26.

1K 79 18
                                    

"Bu yaptığının beni kaçırmaktan bir farkı yok!"

"Evet,kaçırıyorum seni.Çok merak ediyorum ne yapacaksın?"

Mal gibi kalmıştım.Sonuçta beni öldürmeye götürmüyordu dimi?Sessizce oturup gideceğimiz yere kadar bekledim.

"Portakal kafa,dilini mi yuttun?"

"Portakalını siksinler."

"Kim sikiyor?"

"Önemli kısmı bu mu?"

Aniden frene bastığında bildiğim tüm küfürleri etmiştim.Farkındayım,gıcıklık yapıyordum.Onu Cevdetle görünce kıskanmıştım.

"Sana daha önemli şeyler anlatayım o zaman."

Sesi kalınlaşmıştı.Çok ciddi konuşma yaptığında ya da birini uyarması gerektiğinde hep böyle olurdu.Hazırlan Çınar,Cevdetle barıştığını söyleyecek.

Sen de göt gibi kalacaksın.

"Duymak istemiyorum."

"Öyle bir seçenek yok."

"Ne istiyorsun?Gerçekten ne istiyorsun?!Tamam anladım.Barıştınız ve mutlusunuz!Gözüme sokma lan!"

Acıtıyordu.Alışmam gerekiyordu dimi?Ne de olsu üç kez doğup aynı manzarayı izlemiştim.Ancak ben bir türlü alışamıyordum.

"Kabim acıyor!Anladın mı?Bok anlarsın!"

"Barışmadık."

"Önünüzde engel yok tamam mı?Kafan rahat olsun yani.Ben zaten çekip gidecektim-"

"Barışmadık."

Doğru mu duymuştum?Galiba bu kez gerçekten dilimi yuttum.Şaşırarak onun yakışıklı yüzüne bakıyordum.Sakal bir insana bu kadar mı yakışır?

Siktir ne diyorum ben?

"Ba-barışmadınız mı?"

"Doğru duydun.Barışmadık.Aksine yollarımızı ayırdık."

Bu kulaklar neler duyuyordu...Üç asırdır duymadıklarını...

"Demek çekip gidecektin,öyle mi?"

"Ka-kalmamın kimseye faydası yok."

"Belki eskiden öyleydi.Ama şimdi gidemezsin portakal kafa."

"Bana şans mı vereceksin?"

Bana,duygularıma.Bu gerçekten olacak mıydı?Tanrı bana bu iyiliği yapacak mıydı?Benim aşkımın karşılık alması gökten taş yağması demekti.

"Vereceğim.Sana şans vermek istiyorum Çınar.Sadece kafamı toparlayana kadar bekleyebilir misin?"

Dudaklarım hafif yukarı kıvrılmıştı.Kahkaha atmamak için zor duruyordum.Bir bilse ne kadardır bekliyorum,utanırdı bu soruyu sormazdı.

Ben bu aşk için çok uzun zamandır bekliyorum Cihan Bulut Kutlu.

"Beklerim.Yolun sonunda bana geleceksen ben hep beklerim."

Benim için ilk kez karanlıkta yıldız parlamıştı.Ben o yıldız kaymasın diye bu kez çok büyük savaş verecektim.Ama en güzeli ne biliyor musunuz?

Hayatım da ilk kez yalnız savaşmayacaktım.

"Hala çekip gitmeyi düşünüyor musun?Öyle bir hata yapmayacak kadar zekisin bence."

"Az önce kaçırıldım ve şimdi tehdit ediliyorum.Polise şikayet etmem için çok sebebim var bence!"

"Uyarıyorum.Gözlerimin seni arayıp bulamadığı her saniye için kork,portakal kafa."

"Emredersiniz prensim."

"Prens?O nereden çıktı?"

"Bilmem,öyle birden aklıma geldi."

Seni çok özledim Prens.İlk hayatımızı çok özledim.Ailemi çok özledim.Kendim olmayı çok özledim.Aynadaki yüzümü çok özledim.

Ben beni çok özledim.

"Cihan,nereye gidiyoruz?Merak ediyorum artık."

"Zayıfladığını söylemiştin.Ben de seni kahvaltı yapmaya götürüyorum.Her sabah sana eşlik edeceğim."

Bu adama aşık olmayayım kime aşık olayım?

"Parasını sen ödüyorsun dimi?"

"Cimrilik var sanırım?"

"Kusura bakma ama para içinde yüzüyorsun.Kahvaltıyla sana bir şey olmaz."

"Acımam diyorsun,hm?"

"Düşene bir tekme de ben vururum hesabı."

Cihanın kahkasını görünce gülümsemiştim.Hadi,başarmamın şerefine!







Diğer sayfayı salmamı isteyenler neredeee🤣Çok güzel olduklarını düşünüyorum.İlerde daha güzel olacaklarına inanıyorum🤝❤️


Ukte KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin