İyi okumalar🏵️
Hastanede koridorlarında tekerlekli sandalyede bir dakika bile elini elimden ayırmayan kocamla bebeğimizden güzel haberler almak için yeni doktorumuzun odasına gidiyorduk.Fakat benden bile heyecanlı olan Cihan'ın stresten elimi fazla sıkmasından dolayı hafif ve kısık bir inilti kaçmıştı ağzımdan;
"Ne oldu birşey mi oldu yavrum iyi misin?"
"İyiyim canım sadece elimi çok sıkıyorsun."
"Farkında bile değilim ki hatun heyecandan öleceğim şimdi."
"Sakin ol lütfen herşey yolunda geldik bak zaten"
Odaya girdiğimizde bir önceki kadın doğum doktoruma nazaran otuzlu yaşlarında ve daha tecrübeli olduğunu hissettiğim bir doktor vardı karşımızda.Biz odaya girer girmez ayağa kalkıp bizi karşıladığında kendini tanıtıp beni muayne için sedyeye yönlendirmişti;
"Merhaba hoşgeldiniz ismim Emel Keskin bundan sonra gebeliğiniz boyunca kadın doğum doktorunuz ben olacağım İnci hanım."
"Memnun oldum Emel hanım."
"Şöyle buyrun lütfen bebeğimizi kontrol edelim bakalım biraz da sohbet edelim."
Cihan'ın da yardımıyla sakin hareketlerle uzandığım sedyede ikinci tecrübemdi fakat bu seferki heyecanım kat be kat daha fazlaydı çünkü bebeğimin babası yanımdaydı ellerimi sımsıkı tutup yanımdaki sandalyede oturmuş bebeğimizden alacağımız en ufak güzel haberi bekliyorduk.
Emel hanım söylemeden daha önceden tecrübe ettiğim şekilde göbeğimi açıp bekledim.Aynı şeffaf sıvıyı göbeğime ve kasığıma doğru sıktığında soğukluğuyla yine irkilmeden edememiştim cihan her hareketimi her mimiğimi takip ediyordu, zaten ilgili bir adamdı fakat şuanki ilgisi kendimi onun asıl bebeği benmişim gibi hissettiriyordu.
Emel hanım elindeki küçük aletle kasıklarıma hafif baskı yaparak aleti gezdirirken bir yandan da bizimle sohbet edip gerginliğimizi azaltmaya çalışıyordu.
"İnci hanım en son kontrole ne zaman gitmiştiniz?"
"Neredeyse bir hafta olacak."
"Anladım,peki doktorunuzun söylediklerinden biraz bahseder misiniz?"
"Gebeliğimin daha çok erken döneminde olduğumdan şuan sadece bebeğimin kesesinin oluştuğundan bahsetmişti."
Ekrana bakarken cümlelerini seçerek ve ağır ağır konuşuyordu benimle...
"Hıhı devam edin lütfen var mı başka bilmem gereken birşey."
"Bebeğimin tutunma ve oluşum aşamasında olduğunu söyledi ve...."
"Evet?"
"Özellikle bu aylarda çok dikkat etmem gerektiğini söyledi çünkü hastahaneye gittigimde baygındım kanamam da olduğu için düşük tehlikem olduğunu söyleyip tedaviye başladı hemen."
Bunları söylerken Cihan huzursuzca yerinde kıpırdanıyordu çünkü biliyordum ki deli gibi merak ediyordu, bayıldığım da yanımda kimin olduğunu hastanede yanlız neler yaşadığımı onsuz kaldığımda neler hissettiğimi hepsi için hem merak hemde pişmanlık vardı içinde.Elimi dudağına götürüp öptüğünde onu bir nebze olsun rahatlatmak için gülümseyip elimdeki elini hafif sıktım.
"Anladım,çok iyi."
"Emel hanım nasıl bebeğimizin durumu?"
"İnci hanım şimdi şöyleki kanamanız durmuş bu güzel bir gelişme fakat hâla düşük tehlikeniz devam ediyor bunun için tedavimize devam edeceğiz,sizinde almanız gereken önlemlerin hepsini söyleyeceğim birazdan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
Teen FictionKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...