AŞIRI ÖNEMLİ AÇIKLAMA

4.6K 75 12
                                    

LÜTFEN KİTABA BAŞLAMADAN OKUYUN. Şu konuda bir anlaşalım çünkü bazı kısımları okumayan arkadaşların saçma yargılamalarından gerçekten sıkıldım.

Arkadaşlar Selim'in tanıdığı Sena; TEK GECELİK İLİŞKİLER YAŞAYAN, ALKOLİK, KENDİNDEN BAŞKA KİMSEYİ DÜŞÜNMEYEN (BENCİL), ERKEKLERİ OYUNCAK OLARAK GÖREN VE ZEVKİNİ ALINCA BIRAKAN, HATTA ERKEKLERİ ELDE ETME KONULARIYLA İLGİLİ İDDİAYA GİREN, PARA HARCAYIP GEZMEK DIŞINDA DERDİ OLMAYAN bir kadın..

Aras'ın yaptıklarını asla tasvip edip onaylamıyorum ama Aras neden Sena'ya böyle davranıyor bilin istedim. İhanete uğrayıp (Sena yüzünden cezaevine girdi.) her şeyini kaybeden her insanın davrandığı gibi davranıyor. Ben bir masal kahramanı yazmıyorum. CANI YANAN GERÇEK BİR ADAM VE KADININ GERÇEK DUYGULARINI YAZMAYA ÇALIŞIYORUM.

Sena, vicdanı yüzünden her şeye sabrediyor çünkü günahının bedelini ödemesi için önüne bir fırsat geldi. Kitapta ara kısımlarda Sena'nın suçlu olduğunu kabul ettiğini defalarca belirtmişken bir de vicdan azabı çekiyorum diye her yere yazmam mantıksız olur değil mi? Çünkü birine büyük zarar veren herkes vicdan azabı çeker ve günahının bedelini ödemeye çalışır.

KADIN DÜŞMANI DEĞİLİM YANİ!! FARK ETTİYSENİZ SENA, ARAS'IN HER ŞEYİNE KAFA TUTABİLECEK KADAR GÜÇLÜ BİR KADIN....

İkinci olarak; arkadaşlar kitapta bazı kadınlara sürtük, orospu tarzı kelimeler kullanılmasının sebebi o kadınların gerçekten öyle kadınlar olması. Para için erkekleri ayartan, onlarla yatan ve onun sağladığı imkanları kullanan kadınlar. Ayartma işimi bir erkeğe değil beğendikleri her erkeğe yapıyorlar.

Şimdi empati yapalım; eşiniz, sevgiliniz ya da hoşlandığınız adama bu şekilde yaklaşan kadına ilk söyleyeceğiz şey ne olurdu?🤷🏻‍♀️

Sizin anlayacağınız bir erkekten hoşlanıp ona yakınlaşmaya çalışan hiçbir kadına bu kelimeleri kullanmıyorum. Herkes herkesten hoşlanabilir bu olağan ama bir kadın ya da adam önüne gelen herkesten hoşlanıyorsa bu iki taraf içinde orospuluktan başka bir şey değildir. 🤷🏻‍♀️.

Üçüncü ve son olarak "KİTABIN GERÇEK KURUM VE KURULUŞLARLA ALAKASI YOKTUR." Yani nasıl gerçek hayatta uçan ejderhaları göremiyorsak kitaptaki karakterlerinde gerçek hayattaki SAVCI, HAKİM VE POLİSLERLE ALAKASI YOKTUR. Kitabı okuyup boş duyar kasmayın lütfen.

ANKA KUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin