3.Bölüm İnci'den

12.2K 416 46
                                    

İyi okumalar🌹

Dereye gittikçe yaklaşan delikanlıları görmemizle hepimizin içindeki heyecan artmıştı nasıl artmasın ki işte bütün gün beklediğim adam bize doğru geliyordu.

Sevdiğim...

Gözüm abime kaydığında onun bakışlarının çoktan benim üzerimde olduğunu farkettim.Gözleriyle açıkta kalan bacaklarımı işaret etdiyordu okadar dalmıştım ki Mahir'in gelişini izlemeye eteğimin hâla bacağımın cok üzerinde toplu bir hâlde durdugunu son anda ferketmiştim.Bir hışımla elimi topladığım eteğimden çekip indirdim aşşağıya doğru ama neye fayda ki zaten etegin uçları coktan ıslanmış bacaklarıma yapışmıstı.

Dereden çıkıp bir koşu abime sarıldım özlemiştim de sabah da görememiştim zaten.Sarılmama aynı duyguyla karşılık verip yine başladı işte canım abim günlük uyarı nasihat ve azar kotasını doldurmaya;

"Abicim ne yapıyorsunuz derede bu hâlde birde, heryerin meydanda.
Bak şimdi ya yine sürmüşsun kokuları ben sana ne anlattım İnci daha bir kaç gün önce!"diye lafına başlasa da
kedi gibi göğüsüne sinip sırnaşmaya başlayınca gülümsediğini duydum ve cevabımı abime geciktirmedim.

"Ya abi pikniğe geldik kız kıza eğleniyoruz işte lütfen başlama hemen" diye mırıldandım ağzımın içinde.

Abimin her zaman kayıtsız kalamadığı hâlime gülümseyip ayrıldım yanından.
Hiç bir zaman kıyamazdı nazıma cilveme gözbebeğiydim abimin,oradan Sevda anda yanıma gelip çekiştirdi beni kendine doğru.

"Kızım elbisenin etek uçları hep ıslanmış baldırlarına yapışıyor tüm bacağın meydanda gel şu güneşe de kurusun eteğin"dese de umursamaz bir tavırla omuz silkip"Kızım burada işte,Mahir burada bu fırsat birdaha ele geçmez sohbet etmem gerekiyor bir an önce,beni görüp farketmesi gerekiyor bakmıyor bile.Arkadaşının kız kardeşi kaldım hep gözünde"

"E sen bilirsin kuşum bildiğin yoldan devam et buyur orda işte görelim bakalım marifetlerini."demesiyle
abime doğru koşturup koluna girdim en
yumuşak sesimle"Abicim sana kendi ellerimle kek yaptım bitmeden tadına bakmak ister misin?"dediğimde
"Zehirlenmeyelim kız."diye dalga geçip
kolunu omzuma attı,Mahir ve diğerleri gülmeye başlayınca fena bozulmuştum abime,tam suratımı asıp gidiyordum ki abim kolumdan tutup kendisine doğru çekince olduğum yerde kaldım,kolunu tekrar boynuma sarınca geri olduğum yerde buldum kendimi.

"Şaka yaptım be abim pek de nazlı anasınısatayım şaka da yapamıyoruz hanımefendiye,dur sen ben gidip alacağım kekinden hem anneme de bir görüneyim"diyip uzaklaştığında geldiklerinden beri üzerimde en olmaması gereken bir çift göz hissediyordum ve bu gözler asla Mahir'e ait değildi...

Abim piknik alanına doğru yaklaşıp önce annemi öpüp sonra da komşulara ufak bir selam verince annem benim kekimden bir tabağa bir kaç dilim koyup abimin eline tutuşturdu.Abim elindeki kek tabağı ile bize doğru gelince işte şimdi dedim yine içimden.Kızlar zaten aralarında gelen bir kaç çocuklar ile sohbete dalınca bende çaktırmadan mahire yaklaşıyordum.Abimin ağzına attığı koca bir dilim kekten sonra beni övmesi ile başlamıştı işte aksiyon.

"Oo hemde cevizli aferin kız güzel olmuş eline sağlık"diyince tebessümümü eskik etmeden cevap verdim abime;"Afiyet olsun abi"

"Mahir al lan seversin sen kek"
diyip ona bir dilim ikram edince ikiletmeden uzanıp abimin elinden aldığı kekin yarısını atmıştı bile ağzına fırsattan istifade abim Sevda ile sohbete dalınca"Nasıl olmuş Mahir abi birşey demedin?"diyiverdim bir anda.

"Eline sağlık İnci cevizli keki de pek severim ama sanki şekeri mi fazla olmuş bu kekin?dediğinde tam keyfim kaçıyordu ki aklıma gelen fena fikirle eindeki yarım keke uzanıp"Hmmm bakayım"dedikten sonra kekten küçük bir ısırık alıp beklemedik hareketime şaşıran yüzüne baktım.Önce abime sonra bana baktığında onun bu şokundan faydalanıp dudağımın kenarına yapışan kek kırıntısını parmağımla aheste aheste temizlerken gözleri dudaklarıma kaydımıştı.Ve işte ben dudağıma bakarken ki yutkunuşunu yakaladım sonunda.

İnci | Nârin Bir HazineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin