CHAPTER 18
PERSIMMON TREE
از دید تهیونگ:
متن اون نامه تقریبا یک بخشی از سوالات ذهنم رو حل میکرد، پس برای همین خودش رو به این واحد منتقل کرده؟ این کار براش گرون تموم میشه، باید گزارشش رو به بالا دستی ها میدادم شاید اون چیزی بیشتر از این ها بدونه و ما نباید ریسک کنیم.
به هیوجین نگاه یانداختم: باید دستگیرش کنیم..خودت میدون این چیز ها با فدایت شوم و داستان های عاشقانه به جایی نمیرسه مگه نه؟
+اگر مجبور باشم برای حل این پرونده هر کاری میکنم همونطور که تا الان هرکاری که از دستم بر میومد انجام دادم، تا پای تقدیم کردن خودم به اون رفتم.
-اون بحث رو..نمیخوام چیزی در موردش بشنوم هر بار که به یاد میارم خون توی رگ هام میجوشه.
+الان اینجام درست کنار تو.....
-از همین میترسم، چون حالا تو کنارمی، نقطه ضعف من....ماموریتمون با سامانتا رو هنوز از یاد نبردم، داره برام تداعی خاطره میشه.
+این بار نه تو خودسر تصمیم میگیری کاری کنی نه من اون دختر لچه عجول و زود باورم که حرف هرکسی یا هر مدرکی رو قبل از تایید تو باور کنم.
-میرم با سرهنگ صحبت کنم.
+من و جین هم مشغول خوندن این کاغذ ها میشیم تا برگردی، میخوای حکم بگیری؟
-شاید سرهنگ تصمیم بگیره از سوهیون استفاده کنیم اینطور شاید بتونه تخفیف بگیره تا به کارش تو یاداره ادامه بده، هرچند با وجود اون جاسوس توی اداره به این راحتی ها به هرکسی نمیشه اعتماد کرد.
+درسته.
از جمعشون دور شدم تا در محیط آرام تری با سرهنگ صحبت کنم، بعد از چند بوق تلفنش رو جواب دادن: وصل کن دفتر اصلی سرهنگ...سرگرد کیم هستم..
-چند لحظه منتظر بمونین سرگرد.
تقریبا یک دقیقه منتظر بودم که صدای رساش داخل تلفنم پیچید: امیدوارم با خبر های خوبی بهم زنگ زده بودی...
+یکی از مهره ها رو پیدا کردیم...
-بازی تازه داره جالب میشه، اون مهره کیه سرگرد؟؟
+یکی از قربانیان پرونده، کسی که دست قطع شدهاش گم شده بود.
-چطور؟
+زنی که به دنبالش بودیم هونگ نارین همسر دوم اون مرده.
-ازدواجشون ثبت شده بوده؟
+تقریبا میشه گفت یک طور هایی بله.
-چرا خودش رو نشون نداده تا امروز؟؟ریگی به کفش داره؟
BINABASA MO ANG
♜✎ 𝐄𝐧𝐝𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐆𝐚𝐦𝐞 / بازی ناتمام
Fanfictionژانر: جنایی، اسمات، عاشقانه، درام، مافیایی سرگرد کیم تهیونگ، برای کمک در حل پرونده ای به ساختمان مرکزی سئول منتقل شده..!!!.....حالا ستوان مین هیوجین که به سختی خاطراتش را فراموش کرده با برگشتن تهیونگ دوباره ذهنش آشفته شده. اما تهیونگ برای نوشیدن جام...