Bölüm Cihan'dan Keyifli okumalar 🌷
Düğünümüz bitip de karımı artık evime getirdiğimde her ne olursa olsun içimde tarifsiz bir heyecan vardı.Olmuştu işte evimin balkonunda her gece efkarından geberdiğim kadın bir gece de herşeyimi almıştı benden soyadımı ruhumu aklımı evet evet aklımı başımdan almıştı...
Ben düğün gününün önceki gecesi derede oturmuş düğünde yüzünün gülmeyeceğini adım gibi bildiğim hatunumu nasıl mutlu edebilirim diye düşünürken ona aldığım gelinliğin yetmeyeceğini anlamıştım,hayalimde üzerinde görmeyi düşlediğim kadına bulup almıştım istediğimi bilmesin diye de ablamı âlet etmiştim bu işe.
Düşünürken bir anda Kadir geldi aklıma iyi insanmış ki o da benimle konuşmaya geliyordu karşı yoldan oturduğum yere doğru...
"Cihan"
"Kadir hayırdır?"
"İşin yoksa konuşalım mı biraz?
"Konuşalım abi geç otur."
Lafı hiç uzatmadan girdi konuya bacısını merak ediyordu tabi İncisiz kalmak nasıl birşey en iyi ben bilirdim.
"Cihan,İnci nasıl?"
"Daha iyi toparlanıyor,ablam annem hep yanında."
"Sen?"
"Bende yanındayım abi bir kere kabul ettim dönmem sözümden merak etme!"
"Ondan değil Cihan hata mı ettim diye düşünüyorum kahroluyorum iki gündür"
İçimde fırtınalar kopmaya başladı vazgeçtim deme Kadir Allahaşkına alma onu benden vazgeçtim ver kardeşimi geri deme bırak bir yıl dolansın evimin içinde bak Cihan'ın karısı desinler.
"Kadir!şuan herkes İnci'nin benim evimde olduğunu biliyor yarın düğünü ilan ettik üzgünsün anlıyorum ama o gece verdin sen kararını."
"Gittiğinden beri onun odasında uyuyorum Cihan içim yanıyor abi bilemezsin affedemiyorum hem kendimi hem onu nasıl kıydı kendine nasıl kıydı bana."
"Kadir!olan oldu abi bundan sonrasına bakalım artık,bak İnci sensiz yapamaz gel konuş kardeşinle sende onsuz yapamazsın."
"Olmaz abi bakamam yüzüne dağılırım ona olan öfkem geçmedi kırgınlığım geçmedi.Ama şu da bir gerçek şunu da sana söyleyeyim bu evlilikte kardeşim incimin gözünden akacak bir damla yaşı görürsem dayanamam abi!senden bir dostum olarak zor günümde yardım istedim sende kabul ettin!bunu ölsem de unutmayacağım bu evlilik elbet bitecek birgün... İnci'yi alacağım geri!bak buda benim sana sözüm olsun özgürlüğünü geri kazanacaksın ama eğer inci o evde mutsuz olursa bir yıl beklemem dört ay içinde bitiririz bu işi.Evet evet dün gece hep bunu düşündüm dört ay bile yeter kardeşim."
"Peki abi,sen karar veriyorsun mâdem herşeye ne zaman istersen gel al bacını ne diyeyim ama bu kırgınlık da nereye kadar aklın hep kardeşinde mâdem bak yarın düğünü var gel varlığını hissetsin en azından abisi olarak gelmiyorsan babası olarak gel."
Cevap vermedi...
"Cihan, birşey daha var."
"Buyur."
"Cihan İnci biraz şeydir."
"Söylesene abicim derdin ne?"
"İnci'nin canı çok tatlıdır dayanamaz acıya onu incitme!"
"Abi!"
"Bu konuşmayı yapmak bana düşmez şuan nasıl zorlandığımı bilemezsin ama seni de tanıyorum kardeşimi de tanıyorum, İnci çok nazlıdır e güzelliği de malum kendini kaybetme!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
Teen FictionKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...