1.

2.2K 104 16
                                    

"Yapma! Yalvarırım yapma!"

Hançeri karşımda duran sarışın gencin kalbine saplamıştım.Nedensiz değil yaptığım.Bana yalvaran,sevdiğini öldürmemem için ayaklarıma kapanan Prense aşıktım.

Yıl 1328 o zamanlar.Prens bir erkeğe aşıktı.Ben ise senelerdir onu uzaktan seven zavallıydım.Bu gece ülkeden kaçacaklardı.Ancak izin vermedim,onun aşık olduğu kişiyi gözlerinin önünde öldürdüm.

Peki bana ne olduğunu soracak olursanız,Prens tahta çıktığında benim canımı almıştı.

Hikayem elbet böyle bitmedi.Tekrar doğdum ve en kötüsü önceki hayatım da kim olduğumu biliyordum.

Yıl 1992.

Bu kez sevdiğim adamla yine karşılaşmıştım.Başka bir isime,farklı bir vücuda sahipti lakin ben ona yine aşık olmuştum.

Ama yine değişmedi.O bir kez daha beni değil başkasını sevdi.Aşktan gözüm kör oldu ve önceki hayatım da yaptığımı yapıp onun aşık olduğu kişiyi öldürdüm.

Ama bu defa bunu isteyerek yapmamıştım...

Yine onun ellerinde öldüğümde kendime söz verdim.Bu kez hangi zamanda doğarsam,asla ona aşık olmayacağım.

Bu aşkın beni yaşatacağı yoktu.

Yine doğdum ve bu kez yıl 2024.Ben gözlerimi açtığımda yabancısı olduğum bir dünyaya günaydın diyordum.

Turuncu uzun saçlarım vardı.Boyum 1.80,hafif yapılı vücuda sahiptim.Önceki iki hayatımda ailem vardı.Sanırım yatağın başucunda beni bekleyen şu adam arkadaşımdı.

"Çino,iyi misin?"

Çino mu?Eski isimlerim daha havalıydı... Felix,Philip,şimdide Çino.

"İ-iyiyim."

Üzerimdeki kirli kıyafetleri inceledim.Altımda siyah eşofman ve üzerimde beyaz atlet vardı.

Garip kokuyordum...

"Ne oldu bana?"

"Bayıldın.Çok korkuttun beni!"

Bana sarılan herife karşılık vermek zorunda mıyım?Ah... Önceki hayatımda böyle biri yoktu!

"Ş-şey,çok kötü düştüm sanırım.Hatırlamakta zorluk çekiyorum..."

Evet,acaba kimdim ve ne boklar yiyordum.Kaç yaşımda olduğumu merak ediyorum.Çünkü hesapladım ve ben sürekli aynı yaşta ölüyordum.

Yirmi altı.

"Benim lan arkadaşın Cevo!"

Sikeyim bu ne saçma isimler...

"Cevo,ben kaç yaşındayım?"

"Yirmi beş yaşındasın Çino.Bekle hemen hekim çağıracağım!"

Yirmi beş... Bu kez aynı kaderi yaşamayacaktım.Ne onunla karşılaşmak,ne de katil olmak istemiyordum.

Ukte KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin