46.

691 68 5
                                    

"Pişt."

"Söyle."

"Çıno,beni Cihanla yalnız bırakma lan.Bir bakmışsın kurşuna diziliyorum!"

"Korkma kardeşim,sana sıkılan her kurşunun önüne ben geçerim."

"Harbi mi lan?"

Salak birde soruyordu!

"İşine dön kardeşim."

Cevdeti onu bekleyen arabaların yanına yollamıştım.Gözlerim kanepede oturan adamı buldu.Sanırım işlerini buraya taşımıştı.Önünde bir kaç dosya vardı ve kaç saattir onları okuyordu.

Onun başımızda beklemesi rahatsız ediciydi.Sıksa kafama sesim çıkmaz.Ne gerek vardı bu kadarına?

"Çek gözlerini üzerimden."

"Tüm gün burada mı bekleyeceksin?"

"Sana mı soracaktım?"

Anlaşıldı,bu herifle konuşmak mümkün değildi artık.Üzerimdeki atleti çıkartıp sırtımı ona dönmüştüm.Sıcak ve Cihan aynı anda çekilmiyordu!

Sırtımı delip geçen gözlerin farkındaydım.Emin olmak için yüzümü Cihana dönmüştüm.

Yakalanmıştı.

"Çek gözlerini üzerimden."

Onu gıcık etmeyi başardığıma göre işime geri dönebilirdim.Tüm gün aklımda tek bir soru vardı.

Süreyya ne zaman karşıma çıkacaktı?

Benden nefret ettiğinden emindim.Öfkesini kusmak için bekliyordu.Ancak daha ne kadar bekleyecekti?Onunla hesaplaşmam gereken konular vardı.

Onun bana gelmesini beklemeliydim.

"Abi."

İçeri giren korumaya kaydı gözlerim.Cihanın kulağına bir şeyler söyleyip çıkmıştı.Aniden üzerime atılan ceketle neye uğradığımı şaşırdım.

"Ne yapıyorsun!?"

"Giy şunu benim asabımı bozma."

"Nefes alsam asabın bozluyor zaten."

"Alma o zaman nefes!"

Sikeyim küçük çocuk gibi azarlanıyordum.Elimde tuttuğum mavi ceketi onun üzerine atmıştım. Az önce çıkarttığım atletimi giyip saçlarımı topladım.

"Oldu mu?"

"Oldu."

Bu gidişle nereye gidiyorduk hiçbir fikrim yoktu.Beni bir kaşık su da boğacak gibi bakıyordu.

"Çıkıyorum ben.Akşam ben gelmeden gitmek yok."

"Yeni kanun bu mu?"

"Kanunlara uymamak gibi huyun var senin,dimi?"

"Öyle değil-"

"Olmasın zaten.Benim lafımın üzerine söz söylemeyi kes artık."

Kendimi keseceğim kendimi!Cihan çıkar çıkmaz gözlerim Cevdetle buluşmuştu.Aynı ateşte yanacak iki salak.

Çıno ve Cevo.

"Sikicek seni kanka.O gece yapamadı şimdi yapacak."

"Oğlum sus lan!Sus,sus!"

"Yalan mı?İntikam bahane.Seni kafaya takmış o."

"Şimdi sana bir takacağım hiç kalkamayacaksın ayağa."

Dudaklarını büzmüştü ama hiç umursamadım.Ben Cihan canıma okuyacak diyorum o ne diyor...

Telefonuma gelen mesaja bakıp kaşlarımı çatmıştım.Beklediğim haber sonunda gelmişti.

Bilinmeyen numara:

Seni doğduğuna pişman edeceğim.

Çınar:
Sabırsızlıkla bekliyorum.Bu kez bıçağı saplayacağım kalp senin.

Daha yeni başlıyorduk.Ben Çınar.Vereceğim son savaşta asla mağlup olmayacaktım.





Sabırsızlıkla Çınar ve Süreyyanın hesaplaşmasını bekliyorum.


Ukte KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin