Sizlerle yorumlarda buluşmak dileğiyle🌹
Pek tatlı başlayan bir bölüm bırakıyorum size❤️
İyi Okumalar Canlarım 🥀
Cihan ne demişti daha demin öyle?
Abinlere mi gidiyoruz demişti?
El öpmeye mi gidiyoruz demişti?
Abimi mi aramıştı?
Allah'ım ne olur rüya olmasın bütün bunlar,gözlerinin en derinine baktım doğrulamak istiyordum emin olmak istiyordum kalakalmıştım ki Cihan'ın sesi beni kendime getirdi...
"Güzelim duydun mu beni?"
"Ne?"
"Duydun mu dediklerimi?"
"Sen ciddi misin Cihan?"
"Ciddiyim aradım abini geliyoruz akşama müsaden var mı dedim!"
"Abim ne dedi peki?'
"Önce mırın kırın etti ama sonra bekliyoruz buyrun gelin dedi."
"Gerçekten mi?"
"Evet,hatta yemeğe gelin dedi."
Gülüşlerime engel olamıyordum bütün acımı unutmuştum benim kahkalarıma o da gülmeye başlamıştı bir koşu yanına gidip dibine girdim kollarımı boynuna dolayıp parmaklarımın üzerine yükselip yanağını öptüm hemde üç kere hemde kokulu kokulu,önce koklayarak bir kere öptüm;
"Teşekkür ederim Cihan!"öptüm.
"Teşekkür ederim!"
"Çok teşekkür ederim canım."ve son kez koklayarak öptüm yanağından, geri normal pozisyonuma dönüp ayakalarımı indirecekken belimden tutup yukarıya geri çekti beni...
"Ne dedin sen az önce?"
"Ne dedim?"
"Hatırla bakalım."
"Teşekkür ettim işte."
"Orayı çok iyi anladım merak etme,başka ne dedin?"
"Şey ben."
"Ney!"
"Ya Cihan."
"Söylee!"
"Hayır!"
"Söyle dedim!"
"Geçti bir kereydi o!"
"Söyle dedim ısırırım bak."
"Hayır yaa."
"İncii!"
"Canım dedim ya canım! canım! canım! oldu mu?"
Dudaklarımı bir anda dudaklarına hapsetti şimdi de o koklayarak öpüyordu,ben karşılık veremeden de geri çekilmişti.
"Senin o canım diyen ağzını yerim hatun."
"Yeme istemiyorum!"
"Dün ye diyordun ama!"
"Dün daha neler neler demiştim de ben, işte insan dediklerini yutabiliyor bazen!"
Alnını anlıma yaslamıştı kollarım omuzlarında yine çok yakın bir pozisyonda konuşuyorduk Cihan'ın dün gece ben gittikten sonra çektiği acısını derinden hissedeceğim bir konuşma yapmasını hiç beklemiyordum...
"İncim,bak gülüm sana yemin ederim ben çağırmadım onu aksine giremezsin bu eve dedim uyardım ama dinlememiş beni."
"Sen gittikten sonra bitirmediğim sigara paketi kalmadı evde,gözlerime uyku girmedi gelecektim peşinden eğer abinin evinde olsaydın kırar kapıyı girer alırdım seni oradan ama Allah kahretsin ki arkadaşının evindeydin,bir sürü bekar kızın olduğu eve dalamazdım o vakitte...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
JugendliteraturKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...