Yazardan...
Sabah uyandığında Cihanı karşısında bulmuştu.Yatağın önünde sandalye de oturmuş bekliyordu.Sonunda Cevdet uyanmış ve gözlerine bakıyordu.
"Dün çok mu abarttım?Sarhoştum kusura bakma."
Cihan hala susuyordu.Cevdetin kendisine gelmesini bekliyordu.Soracak hesabı vardı,bu yüzden bu kadar çok bekledi.
"Susacak mısın?"
"Babamdan neden para aldın?"
"Hala mı?Allah kahretsin hala mı?!"
"Kıs sesini."
"Kısmıyorum!Yeter!Git sor babana! Bana neden hesap soruyorsun?!Özür dilemek bu kadar zor-"
"KES LAN!"
Cihanın sinirini ilk kez görmüyordu Cevdet.Lakin ilk kez ona bu kadar öfkeyle baktığını görüyordu.Sinmişti bir kenara.Saçlarını çekiştirip derin nefes verdi.Kaçamayacağı yüzleşmeyi yapması gerekiyordu.
"Cihan,parayı almaya mecburdum."
"Neden?Ben sana zaten destek olmuyor muyum?Ne sıkıntın vardı da aldın parayı?"
"Kendim için almadım... Çınar için aldım."
Cihan gülümseyip ellerini cebine soktu.Geriye doğru yaslanıp kafasıyla Cevdeti onayladı.Lafını bitirmesini bekliyordu.
"İhtiyacı vardı.Senden isteyemedim... Özür dilerim.Baban teklif yapınca kabul etmek zorunda kaldım.Arkadaşım için."
"Yalanını sikeyim."
Dün Cihan kendisi bilerek Çınara Cevdetten ayrılacağını söylemişti.Sevgilisini tanıyordu,köşeye sıkışınca Çınarı öne atacağını tahmin etmişti.Bu yüzden yalan söyleyip Çınarın tepkisini gözlemledi.Lakin yanılmamıştı.
"Demek Çınarın paraya ihtiyacı vardı... Çınar beni senden daha iyi tanıyor o zaman.Onun için bile olsa parayı aldıysan eğer bu ilişkiyi bitireceğimi biliyordu.Yapar mı sence?Ayrılmamız onu mutlu eder mi?"
"Bana inanmamak için saçmalıyorsun.Cihan ben seni seviyorum.Sırf para aldım diye benden ayrılacak mısın?"
"Nedenini söyle.Neden?Neden hep arkamdan iş çeviriyorsun?Neden?!"
Ne kadar sorarsa sorsun Cevdet susmakta kararlıydı.O kendisini haklı buluyordu.Bu yüzden susmak onun için kolaydı.
"Bitti Cevdet.Bu kez gerçekten bitti."
"Sen benden vazgeçemezsin."
"Bu yüzden mi bu kadar rahatsın?"
"Kolay mı?Baban ailemi tehdit ediyor!Buna rağmen elini tutuyorum!"
"Kaç kez bırakmaya çalıştın lan!Ailem için korkuyorum dedin ve ben sustum!Yangında ilk benden vazgeçeceksin Cevdet!"
Cihan onun ailesini koruyordu.Ama bu Cevdet için asla yeterli değildi.
"Tamam.Tamam,özür dilerim.Hadi,artık tartışmayalım."
"Bitti."
"Allah aşkına saçma-"
"Bitti."
Cihan Bulut Kutlu son lafını söyleyip gitmişti.Cevdeti ışıklı oda da kendi karanlığıyla yalnız bırakmıştı.En ufak şeyde sevgilisinin ondan vazgeçmesi canını sıkıyordu.
Cihan kaç kez babasının karşısına dikildi.Aşk için her şeyi göze aldı.Ancak hep tek başına savaşıyordu.Cevdetin korkuları yüzünden tüm savaşlar da tek başınaydı.
"Dinle beni!Sikeyim,hikaye değişiyor!Cihan benden ayrıldı!Allah kahretsin!Duymuyor musun?!Çınar... O kazanacak.O kazanmak üzere!"
Cevdet Çınarın boğazındaki ize dokunduğu an geçmişini hatırlamıştı.Çınarın onu nasıl öldürdüğünü,Cihanla daha önceden tanıştığını.Şimdi tek gayesi hayatta kalmaktı.
"Kaçamam artık!Cihan beni bulur!Bu kez Çınar değil katilim o olur!Ne yapmamı istiyorsun?"
Hikayenin değişmesini istemeyen biri vardı.Çınarın son kez daha kaybetmesini isteyen biri daha...
"Çınar seni öldürmeden onu sen öldür Cevdet."
Cevdet katil olacak kadar kazanmaya istekli miydi?
Bombayı bıraktım kucağınıza🤣🤣🤣Eşcinsel sıralamasın da 3 olmuşuz! Erken oldu ama çok güzel oldu!Teşekkür ederim 🤗❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukte Kalanlar
RomanceÖnceki hayatında sevdiği adamın aşık olduğu kişiyi öldürdü.Bunun üzerine iki kez yeniden farklı hayatlara doğdu.Maalesef kaderinden kaçamamış ve yine aynı şeyleri yaşamıştı. Şimdi 2024 yılındaydı.Artık katil olmak istemiyordu.