Şu bölüme kavuşalım artık değil mi?❤️
Bir önceki bölüme hiç istediğim gibi dönüşler gelmedi canlarım,
Ne takip ne cevap ne yorum...🥀
Saat sabaha karşı 07:00'di artık bütün hazırlığım tamamdı cesaretim ve özgüvenimle sessizce çıktım evden.
Yine ona giden ayaklarımı sorguladım değer miydi ne için gidiyordum kendim için mi onun için mi?İnkar edemezdim dokunuşlarını özlüyordum beni hayatındaki tek kadın gibi hissettiriyordu çok güzel dokunuyordu dokunurken kendinden geçiyordu özlemele hasretle dokunuyordu.
Pişman değildim aksine yol artık bitsin diye adımlarımı hızlandırmıştım eve gittiğimde bir sürprizle karşılaşacaktım ama ben o duruma da ayak uydurmasını da bilirdim elbet.
Anahtarı çevirip kapıyı açtığımda uyuyorsa uyanmaması için dualar ettim yatak odamıza gittiğimizde yatağın üstü bozuktu uyanmıştı demek peki neredeydi.Banyodan su sesleri geliyordu inanamıyorum banyodaydı bakışlarım anında değişti işte şimdi oyun başlıyordu.Fırlattım anahtarımı makyaj masamın üzerine hep o mu beni banyoda basacaktı sıra bendeydi.
Üzerimde dünkü kıyafetim içimde ise geceden giyindigim çamaşırlarım ile banyo kapısını yavaş bir sekilde araladım önce su sesinden farketmedi varlığımı ama içeriye giren soğukla hava ile bakışları anında beni buldu ona nasıl bakıyorsam artık kendi bakışları da değişmişti ona göre fazla giyiniktim çırılçıplak duruyordu karşımda saçları anlına dökülmüş heybetli vücudu ile hiç utanmadan gözlerimin içine bakıyordu.
"İnci!"
Günler sonra sesini duydum ah ne çok özlemiştim sesini bile fakat özledigim daha başka şeyler de vardı önce onların özlemini gidermeliydim tabi biraz çıldırttıktan sonra.
Gözlerinden asla gözlerimi ayırmıyordum çekici ve arsız bakışlarımla konuşmaya başladım.
"Efendim."
"Hayırdır?"
"Sen gelmeyince gelip bir bakayım dedim kocamın keyfi yerinde mi diye?"
"Öyle mi?"
"Öyle,rahatsız ettiysem gidebilirim!"
Yapmacık bir hareketle arkama döndüm bir anda.
"Dur dur bakalım orada küçük hanım!"
Bakışlarımı karışıya diktim ve sinsi bir gülüş bıraktım işte şimdi başlıyorduk...
Emir kipiyle konuşması ne zamandır kudurtuyordu beni böyle bilmiyordum."Gel buraya hatun!"
Ağır ağır döndüm geri yüzümü ona.
Gözlerinin içine bakarak üzerimdeki kıyafeti omuzlarımdan aşağı yavaşca indirip üzerimden kayıp gitmesini bekledim içimdeki iç çamaşırımla kalmıştım karşısında gördüğünde gözebebekleri bile kararmıştı gözlerini kapattı ve kafasını havaya kaldırıp dudağını ısırdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
Teen FictionKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...