2.Bölüm İnci'den

15.6K 459 65
                                    

Keyifli okumalar

Sabah gözümü açtığım odamdan annemin sesiyle kendime gelmiştim;

"İncim hadi kalk yavrum komşularla dereye gideceğiz pikniğe,geç kalmayalım bizde gidiverem vaktinde bi kek çırp sende elimiz boş gitmeyelim hadi!"

Annemi daha fazla bağırtmamak için odamdan çıkıp merdivenden alt kata seslendim.

"Tamam anne giyinip geliyorum hemen."

Elimi yüzümü yıkayıp dolabımın önüne geçip şöyle bir göz süzdükten sonra gözüme gâyet hoş gelen elbisemi giyindim.Makyaj yapmadan direk aynamın önünden vazgeçilmezlerimden olan kokumu önce boynuma daha sonra bileklerime ve en son olarak da göğüs oluğuma sıktığımda gözüme ilişen kirazlı rujumu da hafiften dudaklarıma sürdüğümde işte şimdi tamamdım.

Mutfakta annem piknik sepeti
hazırlarken bir yandan da bana söylenmekle meşguldü;

"Hadi gızım nerede kaldın ama geç kalacağız bak!"

Annem fazlasıyla telaş yaparken
ben ise aksi bir sakinlikle dolaptan yumurta ve sütü çıkarıyordum,bir yandan da anneme cevap veriyordum;

"Merak etme anne hem ne geç kalması anca toplanmışlardır onlarda, bak olmadı sen hasret teyzemler ile önden git ben Sevda ile gelirim kekimi de yapıp ne dersin?

"E oldu ozaman öyle yapalım ben gideyim sende işini hallet gel yanımıza  gelirken kapıyı da kilitlemeyi de unutma."

Annem evden çıkarken seslendim arkasından tekrar unutmasın diye;

"Sevdayı yanıma yollamayı untuma anne!"

Duyduğunu umarak kekimi yapmaya başlamıştım bile cevizli yaptığım kekimi bolca kabarması için içerisine kabartma tozunu koyuyordum ki çalan kapı ile duraksadım gelen sevday'dı hemen kapıyı açıp güzelce sarıp sarmaladım canım arkadaşımı.

"Hoşgeldin Sevda"

"Kızım bu koku da ne yine abin yasaklamadı mı sana parfümü dereye gidiyoruz birde dellendirme yine abini benden söylemesi.Hı abin demisken o nerede yok mu evde?"

Sevda'nın araya sıkıştırdığı soruya içimden kıkırdayarak cevabımı hızla verdim arkadaşıma.

"Kızım bir sus nefes al sakin hem kekim yarım kaldı gel içeriye de öyle konuşalım."

Kabartma tozunu de keke eklerken sonunda şimdi sevdaya cevabını verebildim.

"Evet sevdacığım öncelikle abim evde yok sabah erken çıkmış sonrasında sende gâyet iyi biliyorsun ki beni bu koku sevdasından kim vazgeçirebilir ki?"

Koluma gelen çimdikle yerimde zıplamam bir oldu.

"Ahhh morarcak deli misin kızım ya acıdı!"

"Aman pek de tatlıdır canı."

Tabi tatlıdır canım hep öyleydi narin ve hassas cildim hemen kızarır ve morarırdı,düşüncelerimin arasında dalmışken Sevda'nın sesi girdi yine araya.

"Keki kakaolu yapsana İnci daha güzel olur bence"

Tabiki vereceğim cevabı çok iyi biliyordu.

"Kızım hâla anlatamadım galiba ben sana Mahir en çok cevizli keki seviyor kim bilir belki abimler de gelir pikniğe.
Mahir dayanamayıp yerse kekimden ben yaptığım için belki sohbet etme fırsatı bulurum."

O sırada keki fırına koyup ortalığı söyle bir toplarken sevda söylenmeye devam ediyordu.

"Bak bu Mahir aşkı başına bela açacak sonunda canım arkadaşım demedi deme."

İnci | Nârin Bir HazineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin