ÇOK MU ACI ÇEKTİN?

5.5K 818 1.4K
                                    

                          🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

SENA

Bedenlerimiz tek vücut olurken ruhlarımızda bütünleşiyordu. Senelerdir, mezarında ki toprağın kokusunu içime çekerken şimdi onun teninin kokusunu alıyordum. Ona bir kez sarılabilmek için her gece dualar ederken şimdi birbirimize ait oluyorduk. Rüyaydım sanki.. Asla uyanmak istemediğim bir rüya.

Aras üzerimdeki kazağı bir çırpıda çekip çıkarırken bende özlediğim dudaklara tekrar yapıştım. Dudaklarını kanarcasına emerken eşofmanımın belimdeki ipleri çözüldü ve bacaklarımdan aşağıya doğru süzüldü.

Aras'ın elli sırtımda gezinirken tek eliyle sütyenin kopçasını büyük bir ustalıkla çözdükten sonra beni kucağına aldı. İçindeki yangının şiddetini gösteren mavi gözlerindeki kıvılcımlar içimi yakıp geçerken beni nazikçe yatağa bıraktı. Üzerime uzanıp devam edip etmemi sorgularcasına yüzüme baktı. Bu adamın bu kadar düşünceli olması beni şaşırtıyordu. İç sesim "Alış Sena bundan sonra böyle" derken aldığım zevkten dişlerimi dudaklarıma geçirdim.

Dudakları göğüs uçlarıma kayarken ağzımdan kaçan  tutku yüklü inlemeyi daha fazla tutamadım. Zevkten deli olduğumu anlayan Aras diliyle göğüs uçlarımda daireler çizerken onu içimde hissetmek için yanıp tutuşuyordum. "Aras lütfen" diye fısıldadım. O ise bu halimden zevk alarak sevişmesini yavaşlatıp zevkten daha da çıldırmama neden oluyordu. Tırnaklarımı sırtına geçirip güçlükle çıkan sesimle "Yatakta bari işkence çektirme." dedim.

Dudağından yayılan çarpık gülümseme ile yüzüme bakarken baş ucunda bulunan çekmeceye uzandı. Ne yapmak istediğini görmek için başımı elinin gittiği yöne çevirince çekmeceden kondom çıkardığını gördüm.

Gözlerim istemsizce dolarken yüreğimde üzüntüden mi yoksa kıskançlıktan mı olduğunu bilmediğim bir sızı oluştu. İçinde bulunduğumuz bu anın bana haz ve mutluluk vermesi gerekirken acı ve öfkeden başka bir şey hissetmiyordum. Lakin böyle davranması benim suçumdu. Bunca olandan sonra onun yatağına bu kadar hızlı girmemeliydim. Kendimi onun kollarına bu kadar hızlı bırakmamalıydım.

Nasıl bu kadar aptal olabilirdim? Beni diğerleri ile bir tutma ihtimalini nasıl görmezden gelmiştim? Kendisi söylememiş miydi benim için sevdiğim kadın öldü diye. Benim artık onun kalbinde özel bir yerim yoktu. Karşımda kimsenin dokumadığı adam yoktu. Dudaklarına dudaklarımdan başka kimsenin dokunmadığı adam gitmiş yerine yatağından sayısız geçen adam gelmişti. Yattığı sürtükler için çekmecesinde kondom saklayan bir adam...

Sürtükler işin kıskançlık boyutuydu ancak bir de kırılan gurur boyutu vardı. Beni yattığı sürtüklerle bir tutması!! Benimle de o kadınlarla olduğu gibi birlikte olmak istemesi. Tam anlamıyla bana ait olmayacaktı öyle mi? İşi bitince önemi olmayan bir sürtük olarak görecekti. Beni de onlar gibi görmesine asla izin veremezdim. Beni, günü birlik eğlenceleri ile aynı kefeye koymasına rıza gösteremezdim.

Beynim de düşünceler uçuşurken hormonlarım da beynime karşı direniş başlatmıştı. Her hücrem onu o kadar çok istiyordu ki aldığım zevk titrememe sebep oluyordu. Ama zihnim hala ayaktaydı. Böyle bir durum karşısında ona karşı gelebilecek kadar dirençliydi. Baştan çıkarılmış bütün hislerimle beraber kendimi toparlamaya çalıştım.

Durgunluğumu görünce düşüncelerimi okumuş gibi gözlerime baktı. "Onların hepsiyle yatarken bunu kullandım. Çünkü tek derdim ihtiyaçlarımı karşılamaktı. Ama onlardan çocuğum olma ihtimaline de asla izin veremezdim. Şimdi ise sen izin verirsen kullanmak istiyorum." dedikten sonra duraksadı. Kırgın gözlerimi ondan çekmeyince okyanus gözlerinde derin bir acı belirirken mahcubiyetini belli eden sesiyle "Kendi karanlığında boğulan bir adamdan çocuk sahibi olmak istemezsin diye düşündüm. Bu sefer kullanmak istememin sebebi kendim için değil senin için. Düzenli bir cinsel hayatın olmadığı için korunmadığını biliyorum Sena. İstemediğin bir şeyin olmasını istemem." dedi.

ANKA KUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin