33.Bölüm İnci'den

7.8K 268 57
                                    

Merhabalar Canlarım

Bu bölüm +18 sahneler içermektedir🔥

Sizlere iyi okumalar diliyorum❤️

1 hafta sonra..

Bir gün daha kollarında uyandığım adamla gözlerimi aralamıştım yeni güne evliliğimizin birinci ayını çoktan bitirmiştik.Düşüncelerimin arasında yine yüzünü inceliyordum,uyurken bile sert duran ifadesi ile sabah sabah kaynatıyordu kanımı normal evli çiftler evliliklerinde aylar yıllar atladıkça mutlu olurlar hatta ve hatta kutlarlardı ama bizim evliliğimiz normal evliliklerden değildi işte,tabi bana soracak olurlarsa mecburiyet adı altında geçen en güzel bir ayımdı.

Yüzüne baktım hüzünle;
nasıl alışacaktım bu yüzü görmeden uyanacağım günlere...

İçimi kaplayan hüzünle çıktım kollarından,sırtımı ona dönüp kendi tarafıma doğru kayıp ellerimi yastığımın altına koyup tam düşüncelere dalmıştım ki kıpırtılarıma uyanan cihan'ın sesini işittim,sabah sabah çıkan etkileyici tok sesini;

"İnci?"

"Efendim."

"Günaydın."

"Günaydın..."

"İyi misin güzelim?"

"İyiyim."

"Neden çıktın kollarımdan?"

"Uyandırdım mı afedersin."

"Yavrum iyi olduğuna emin misin?"

"Evet iyiyim."

"Sen gel bakayım geri şöyle koynuma."

Kollarını siyah saten geceliğimin sardığı ince belime dolayıp yatakta çekti bedenimi kendine doğru,sırtımı yasladı göğsüne saçlarımı koklayıp koklayıp öpüyordu...

"Söyle hadi İnci ne oldu?"

"Yok birşey Cihan lütfen ısrar etme!"

"Peki hatun peki tamam."

Elleri yerinde durmuyordu
bacaklarımdan gelip kalçama doğru okşuyordu,oradan elleri göğüslerime çıktı çıplak göğüsümü önce sıkıp sonra elini geceliğimin içine sokmuştu. Göğsümün ucuna beni delirtecek derecede parmağıyla dairesel hareketler çizip sertleştiriyordu ve ben anında gözlerimi kapattım zevkle,bu kadar güzel hissettirmesi haksızlıktı bir dokunuşuyla tav olmam büyük haksızlıktı.

Kahretsin semsert olmuştu işte uçları sadece ucuyla oynadığı memelerimi sıkmaya başlayınca tekrar acı ve zevkle inledim kocamın koynunda.

"İnci?"

"Hı!"

"Çok özlettin kendini!"

"Sadece üç gün beraber olmadık Cihan abartıyorsun."

"Ablamları gördün unuttun beni hatun her gece çay içeceğiz kahve içeceğiz diye geç saatlere kadar oturup kaldınız gelip de girmedin koynuma."

"Ne yapayım ama hem Yunus Emre bırakmıyor hem Aslı abla e işler de var malum anneme iş yaptırmak istemiyorum dizleri ağrıyor biliyorsun üzülüyorum bize hizmet edince!"

"Biraz da benim halime üzülsen yavrum hı ne dersin?"

Hâla eli göğüsümdeydi önce sıkıyor sonra ucunu alıyordu eline kahretsin ıslanmaya da başlamıştım sesi kokusu dokunuşu çıldırtıyordu ona diyordum ama bende hasret kalmıştım,zaten önceki haftası da hastaydım içim fazlasıyla doluydu o yüzden dokunuşlarına memnuniyetle karşılık vermek istedim.

İnci | Nârin Bir HazineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin