21.Bölüm İnci'den

7.9K 323 124
                                    

İyi akşamlar canlarım❤️

"Sen bana sormadan nasıl böyle bir karar verebilirsin abi!!"

"Görüşüyorsunuz zaten abicim aileler tanışsın sadece bakarsın istemeye de gelirler seni kim bilir."

Abimin gülerek kuruduğu bu cümle nabzımı hızlandırımıştı fakat biraz sonra göreceklerim bunun yanında hiç birşeydi.Biraz sonra göreceklerim ile yapacağım hataların bedelini ömrüm boyunca ödeyecektim.

Ağlamaklı bir sesle ve çaresizce abime seslendim;

"Abi bir çay içtik sadece ne istemesi ne evlenmesi!!"

"Neden İnci çocuk deliriyor seninle evlenmek için kıymetini bilir işte gözünün içine bakıyor benim gözüm çok tuttu bu Fatih'i gelsinler yarın oturup ailecek tanışalım konuşalım bakalım."

Ve kıyametim koptu istemiyordum asla asla!!

"Abi ben evlenemem!"

Abim anlık şok ve öfke yüklenmesi ile üzerime doğru yürüdü eğer Cihan abi kolunu tutmasaydı o benim kolumu tutup hesap soracaktı ama tam karşımda kaldı yüzyüzeydik işte.Zeynep abla Mehmet abi Cihan abi Sevda ve abim bu kıyametin şahitleriydik ve birazdan aramıza katılacak olan iki misafirimiz de dahil...

"Ne demek evlenemem!"

"Duydun ben evlenemem abi."

"İnci doğru dürüst konuş asabımı bozma benim!"

"Yapamam abi anla beni lütfen!"

"Ne yaptın sen İnci!"

Aslında benim söylemek istediğim en yakın arkadaşına aşık oldum onunla evlenmek istiyorum demekti ama o beni sırtımdan bıcaklayan hâyinin tekiydi şuan göreceklerim de bunun deliliydi...

Sevdaların bahçesine giren mahir ve yanında hiç tanımadığım bir kadın duruyordu tam karşımda onun elini sımsıkı tutmuş bize doğru ağır adımlar ile geliyorlardı.yaklaştıkça parmaklarında parlayan sarı halkayı görmem ile beynimden vurulmuşa döndüm.Kalbim artık atmıyordu sanki...
Yine mi,yine mi yarı yolda bırakmıştı beni bu seferki neydi öyle koluna takmıştı kızı.

"Mahir,nerdesin lan sen!?"

"Geldim kardeşim buradayım hayırlı olsun"

"Saol saol da hanımefendi kim?"

"Nişanlım abi Gül"

"Merhabalar hayırlı olsun"

"Saol kardesim size de hayırlı olsun olsun da ulan gizli saklı niye nişanlanıyorsun insan haber vermez mi?

"Ani gelişti abi."

"Neyse hadi geçin siz oturun benim ufak bir isim var birazdan geleceğim."

Abim kolumu tutup çekti çıkışa doğru beni ama kıpırdayamadım bile gözüm tamamen mahirdeydi ne yapmıştı o alçak ne yapmıştı!hayal değildi gerçekti...

"İnci yürü!"

Ve bende bütün öfkem ile abime bağırmaya başladım bundan sonrası bağırış çağırış çığlık kıyamet yalvarış yakarıştı.

"Bırak kolumu abi bırak evlenmem diyorum anlamıyor musun evlenemem!"

"Neden lan neden ne yaptın İnci sen kendine ne yaptın!

"Ben kendini koruyamadım abi!"

"Ne!"

"Abi b-be.."

"Lan benim kardeşim lan benim,nasıl yaptın İnci söyle nasıl!"

"Seviyorum abi."

"Kim kim yaptı bunu söyle çağır gelsin çıksın karışma ikiletirsem belamı siksinler vereceğim seni ona!"

İnci | Nârin Bir HazineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin