41

673 66 10
                                    

Kaderimi değiştiremedim.Yine olmaktan korktuğum yerdeydim.

"Nasıl haber aldın?"

Gözlerimi yerde kanlar içinde kalan cesetten ayıramıyordum.Yüzü beyazlamış,teni buz kesmişti.Beni gömen adamı şimdi ben gömecektim.

"Cihan ize dokundu.Daha önce hiç olmamıştı böyle bir şey.Ben başına gelecek olanları gördüm."

Burnumu çekip sağ tarafımda yerde oturan Cevdete baktım.Belki o bu olayın nasıl gerçekleştiğini biliyordur.

"Yetişmeseydin ölecektim çünkü.Beni önceki hayatlarda sen öldürdün.Şimdi başka biri öldürmeye kalkışınca,Cihan da ize dokununca hemen görmüşsün."

Doğruydu,bundan önceki hayatlarda Cevdeti ben öldürdüm.Ancak bu kez onu ben değil neredeyse Engin öldürecekti.

"Ceseti yakmalıyız."

Kaşlarım havalanmıştı.Cevdet ne söylediğinin farkında mıydı?

"Sa-saçmalama."

"Başka yolumuz yok.Hapislerde çürürsün ve yine o kadın kazanır."

"Sikimde bile değil!Ben katil oldum!Ben yine bir can aldım!"

"Evet sen katil oldun!Masum birinin katili değilsin Çınar!Yetişmesen ben ölecektim ben!"

"Elimde kan var lan benim!Yine elimde kan var!Sen benim ne hissettiğimi biliyor musun?!"

Bilmiyordu.Katiliç diye kimse beni insan yerine koymuyordu.Evet yapmıştım bir hata.Ancak çok bedel ödedim ve hala ödemeye devam ediyorum.

"Ben aynaya bakmaktan kaçıyorum lan!Yüzümden nefret ediyorum!Varlığımdan nefret ediyorum!S-sen bu-bunun nasıl bir şey olduğunu bi-bilemezsin!"

Kimse bilemezdi.Kendimle verdiğim savaşı ne bildiler,ne gördüler.Ben Çınar,katil Çınar.

"Savaştayız Çınar.Anla artık."

Gözyaşlarım durmak bilmiyordu.Elimdeki kanı ve yüzümü yıkayıp kollarımı sıvadım.Enginin cesetini yakmayacaktım.

"Gömmeyeceğiz Çınar!Ya bulurlarsa?!"

"Sikimde değil.Yardım edeceksen et.Etmeyeceksen çekil kenara."

Cevdet bana yardım etmişti.Ceseti içerdeki arabalardan birine koyup ormana götürmüştük.Bıçağımı da Enginle beraber gömdüm.Nasıl oluyordu bilmiyorum.

Lakin ben her doğduğumda çok daha çirkin birine dönüşüyordum.

Allah beni affetsin diye ne yapmalıydım?

"Çınar.Lütfen kendine gel.Zor biliyorum.Gerçekten anlıyorum ancak toparlanman lazım.Bir daha doğmayacaksın."

Birini öldürdüm ve gömdüm.Şimdide geri tamirhaneye dönüyorduk.Benim iyi olmam gerekiyordu.

İyi nasıl olunurdu?

"Sikeyim..."

Gözlerim ağlamaktan kızarmıştı.Cevdet arabayı durdurup küfür savurmuştu.Kafamı kaldırıp tamirhanenin önünde bekleyen siyah arabaya baktım.

Cihan peşimden gelmişti.

"İnme.İyi değilsin-"

Bileğimi tutan eli itip arabadan inmiştim.Yağmurun altında ıslandığım an iplerim koptu.Cihan benim ona doğru geldiğimi görünce arabadan indi.

Kaşlarını çatıp çamurlu kıyafetletimi inceledi.

"Sen iyi misin?"

"Ne işin var burada?"

Öfkeli çıkan sesim onu şaşırtmıştı.Çatık kaşları iyice çatıldı.

"Seni merak ettim.Konuşalım."

"Defol git ve bir daha gelme."

Asıl ceset bendim.

"Çınar ne saçmalıyorsun?"

"Sana duyduğum aşka lanet olsun lan.Kendimi geçtim,diğer herkesin hayatına sıçtım!Senin yüzünden!Keşke karşıma hiç çıkmasaydın!Keşke şu kalbi söküp atsaydım!"

Keşke seni hiç tanımasaydım Cihan Bulut Kutlu.




Çınara çok üzüldüm.Sizce Cihanın tepkisi ne olacak?

Ukte KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin