"Cihan senden vazgeçmedi."
Cevdetin kapıdan girer girmez söylediği ilk şey bu oldu.Dizlerimin bağı çözüldü.Onun benden vazgeçmemesi ayaklarımı yerden kesmişti.Cihan benden hoşlanıyordu...
"O kadınla ben konuşacağım."
"Bu durumu daha da kötüleştirir."
"Ailen için endişeleniyorsun anlıyorum.Ama o kadını gerçekleri Cihana söylemekle tehdit edersek-"
"Benim ailem var lan!Benim ailem var!Kapının önünde,babamın yanında o kadının adamları var!Tek kurşun beni kimsesiz bırakır Çınar."
Benim ailem var... Benim ailem olmadığı için sanırım bu kez şanslıydım.
"Ne yapalım?Söyle!Aklımı kaçıracağım ne yapalım?!"
"Bilmiyorum!"
Biz tartışıyorduk ama Enginin hiç umrunda değildi.Hatta tartışmamızdan zevk aldığını bile söyleyebilirdim.Neden orada duruyordu?Cevdet Cihanla konuşmaya gittiğinde hemen tepki göstermişti.
Bu çok saçma...
"İkinizden biri ölmeden bitmeyecek anlaşılan."
"Yine saçmalamaya başladı.Ben odama gidiyorum!"
Cevdetle daha sonra yalnız konuşacaktım.Aşırı garip hissediyordum.Enginin ses tonu alaycı değildi.Daha düne kadar onu saf ve salak sanıyordum.Böyle ciddi konuşmasına hiç alışık değildim.
"Hangimiz ölelim?"
"Saçmalama.Ben sadece artık hikayenin değişmeyeceğinden emin oldum."
"İyi geceler."
"Acı gerçekler bunlar!"
Odamın kapısını onun suratına kapatmıştım.Acı gerçeklermiş!Cihan benden vazgeçmedi.Demek ki değişti hikaye.Artık hikayenin değişmediğine inanmayacaktım.
Benim aşkım kazanacaktı.İnanıyordum buna.
"Sikeyim... O kadını mı öldürsem?"
Bence doğru düşünüyordum.Her şeyden habersiz...
Yazardan
Çok şey bilenden korkmaz lazımdı.Ancak onlar korkmamış ve onu aralarına almıştı.Herkesin hikayede bir rolü vardı.O ise sadece bir mezarcıydı...
"Bunlar birbirini öldürmeyecek.Ne yapmamı istersiniz?"
"Onlar öldürmüyorsa sen öldür Engin?!"
"Hangisini?"
"Cevdeti öldür.Onu öldür ki,hikayenin değişmeyeceğini anlasınlar."
"Emredersiniz hanımefendi."
Arabasındaki bıçağı çıkartıp apartmana baktı.Yarın bu işi halletmeyi düşünüyordu.Bu kez Çınar hiç işlemediği suçla yargılanacaktı.Çünkü koyunlarında gerçek bir yılan beslemiştiler.
Evet,hep sordunuz Engin nasıl bu kadar şey biliyor diye.Alın size cevabı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukte Kalanlar
RomanceÖnceki hayatında sevdiği adamın aşık olduğu kişiyi öldürdü.Bunun üzerine iki kez yeniden farklı hayatlara doğdu.Maalesef kaderinden kaçamamış ve yine aynı şeyleri yaşamıştı. Şimdi 2024 yılındaydı.Artık katil olmak istemiyordu.