2 ay sonra...
Çemberimde gül oya
Gülmedim doya doya
Çemberimde gül oya
Gülmedim doya doyaDertleri karıyorum
Günleri saya saya
Al beni, kıyamam seniDertleri karıyorum
Günleri saya saya
Al beni, kıyamam seniDilimde dolanıp duran şarkıyla evimizin küçük balkonunda bebeklerimiz için aldığımız kıyafetleri yıkandıktan sonra teker teker kuruması için asıyordum.
Elimde neredeyse kaybolan minik çoraplarına baktıkça duygulanıp ağlamamak için zor tutuyordum kendimi.Anneliğin başlangıcı olan hamileliğimde ilk tecrübemin ikizlerden yana olmasından dolayı iki kat zorluk çeksem de böyle bir mucizeye sahip olduğum için kendimi de her geçen gün değerli hissediyordum.Bebeklerimi kucağıma almak için gün saydıkça sanki günler daha yavaşlıyor saatler ilerlemiyordu.7.ayımın ortasında olmamla birlikte karnım iyice büyümüş hareketlerim de kısıtlanmıştı.Bu süreçte beni bir saatten fazla yanlız bırakmayan kocamın yardımını göz ardı edemezdim en büyük destekçimdi.Şu geçirdiğimiz iki ay boyunca 5.ayımın ortasında yaşamış olduğum sancılarım o an durmuş olsa da ara ara kendini belli eden yalancı doğum sancılarıyla birlikte emel hanıma gittimiştik.Emel hanım,bu sancıları göz ardı etmemizi söylediğinden beri kendimizi herşeye hazırlamıştık.Yedinci ayıma girmemle birlikte ayda bir gittigimiz muayne süremiz ayda ikiye çıkmıştı.
Bu süreçte bizde Aslı abla ile birikte doğum çantamı hazırlayıp onun da yardımıyla birlikte bir akşam Cihan ben ve Aslı abla balkonda oturmuş her an doğum olabilme ihtimaliyle az çok yaşayacağımız durumlar için ne gibi önlemler alıp neler yapmalıyız diye sohet edip bilgiler alıyorduk.Bunlardan ilki de suyumun evde gelmesi durumunda ardından yavaş yavaş sancımında artmasıyla birlikte bütün işin Cihan'a düştügünü onun özellikle sakin olması gerektiğini tembihlediğinde.
Cihan kendinden emin bir şekilde;
"O iş bende abla kucakladığım gibi hastaneye yetiştiririm karımı evelallah." dediginde aslı abla göreceğiz bakalım dercesine gülümsediğinde beri endişem dinmemişti.Umarım Cihan dediği gibi sakin kalırdı ve bizi zamanında hastaneye ulaştırırdı.Dualarla ve güzel dileklerle her an gelmeye hazır olan bebeklerimizi bekliyorduk.Bu akşam Fadime annemler ve aslı ablamlar ile birlikte annemlere yemeğe davetli olduğumuzdan işlerimi erkenden bitirip öyle hazırlanmak istiyordum.
Cihan eve hâla gelmemişti,selim baba yunus Emre'yi gönderip Cihan'ı çağırmasını söyleyince babasının yanına gitmişti.Cihan'ı beklerken yatak odasına gidip akşam için onun da giyineceği kıyafetlerini hazırlayıp yatağın üzerine koydum,kendi kıyafetimi de askıdan aldığımda üzerimdekini çıkarmak için elbiseyi omuzlarımdan indiriyordum ki kasığımla aynı anda belime giren sancıyla iki büklüm kalmıştım bu seferki hiç de yalancı sancıya benzemiyordu bu seferki çok acılı bir şekilde gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
Teen FictionKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...