22.Bölüm Cihan'dan

8.6K 332 94
                                    


Geniş bir aile olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz güzellerim🌹

Ozaman size iyi okumalar  buyrun bölüm Cihan beyden❤️

İnci bana mı aitti artık benim mi olmuştu şimdi,kadınım mı olacaktı bu nasıl sahip olmaktı,bana gelen ayakaları mecburiyeten değilde neydi?

İtiraf etmişti abisine koruyamadım kendimi demişti.Ama hani bana önyargılı davranma demişti yalan mı söylemişti.
Dokunmuştu işte Mahir şerefsizi,birde koluna da takmış başka kızı güya İnci'yi koruyor ibne.Abisi delirmişti,ya elinden alamayacaktık ya da bir ihtimalle hepimizin hayatı değişecekti.

En son Kadir'in İnci'ye"annem babamın adına gelecek lafları duyarsa ölür"demesi İnci'yi pes ettirmişti.
Çekip tuttuğum bileğinden kurtulmak için tek bir hamlede bile bulunmamıştı sadece içli içli ağlayarak benim yolumdan benim hayatıma geliyordu.

Normalde gitsem istesem,kardeşini seviyorum ver bana desem vermezdi şerefsiz Kadir ama bu gece nerdeyse üç kere al demişti bana sırf köyde kalsın diye,hala bir yanı kardeşini düşünüyordu.

Kadir'in istemeye gitsem vermeyeceği İncisini bu gece altın tepside sunmuştu bana.

Al demişti abisi...

Al karın olsun...

Al nikahında dursun...

Al evinde dursun demişti.

Peki arkadaşımın kirlettiği namusu temizlemek bu evliliği kabul etmek benim mecburiyetim mahkumiyetim olmayacak mıydı?Oldu ki dokundum o anlık zevkim geçtikten sonra nefret etmeyecek miydim kendimden,nefret etmeyecek miydim İnci'den ya o nefretimi sevişirken çıkarırsam ondan
ya bir yıl boyunca bu nefret hiç geçmezde hep birbirimizi kırarsak bir yıl bile dayanamazsak.

Mahir'in varlığı beni ne hâle sokacaktı onu gördükçe inciye dokunmak istemezdim ki birde Dilek vardı o ne olacaktı öğrenmeden bırakmazdı ki yakamı rahat vermezdi ki bize bari o İnci'ye zarar vermesin diye ona anlatmalı ve uyarmalıydım bu evlilik bir yılık mecburiyetim demeliydim.

Peki benim onu abisinden kurtarma sebebim neydi?Al götür dediğinde neden zamanında İnci'ye söylediğim büyük sözler gibi sözler söyleyememiştim.
Neden kolundan tutuğum gibi getirdim anamın dizinin dibine.Namlunun ucunda olduğu için mi?buda bir sebepti elbette.Ama Kadir kolundan tutup da inciyi her Fatih'e vereceğim dedikçe neden kanım kaynamaya başlamıştı.

Peki bu hatunun bu gece bana yaptıkları mi etkilemişti düşüncelerimi.Gönlünü kırmıştım gözlerime bakmıyordu mahrum etmişti gözlerinden beni.
Küsmek yerine intikam almayı seçmişti yüreğimi yaktığı yetmiyormuş gibi ağzımı dilimi de yakmıştı ben acı kahveyi içtikçe zevk alan bakışlarına ölünmez miydi şimdi?Hele çocuk gibi küsüm sana demiyor muydu alıp bağrıma basasım geldi.Kabıma sığamadım herkes bahçede takılıyorken fırsattan istifade gittim peşinden tutuğum gibi attım bedenlerimizi karanlık odaya, yapıştırdım sırtını duvara gönlünü almam lazımdı benimde hesap sormam lazımdı.

Cevapları ile kafa tutuyordu bana meydan okuyordu bu sefer laf yetiştirmiyordum ona çünkü dilekten vuruyordu beni yanlış anlamıştı elimi bile sürmemiştim o gün ama görmüştü işte evimde.mağlup olacaktım az kalsın.

Çok bile direnmişti dokunuşlarıma! susturmaya çalışıyordum ama susmuyordu sussa öpecektim dudaklarını gözümü okadar karartmıştım sanki zamanında dokunmam asla diye and içmemişim gibi.

Sertti bugün kararlıydı etkilenmişti aramızdaki alevden yakıyorduk ikimizide birbirimizi Mahir'in günlerce etrafta olmaması onu görmemem sonucunda bu denli yaklaşmıştım ama sonra gördüğüm an içimden ve aklımdan gecenler ikisine de olan nefretim tahmin bile edilemezdi işte.

İnci | Nârin Bir HazineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin