İyi okumalar🥀
Bazı acılar varki hiç birşeye benzemiyor...
Bazı anlar var ki ölsen de unutulmuyor...
Bazı insanlar var ki bıraktığı iz ne yaparsan yap silinmiyor...
Ben iflah olur muydum artık...
Yaşayacaklarımdan habersiz aklımdaki düşüncelerle birlikte bir elimde İncim'in
gönderdiği not duruyordu okunmaktan yıpranmış hırpalanmış bir hâlde.Diğer elimdeyse çekmekten bitmeye yüz tutmuş sigaram önümdeyse hatunumun dolabından çıkardığım hâla kokusu üzerinde olan kıyafeti.İncim not yazdı diye onu aramaktan bir an bile vazgeçmemiştim nasıl vazgeçerdim ki her yere baktım olabileceği her yere ama bulamadım bensiz ne haldeydi kimlerleydi çaresizlikten geberiyordum.
Siktiğimin Kadir'i bu kadar acımasız mıydı!
Yalvardım yakardım yine de söylemedi yerini!
Anlatacaktım herşeyi dinlemedi!
Ama küçük de olsa bir umudum vardı düğün yarındı yarın hatunuma gidecektim geleceğim demişti kavuşacaktım.Abisi bundan sonra çekip vursada bir daha bırakırsam en adi şerefsizdim.
Köyde düğün hazırlığı vardı herşeye rağmen herkes hayatına devam ediyordu zorla da olsa kalktım yattığım yerden bugün hatunumu görecektim günler sonra açtım evin pencerelerini topladım attım sigara izmaritlerini.
Kendimi de banyoya atıp soğuk suyun altına girince başımdan aşağıya aktıkça düşünceler esir almıştı yine beni.
Dayanacak gücüm kalmamıştı artık.Kalbim sıkışıyordu ulan suyun altında yumruklarımla acımı fayanstan çıkarıyordum.Evin heryerinde bu banyoda bile anılarımız vardı nasıl bir gitmekti bu nasıl bir ayrı kalmaktı anasınısatayım"Seni düşünmediğim bir anım olmadı İnci yemin ederim olmadı". Sesim yankı yapıyordu banyoda bir hafta önce mis kokularla yıkadığım karım yoktu şuan.
Arkamdan girse yine banyoya
kocama geldim dese girse yine kanıma siktiğimin hayatı evlendiğimizden beri gün yüzü göstermedi ki bize "Özledim çok özledim herşeyini özledim..."Ya not göndermeseydi birde o vardı ya ulaşamasaydı bana hala ondan bir haber elimde en ufak bir umut bile olmadan ne halde olurdum bilmiyorum.Şu iki gün bile cehennem gibi geçmişti.
Düşüncelerimle üzerimdeki sigara kokusundan kurtulduktan sonra çıktım banyodan kıyafetlerimi giyinip attım kendimi evden dışarıya.Ablam kapıyı çok çalmıştı konuşmak için çok diretmisti ama ne kimseye dert anlatacak halim vardı ne de boş vaaatler dinleyecek sabrım vardı bugünde gelmişti kapıdan seslenmişti;
"Biz düğüne gidiyoruz ablam sen gelemeyeceğim dediğin için Mehmet gelip alacak bizi haberin olsun."deyip cevap vermeyeceğimi anladığında da gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
Teen FictionKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...