İyi okumalar🌹
Yarın olacak olan Zeynep abla'nın ve Mehmet abi'nin düğünü için bütün hazırlıklarımı yapıp uyuduğum gece'nin sabahına fazlasıyla heyecanlı uyanmıştım.Bu gece herşey çok farklı olacaktı hemede herşey.Büyük bir düğün olacaktı renk renk abiyeler giyinecek olan kız arkadaşlarım çoktan hazırlıklarını yapmıştı bile.Sevda ise hazırlamak için bize gelecekti.Tabi abimin hemen görmesini de istemiyordu çünkü o da abimi etkilemek derdine düşmüştü en az benim kadar iddialı bir kıyafet seçmişti.
Sonunda yapışıp kaldığım yataktan kalkıp rutin hazırlıklarımı yapınca Sevda ile kahvaltımızı yapıp annemi biz hazırlanırken söylendirmemek için ummalı bir temizliğe girişmiştik.
Mutfağı ve evi toparlayıp yorulup terleyince sıra sıra banyoya attık kendimizi.Saate baktığımda öğlen vaktini geçmişti Sevda banyodan çıkıp çoktan makyajını yapmaya bâşlamıştı bile.O sırada bende banyoya girmeyi akıl edip kıyafetlerimi sepete attım,fazlasıyla memnun olduğum bedenim ve tenimi en güzel kokulu kremlere yıkadıktan sonra saç kremimi de elime boca ettiğimde belime kadar uzanan saçlarımı da yıkayıp mis gibi kiraz çiçeği kokmuştum yine.Kiraz çiçeği bendim benim kokumdu vazgeçilmezimdi...
Durulanıp çıktığımda çokk oyalandığımı farkedip hareketlerimi hızlandırdım.
Bornozumla odaya girince Sevda'nın makyajının ve kıyafeti'nin çok yakıştığını farkettim beğendigimi sevdaya da belirtmekten hiç çekinmedim;
"Kızım harika olmuşsun ya"
"Ayhh İnci gerçekten mi?öleceğim heyecandan abin görünce ne hissedecek acaba?begenir mi sence?" diye ardı ardına sorduğu sorulara önce gülümsedim;
"Çok güzel oldun canım arkadaşım eminim abim de gözlerini alamayacak senden.Hı kıskançlık krizine girebilir orası ayrı"dediğimde ikimiz birden gülüşmeye başladık tekrar,bu sırada tamamen heyecanımdan ne yaptığımı bilemez hâlde duştan çıktığım halimle yatağıma oturmuş önce kollarıma sonra bacaklarıma sırayla bütün vücuduma güzel kokulu vücut yağımı sürdüğüm sırada sevda şaşkın bir ses ile kendime getirdi beni;
"Kızım yetmedi mi kendini yağladığın güreşe gitmiyosun" diyince kıkırdayıp
ufak bir göz kırptım sevdaya."Eh benimki de bir nevî güreş sayılır şekerim"
Kahkahamız yankılandı odamda.
Fakat Sevda yine de arkadaşlık görevini yerine getirerek endişeli bir ses ile uyarmıştı beni;"Ya İnci emin misin kızım bak abin bi yakalarsa birşey duyarsa mahvolursun biliyorusun değil mi?"
"Abim işi sende Sevda bak konuştuk bunları lütfen başlama tekrar
yapamıyorum Sevda sende biliyorsun kaç yıl oldu çıkmıyor aklımdan işte Mahir.Artık bir kere tek isteğim bir kere hislerimi açıklayıp onu hissetmek onu hissetmek istiyorum Sevda öpsün bir kere bir kere döksün engel olamıyorum bu hislerime sonra hâla gözünde kardeşi olarak kalabilecek miyim görmek istiyorum bakalım."Söylediklerimi kendime inandırıyormuşcasına tek bir kerenin yeterli olacağına inandırmaya çalışıyordum Sevdayı da kendimi de .
"Aklını başından almalıyım."
Boy aynamdan aksime bakarken tehlikeli bakışlarımın arasında üstten bornozumun kemerini yavaş yavas gevsetirken sadece şu sözler dökülmüştü dilimden; "Artık çocuk olmadığımı görmeli anlamalı bu zamana kadar kadar farkedemediyse bende gözüne sokmasını iyi bilirim".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
Teen FictionKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...