"Cevo,ben bu akşam gelmeyeceğim."
"Demiştim sana seni sikecek diye!"
Salak!Cevdeti aramıştım ve hoparlördeydi.Ağzım açık şekilde Cihanın çatılmış kaşlarına bakıyordum.Lütfen yanlış anlama lütfen.
"Kanka ne şakacı oldun sen öyle haha."
"Ne şakası lan?Hep söylüyorum seni sikecek diye-"
Aramayı yüzüne kapatmıştım.Sikeyim utançtan yanaklarım yanmaya başlıyordu.Seni ben sikeceğim Cevdet!
"Yakalanmışım hm?"
"Yakalanmışım derken?"
Cihanın ne söylediğini anlamamıştım.Eline belime atıp bedenlerimizi birleştirdi.
"Ne yalan mı?Çoktan anladığını sanıyordum."
"Ne-neyi?"
Gülümseyip kulağıma eğilmişti.Sıcak nefesini geçtim,kulağıma söylediği şey beni şaşırtmıştı.
"S-sen ciddisin..."
"Evet ben ciddiyim portakal kafa.Sürekli kaçmasan çoktan halletmiştik."
"Kaçmıyorum hiçte!"
"Emin miyiz?"
"Yani sürekli bir şeyler çıkıyor.Yoksa ben niye kaçayım."
Belimdeki kolları sıkılaşmıştı.Galiba bu kez beni ne göreceklerim ne de yağacak yağmur kurtaramayacaktı.
"Belkide korkuyorsun,olamaz mı?"
"Korkmak mı?Sen daha benim korkusuz olduğumu anlamadın mı?"
"Denemeden anlayamam Çınar."
Bu kez ilk adımı ben attım.Sırıtarak dudaklarına kapanmıştım.Onun elleri belimde iken benim ellerim boynuna sarılmıştı.Dilimi sıcak ağzından içeri yollayıp diliyle buluşturdum.
Hayalini kuramadığın şeyleri yaşamak çok daha güzeldi.
Parmaklarım Cihanın beyaz gömleğini çözmüştü.Onun elleri atletimden içeri kayıp göğüslerimi avuçladı.Ağzına kısık bir inleme bırakmıştım.
Kalçalarıma inen eller beni kendisine daha çok bastırmıştı.
"Bekle,nerede yapacağız?"
Nefes nefese kalmıştım.Cihan gözleriyle kanepeyi işaret etmişti.
"Daha iyi bir fikrin var mı Çınar?"
"Elbette."
Alt dudağımı dilimle yalayıp Cihanın arkasında kalan siyah arabaya baktım.Nereye baktığımı anlayınca sırıtmıştı.
"Dişliyim diyorsun."
"Isırırım diyorum Cihan Bulut Kutlu."
Dudaklarıma kapanıp arkaya doğru adımlar atmıştı.Sırtım siyah arabayla buluştuğunda kollarımı kaldırıp atletimi çıkartmasına izin verdim.
Geriye kaportanın üzerine uzanıp göğsüme bıraktığı öpücükleri kabul ettim.Dudaklarıyla tenime kendi izini kazıyordu.Parmaklarım saçlarını çekiştiriyordu.Cihan pantolunumu çözdüğünde nefesimi tuttum.
Sikeyim gerçekten korkuyordum.
"Seni seviyorum."
Gözlerimin içine öyle derin bakıyordu ki.Yemin ederim,onu daha önce kimseye böyle bakarken görmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukte Kalanlar
عاطفيةÖnceki hayatında sevdiği adamın aşık olduğu kişiyi öldürdü.Bunun üzerine iki kez yeniden farklı hayatlara doğdu.Maalesef kaderinden kaçamamış ve yine aynı şeyleri yaşamıştı. Şimdi 2024 yılındaydı.Artık katil olmak istemiyordu.