ OKUMALAR
Gece çikma dişari
Hava soğuk üşürsen
Ha bu aşkumuz içun
Ecep ne düşünürsenGün battı batacaktı. Güneş çoktan aydınlatma işlevine bir son verdiğinden yerini aydınlatılan lambalar almıştı. Geceye yaklaştığımız her anda hava bir tık daha soğurken üzerimdeki kalın şala biraz daha sarındım. Her ne kadar haziran ayında olsak da burası karadenizdi ve biz yayladaydık. Havanın serin olması şaşırılacak bir şey değildi.
Herkesin kahvaltı sofrasına gittiği vakit biz Ares'le Sevda yengenin gösterdiği odada her şeye ve ona olan tüm sinirime rağmen sarılarak biraz uyumuştuk. Açıkçası birkaç saatlik uyku çok iyi gelmişti.
Uyandığımızda saat çoktan ikindiyi bulduğunda önce en az ev kadar kendine has olan mutfakta bir şeyler atıştırmış sonrasında hala daha bir arada olan aileye katılmıştık. Biraz sohbetin ardından akşam yemeği için ayaklanan kadınlara katılmak istediğimde Hesibe denen kızın sen beceremezsin laflarıyla ve Funduk anneannenin misafirsin sen lafları birleştiğinden hiçbir şey yapamayarak öylece oturmuştum.
Ares zaten bir şeyler yapmama karşı bir insan olarak beni tüm gün dibinde tutmuş ve olası bir iş yapacağım zaman gerekli müdahaleleri yaparak buna engel olmuştu. Benim yerime hep garibim Tamay'ı öne sürmüştü. Görümce olmak gerçekten de kolay değildi.
Dereler yosun tutti
Taşlar kayayi taşlar
Sevden eritti beni
Akar gözümden yaşlarŞimdiyse Ares yüzünden yine oldukça göze batmalı bir akşam yemeğinden sonra çay içiyorduk. Evin ikinci katından açılan kapıyla evin hemen dibindeki ahırın düz tavanına çıkmış, Funduk anneannenin buraya büyük minderlerden oluşturmuş olduğu oldukça minimal ama fazla samimi oturma yerinde açık havada oturuyorduk.
Funduk anneanne ciddi manada Ares'le götle don olmamızdan hoşlanmamış olacak ki oturma düzenine kendince el atmış, beni kaşla göz arasında hemen dibine oturtmuştu. Ares ise benden çok uzakta Umay Hanımla Bars'ın arasında oturma alanının en köşesinde oturuyordu. Canım adamıma kala kala orası kalmıştı.
Ben Funduk anneanne ve Demet halanın ortasında kendimi bir rehine gibi hissederken olabildiğince kasmamaya çalışarak ortamda dönen sohbete kulak vermeye çalışıyordum. Tabi eğer Tamer rahat durabilirse.
Giydum elbiseleri
Hep yamali yamali
Yeni bir sevda ettum
Uzaktan kumandaliAres'le benim kasıtlı bir biçimde ayrı oturtuluşuma takılmak için açtığı şarkıya hemen yanındaki Sevcan'la gür bir biçimde eşlik ederken oldukça eğleniyor gözüküyorlardı.
Serçe parmaklarını birbirine geçirmiş bir biçimde bulundukları yerde horon tepen ikiliye tüm aile gülerek bakarken ortamda tek gülmeyen vardı o da Ares'ti. Bense gülmekle ağlamak arasında gidip geliyordum.
Giydum elbiseleri
Hep yamali yamali
Yeni bir sevda ettum
Uzaktan kumandaliŞarkının nakarat kısmını özellikle daha bir bağırarak söyleyip kendini titreşime alınmış telefon gibi titreten Tamer karşısında daha fazla dayanamazken tarafımı gülmekten yana seçtim. Tabi benimde gülen tayfaya katılmam Ares'in dikkatinden kaçmazken bu sefer kötü bakışlarının hedefi ben olmuştum.
"Bakıyorum hoşuna gidiyor, memnunsun sanırım yerinden?" diyen canım adamım fazlasıyla alıngan bir tonda konuşurken birazda sinirli gibiydi. Acaba bu adam bana gerçekten de yanlışlıkla çok aşık olmuş olabilir miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÂL -EHVENİŞER-
Teen FictionKitabın yayınlanma tarihi: 07.07.2021 "Sadece bir şeyi merak ediyorum. Neden ben?" dedim. Son sözcüklerimde sesimin titremesine engel olamamıştım. Gözlerim hala daha doluluğunu koruyordu. Sertçe esen rüzgarın şiddeti iyice artarken bedenimi esir ala...