39.Bolüm İnci'den

6.5K 256 104
                                    

İyi okumalar 🌷

Güne gözlerimi annemlerin evindeki bekarlık odamda açmıştım.Cihan ile olan ilan-ı aşkımızın üzerinden iki gün geçmişti bu iki gün o kadar yoğun ve telaşlı geçmişti ki bırak buluşmayı adam akıllı görememiştik bile birbirimizi ama bu akşam kınamız vardı bir an önce kalkmam gerekiyordu yavaş yavaş hazırlanmamız gerekiyordu bu akşam içinde ayrıca sinsi planlarım vardı elbette.Yatağımdan kalkıp odamı toparladım lavaboda işlerimi hallettikten sonra aşağı  annemin yanına indim.

Salona girdiğimde telaşla bir oyana bir bu yana dönen anneme sarılıp sakinleştirdim.

"Annem sakin ol lütfen herşey yolunda merak etme."

"Gızım herşey hazırda elimde değil işte bir aksilik olacak diye içim pır pır."

"Merak etme bir aksilik olmayacak,hem abim nerede?"

"Sevda gızımın burada kalan birkaç eşyası varmış bu akşam için lazımmış çeyizlerle karıştırıp buraya göndermişler onları götürdü geri abin,gelir şimdi Cihan oğlum gelecekmiş damat tıraşına götürecek onu."

Cihanın adını duyunca elektriklenen kasıklarıma sövdüm nasıl da özlemiştim uyuzu,kaç gündür koynundan evimden uzaktaydım e madem buraya gelecekti biraz gözünü gönlünü açmak gerekirdi.

Odama çıktım geri,abimi almaya geldiğinde mutlaka uğrardı yanıma özellikle inmeyecektim beni göremeyince çıkardı odama herhalde azcık kudurtmaktan zarar gelmezdi değil mi?

Gelir miydi...?

Ne yapayım elimde değil,bir gün kadının birine sormuşlar hobilerin arasında en sevdiklerin nedir diye o da kocamı kudurtmak demiş benimde o misal işte.
Bu odanın dışına adım bile atmayacağım bir kıyafet giyindim sırf kocamı karşılamak için.Aslında omuzları düşük olmayan siyah çiçek desenli elbisemin omzularını iyice cekiştirdim aşağı doğru, göğüslerimi dikleştirdim boynuma kokular sürüp dudağımı renklendirip odada iş varmış gibi koyuldum toplu olan dolabımı toplamaya.

İşte duymuştum Cihan'ın arabasının sesini gelmişti,perdeyi aralayıp baktığımda eve doğru giriyordu koşarak kulağımı kapıya dayadım şimdide,abime seslenmişti ama abim daha yoktu ki.
Annem duyup cevap verdi çok şükür.

"Cihan oğlum hoşgeldin."

"Hoşbuldum Hülya anne nasılsın?"

"İyiyim oğlum telaşlıyız nasıl olalım."

"Bende Kadir'i almaya geldim berbere gidecektik,anca vaktidir nerede Kadir?"

"Kadir Sevda'ya uğradı oğlum birşeylere ihtiyacı oldu onları götürdü birazdan gelir."

"Tamam ozaman, İnci nerede o da mı gitti"?

İşte sonunda aklına gelebilmiştim beyefendinin...

"Yok yok o odasında gitmedi daha."

"Müsade varsa bir çıkıp görebilir miyim?"

"Çık oğlum karının yanına çık."

Ayak seslerini duyuyordum kalbim kanatlanmış uçuyordu sanki arkam dönük bekledim beni gördüğündeki yüz ifadesini merak ediyordum,kapım çalındı narin bir sesle "girin" diye cevap verdiğimde aralandı kapım kokusu doldu önce içeriye etkileyici sesi de peşinden geldi;

"İncim?"

Havalı bir şekilde döndüm yüzümü mükemmel bir tebessümle karşıladım karşımdaki yakışıklıyı,bakışları heryerimdeydi yırtmacımdan açılan bacağımda bütün gerdanımda omuzlarımın ve göğüsümün açık olduğu her yere baktı baktı ve dudaklarını ısırıp yanıma doğru adımlamaya başladı.

İnci | Nârin Bir HazineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin