CHAPTER 31
CANNED PUZZLE
سخن نویسنده با شما:
بابت غلط های املایی پیش اومده توی پارت های قبل معذرت میخوام، اصلاحگر گوشیم کلمات رو به دلخواه خودش تغییر داده برای همین این مشکلات به وجود اومد .
بعد از مدت ها دارم براتون مینویسنم دوست دارم خیلی خوشگل حمایت کنین چون این پارت رو در حالی که اخبار خوبی به گوشم نرسیده و حال مناسبی ندارم مینویسم فقط چون شما برای من بسیار عزیز هستین.
نانا دوستتون داره
يادتون نره شما تنها دليل نوشتن منين
دليل از شما قشنگتر كجاي دنيا ميشه پيدا كرد؟
دليلي براي عشق به نوشتن اون هم از جنس شما!! هر بقار سرمستم ميكنه.
***********************
تهیونگ بعد از نوشتن نامه مورد نظرش برای هیوجین از خانه خارج شد با جود آن که نمیدانست چه چیزی انتظارش را میکشد. با فعال کردن دوربین های خانه، پارکینگ را به مقصد محله مورد نظرش ترک کرد.
ساختمان یشم یکی از به نام ترین ساختمان های آن منطقه به حساب میاید، به دلیل موجود قشر تحصیل کرده و نظامی قیمت هر ملک در آن ناحیه بیش از حد انتظار افزایش یافته بود.
اما همیشه هستند افراد که در هر کجای جهان که قرار میگیرند به دنبال آشوب و دردسراند تهیونگ مستقیم به سراغ اولین کافی نتی که به روی نقشه مشاهده کرده بود راند؛ ماشین را در سمت دیگر خیابان پارک و به سمت وروی آن حرکت کرد. چند قدم بیشتر برنداشته بود که شخصی مقابلش ایستاد: شما؟
اگر اسم خودش را میگفت هم به نوعی دردسر بود: اسمم تیانگ میخواستم از اینجا استفاده کنم، میشه؟ یا باید حتما از اعضاب خود کلوپ باشیم؟
مرد کمی به تهیونگ خیره شد: اینجا اعضای خصوصی داره برای کارت برو به کافی نتی که دو تا خیابون پایین تره پلاک 107.
تهیونگ که حس میکرد به نکته مناسبی رسیده قبل از اینکه دستش رو شود سری تکان داد و با یک تشکر از آنجا دور شد: هی...
به سمت صاحب صدا برگشت: بله؟
-کارت چی بود؟
+حتی گفتنش هم برام دردسر میشه، ترجیح میدم بی سرو صدا کارمو پیش ببرم.
مرد چند قدم نزدیک تر شد و آروم کنار گوش تهیونگ زمزمه وار جملاتی را گفت: اگر دنبال کار خاصی هستی فکر کنم ما بتونیم بهت کمک کنیم.
+چه جور کاری مثلا؟
-این بستگی داره رییس چقدر ازت خوشش بیاد و تو چقدر بخواب برات کارت پول خرج کنی بچه جون.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♜✎ 𝐄𝐧𝐝𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐆𝐚𝐦𝐞 / بازی ناتمام
Hayran Kurguژانر: جنایی، اسمات، عاشقانه، درام، مافیایی سرگرد کیم تهیونگ، برای کمک در حل پرونده ای به ساختمان مرکزی سئول منتقل شده..!!!.....حالا ستوان مین هیوجین که به سختی خاطراتش را فراموش کرده با برگشتن تهیونگ دوباره ذهنش آشفته شده. اما تهیونگ برای نوشیدن جام...