44.

703 66 16
                                    

Yazardan

"Çıkarın lan silahlarınızı!Direnen olursa sıkın!"

Kapıda duran korumlar onları zorlamıştı.Cihanın emri üzerine adamları korumaları indirip kapıyı açtı.Hayatını mahveden o kadının kapısına dayanmıştı.

"Süreyya!"

"Cihan?"

Merdivenlerden koşarak inmişti Süreyya.Cihan silahı kafasına dayamıştı.O tetiği çekip kaybettiği hayatının intikamını almak istiyordu.

"Ne yapıyorsun?!"

"Biliyorum.Her şeyi biliyorum!"

Süreyyanın gözleri Cihanın havaya kaldırdığı eline baktı.Bileği kanıyordu.

"O salak sana yara mı açtı?Bu kadarını yapacak kadar delirdi mi?!"

"Seni gebertirim kahpe!Hayatımı çaldın!Benim hayatlarımı çaldın!"

"Beni mi öldüreceksin?Çek tetiği o zaman ne duruyorsun?Senin için en iyi seçenek bendim!Lakin sen bunu göremeyecek kadar kördün."

Süreyya kendisini suçlu olarak görmüyordu.Bu Cihanı daha çok sinirlendirmişti.Silahını indirip kadının yüzüne tokat attı.

"Beni sevmiyorsun bile!Para için!Para için hayatımı mahvettin!"

"Aklını kullansaydın bunlar yaşanmayacaktı!Veliaht nasıl olur kadınlara ilgi duymaz?Acizsin!"

"Kes sesini!Beni,Cevdeti hırsların için kullandın!"

"Evet!Kullandım!O salak sana deliler gibi aşıktı.Çınar sana köpek gibi aşıktı.Cevdeti ben öldürmedim o öldürdü!"

"Yeter!"

İki kez ateş etmişti duvara.Biri aşk için,diğeri ailesini korumak için,Süreyya da para için onu harcamıştı.

"Şimdi bile benimle para için evlenmek istiyorsun.Yaptıklarından nasıl ders almazsın?Hiç mi acımadın lan bana?!"

"Babam iflasın eşiğinde!Senin tek ismin yeter bizi kurtarmaya."

"Sana yemin olsun.Tek ismimle soy isminizi kazayacağım.Babanı da,seni de beş parasız bırakacağım!"

Cihan Bulut Kutlu intikam için geç kalmamıştı.Hayatından çalınan her saniye için bedel ödetecekti.

"Cihan yapma!Lütfen.Bak zaten iyi durumda değiliz!Batıyoruz lütfen."

Ayaklarına kapanan kadını itti.Merhamet artık sadece hayvanlara duyulacaktı.İnsanlara değil.

"Ha bu arada.İtini gömdüm alırsın cesetini."

"Ki-kimi?Kimden bahsediyorsun?"

"Enginden bahsediyorum ya Süreyya.Geberttim piçini."

Savaş daha yeni başlıyordu.Ancak bu kez savaşan yalnız Çınar olmayacaktı.





Yorumları alayımmm.Ne kadar çok yorum o kadar çok bölüm diyorum ksksksksksl🫶

Ukte KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin