50.Bölüm İnci'den

5.1K 234 28
                                    

İyi akşamlar yeni bölümle sizlerleyim

Yorumlarınızı bekliyorum🌹

İyi okumalar diliyorum 🕊️

Erkeklerin oturduğu masanın önünde duran bedenime gözünü ayırmadan bakan adama bende bakışlarımı çevirmiştim.Bana bakarken gözlerinin içi gülen adam benim herşeyimdi bu gece bunu daha iyi anlayacaktım.Bakıştıkça ayrı kaldığımız bir kaç saat içersinde biraz olsun tribinin azalmış olduğunu hissetim.Deli gibi özlemiş oldugunu da bu akşamın ilerleyen saatlerinde öğrenecektim.Bana devamlı"Çok tehlikesin"diyen kocama biraz tehlikemin hakkını vermeliyim diye düşündüm.Evet bu gece tehlikeli ve yaramaz olacaktım.

Aklıma gelen fikirle sabahki tribine triple karşılık vermek yerine aksine hiç birşey olmamış gibi olan durumu da önemsemiyormuş gibi davranmaya ve etrafımda o hariç herkese neşe saçmaya karar verdim.Huyuma ve hareketlerime alışkın olan dostlarımın yardımlarıyla elbette.

Daha deminki düşüncemin üzerinden dakikalar geçmeden ilk girişim Seyit Ali'nin sevgilisi bizim de arkadaşımız olan Nuran'dan geldi.Erkeklerin hayli kalabalık olduğu neredeyse köyün
çoğu delikanlısının da oturduğu masanın önüne geldiğimizde meraklı arkadaşım Nuran kendi masasına gelmemi beklemeden beni olduğum yerde karşılayıp soru yağmuruna tutmaya başlamıştı bile.

Konuşmalarımız Cihan da dahil herkes tarafından dinlenirken ne konuştuğumuzdan çok benim sorulara cevapları verirken etrafa saçtığım neşe ve arkadaşım Nuran'a yumuşak ses tonuyla cevaplar vermem dikkatlerini çekiyordu.

Koşarak boynuma sarılan arkadaşıma içgüdüsel olarak bir elimi karnıma koyup daha sakin bir şekilde karşılık verip öyle  sarılmıştım.

"İnci hoşgeldin."

"Hoşbuldum Nuran."

"Nekadar özlemişim kaç aydır görmüyorum kızım seni güya aynı köyde yaşıyoruz."

"Sorma canım haklısın vallahi."

Bakışlarını karnıma indirip"Haline bakılırsa neden görüşmediğimiz belli oluyor."dediğinde kıkırdayarak verdiğim cevapla birlikte bu sefer Nuran'ın eli karnıma gitmişti.

"Biraz öyle oldu."

"Hayırlı olsun hamileymişsin."

"Evet canım teşekkür ederim."

"Kızım çıkmış bile karnın maşallah."

"Büyüyorlar teyzesi."

"Vay be köyümüzün İncisine bak anne oluyor."

Bakışlarımı tamamen Cihandaydı gözlerine bakıp kısa bir an göz kırparak gülümsedim,vereceğim cevaba benim bile içim giderken cilveli bir ses tonuyla cevap verdim Nuran'a.

"Öyle canım anne olacağım inşallah insanın sevdiği adamdan bebeğinin olması kadar güzel birşey yok bu hayatta e darısı seninde başına artık."dediğimde
Cihan'ın görmeyeceğimi zannetiği gülüşünü başını eğip elini saçılarından geçirirken kafasını iki yana salladığında kıvrılan dudağından görmüştüm hoşuna gidip güldüğünü.Onunda bu cevabıma eridiğine emindim.

Nuran'da aynı şekilde Seyit Ali'ye bakıp iç çekerek yüksek bir tonda"Ayy amin canım ya amin"dediğinde ikimizde gülmüştük Nuran'ın bu haline.

Seyit Ali'nin de boş olmadığını Nuran'a bakışlarından anlamış olduk böylece bunlar da olmuştu belliydi.

"İkizmiş dedi Hülya teyze gerçekten de ikiz mi?"

"Evet canım ikizlerimiz olacak."

"Ay inanmıyorum çok güzel beraber büyüyecekler zor olur ama Cihan abi yardım eder zaten sana."

İnci | Nârin Bir HazineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin