8.

1K 94 2
                                    

Cihandan daha çok ben şaşırıyordum kendime.Nasıl itiraf ettim?Böyle olmamalıydı.Çünkü daha önceki hayatlarım da boğazıma bıçak dayanmadan seni seviyorum dememiştim.

Gerçekten bu kez hikayenin sonunu değişecek miyim?Başarmak istiyordum.

"Sen ne dedin?"

"B-ben..."

Az önce ne dediğimi biliyorum.Ama şimdi ne diyeceğimi bilmiyorum.

"Çınar!Sen ne dediğinin farkında mısın?!Senden hoşlanıyorum ne demek lan?!"

"Hoşlanıyorum.Senden hoşlanıyorum.Bu yüzden taşınmaya karar verdim.Cevdeti benden uzak tut-"

"Çınar!Ne anlatıyorsun?!Senden hoşlanıyorum ne... Taşak mı geçiyorsun lan benimle!"

Ne yani,bu kadar erken mi ölecektim?

"Cihan,ben sadece gitmek istiyorum.Bu duyguları kendimle beraber mezara gömerim.Ama Cevdeti benden uzak tutmak zorundayız!"

Üzerime yürüyordu.Ben de hızlı adımlarla geriye gitmiştim.Sırtım duvarla buluştuğunda nefesimi tuttum.Yine yakınımdaydı.

"Aklımı kaçıracağım!Ne olacak lan?!Cevdetin yanında kalsan ne olacak?!Beni tehdit mi ediyorsun?!"

Hayır,sadece olacaklara engel olmaya çalışıyorum.

"Aranıza girmemi istemiyorsan onu benden uzak tut!"

Görmüştüm gözlerindeki öfkeyi.Bu yüzden kullanacaktım.Cevdetin benden uzak duracağı yoktu.Madem aşkımı öğrendi,beni Cevdete yaklaştırmazdı artık.

Kendisine zaten uzaktım..

"SENİ GEBERTİRİM!"

Hikayenin sonu hep öyle bitiyor zaten.

"Yemin ederim seni gebertirim!"

"Sor bakalım sikim de mi?"

Kendim bilerek harlıyordum ateşi.Lütfen sevgilini benden uzak tut.Mutlu olun artık.

"Çınar!"

Eli havaya kalktığında gözlerimi kapattım.Yüzüme tokat yemeği bekliyordum ancak bana vurmamıştı.Gözlerimi açtığımda hava da titreyen eline baktım.

Neden bana vurmadı?

"N-neden... S-Sen neden..."

Hayır,beni iki kez öldüren adamın şimdi bana tokat bile atamaması garip değil miydi?

"Aç kapıyı.Aç kapıyı gideyim."

"Karşıdaki oda senin.Defol."

Benden uzaklaşmıştı.Gözlerim şaşırarak çıplak sırtına bakıyordu.

"Sağır mısın?Az önce söylediklerimi duymadın mı?"

"Kes sesini!Boğazını sıkmamak için zor duruyorum lan!Defol odaya yoksa elimden kaza çıkacak!"

Böyle olmaması gerekirdi.Karşımda duran adamın sadece ismi farklıydı.Önceki hayatlarımızda kesinlikle böyle davranmıyordu.

Neden bana vurmadın?Allah kahretsin ne oluyor yine...

"Cihan..."

"Sakın.Tek laf etme."

Karşıdaki odaya bakıp iç çektim.Cihan kilitlediği kapıyı açmayacaktı.Yani benim o odaya girmekten başka yolum yoktu.

"Hayır... Bu kez farklı.Sikeyim neden..."

Yatağa oturup turuncu saçlarımı çekiştiriyordum.Neden bu kez farklı hissediyordum?




Çünkü bu kez farklıydı Çınar.Doğru hissediyorsun🩵

Ukte KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin