38.

701 54 6
                                    

Kafam o kadar dağılmıştı ki... Dört motor tamir edip ancak toparlamıştım.Sikeyim daha yetişmesi gereken iki motor daha vardı... Gözlerim Cevdeti bulduğunda onunda benden farkı olmadığını anlamıştım.

Önündeki araba bu akşama yetişmeliydi.Galiba daha çok işi vardı.

"Cevo,akşam Enginle yalnızsın."

"Çino,ben sabaha kadar buradayım.Şunu cillop gibi yaptıktan sonra biri daha var."

"Yarın halledersin,olmaz mı?"

"Yarın gidiyorum ben."

Kaşlarımı çatıp hemen ayaklanmıştım.Cevdetin yanına gelip kafasına dikildim.Arabanın altına yatmış tamirle uğraşıyordu.

"Nereye?"

"Ailemi ziyarete."

Rahatlamışım.Salak gerilim yapmayı seviyordu.Hafif bacağına vurup yerime geri dönmüştüm.

"Kalacak mısın?"

"Evet,bir kaç gün.Lan o değilde sen akşam neredesin?"

Kafasını çıkarmış bana bakmıştı.Ah...ben bile nerede olacağımı tam bilmiyordum.

"Cihan beni evine davet etti."

"Evine değil kanka sikmeye."

"Lan oğlum!"

Sırıtıyordu birde.Sanki ben anlamıyordum!

"Ne var be?Yalan değil sonuçta.Kardeşimi yatağa atacaklar."

"Cevo şu ingiliz anahtarını sokarım ağzına."

"Kanka sana akşam farklı şey sokacaklar."

"Gel lan buraya!"

Cevdet koşuyor ben yakalamaya çalışıyordum.At gibi koşuyordu mal.Ama benden kaçar mı?Hemen yakalayıp kovadakı soğuk suyu üzerine dökmüştüm.

"Piç!"

"Sensin lan!Serinledin ne güzel!"

Kahkaha atıyordum başıma geleceklerden habersiz.Kardeş kardeşe bunu yapar mı?Arkamdan biri soğuk suyu kafamdan aşağıya dökmüştü.

Kimdi Cevdetin intikamını alan?

"Engin!Kardeşim ilk kez işe yaradın!"

"Ne demek her zaman!"

Cevdet Engine sarılmak için açmıştı kollarını.Ancak Engin bir kaç adım geri atmıştı.

"Uzak dur be!Beni de ıslatacaksın."

"Maydonoz piç!"

"Çino,kızdın mı lan?"

Birde soruyordu pezevenk.

"Kardeşim defol gebertirim."

"Yapmadığın şey değil sonuçta."

Keskin gözlerle bakmıştım ona.Şaka yapmış olsa bile bu kadarı ağırdı.Artık laflarını öylesine söylediğine inanmıyordum.

"Şakaydı."

"Haddini aşma."

"Benide mi öldürürsün?"

Burun burunaydık.Sikeyim ona kafa atmamak için zor duruyordum!Cevdet girmişti araya.

"Hey sakin."

"Yapmadığım şey değil sonuçta.Cevdete kalkan elim elbet sana da kalkar.İhtimal."

Cevdetin bana hayal kırıklığıyla baktığını görmüştüm.Neden böyle bir şey söyledim ben de bilmiyorum.Ancak söylediğim şeyin ilerde gerçek olacağını tahmin edemezdim.





Ukte KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin