28.Bölüm İnci'den

8.3K 290 60
                                    

Son sahnede hissettiğinizi yorumlarda
bekliyorum mutlaka❤️

Buyrun bu bölümde inci icin yakalım mı birtane?🚬

Bölüm müziğini dinleyerek okuyun lütfen canlarım🎶sezen abla alsın götürsün sizi incim'in yanına...

Haydi buyrun iyi okumalar🌹

Dolmuş gözlerimle Cihan'a bakıyordum anlamaya çalışıyordum ne yapmıştı sevgilisini ben burada yokum diye eve mi çağırmıştı?

Yoksa o kendisi mi çıkıp gelmişti?
Öyle olsa bizim evimizin anahtarının onda ne işi vardı?
Ya da benim bu gece evde olmayacağımı nereden biliyordu?

Sorularıma Cihan'ın gözlerinden cevap arıyordum ama Cihan öfkeden patlamak üzereydi dileğin balkona girmesine izin vermeden girişte karşıladı onu.Seslerini duyacağım kadar yakınımdalardı.

"Senin bu evde ne işin var!hele de bu saate ne hakla habersiz gelirsin sen bu eve?!"

"A-aradım seni sen gelmeyince ben geleyim dedim."

"Beni delirtme Dilek!ben sana ne dedim! İnci bu evde olduğu müddetçe bu eve adım atmayacaksın demedim mi!"

"İşte bu gece evde yok İnci dedin,bende şansımı denemek istedim Cihan!"

Artık bağırıyordu çünkü balkonda için için ağlıyordum ve Cihan bu seslerimi hissetmişti duraksadı ve devam etti;

"Lan ben sana İnci evde yok dedim ev boş gel mi dedim!lafı kendine göre anlayıp gelmişsin birde!"

"Ama Cihan..."

"Biz ne konuşmuştuk Dilek?"

"Ama özledim seni..."

"En başında sana söylediğimde kabul etmiştin Dilek!eğer böyle yapmaya devam edersen yüzümü göremezsin!"

"Evet ama!"

Şuan hissetiğim kolundan tutup sıkıyordu ya da sarsıyordu dişlerini sıka sıka uyarıyordu çünkü Dilek canının acıdığını belli eden sesler çıkarıyordu;

"Bana bak!seni uyarmıştım inciyle evli olduğum müddetçe onu üzecek birşey yaparsan canını yakarım demiştim!"

"Ö-özür dilerim!"

"Çık git bu evden bir daha da adım bile attığını görmeyeyim!"

Kapının çarpma sesini duydum
allah'ım şuan kalbim çok kırık paramparça hissediyorum neden ya neden,okadar doldum ki artık kapıya arkamı dönüp sesim çıkmasın diye ağzımı elimle kapatıp hıçkırarak ağlamaya başladım.

"İnci!"

Arkamdan ağır adımlarla gelip omuzlarımdan tuttu elleri titriyordu. Elleri titrese kaç yazardı bu gecemizi mahvetmişti sebebi tamamen kendisiydi Dilek değildi kendisiydi ona bu yüzü veren oydu!!!

"İnci yalvarırım dinle beni."

Gözyaşlarımı sildim saçlarımı kulağının arkasına sıkıştırdım ve yüzümü ona döndüm gerçekten ne anlatacak çok merak ediyordum.

"İnci!"

"Nekadar güzel bitti gecemiz görüyor musun cihan?"

"Yapma ne olursun geleceğine ihtimal bile vermezdim"

"Neden gelmesin sevgilisinin evi sonçuta!"

"Hayır İnci hayır ben onu uyardım sen bu evde olduğun müddetçe adım bile atmayacaktı!"

İnci | Nârin Bir HazineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin