Keyifli okumalar diliyorum🌙
Uyandığım bu yabancı evde yabancı yatakta ikinci günümdü.Ne Aslı abladan ses vardı ne de Cihan'dan içimdeki umut gittikçe tükeniyodu.Yolum büyük ihtimalle abime çıkıyordu zaten kına geceleri vardı Sevda'nın yanında olmalıydım ama ben burada oturmuş Cihan beyin bana gelmesini bekliyordum.
Neden gelmiyordu?
Vaz mı geçmişti benden?
Doğru muydu duyduklarım?
İhanet etmiş miydi bana?
Aptal kafam aşık olmuştum birde?
Salak gibi özlüyordum burada?
Çok özlemiştim kollarında olmayı onunla konuşmayı ona meydan okumayı herşeyi herşeyini özlemiştim!
Ah Cihan;
Aklım fikrim sende
Senin gelişinde
Seni ne zaman görecegimde
Seni nasıl görecegimde
Beni görür görmez ne diyeceginde...En son onu bırakıp gittiğimde nasıl olsa gece girerim koynuna diye izin de vermemiştim dokunmasına o günden beri ona olan özlemim tahmin bile edilemez haldeydi.
Ama neden aramıyordu Aslı abla neden?
Bugün sondu!eğer cihan gelmezse abimin evine gitmek zorundaydım zaten düğün eviyiz sonuçta yokluğum farkedimiştir bile derken bütün düşüncelerimi bölen telefon sesiyle nabzım yükselmeye başlamıştı koşarak gidip telefonu açtım ve Aslı abla olması için dualar ettim..."Efendim?"
"İnci?"
"Ohh Aslı abla sonunda!"
"Kuzum özür dilerim biliyorum zor durumda kaldın."
"Abla ne zor durumu delirecektim burada az kalsın!"
"Burada zaten deliren başka birileri var onunla uğraşıyoruz birde sen delirme gözünü seveyim."
"Abla?"
"İncim bak şimdi beni iyi dinle tamam mı?"
"Korkutma beni abla yoksa...yoksa düşündüğümüz gibi mi herşey!"
"Hayır hayır deli kız dinle beni!"
"Tamam dinliyorum!"
"Ablam şuan Cihan yolda sana geliyor!"
"Neee!!!"
"Yok hayır böyle girmemeliydim konuya olmadı ah salak kafam."
"Abla lütfen anlatır mısın olan biteni geldiğinde nasıl davranmam gerektiğini bileyim."
"Tamam kuzum tamam anlatıyorum dinle beni,bak şimdi sen bizim eve gitmek için yola çıktığında bende sen gider gitmez gittim Cihan'ı buldum konuşturdum."
"Eee?"
"Elimi bile sürmedim aksine tamamen bitirmek için gittim ben oraya diye yeminler etti!"
"Abla ama?"
"Bana güveniyor musun İnci?"
"Güveniyorum tabiki."
"Ben söylüyorum sana bunu adım kadar eminim Cihan bitirdiği için intikam almak istemiş o da kıt beyniyle iftira atmış Cihan'a."
"Kek,keki de ozaman o koydu abla?'
"Aynen öyle canım."
"Ama abla çok kalbimi kırdı sırf o kek için git dedi bana!"
"Ablam olay sadece öyle değil onun da varmış dertleri içine atmış hep bütün gece o yüzden gelmemiş eve"
"Ne olmuş ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
Roman pour AdolescentsKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...